Als u op zoek bent naar een manier om klantentevredenheid en algemene ervaring te verbeteren, is CRM-software een onmisbaar instrument voor uw bedrijf. Wat betreft verkoop, zal het u helpen uw wildste dromen waar te maken.
Als u een eigenaar van een bedrijf bent en nog geen gebruik maakt van CRM-technologie en graag de verkoop wilt verhogen op de CRM-manier, dan is dit artikel voor u. Naast het verhogen van de verkoop, zal het vinden van de beste CRM-software voor uw bedrijf u essentieel helpen bij het opbouwen en onderhouden van goede klantenrelaties.
Wat is CRM-software?
Acroniem CRM staat voor Customer Relationship Management en is een reeks strategieën en programma’s die worden gebruikt om klantenrelaties te beheren. CRM-software is een soort tool voor het beheer van klantengegevens waarmee bedrijven communicatie en profielen van klanten kunnen verzamelen, organiseren en openen.
Met georganiseerde consumentengegevens binnen handbereik kunt u efficiënt een uitstekende ervaring bieden voor uw klanten.
Waarom CRM-software gebruiken in uw bedrijf.
Steeds meer bedrijven schieten als paddenstoelen uit de grond en de concurrentie wordt met de dag heviger. Daarom is het onmiskenbaar dat uw bedrijf een solide strategie nodig heeft om de meeste verkopen te realiseren en contacten te onderhouden, toch?
Daar komt CRM-software van pas.
Hier zijn enkele van de belangrijkste voordelen van het gebruik van betrouwbare CRM-software:
1. Analyseert de verzamelde informatie over producten en diensten.
Online databanksystemen die zich specifiek richten op klanten zijn in opkomst. Over het algemeen illustreert deze toename hoe belangrijk toegang tot klanteninzichten is voor de groei en het succes van elk bedrijf.
CRM-software houdt gedetailleerde informatie bij over het gehele klantentraject en biedt bruikbare inzichten voor het vernieuwen van uw Bedrijfsstrategie. Het analyseert de gegevens van uw organisatie over producten en diensten die zijn verzameld van de klanten.
Met behulp van de opgeslagen gegevens kunt u meer te weten komen over de behoeften en voorkeuren van uw klanten ten opzichte van een bepaald product of service. CRM-software stelt bedrijven in staat om klanteninzichten te gebruiken om hun producten en diensten te verbeteren en moedigt uw verkoopteam aan om het als een nuttig hulpmiddel te omarmen.
Door middel van realtime-analyse en gedetailleerde responsgegevens biedt CRM-software bruikbare inzichten voor het verbeteren van zakelijke aanbiedingen en houdt het nog steeds de algemene prestaties bij.
2. Maakt het gemakkelijker om de beste klantenervaring te creëren.
De beste leidinggevenden op het gebied van klantenbeheer zeggen dat een positieve klantenervaring van fundamenteel belang is voor elk bedrijf of bedrijf. organisatie die wil slagen. De belangrijkste focus van elk bedrijf is om hun klanten tevreden te stellen, zodat ze weer terug kunnen komen. CRM zorgt daar soepel voor!
Met een volledig overzicht van het profiel van uw klant, wordt het gemakkelijker om klanteninteracties te personaliseren en te verbeteren en hun ervaring te verbeteren. CRM’s bieden u een geïntegreerd platform voor het creëren van de beste klantenervaring.
3. Stelt u in staat klantentevredenheid te meten.
CRM-software gebruikt klantentevredenheidsscores om te meten hoe tevreden uw klanten zijn met een specifiek product of dienst.
Uw klanten hebben verschillende behoeften en de CRM-software databank helpt u bij het bijhouden van deze behoeften. Hun vereisten worden sneller opgelost en u bent in staat om optimale oplossingen voor hen te bedenken. Het geeft u een overzicht en de kans om uw processen te verbeteren. Klantentevredenheid stijgt wanneer aan de behoeften van de klant wordt voldaan.
4. Verhoogt klantenbehoud
Statistieken over consumentenloyaliteit geven aan dat het werven van nieuwe klanten bedrijven vijf keer meer kost dan het onderhouden van de klanten die ze al hebben. Het beste is dat een stijging van 5 procent in uw retentiepercentages uw winstmarges met minstens 25 procent kan verhogen
Slechts 18 procent van de bedrijven geeft prioriteit aan klantenbehoud, wat betekent dat u kunt profiteren hiervan en laat uw bedrijf floreren. Als hulpmiddel voor relatiebeheer bieden CRM’s gebruikers vaak alle benodigde hulpmiddelen om de klantenbetrokkenheid te verbeteren.
Ze verzamelen ook belangrijke gegevens over hun gedrag en bieden u bruikbare inzichten om de klantenbeleving te verbeteren. Op deze manier kunt u ervoor zorgen dat uw klanten zeer tevreden zijn en bereid zijn om zaken met u te blijven doen.
5. Helpt bij het verbeteren van uw producten en diensten.
Op basis van het soort klantgerichte inzichten dat CRM-software over het algemeen biedt, krijgt u inzicht in de smaak en voorkeuren waar uw klanten naar op zoek zijn.
Improve your services
LiveAgent helps you boost customer retention and measure their satisfaction, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Wat zijn de verschillende soorten CRM-software?
CRM-software systemen bieden in essentie basisfunctionaliteiten zoals een dashboard voor marketing- en verkoopgereedschap voor het volgen van consumentenreizen en een databank van klantenprofielen.
Laten we de vijf meest voorkomende soorten CRM-software systemen bespreken.
Operationele CRM
CRM is een systeem dat wordt gebruikt om klantinteracties te verduidelijken. Het ondersteunt ook verkoop- en marketingfuncties en serviceautomatisering binnen uw organisatie. Daarnaast omvat het het automatiseren van softwaretools die een bedrijf kan gebruiken om ervoor te zorgen dat de klant uitstekende klantenservice krijgt.
Operationele CRM richt zich op hoogwaardige klantenservice en biedt vaak de nodige ondersteuningstools voor verschillende bedrijfsprocessen, zoals verkoop en marketing, om ervoor te zorgen dat ze allemaal werken aan een betere klantgerichtheid. Een dergelijke ondersteuningstool die kan worden geïntegreerd met operationele CRM is IT-helpdeskticketsoftware, die het proces van het aanspreken van klanten stroomlijnt zorgen en problemen.
Samenwerkende CRM
Samenwerkende CRM, zoals het klinkt, werkt samen tussen de vele takken van een bedrijfsorganisatie. Het vergemakkelijkt communicatie binnen de verschillende afdelingen van uw organisatie, zoals de financiële afdeling, marketingafdeling, verkoop en klantenservice.
Door gebruik te maken van collaboratieve CRM, kan het bedrijf beter inzicht krijgen in de aankoopgewoonten van zijn klanten. Op die manier kunt u klanteninformatie gemakkelijk delen tussen afdelingen in een oogwenk.
Collaboratieve CRM brengt gegevens, klanten en strategieën samen, zodat uw bedrijf de beste service aan zijn klanten kan bieden en ze beter behoudt.
Samenwerkende CRM kan verder onderverdeeld worden in twee aspecten:
- Interactiebeheer – houdt zich bezig met het ontwerpen van de communicatiekanalen voor klanteninteracties. De communicatie gebeurt volgens de voorkeuren van de klant.
- Kanaalbeheer – vergroot de kracht van de middelen waarmee de klanten het bedrijf kunnen bereiken en vice versa.
Analytische CRM
Het primaire doel van analytische CRM is om waardevolle klantengegevens te onderzoeken. Het verzamelen van gegevens kan eenvoudig en gemakkelijk zijn, maar de echte uitdaging ligt in hoe u deze informatie kunt gebruiken voor het voordeel van uw organisatie, en dat is waar CRM in het spel komt.
Analytische CRM’s bieden organisaties vaak een praktisch platform voor gegevensanalyse en klanteninzichten. Dit heeft invloed op de verkoopcijfers. Dit type CRM werkt vanuit de backoffice van een organisatie en behandelt de klant niet direct. Analytische CRM maakt gebruik van functies of tools zoals datamining, optimalisatie van marketing- en verkoopactiviteiten, online analytische verwerking en nieuwe verkoopkansen.
Strategische CRM
Strategische CRM heeft als doel kennis over consumenten te verzamelen en te verbeteren. Dit type CRM stelt de consumenten op de eerste plaats. Strategische CRM omvat bijna alle afdelingen van een bedrijf, zoals verkoop, marketing en productie. Het is daarom cruciaal om steun te krijgen en hun feedback te gebruiken bij het bepalen van de strategieën.
Het streeft er voortdurend naar om meer te weten te komen over de klanten om de beste waarde- en kwaliteitsopties te bieden op basis van hun voorkeuren.
Campagnebeheer CRM
Campagnebeheer CRM is het hart van de marketingstrategie in een bedrijf. De vereisten van de klanten zijn het belangrijkste focuspunt van het campagnebeheerproces.
Dit type CRM zorgt ervoor dat klanten consequent relevante informatie krijgen die is afgestemd op hun specifieke behoeften. U kunt de uitstekende advertentievoorzieningen gebruiken en deze naar consumenten kanaliseren via digitale kanalen zoals emails, telemarketing, berichten of zelfs directe telefoontjes. Het hangt allemaal af van welk kanaal de voorkeur heeft van de consument.
Campagnebeheer CRM garandeert een verkoopboost en stimuleert nieuwe prospects voor uw bedrijf.
Hoe kiest u de beste CRM-software?
Met zoveel verschillende CRM-opties, hoe kan men weten welke hiervan de beste is en welke te vermijden zijn? Begrijpelijk is het kiezen uit zo’n uitgebreide informatie over de software hectisch en overweldigend.
Maak u geen zorgen. Dit artikel zal u helpen bij het kiezen van een CRM-oplossing die het beste past bij de behoeften van uw bedrijf.
Voordat u een keuze maakt over welke CRM-software u wilt gebruiken, moet u het volgende overwegen. Ten eerste begrijpen wat CRM-software doet en hoe het uw bedrijf ten goede kan komen. Daarnaast dubbelcheckt u de tools en functies van elk type CRM-oplossing. Naarmate u uw zakelijke behoeften evalueert, kunt u bepalen welke functies het meest voordelig zijn.
Controleer dan of de prijs binnen uw budget valt voordat u langdurige verplichtingen aangaat.
Enkele belangrijke kenmerken die een goede CRM-software zou moeten hebben zijn:
- Communicatie via meerdere kanalen
Met alles gedigitaliseerd, delen klanten gretig hun ervaringen met een bepaalde winkel, product of dienst op sociale mediaplatforms, ook wel bekend als ongevraagde feedback.
Uw meest gewenste CRM-tool moet belangrijke oplossingen bieden voor het monitoren van klanteninteracties en hun online activiteiten. Het moet ook in staat zijn om de consumenten te betrekken via professionele live chats. Emails en telefoongesprekken zijn ook haalbare opties.
- Contactbeheer
CRM-interfaces moeten gemakkelijk te gebruiken zijn en het platform moet in staat zijn om contactinformatie en prospectprofielen op te slaan, bij te houden en te organiseren voor gemakkelijk contactbeheer.
- Automatisering
Als productiviteitstool zou goede CRM-software in staat moeten zijn om de meeste van uw repetitieve taken te automatiseren. Op deze manier kunt u tijd besparen en u meer richten op het leveren van kwaliteitsdiensten aan uw klanten.
- Integratie van derden
Dit betekent het toevoegen van alle benodigde externe gegevens aan een reeds bestaand project. Zo kunt u bijvoorbeeld als eigenaar van een online winkel een WhatsApp-platform toevoegen waar consumenten rechtstreeks contact met u kunnen opnemen.
Dit stelt uw team in staat om tijd te besparen voor andere cruciale projecten die op handen zijn.
- Rapporteringsanalyse
Het proces omvat het verkrijgen van bestaande informatie en deze op een vriendelijke en gemakkelijk te begrijpen manier presenteren. Bovendien maakt de toevoeging van waarde aan data en presentatie het nog overtuigender. Een functie die elke CRM-software moet bieden.
- Aanpassingen
Aangezien we allemaal verschillende voorkeuren hebben, moet goede CRM-software volledig aanpasbaar zijn. Met deze functie betekent dit dat uw meest geprefereerde CRM zich met weinig moeite aanpast aan uw voorkeuren.
Hoeveel kost CRM-software gemiddeld?
CRM-software biedt een groot scala aan functies en tools om uit te kiezen. Afhankelijk van de grootte en het budget van uw bedrijf, dient de prijs van de gekozen software wel overeen te komen met de waarde die het biedt.
De belangrijkste zaken die meestal door het hoofd gaan op basis van deze metriek zijn prijzenplannen, prijsmodellen en het toegestane aantal gebruikers per maand.
De gemiddelde prijs voor CRM-software varieert van €12 tot €50 per maand per gebruiker, terwijl de duurste kosten meer dan €300 kunnen bedragen. Voordat u dure software met kwaliteit verwart, raden wij u aan om goed op de verschillende abonnementen te letten en de meest geschikte aangepaste prijsmodellen te bepalen die voor u werken. Ja, er zijn veel CRM-systemen, elk met verschillende pakketten, afhankelijk van de leverancier.
Er zijn uitstekende leveranciers die minder rekenen maar enkele van de beste CRM-systemen aanbieden. Ook zijn er gratis plannen beschikbaar voor degenen die niet van plan zijn te investeren in dure CRM-software en tevreden zijn met beperkte functionaliteit.
Onthoud simpelweg om ervoor te zorgen dat uw favoriete CRM een geweldig rendement op investering voor uw bedrijf kan produceren, de verkoop kan stimuleren, en groei kan garanderen voordat u enige langdurige toezeggingen maakt.
Top 25 CRM-software
1. LiveAgent
LiveAgent is een top alternatief voor ticketingsoftware met een ingebouwd CRM-softwareplatform dat geschikt is voor kleine en middelgrote e-commerce ondernemingen. Naast CRM biedt LiveAgent ook uitgebreide helpdeskfuncties, zoals ticketing, livechat, callcenter en social mediamonitoring die afzonderlijk of in combinatie kunnen worden gebruikt. De belangrijkste CRM-applicaties omvatten voornamelijk automatiseringstools voor verkooppersoneel en marketing met uitgebreide integraties van derden. Het LiveAgent-platform is volledig aanpasbaar en biedt kleine bedrijven de perfecte gelegenheid om hun klantenbestand op te schalen en hun online service te laten groeien. Hun ticketbeheersysteem is goed gestroomlijnd en u kunt eenvoudig uw contactenlijstrecords opslaan en bekijken vanuit het rechterpaneel van het ticket. Voor meer gemak biedt LiveAgent gebruikers de mogelijkheid om te kiezen tussen on-premises en webgebaseerde software-installaties.
Voor wie is het geschikt?
Het is geweldig voor bedrijven van elke omvang die willen verbinden met hun klanten en het monitoren van het presteren van hun team vanaf hetzelfde platform.
Belangrijke functies
- Volledig geautomatiseerd ticketsysteem met aangepaste domeinnamen.
- Realtime live chatfuncties
- Inkomend callcenter
- Integratie van helpdesk op sociale media
- Klantenservice rapportagesysteem
- 24/7 klantenportaal
- Diverse apps voor mobiele helpdesk
- Uitgebreide helpdesk beveiliging
Voordelen
- Bewaart klantengegevens als tickets.
- Integreert met meerdere kanalen en software programma’s.
- Volledig aanpasbare functies
- Gemakkelijk te configureren om aan te passen aan verschillende afdelingen voor grote bedrijven.
- Meertalige ondersteuning
- 24/7/365 ondersteuning
- Flexibele prijzen
Nadelen
- U moet het aanpassen aan uw exacte behoeften.
Prijs
Een gratis versie met een proefperiode van maximaal 30 dagen en geen creditcard vereist. Hun betaalde abonnementen kosten €9, €29 en €49 per gebruiker per maand.
2. Hubspot
De Hubspot CRM is een cloudgebaseerd CRM-systeem dat belooft alle bedrijven te helpen bij het koesteren van leads en het analyseren van verschillende statistieken voor hun bedrijf, terwijl automatisch hun klanteninteracties op meerdere platforms worden bijgehouden. Het is zeer geschikt voor B2B- en B2C-bedrijven, omdat het voornamelijk een visueel dashboard biedt waarmee u uw hele verkooptrechter in realtime kunt bekijken. Door het te gebruiken, kunt u automatisch uw klanteninteracties volgen via verschillende communicatiekanalen en de gegevens opslaan in een door leads georganiseerde tijdlijn. Over het algemeen biedt Hubspot CRM gecombineerde klantenrelatiebeheersystemen voor contactbeheer, leadgeneratie, verkooppijplijnbeheer en automatisering van emailmarketing. .
Voor wie is het geschikt?
Het is een uitstekende CRM-software voor kleine bedrijven in zowel B2B als B2C.
Belangrijke functies
- Bulkmails
- Documentenbibliotheek
- Live chat
- Gebruikersforums
- Integratie met Outlook, Gmail en meer dan 300 andere tools.
- Email tracking en meldingen
- Planning van vergaderingen
- Automatisch verkoopactiviteiten logboek.
- Functies voor het beheer van deals, taken en contacten.
- Rapporteringsdashboard
Voordelen
- Zeer responsief en goede gebruikersinterface.
- Volgt de positie van een klant in de pipeline en transacties.
- Geen noodzaak om uw workflow te veranderen.
- Hubspot Academy, die helpt bij het verkrijgen van leads.
Nadelen
- De gratis versie vereist veel add-on functies.
- Geen alles-in-één gereedschap voor uw bedrijf.
Prijs
U kunt Hubspot gratis gebruiken, maar er bestaat ook een betaalde versie. Om toegang te krijgen tot de betalende versie, die verschillende afdelingen bedient, betaalt u €112,50 per maand.
De verkoop-, dienstverlenings- en marketingversies kosten €50 per maand. Hubspot biedt ook een ondernemersversie aan tegen een maandelijkse kosten van €1.200 en een marketingversie voor €3.200 per maand.
3. Keap
Keap CRM fungeert ook als een marketing- en verkoopautomatiseringstool die belooft kleine bedrijven te helpen de verkoop te stimuleren en de zakelijke chaos te verminderen. Het is een cloudgebaseerde CRM-oplossing die het meest geschikt is voor bedrijven die de klantenervaring willen verbeteren en de verkoop willen stroomlijnen. Hiermee kunt u eenvoudig uw contactlijsten segmenteren, klanteninteracties volgen, emails automatiseren en gepersonaliseerde marketingcampagnes uitvoeren. Het biedt ook verschillende e-commerce functionaliteiten die gebruikers in het algemeen in staat stellen voorraden te beheren, activiteiten op het gebied van online winkels te volgen en bestellingen uit te voeren. U kunt eenvoudig ROI-gegevens uitvoeren en de prestaties van uw emails en marketingcampagnes analyseren met behulp van de rapportage- en analysesysteemtools van Keap.
Voor wie is het geschikt?
Perfect voor KMO’s en startende bedrijven die de verkoop willen verhogen.
Belangrijke functies
- Klanten kunnen betalen door eenvoudig op een link te klikken.
- Toegang tot klanteninformatie op verschillende apparaten.
- Aangesloten op Gmail en Outlook
- Plannen van afspraken
- Emailsjablonen
- Gepersonaliseerde communicatie
- Dashboard om verkoopcampagnes bij te houden
- Briljante formulieren voor het verzamelen van klantengegevens.
Voordelen
- Intelligente formulieren om gegeven informatie over een lead te verzamelen.
- Automatische emails
- Geweldig voor het toewijzen van taken en het verbeteren van de klantenondersteuning.
- 14 dagen gratis proefperiode
- Heeft ondersteuning voor meerdere talen.
Nadelen
- Gebruikers slaan werk handmatig op.
- De vele mogelijkheden kunnen uitdagend zijn voor beginners.
Prijs
U betaalt €79 per maand voor lite-pakketten en €159 per maand voor pro-versies. Het Max-pakket kost €199 per maand.
4. Freshworks
Freshworks is een CRM voor verkoopautomatisering dat klantenbetrokkenheid personaliseert en verkort het algemene verkoopproces voor snelle bedrijfsgroei. Als aanbieder van cloudgebaseerde CRM-oplossingen biedt Freshworks bedrijven uit verschillende sectoren een handige en effectieve manier om al hun klanteninteracties te beheren. De meest wenselijke functies zijn onder meer het volgen van verkoopleads, telefoon met één klik, het volgen van gebeurtenissen en de algemene ondersteuning voor het verzenden en bewaken van bulkmails.
Freshworks segmenteert contacten op basis van hun algemene online gedrag, rangschikt prospects op basis van hun lead scores en geeft automatisch prioriteit aan leads met de hoogste scores. De functie ‘3600 klantenweergave’ biedt ook gedetailleerde informatie over elke kans op uw contactenlijst.
Voor wie is het geschikt?
Deze CRM is geweldig voor bedrijven van verschillende groottes, maar het is vooral gunstig voor verkoopteams. Kleine en middelgrote ondernemingen geven misschien de voorkeur omdat het gemakkelijk in te stellen is en te gebruiken.
Belangrijke functies
- Leadscores
- 360-Graden weergave
- Automatische verrijking van profielen.
- Notities maken, afspraken maken en taken plannen.
- Live chat
- 24/7 ondersteuning
- Rapporteringsdashboard
- Doelstellingen bepalen
- SMS-integratie
- Deals- en leadbeheer
- Documentenbibliotheek
Voordelen
- Telefoongesprekken voeren en ontvangen met geïntegreerde telefoon.
- Klantenondersteuning via FreshDesk.
- Beheersingsinstrumenten
- Redelijk betaalbaar.
- Kan worden gebruikt om verkoopteams te laten groeien.
- Slimme functies voor verkoop
- Meertalige ondersteuning
Nadelen
- Zijn gebruikersinterface is niet zo intuïtief.
- Het heeft een beperkt aantal integraties.
Prijs
U zult elke maand €29 betalen voor elke gebruiker. De Blossom-versie begint bij €19 per maand, terwijl de Garden-versie €35 kost. U krijgt de estate-versie voor €65 per maand, terwijl de forest-versie €79 per maand is.
5. Zoho
Zoho is cloudgebaseerde software voor klantenrelatiebeheer die zich richt op het helpen van bedrijven van elke omvang om leadconversie, klantenbetrokkenheid en omzetgroei te vergroten, allemaal onder één dak. Het CRM-oplossingsplatform bevat voornamelijk marketing- en verkoopautomatiseringssystemen en andere belangrijke functionaliteiten voor helpdeskdiensten, klantenondersteuning en analytics< /a>. Met andere woorden, Zoho biedt bedrijven specifiek de kans om realtime klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen. Met Zia (Zoho’s AI-aangedreven gespreks-CRM-assistent) kunnen Zoho-gebruikers efficiënt voorspellen wat het beste moment is om contact met klanten te leggen. Door de brede opname van kunstmatige intelligentie in zijn functionaliteiten kan het platform emails scannen en relevante statistieken weergeven voor snelle actie.
Voor wie is het geschikt?
Zoho CRM is een goede keuze voor kleine bedrijven die hun activiteiten willen uitbreiden.
Belangrijke functies
- Geavanceerde aanpassingsoptie voor modules en knoppen.
- Geïntegreerd met Google Ads
- Voorraadbeheer
- SalesIQ dat bezoekers volgt en uw verkopen beheert.
- Volledig aangepast dashboard
- Hiermee kunt u gemakkelijk sociale mediacampagnes uitvoeren.
- Emailintegratie die kan helpen bij emailmarketing.
- Leadscores
- Leadbeheer
- Email inzichten
- Email routering
- Realtime meldingen
- Geïntegreerd over verschillende apparaten
- Ondersteuning voor meerdere valuta’s.
- 24/7 gebruikersforums
- Documentenbibliotheek
- Live chat
- Portaals voor meerdere gebruikers
Voordelen
- Interactief
- Makkelijk te gebruiken
- Relatief goedkope CRM, maar heeft veel functies.
- Kan complexe workflows genereren.
- Gratis voor drie gebruikers
- Gemakkelijk integreren met compatibele tools.
Nadelen
- Het is niet zo intuïtief als andere CRM-software en het is niet zo gemakkelijk in gebruik.
- Veel aanpassing is vereist
- Ondersteuning is niet erg responsief.
Prijs
Er is een gratis versie beschikbaar, maar deze heeft zeer weinig functies. U kunt de standaard, professionele, enterprise of ultimate versies aanschaffen. De enterprise-versie kost €35 per maand, terwijl de standaardversie €12 per maand kost. Als u de professionele versie wilt kopen, betaalt u €20 per maand. Ten slotte kunt u het ultimatum krijgen voor €45 per maand.
6. Agile
Agile is een andere cloudgebaseerde CRM-tool die zowel kleine als middelgrote ondernemingen wil helpen bij het automatiseren van verkoop, marketing en klantenservice. Het biedt voornamelijk telefonie-apps, software voor contactbeheer, functies voor het plannen van afspraken, het maken van landingspagina’s, tools voor projectbeheer en functionaliteiten voor kennisbankbeheer. Met de module voor contactbeheer kunnen gebruikers essentiële klantengegevens zoals klanteninformatie en hun interactierecords vastleggen, opslaan, openen en beheren.
De Agile CRM-software helpt bedrijven verder om hun websitebezoekers bij te houden, hun digitale gedrag te analyseren en automatisch effectieve campagnes samen te stellen met behulp van de marketingautomatiseringsinterface met slepen en neerzetten. Het wordt geleverd met een volledig aanpasbare functionaliteit voor taakbeheer, ondersteunt integratie van sociale media en laat gebruikers automatische herinneringen sturen op basis van op tijd en klantenopties.
Voor wie is het geschikt?
Dit platform is ideaal voor verkoop- en marketingteams in kleine en middelgrote bedrijven.
Belangrijke functies
- Voicemail automatisering
- Kan documenten bijvoegen.
- Biedt een manier om met één klik meerdere klanten tegelijk te bellen.
- Geavanceerde analyse en rapporten.
- Toegang tot klantengegevens uit hun notities, gesprekken en telefoontjes.
- Analyseer de reis van uw lead voordat hij/zij een aankoop doet.
- Contactbeheer
- Het plannen van afspraken
Voordelen
- Gratis voor maximaal tien gebruikers.
- Marketing, service en verkoop op één plek
- Delen van de agenda van uw bedrijf online.
- Contactbeheer
- Hoog schaalbaar
- Cloudgebaseerd zo snel
- Uitgebreide integraties
Nadelen
- Enkel Engelstalige ondersteuning
- Ondersteuning alleen op doordeweekse dagen.
- De ontwikkelaars zouden de gebruikersinterface hebben verbeterd.
Prijs
Er bestaat een gratis versie terwijl betaalde plannen variëren van €8.99 (starters) tot €47.99 (enterprise) per maand.
7. Salesforce
Salesforce, aangedreven door Customer 360, is een op groei gerichte CRM die op maat gemaakte oplossingen biedt voor kleine bedrijven om de verkoop en ondersteuningsservices te versnellen. Als on-demand CRM-software omvatten de mogelijkheden voornamelijk marketingautomatisering, leadbeheer en contactbeheer. In eenvoudiger bewoordingen stelt Salesforce u in de eerste plaats in staat klantaccounts te beheren, uw marketingcampagnes te volgen, verkoopleads bij te houden en after-sales services te bieden. Hun geüpgradede versie, Lightning Experience – algemeen aangeduid als de toekomst van CRM-verkopen, biedt verkopers een actiegerichte omgeving om hun verkoopprocessen te stroomlijnen. Ondanks dat deze alleen beschikbaar is voor SaaS-implementatie, is de Salesforce CRM-technologie bijzonder goed voor het bijhouden van prestaties en het verzamelen van leads .
Voor wie is het geschikt?
Dit systeem is voor KMO’s die een CRM willen dat meer flexibiliteit biedt.
Belangrijke functies
- Contactbeheer
- Geïndividualiseerde feed
- Visuele workflow
- Verkoopbeheer
- Kansbeheer
Voordelen
- Gemakkelijk aan te passen.
- Compatibel met Android, Windows, Linux en Mac.
- Ondersteuning voor meerdere valuta’s en talen
- Geïntegreerde lead scoring
- Massa-emailen
- 24/7 ondersteuning
- Hoogstpersoonlijk en geautomatiseerd
- Integraties met Zendesk, LeadExec, Zuora en Ambassador.
- Ondersteunt verkoop, marketing, analyse en marketing.
Nadelen
- Configuratie is complex.
- Moet add-ons toevoegen.
Prijs
De versies omvatten het essentials-abonnement, de goedkoopste (€25/maand/gebruiker) en Pardot Growth welke de duurste is (€1.250/maand/gebruiker). De sales en professional versies kosten elk €75/gebruiker/maand.
8. Pipedrive
Pipedrive is een sales CRM en pipeline management tool ontworpen om u gefocust te houden op bedrijfsgroei in plaats van tijd te verspillen aan repetitieve handmatige taken. Gebouwd met een activiteit-gebaseerde verkoopbenadering, maakt Pipedrive het uiteindelijk mogelijk voor bedrijven om elk van hun verkoopconversie acties te stroomlijnen. Het is een cloudgebaseerd CRM-platform dat op elk moment vanaf elk internetapparaat toegankelijk is.
Pipedrive biedt verkoopmanagers voornamelijk volledig inzicht in hun volledige verkooppijplijn via een robuuste CRM-interface die de voortgang van de deal en bruikbare stappen voor de volgende items weergeeft. Voor uw gemak kunt u de functies Activiteit en Doel gebruiken om alle pijplijnactiviteiten bij te houden die nog in behandeling zijn. Andere wenselijke functies die het vermelden waard zijn, zijn onder meer naadloze integraties van het mailingsysteem en aangepaste verkooprapportage.
Voor wie is het geschikt?
Deze CRM is uitstekend als je verlangt naar een gebruiksvriendelijk platform. Verkoopteams zouden profiteren van de automatisering ervan.
Belangrijke functies
- Leadbeheer
- Communicatie bijhouden
- Mobiele telefoonintegratie
- Verkooppijplijnen
Voordelen
- Aangepaste rapporten die de omzet bijhouden.
- Prestatietips om de verkoop te stimuleren.
- Rapporten over bronnen van nieuwe leads
- Eenvoudig
Nadelen
- Beperkte functionaliteit
Prijs
Het essential betalend abonnement kost €12.50 per maand, terwijl het zakelijke abonnement €99 kost. De andere twee methoden zijn professional (€49.90/maand) en advanced (€24.90).
9. Scoro
Scoro is een webgebaseerd professioneel CRM-systeem dat bedrijven helpt verkoopprocessen te coördineren en teamprestaties te verbeteren, met behulp van de volledige set productiviteitsfuncties voor samenwerking, verkooppijplijnbeheer, facturering, projectbeheer en rapportage. Het goede is dat alleen degenen met toestemming toegang hebben tot en werken aan bepaalde projecten. Anders is de Scoro-interface een centrale hub die gedetailleerde accountinformatie weergeeft, inclusief belangrijke prestatie-indicatoren en taakwijzigingen, op één scherm. Met dergelijke gegevens kunt u de voortgang van uw werk overzien door de projecten te kiezen waaraan u mogelijk prioriteit wilt geven en door deadlines vast te stellen zodat er geen overlapping is.
Voor wie is het geschikt?
Dit is alles-in-één software voor klantenrelatiebeheer die bedrijven van alle niveaus kan bedienen. Of u nu een groot bedrijf of een klein bedrijf hebt, Scoro heeft u gedekt.
Belangrijke functies
- U kunt de inkomensniveaus en budgetten van elke maand zien voor elk van uw projecten.
- U kunt uw bedrijfsprestaties rechtstreeks beheren vanaf het software-dashboard.
- Het helpt u te weten hoeveel facturen uw bedrijf heeft.
- U kunt ook achterhalen hoeveel offertes wel en niet zijn omgezet in facturen.
- U kunt het huidige budget bekijken en de tijdlijn voor uw projecten monitoren.
Voordelen
- Het heeft een uitstekende gebruikersinterface en gebruikerservaring.
- Het heeft een compact platform.
- Het is snel en informatief.
- Het heeft uitstekende facturerings- en herinneringssystemen.
Nadelen
- Het kost veel tijd om de synchronisatie op te zetten met behulp van Outlook.
- Er is geen gratis versie.
Prijs
Er is een gratis proefperiode van 14 dagen en daarna moet u betalen. De prijzen variëren afhankelijk van het abonnement dat bij u past en het goedkoopste abonnement waarop u zich kunt abonneren begint bij €22 per gebruiker per maand.
10. Microsoft Dynamics 365
Als u uw klanten wilt verrassen en uw relatie wilt bezegelen, is hier een hulpmiddel dat u moet overwegen. Microsoft Dynamics 365 helpt u virtuele interactie te bieden door uw klanten, personeel en gegevensbeheer samen te brengen. Het biedt een volledig onafhankelijk webgebaseerd CRM-ecosysteem dat zich richt op verkoop, klantenondersteuning en buitendienst, terwijl het sterke native integraties biedt met andere Office 365-applicaties. Op deze manier kan het naadloze klantenbetrokkenheid bieden als u op zoek bent naar een goede tool voor het automatiseren van projectservices of het beheer van leadkansen. Zowel de SaaS-implementatie als de on-premise installatie-opties worden geleverd met interactieve interfaces (voor zowel mobiel als desktop), strakke databasebeveiliging en krachtige API-integraties.
Voor wie is het?
Ongeacht het niveau van het bedrijf zal Microsoft Dynamics aan uw behoeften voldoen. Het heeft abonnementen die zowel voor starters als gevestigde bedrijven geschikt zijn. Bovendien hoeft u geen tech-expert te zijn om het te gebruiken.
Belangrijke functies
Het versterkt de digitale verkooppijplijn en geeft geautomatiseerde aanbevelingen weer.
Het werkt probleemloos met veel communicatieproviders.
U kunt agenda’s plannen om uw zakelijke activiteiten uit te voeren.
Dankzij het mobiele reactievermogen kunt u loggen in en deel informatie op elk gewenst moment.
Voordelen
- Het is gemakkelijk aan te passen.
- Microsoft Dynamics 365 integreert soepel met andere software, zoals Microsoft-producten en Outlook voor email en agenda.
- Het heeft eenvoudig rapportbeheer.
Nadelen
- Het beheren van toestemmingen is moeilijk vanwege de beschikbaarheid van vele aanpassingen.
- Als u geen ervaring hebt met Microsoft Dynamics, kan het vervelend en verwarrend zijn.
- De gebruikersinterface kan moeilijk te navigeren zijn voor nieuwe gebruikers.
Prijs
Er is een specifieke prijsstelling voor elk abonnement. De Business Central Essentials kost €70 per gebruiker per maand, Business Central Premium rekent €100 per gebruiker per maand, Customer Service Professional varieert van €20 tot €50 per gebruiker per maand en de Sales Professional kost €20 tot €65 per gebruiker per maand.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
11. Salesmate
Salesmate voorziet in de eerste plaats in de behoeften op het gebied van klantenrelatiebeheer van kleine en middelgrote ondernemingen in de meeste sectoren. Het is een cloudgebaseerde CRM-technologie die voornamelijk automatiseringstools bevat voor het beheren van contacten, verkooppijplijnen, emailmarketingcampagnes, telefoonintegraties en interne chats. De contactbeheermodule fungeert als een centrale opslagplaats voor het importeren en opslaan van contacten van opslagpunten van derden, zoals Google Contacten, waardoor het voor u gemakkelijker wordt om hoofdcontacten toe te wijzen en te koppelen aan specifieke verkoopvertegenwoordigers. De weergave van de verkooppijplijn is geweldig voor het beheren, prioriteren en automatiseren van verschillende dealfasen, die allemaal op afstand kunnen worden gedaan met behulp van de mobiele Salesmate-applicatie.
Voor wie is het?
Salesmate is gebouwd om verschillende bedrijven te bedienen. De functies zijn veelbelovend en de resultaten zijn bevredigend. Uw abonnement zal uw gebruik bepalen. Er zijn abonnementen voor elk formaat bedrijf.
Belangrijke functies
- Het heeft integratiefuncties om u in staat te stellen contacten te importeren en vast te leggen vanuit Excel-bestanden, CSV en mobiele apparaten.
- U kunt uw bestanden filteren op basis van uw criteria zodat u ze later gemakkelijk kunt vinden.
- De verkoopmedewerker- verkoopworkflows automatiseren het verzenden van emails.
- U kunt bulkacties gebruiken om uw contacten te beheren, samenvoegen, verwijderen of alle informatie bijwerken.
Voordelen
- Salesmate biedt veiligheid door volledige databack-up en bescherming aan te bieden.
- een vervullende facilitering van betere communicatie en coördinatie tussen teams en klanten.
- uitstekende klantenservice.
Nadelen
- U moet een beetje vaardig zijn om geautomatiseerde workflows op te zetten.
- U kunt geen gemarkeerde tekst typen in de zoekfunctie.
Prijs
Het Starter abonnement kost €12 per gebruiker per maand, de prijzen voor het Growth abonnement beginnen vanaf €24 per gebruiker per maand, en het Boost abonnement is geprijsd op €40 per gebruiker per maand.
12. Spiro
Aangeprezen als een van de meest proactieve CRM-software, is Spiro een AI-aangedreven CRM met één oplossing voor het verbeteren van klantenrelaties, verkoop mogelijk maken en telefonische ondersteuning bieden. Het is oorspronkelijk gebouwd voor verkoopteams bij organisaties met ongeveer 100-1500 werknemers, omdat het over het algemeen goed is voor het evalueren van verkoopgegevens en het genereren van bruikbare aanbevelingen. Het werkt als een persoonlijke verkoopassistent en wordt geleverd met ingebouwde bel- en sms-functies die worden gesynchroniseerd met geautomatiseerde verkoopherinneringen en activiteitentrackers voor alle geplande klantenbijeenkomsten.
Voor wie is het?
Voor iedereen die een bedrijf heeft en het wil verbeteren, is het verstandig om voor deze tool te kiezen. Het kan uw startend bedrijf naar een hoger niveau tillen. Als u al een gevestigd bedrijf hebt, is dit de juiste tool om het te laten groeien.
Belangrijke functies
- Het biedt AI-gemaakte herinneringen; daarom is er geen behoefte aan het invoeren van gegevens.
- Het zal u suggereren welke stappen te nemen na het herkennen van anomalieën in de pijplijn.
- Het biedt email-, contact- en kalenderbeheer.
Voordelen
- Het klantenserviceteam van Spiro reageert zeer snel.
- uitstekende gebruikersinterface.
- toegankelijk op mobiele telefoons.
Nadelen
- De rapportage sectie is te gedetailleerd, waardoor het moeilijk is om er doorheen te navigeren.
- Er is geen geautomatiseerde emailfunctionaliteit.
Prijs
Spiro biedt een abonnementsprijsmodel aan, maar u moet contact met ze opnemen om uw exacte behoeften te bepalen voordat u een offerte ontvangt.
13. Copper
Moe van de saaie en repetitieve administratieve taken of de overdreven geavanceerde CRM-tools? Copper wordt alom geprezen als een van de gebruiksvriendelijke CRM-alternatieven voor bedrijven die dringend behoefte hebben aan beheeroplossingen voor groeiende klantenrelaties en het koesteren van leads. Het integreert goed met alle Google Apps, waardoor gebruikers al hun taken en klanteninteracties a> naadloos. Om ervoor te zorgen dat u waardevolle en langdurige relaties opbouwt, blijft Copper gebruikers eraan herinneren om contact op te nemen met nieuwe contacten en lopende deals op te volgen.
Voor wie is het?
Als u uw relatie wilt opbouwen en de omzet voor uw bedrijf wilt verhogen, gebruik dan Copper. Sommige plannen dekken alle soorten bedrijven.
Belangrijke functies
- Het automatiseert repetitieve taken en stelt u in staat om emails automatisch te versturen.
- Het helpt om al uw contacten en klanteninformatie op de juiste manier te organiseren.
- Het maakt een back-up en verifieert gegevens om ervoor te zorgen dat uw informatie veilig is.
- Het kan gesprekken en leads bijhouden en vastleggen direct vanuit de inbox.
- Het heeft een robuuste rapportagefunctie die u een geweldig overzicht geeft van uw zakelijke records.
Voordelen
- Het heeft een goede gebruikersinterface.
- Het kan goed integreren met Google’s werkruimte.
- U kunt er toegang toe krijgen vanaf uw mobiele telefoon.
- Het ondersteuningsteam van Copper is ongelofelijk.
Nadelen
- U kunt geen kalender of email maken vanuit de CRM-tool. Het moet u rechtstreeks naar een Gmail-venster leiden, wat mogelijk gênant kan zijn.
- Als u er geen ervaring mee hebt, kan het maken van rapporten verwarrend zijn.
Prijs
Copper geeft u de mogelijkheid om 14 dagen lang te genieten van een proefperiode voordat u besluit om te kopen of anderszins. Er zijn verschillende abonnementen waaruit u kunt kiezen, bijvoorbeeld het basisschema kost €25 per gebruiker per maand, het Professionele schema kost €59 per gebruiker per maand en het Zakelijke schema kost €119 per gebruiker per maand.
14. Nimble
Nimble is een multifunctionele CRM-oplossing met browserwidgets die mobiele automatiseringsfunctionaliteiten voor KMO’s biedt. Het werkt om klantenprofielen en interactierecords in te vullen uit verschillende contactlijsten, klantengesprekken, en sociale media-activiteiten. De meest populaire functies omvatten het volgen van deals, pijplijnbeheer, taakbeheer, contactbeheer en geïntegreerd sociaal luisteren voor effectieve contacten met bepaalde contacten tijdens outreach en follow-ups.
De geïntegreerde Rules Engine van Nimble is doorgaans ingesteld om het gedrag van gebruikers te leren en actiegerichte gegevens te genereren op basis van sociale signalen die worden weergegeven op de Today-pagina als belangrijke prioriteiten en betrokkenheidskansen.
Voor wie is het?
Nimble is ontworpen om de bedrijfsprocessen sneller te maken en u meer ruimte te geven om klanten te vinden en te behouden, ongeacht de grootte van uw bedrijf.
Belangrijke functies
- U kunt contacten filteren.
- Het kan sociale profiellinks toevoegen voor uw contacten, zodat u belangrijke informatie kunt vinden.
- Het maakt het beheer van agenda-evenementen en taken mogelijk.
- Het kan automatisch de email, agenda’s, Google Apps, contacten van Office 365 en alle interacties van uw medewerkers synchroniseren om actuele en nauwkeurige informatie te geven.
Voordelen
- Het houdt alle informatie van de cliënten bij en organiseert deze op één plaats zodat het gemakkelijk toegankelijk is.
- Met Nimble kunt u overal op internet uw gegevens maken, bewerken en bekijken.
- Het verstrekt automatisch informatie om u georganiseerd te houden met uw marketingbehoeften.
- Het heeft een gebruiksvriendelijke interface.
Nadelen
- U kunt slechts 100 emails tegelijk verzenden. Het zou beter zijn als u een onbeperkt aantal emails mocht verzenden.
- Het kan langzamer gaan als u tegelijkertijd met meerdere trechters werkt.
Prijs
Nimble biedt een gratis proefperiode van 14 dagen (zonder kredietkaart) aan voordat u kunt beslissen of u ervoor wilt betalen. Voor het betaalde abonnementsmodel varieert de prijs van €19 per gebruiker per maand als u jaarlijks betaalt en €25 wanneer u per maand betaalt.
15. Creatio
Creatio CRM-tool werkt voornamelijk om de problemen van interactie met klanten te elimineren en tegelijkertijd het werk voor uw personeel te organiseren via een uniforme interface. In basistermen maakt Creatio op intelligente wijze gebruik van een BPM-systeem om verkoop, marketing en serviceverlening voor middelgrote en grote bedrijven te automatiseren om doorlopende klantenondersteuning te bieden en de volledige levenscyclus van de klant te beheren. Met andere woorden, Creatio is een puur enkele CRM-bundel die snelle oplossingen biedt waarmee gebruikers marketingprestaties, verkooptrechters en service-interacties kunnen bekijken.
Het Creatio systeem is momenteel beschikbaar voor implementatie als cloudgebaseerde of installaties op locatie en het is volledig compatibel met zowel Windows als iOS op zowel desktop- als mobiele apparaten.
Voor wie is het?
Het is niet nodig om sceptisch te zijn. De betaalbaarheid en prestaties van deze tool geven het beste vanuit elke hoek.
U hebt geen technische expertise nodig met deze tool. De prijs is gunstig voor elke grootte van een bedrijf.
Belangrijke functies
- Het beheert uw workflows en alle verkoopprocessen automatisch.
- Het heeft een verkoopbeheerplatform van begin tot eind dat kan helpen bij het versnellen van zowel kleine als complexe verkoopprocessen.
- Het versnelt de prestaties van bedrijven door de voorspellende, doelstellende en analytische functies van Creatio waarmee u de huidige verkoopstatistieken kunt bekijken.
Voordelen
- Het maakt het gemakkelijk om statistische rapporten te genereren.
- Het is makkelijk en leuk om een werkruimte te ontwerpen.
- Het is betrouwbaar en gemakkelijk in gebruik.
Nadelen
- Het instellen van toestemmingen is verwarrend vanwege het aantal niveaus.
- Als u een marketing eenheid wilt gebruiken, hebt u een aparte licentie nodig.
- Soms kost het tijd om wijzigingen op te slaan.
Prijs
De Creatio tool biedt een gratis proefperiode van 14 dagen en u kunt zelfs een live demo aanvragen. Offertes worden normaal gesproken gegeven na het initiëren van contact.
16. OnePageCRM
OnePageCRM is een uitstekende webgebaseerde CRM-software voor bedrijven die verschillende processen willen automatiseren, zoals het plannen van follow-ups met prospects, het genereren van bruikbare verkoop dashboards voor verkoopteams en andere administratieve taken. De basis build bevat de Next Action Sales Methode en het eigen GTD principe in het totaalontwerp.
OnePageCRM omvat zeer efficiënte tools voor klantenrelaties en verkoopmarketing die voornamelijk zakelijke rommel en repetitieve administratieve taken voor verkopers verminderen. Het systeem is eenvoudig toegankelijk via elke beschikbare webbrowser en beschikbaar in alle native mobiele app-winkels. Afgezien van de populaire functies voor contactbeheer waarmee gebruikers loggesprekken kunnen voeren en contactinteracties en -activiteiten kunnen volgen vanaf dezelfde scrolbare pagina, beschikt deze CRM-optie ook over een geautomatiseerde tool voor het vastleggen van leads met één klik en een uitgebreide automatisering van bulkmail. De rapportage- en analysetool biedt gebruikers verder bruikbare inzichten en API-ondersteuning voor leadgeneratie.
Voor wie is het?
Hebt u de wens om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Ik hoop dat het antwoord ja is. Als dat zo is, denk dan niet twee keer na. OnePageCRM kijkt niet naar de grootte of technische vaardigheden van iemand of bedrijf.
Het is gemaakt om bedrijven te dienen en te laten groeien.
Belangrijke functies
- Het kan worden geïntegreerd met veel verkoop-apps.
- Het stelt u in staat om toegang te krijgen tot de tool vanaf uw mobiele telefoon.
- Aangepaste rapporten worden gegenereerd binnen de kortst mogelijke tijd.
- Het maakt het mogelijk om gepersonaliseerde bulkmails te verzenden.
Voordelen
- Het is gemakkelijk om interacties bij te houden en te openen op één plek.
- Het voorspellen van deals en het geven van gedetailleerde informatie is gemakkelijk met deze tool.
- Het is gemakkelijk om leads te importeren.
Nadelen
- Er is geen QuickBooks-integratie.
- Emailintegratie is niet makkelijk in gebruik. Om het efficiënt te kunnen gebruiken, moet u ervaring hebben.
Prijs
OnePageCRM biedt een gratis proefperiode van 21 dagen zonder kredietkaart vereiste, en de betalende abonnementen kosten €12 per gebruiker per maand, €21,50 per gebruiker per maand en €54 per gebruiker per maand.
17. Less Annoying CRM
Zoals de naam al suggereert, is de Less Annoying CRM een zakelijk productiviteitsinstrument dat de prestaties van bedrijven versnelt en u de vrijheid geeft om contacten te beheren, leads bij te houden en follow-ups bij te houden zonder uw contacten lastig te vallen. Het is een systeem voor klantenrelatiebeheer dat specifiek is afgestemd op de behoeften van de meeste kleine ondernemingen en startende bedrijven.
Het systeem van Less Annoying CRM is wijdverspreid beschikbaar voor cloudgebaseerde implementatie, en het biedt een breed scala aan configuratie-opties om zijn gebruiksvriendelijke en interactieve dashboard aan te vullen. Het biedt verschillende automatiseringsfuncties voor het beheren van verkoopkrachten en contactprofielen door gebruikers in staat te stellen contactgegevens onder een platform te consolideren dat toegankelijk is voor iedereen in het verkoopteam. Al zijn configuraties zijn volledig aanpasbaar, waardoor ze goed zijn voor het uitlijnen van uw gedefinieerde verkoopprocessen en leads met specifieke bedrijfsprocessen en -operaties.
Voor wie is het?
Less Annoying CRM is ontworpen om kleine bedrijven te helpen groeien.
Deze software kan de relaties van uw klanten binden en de verlegenheid van interactie wegnemen die u verliezen kan veroorzaken.
Belangrijke functies
- U kunt uw taken en gebeurtenissen organiseren in één kalender.
- Het geeft u de mogelijkheid om uw contactgegevens op één plek op te slaan.
- Het heeft een eenvoudig leadrapport dat een actuele rekening toont voor elke verkoop in uw pijplijn.
- Het heeft een krachtige aanpassingsfunctie.
Voordelen
- Het contact- en afsprakensysteem is zo gemakkelijk te gebruiken.
- Goed voor kleine bedrijven.
- Het is gemakkelijk aan te passen en zeer geschikt voor beginners.
- Het kan integreren met de meest populaire apps.
Nadelen
- Het heeft geen integratieoptie voor sociale media.
- Het heeft slechts de basisfuncties.
Prijs
De prijs van Less Annoying CRM is €15 per gebruiker per maand, maar wie een team heeft van meer dan 10 gebruikers moet eerst contact opnemen met het Less Annoying team voordat ze zich aanmelden.
18. Zendesk
Zendesk is nog een andere uitzonderlijke cloudgebaseerde helpdesk CRM-software die ondernemers helpt om al hun klanteninteracties bij te houden op één platform en tegelijkertijd de teamvoortgang te monitoren. Het biedt gebruikers krachtige aanpasbare tools voor het bouwen van functionele klantenservice portals, diepgaande kennisbanksecties en online gemeenschappen voor uw klanten. Enkele belangrijke functies zijn onder meer een aanpasbaar portaal aan de voorkant, uitgebreide integraties van derden en interactieve live chat-functies.
De online klantenportaal interface van Zendesk helpt voornamelijk klantenondersteuningsagentschappen bij het effectief volgen en beheren van ondersteuningsaanvragen. In tegenstelling tot de meeste van zijn concurrenten, biedt Zendesk gebruikers ook aanpasbare brandingtools voor uw ondersteuningspagina’s.
Voor wie is het goed?
B2B-verkopers leiden teams van maximaal 250 werknemers.
Belangrijke functies
- Een live chatfunctie
- Geautomatiseerde communicatie-interface.
- Activiteitenrapportagesysteem
- Functie voor het opbouwen van een prospectlijst
- Auto-dialer
Voordelen
- Gemakkelijk in gebruik
- Interactieve en intuïtieve interface
- Perfect voor verkoopautomatisering.
- Heeft een gratis proefperiode
- Maakt teamtracking mogelijk en voorkomt dubbele boekingen.
Nadelen
- De gratis klantenservice is soms traag.
- Niet geschikt voor beginners
Prijs
Zendesk-abonnement modules beginnen bij €19,00 per maand en bieden ook een gratis proefperiode aan.
19. EngageBay
EngageBay is een gemakkelijk te gebruiken CRM en waardevolle tool die wordt geleverd met een uitgebreide stapel verkoop, ondersteunende diensten en marketing automatiseringsfuncties voor het laten groeien van uw bedrijf. Het is een geïntegreerd platform dat belooft u te helpen bij het vastleggen, koesteren, communiceren, converteren en behouden van leads met uitzonderlijke klantenbeleving.
EngageBay is een cloudgebaseerd CRM-platform waarmee bedrijven marketingtools kunnen gebruiken om efficiënt langdurige klantenrelaties op te bouwen. De belangrijkste hoogtepunten zijn een breed scala aan functies die emailmarketing ondersteunen, helpdeskdiensten, marketing voor landingspagina’s, telefonie, contactbeheer en afspraakplanning. Het geïntegreerde CRM-systeem stelt bedrijven voornamelijk in staat om lead- en verkoopactiviteiten binnen een specifieke verkooppijplijn te volgen en te beheren. Naast dat biedt EngageBay ook marketingfunctionaliteiten die u kunt gebruiken om meer leads te genereren via betrokkenheid op social media, geautomatiseerde sjablonen voor emailmarketing en aanpasbare pop-ups.
Voor wie is het goed?
Beide kleine en middelgrote bedrijven die op zoek zijn naar een alles-in-één CRM-tool.
Belangrijke functies
- AB Testen
- Accountmeldingen
- Analyse/Tracking voor Rendement op investering
- Afspraakbeheer
- Doelgroep Targeting
- Auto-Responders
- Geautomatiseerde routering
- Callcenterbeheer
Voordelen
- Goed voor marketing en het koesteren van leads.
- Zeer responsieve klantenservice
- Biedt uitgebreide integraties aan.
- Helpt bij het ontwerpen van effectieve emailcampagnes.
Nadelen
- Beperkte sjabloonopties.
- Geen SMS-integratie
Prijs
EngageBay heeft verschillende abonnementen die een combinatie van gratis proefperiode, gratis versie en betalende abonnementen aanbieden, beginnend bij €99 per maand.
20. Nutshell
Nutshell doet zich voor als alles-in-één CRM-software voor verkoop die belooft om uw bedrijfsintelligentie te stimuleren door zich te bekommeren om het grootste deel van uw administratieve taken, waardoor u meer tijd hebt om u te concentreren op het laten groeien van uw verkoopleads. De brede integratie van derden is bijzonder goed voor het verbinden met de meeste softwareprogramma’s die veel kleine bedrijven al gebruiken, zoals de G Suite-programma’s, MailChimp, QuickBooks, etc. Het goede aan Nutshell is dat ze onbeperkte middelen bieden voor het opslaan en beheren van uw contactgegevens en dat hun rapportagetool volledig aanpasbaar is.
Het Nutshell CRM-systeem is volledig geschikt voor mobiele apparaten en beschikt over realtime synchronisatie, wat zorgt voor een soepele werk op afstand ervaring voor een wereldwijd verkoopteam. Naast het maken van prachtige emails rechtstreeks vanuit Nutshell, maakt de Nutshell Marketing-functie gebruik van de opgeslagen CRM-gegevens, zodat gebruikers automatisch aangepaste doelgroepen kunnen maken. Zoals u al kunt zien, is Nutshell een alles-in-één CRM-tool voor outreach-marketing.
Voor wie is het goed?
Kleine tot middelgrote bedrijven en verkoopleiders die op zoek zijn naar een CRM dat kan helpen bij takenbeheer.
Belangrijke functies
- Automatiseringsfuncties van Salesforce.
- Klantenondersteuningsfuncties.
- Marketing automatiseringsfuncties.
- CRM-projectbeheer en rapportage
- Verkoopprognoses en analyses.
- Aanpassingsmogelijkheden
- Integratie voor sociale media
Voordelen
- Geweldig voor het prioriteren van zakelijke taken.
- Kan worden geopend vanaf elk internetgebaseerd apparaat.
- Gebruiksvriendelijk voor beginners
- Aanpasbaar
Nadelen
- Niet alle functies zijn beschikbaar in de mobiele app.
- Ondersteunt geen meerdere emailbijlagen.
Prijs
Nutshell biedt een gratis proefperiode van 14 dagen, maar de betalende abonnementen beginnen bij €19 per gebruiker per maand (indien jaarlijks gefactureerd) of €22 per gebruiker per maand (indien maandelijks gefactureerd).
21. Apptivo
Apptivo is een cloudgebaseerd systeem voor klantenrelatiebeheer dat uitgebreide integraties van derden biedt voor ondernemingen van alle groottes. Enkele van de belangrijkste inheemse integratiefuncties zijn onder andere een set krachtige tools die variëren van sales automatisering tot marketing tools en alles daartussenin. Deze software voor klantenrelatiebeheer biedt bedrijven voornamelijk specifieke modules voor het beheren van klantencontacten, leads, betrokkenheidskansen en tickets.
Apptivo levert alle essentiële tools voor het beheren van campagnes, segmenteren van leads en behouden van loyaliteit aan de marketingzijde. Andere aanvullende applicaties die u kunt toevoegen aan uw Apptivo-pakket zijn apps voor het genereren van kostenrapporten, het beheren van kasstromen en het bijhouden van uw licenties en verzekeringen.
Voor wie is het goed?
Elk bedrijf dat een multifunctionele CRM-software wil die volledig aanpasbaar is en ondersteuning biedt voor emailmarketing om leads te laten groeien.
Belangrijke functies
- Een aanpasbaar ontwerp
- Klantengegevens tracker gedurende de levenscyclus van de klant
- Aanpasbare velden
- PDF factuurgenerator
- Natuurlijke integratie met G Suite.
- Detectiesysteem voor dubbele leadinformatie
Voordelen
- Gemakkelijk aan te passen.
- Uitstekende mobiele interface
- Korrelige beveiligingsfuncties
- Het beste voor het beheer van de levenscyclus van de klantenrelatie.
Nadelen
- Algemene prestaties worden trager met de tijd.
- Heeft geen uitgebreide API’s
Prijs
Het Apptivo prijsplan model omvat een gratis proefabonnement en diverse betalende abonnementen die beginnen vanaf €10 per maand.
22. Capsule
Capsule CRM stelt vooral kleine ondernemers in staat om klantengegevens te organiseren en klantenprofielen te beheren. In tegenstelling tot de rest van zijn concurrenten gooit Capsule een extra ronde van samenwerkingsinnovaties in om ervoor te zorgen dat uw klantenserviceteams op dezelfde pagina zitten. Zijn CRM-functionaliteit is volledig cloudgebaseerd en het ticketbeheermodule is geweldig voor het snel oplossen van ondersteuningsvragen binnen de verkooppijplijn. De toegewezen taken en meldingen helpen gebruikers over het algemeen om bovenop de dingen te blijven, waarbij prioriteit wordt gegeven aan wat het eerst moet worden gedaan.
Capsule wordt geleverd met volledig aanpasbare functies, wat betekent dat u het systeem gemakkelijk kunt aanpassen aan uw zakelijke behoeften en voorkeuren. Het CRM-systeem stelt gebruikers verder in staat configureerbare mijlpalen in te stellen voor verschillende projecten binnen hun pijplijn en het verkoopproces te definiëren dat moet worden gevolgd.
Voor wie is het goed?
Kleine en startende bedrijven die zich richten op het opbouwen van kwalitatieve relaties met klanten.
Belangrijke functies
- Makkelijk te gebruiken functies voor contactbeheer
- Publiekssegmentatie functie
- Uitgebreide integratie met derden
- Verkoopoverzicht rapporten
- Geavanceerde functies om gebruikers te beperken.
- Visuele prestatiebijhouding.
Voordelen
- Herinnert u eraan om klanten bij te houden.
- Ongelooflijke aantekeningen mogelijkheden.
- Uitgebreide integratie voor KMO-groei
Nadelen
- Beperkte functies voor grotere bedrijven.
Prijs
De huidige Capsule-prijzen zijn vrij genereus. Het omvat een 30-daagse gratis proefperiode voor alle abonnementen, een gratis versie voor maximaal 2 gebruikers en betalende abonnementen die beginnen bij €18 per gebruiker per maand.
23. InfoFlo
InfoFlo is een van de beste CRM-software voor het beheren van klantengegevens en het onderhouden van goede klantenrelaties. Het is geïntegreerde CRM-software die momenteel beschikbaar is voor online implementatie en installaties op locatie.
De belangrijkste kenmerken van InfoFlo zijn de automatiseringshulpmiddelen voor emailmarketing, afspraakplanning, projectbeheer, systeemeigen integraties en realtime taakbeheer. Het CRM-systeem voorziet ruim in basisintegraties voor computertelefonie, een interface voor contactbeheer, klantenondersteuningsfunctionaliteit en marketing/verkoopautomatisering.
Voor wie is het goed?
Zowel kleine als middelgrote B2B-bedrijven die op zoek zijn naar oplossingen voor het beheer van contactgegevens voor klanten in verschillende sectoren, waaronder vastgoed, boekhouding, gezondheidszorg, enz.
Belangrijke functies
- Heeft aangepaste velden
- Emailmarketing en documentendeling
- Een zeer snelle zoekfunctie.
- Taakbeheer
- Levenslang gratis upgrades
- Smartphone vriendelijk
Voordelen
- Naadloze integraties van derden
- Verbeterde gegevensbeveiliging
- Vereenvoudigt taakbeheer
- Volledig klaar voor smartphones
Nadelen
- Het standaardpakket ondersteunt geen rapportage.
Prijs
InfoFlo biedt een gratis proefpakket van 30 dagen aan en twee betalende plannen die beginnen bij €99 per gebruiker.
24. OroCRM
OroCRM is een open-source CRM helpdesk software met krachtige tools voor het beheren, analyseren en rapporteren van klantengegevens, allemaal met als doel je te informeren over uw algehele verkoopstrategie. Het systeem is ideaal voor het opzetten van een multi-channel eCommerce bedrijf, omdat het verschillende modules biedt voor accountbeheer, op regels gebaseerde workflows, gebruikersautorisatie en contentbeheer, onder andere. OroCRM biedt gebruikers over het algemeen een centraal beheerderspaneel waarmee je volledige controle hebt over klanteninteracties.
Voor wie is het goed?
Bedrijven van alle groottes met de mogelijkheid om te schalen van 5 tot 1.001 werknemers.
Belangrijke functies
- Agenda systeem met herinnering
- Emailmarketing
- Integratie voor interne chats
- Marketingautomatiseringstools
- Toegang gereed voor mobiel
- Doelgroepsegmentatie
- Integratie voor sociale media
- Territoriumbeheer
Voordelen
- Gemakkelijk te configureren
- Ondersteunt grote teams met klantenservicevertegenwoordigers.
- Een overvloed aan integraties
- Toegang mogelijk op verplaatsing
Nadelen
- Heeft een gemakkelijke leercurve
Prijs
OroCRM heeft niet de gebruikelijke aangepaste abonnementen zoals andere CRM-providers. In plaats daarvan bieden zij gedurfde gebruikers een live demo van de service aan voordat u besluit om over te gaan op een betalende versie.
25. Insightly
Insightly is nog een compact, uniform CRM-platform dat belooft om bedrijven uit diverse industrieën te helpen groeien door duurzame klantrelaties op te bouwen gedurende de klantenreis. Het biedt op SaaS gebaseerde oplossingen voor customer relationship management voor middelgrote organisaties die alle klantengegevens veilig willen beheren vanuit één platform, terwijl ze gelijktijdig de verkoop versnellen en tijdig leveren.
Insightly wordt automatisch geleverd met plug-ins voor Gmail en Outlook, samen met verschillende functionele integratietools voor andere systemen. In meer praktische zin gebruiken de meeste bedrijven Insightly vaak voor contactbeheer, het koppelen van relaties, het volgen van emails, workflowautomatisering, leadbeheer, het genereren van offertes, geavanceerde rapportage, enz. Het is een systeem klaar voor smartphones dat bedrijven verzekert van tijdige updates, vooral wanneer werken met een verkoopteam op afstand.
Voor wie is het goed?
KMO’s willen hun CRM-bedrijfsprocessen modelleren en automatiseren rondom een enkele klanteninformatie.
Belangrijke functies
- Functies voor automatisering van het verkoopproces
- Marketinginstrumenten
- CRM projectbeheerfuncties
- Visualisatie en rapportage van verkooppijplijn.
- Aangepaste velden en objecten
- Rollen gebaseerde gebruikersmachtigingen
- Integratie van software van derden.
Voordelen
- Veel extra functies zoals auditlogs.
- Het ontwerp van de interface is zowel vloeibaar als dynamisch.
- Een krachtige reeks van projectbeheerfunctionaliteiten.
- Biedt meerdere integratie-opties.
Nadelen
- Maakt zich zorgen over prijzen onder KMO-bedrijven.
Prijs
Insightly heeft een gratis abonnement dat slechts 2 gebruikers ondersteunt, en tot drie betalende abonnementen met het meest eenvoudige plan dat €29 per maand per gebruiker kost.
Top 5 CRM-software vergeleken
1. LiveAgent
In de volksmond bekend als het beste ticketing-alternatief in de huidige markt, verslaat LiveAgent praktisch zijn concurrenten door gebruikers zonder verborgen kostenservice, 24/7 klantenondersteuning, onbeperkte opslag, 190+ integraties, een gratis proefperiode van 30 dagen en de mogelijkheid om op elk moment te annuleren. Het biedt helpdesk CRM-oplossingen die bedrijven helpen personalisatie te integreren in hun klantinteracties. LiveAgent beschikt over meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder een van de snelste livechat-widgets op de markt. De ingebouwde CRM biedt bedrijven een krachtige omnichannel universele inbox, een ingebouwd callcenter, realtime livechat en een robuuste klantenondersteuning. service portaal.
2. Hubspot
Wat Hubspot CRM uniek maakt, is dat het beschikt over een 100% freemium abonnement met een email tracker, prospect tracker, live chat en meetings planner. Anders zijn de betalende versies erg duur voor kleine bedrijven om zich te veroorloven. Over het algemeen is de Hubspot CRM gebouwd om klantenrelaties te optimaliseren, sales team strategieën te verenigen en conversies te stimuleren. Momenteel kunnen gebruikers verbinding maken met meer dan 875 integraties van derden voor meer gestroomlijnde en aanpasbare gebruiksvoorwaarden. Het CRM-systeem beschikt over automatiseringstools voor verkoopsengagement, verkoopsanalyses en configureren-prijsopgave-functionaliteit voor groeiende teams. Het Hubspot-platform biedt gebruikers over het algemeen een uitgebreid CRM-ecosysteem dat belooft informatierijke inzichten, verkoopondersteunende materialen en warmere leads te genereren voor maximale bedrijfsactiviteiten.
3. Keap
Net als LiveAgent biedt Keap ook een 14-daagse gratis proefversie. Toch kosten hun betalende abonnementen bijna vijf keer meer, terwijl de functies over het algemeen beperkt zijn tot emailmarketing en basis-CRM-automatiseringstools. Keap CRM richt zich voornamelijk op bedrijfsgroei en is meestal perfect voor bedrijven die minder repetitieve administratieve taken willen, georganiseerde klantendatabank, gemakkelijk geïmplementeerde automatisering en uitgebreide app-integratie, terwijl ze optimaal gebruik maken van de normale werkuren.
4. Freshworks
Freshworks CRM is ongetwijfeld een van de best verkochte CRM-software van vandaag. In vergelijking met andere aanbieders heeft deze CRM-dienstverlener een set uitstekende tools voor het genereren van leads, het verhogen van de verkoop en het laten groeien van uw omzet. Het beste deel is dat u uw gebruikersaccount kunt personaliseren om aan uw specifieke behoeften te voldoen, maar ze bieden niet de onbeperkte hoeveelheden zoals LiveAgent dat doet. Het is een volwaardige CRM-tool voor verkoop met een intuïtieve gebruikersinterface, automatische profielverrijkingen, een 360-graden klantenweergave en contactactiviteit-tracking-functionaliteiten. Zijn door AI aangedreven lead scoring-functie onderscheidt het verder van de drukke CRM-markt. Hiermee kan een salesvertegenwoordiger zich richten op hoog scorende leads terwijl ze contextuele gesprekken voeren die conversies stimuleren en langdurige relaties opbouwen met klanten.
5. Zoho
Zoho is zeer aanpasbare CRM-software voor bijna elke zakelijke verkoopbehoefte. Het biedt voornamelijk een breed scala aan mogelijkheden met meerdere kanalen, een geïntegreerde Canvas-ontwerpstudio en aangepaste automatisering voor team samenwerkingen en werken op afstand. Het nadeel is dat de meeste van zijn abonnementen beperkte functies bevatten, en de enige uitweg is om te upgraden naar een hoger abonnement. Aan de positieve kant biedt Zoho geïntegreerde oplossingen voor klantenrelatiebeheer tegelijk met op AI gebaseerde verkoopondersteuning. De Zoho CRM wordt geleverd met een unieke set functies, waaronder geïntegreerde gamificatie, realtime meldingen, workflowautomatisering en tools voor het scoren van leads als aanvulling op de klantenervaring, verkoopprocessen en zelfs voorraadbeheer.
Besluit
De CRM-software hierboven zal u helpen om meer leads te genereren en ze te koesteren totdat ze lange termijn klanten worden. Elke CRM-software kan een specifiek type bedrijf of werknemer van dienst zijn. Freshworks is bijvoorbeeld het meest geschikt voor verkoop teams. Hubspot is de beste CRM in het algemeen wat betreft kosten en functionaliteit. LiveAgent is geweldig voor helpdeskticketing met meerdere kanalen, terwijl software met Pipedrive het gemakkelijkst te gebruiken is.
Looking for the right CRM software?
LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
Frequently Asked Questions
Wat is CRM-software?
CRM-software is een systeem dat u helpt uw interacties met klanten te beheren door verkoopcommunicatie, marketing en leadbeheer te verbeteren. U kunt bijvoorbeeld klantengegevens zoals adres, naam en telefoonnummer opslaan terwijl u websitebezoeken bijhoudt.
Hoe werkt CRM-software?
CRM-software biedt een centrale plek om prospect- en klantengegevens op te slaan. De gegevens worden vervolgens geanalyseerd om de verkoop met een bedrijf te verbeteren. Daarnaast kunt u alle interacties met een klant volgen en deze informatie delen met andere teamleden.
Wat is een CRM-software oplossing met meerdere kanalen?
CRM-software met meerdere kanalen is een systeem dat alle platforms verenigt die een klant gebruikt om met merken te communiceren. Door al deze kanalen samen te brengen, kunt u de beweging van een klant volgen vanaf het identificeren van een merk tot aan het punt van aankoop. Analyse van dit gedrag helpt bij het targeten, verwerven, behouden, begrijpen en uiteindelijk samenwerken met uw klanten. Het is ook cruciaal bij het toepassen van nieuwere strategieën wanneer er veranderingen zijn in een sector.
Kunt u integreren met andere CRM-software?
CRM-software maakt verbinding met email, sociale media, agenda en communicatiekanalen. Hoewel u van zoveel mogelijk functies kunt genieten, maakt verschillende CRM-software verbinding met verschillende kanalen. Sommige tracks zijn ingebouwd voor CRM-software, maar andere moeten worden aangepast, met name platforms van derden. U zult dus één CRM-software vinden die is aangesloten op Shopify of andere op andere ecommercesites. Een ontwikkelaar zou ook een systeem integreren met Automate.io.
Hoeveel kost CRM-software?
De kosten van CRM lopen sterk uiteen. Er zijn er zoals Hubspot die u gratis kunt gebruiken. Een klein bedrijf zou ongeveer €12 per maand betalen voor de basisversies. Enterprise-versies en die met meer geavanceerde functies zouden ongeveer €50 tot €150 per maand kosten. De duurste CRM-software kost ongeveer €300 per maand voor elke gebruiker. U betaalt minder wanneer u kiest voor jaarlijkse betalingen. Jaarlijkse betalingen variëren ook, maar zijn ongeveer €5.000 tot ongeveer €40.000.
Wat is de beste CRM-software?
De beste CRM-software moet qua functionaliteit en kosten aan uw behoeften voldoen. U moet ook rekening houden met de grootte van uw team en of het integreert met uw virtuele communicatiekanalen met klanten. Andere zaken die van invloed zijn op uw beslissing zijn uw bedrijfsprocessen en de aard van uw bedrijf. Maatwerk en gebruiksgemak van CRM-software zijn ook essentiële factoren. Hubspot zou een goede keuze zijn. Het heeft gratis versies en veel modules.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van CRM-software?
CRM-software helpt u de verkoop te verhogen doordat u uw verkoopproces kunt automatiseren en resultaten kunt analyseren. U kunt ook de efficiëntie verbeteren omdat er een betere workflow en samenwerking in uw teams is. Het gebruik van CRM-software verbetert ook uw relatie met klanten en zorgt uiteindelijk voor klantenbehoud. Deze verbetering is het resultaat van het feit dat alle klantengegevens op één centrale plek staan. U hebt ook een manier om uw berichten te verbeteren door automatisering en het produceren van nauwkeurige rapporten over uw klanten.
Waarom is kwaliteitsborging noodzakelijk voor CRM-softwareoplossingen?
Kwaliteitsborging is essentieel als CRM-software moet leveren zoals verwacht. Als er bugs zijn, kan er sprake zijn van gegevensverlies, wat uw verkoopcampagne of zelfs het hele bedrijf kan verlammen. Wanneer u zeker weet dat uw CRM-software correct werkt, kunt u zonder zorgen uw werk en team plannen, waardoor de productiviteit toeneemt. Daarnaast bestaat er CRM-software om klantenrelaties te verbeteren. Als u er zeker van bent dat uw systeem werkt, stelt u de behoeften van uw klanten nauwkeurig vast.
Deel dit artikel
Callcenter checklijst met vereisten
Ontdek de ultieme checklist voor callcentervereisten en zorg ervoor dat uw callcenter soepel en efficiënt opereert. Van callcentersoftware tot ervaren personeel en uitstekende gesprekskwaliteit, deze gids behandelt alle essentiële elementen voor succes. Bezoek nu en bereid uw callcenter voor op een vlekkeloze werking!