Welkom bij de updatepost van deze maand van LiveAgent! We zijn enthousiast om met jullie de updates te delen die LiveAgent heeft uitgerold in juni. Met als doel om continu jullie ervaring te verbeteren, hebben we verschillende verbeteringen geïntroduceerd waarvan wij geloven dat ze de efficiëntie van jullie team en de ervaring van jullie klanten aanzienlijk zullen verbeteren. Blijf op de hoogte terwijl we ingaan op elke individuele update.
Exporteren van tickets gebruikte accounttijden in plaats van vertegenwoordigerstijden
Toen u een ticket exporteerde naar HTML of PDF, waren de tijden in het geëxporteerde bestand onjuist. Dit kwam doordat de tijden werden geëxporteerd op basis van de tijdzone die was ingesteld voor het account in de database, terwijl de tijden in het paneel correct werden weergegeven volgens de tijdzone van de pc van de vertegenwoordiger die het ticket exporteerde. Deze fix heeft de tijden weer uniform gemaakt, zodat dezelfde tijd wordt weergegeven in het paneel en het geëxporteerde ticket.
Verbeterd tekstcontrast in het Material-thema voor verbeterde leesbaarheid.
Het vorige contrast van grijze tekst op de grijze achtergrond in het bericht van de vertegenwoordigers in het materiaalthema was niet sterk genoeg en we hebben verschillende klachten ontvangen van klanten over het lage contrast. We hebben de tekstkleur sindsdien veranderd om donkerder te zijn en beter zichtbaar op een grijze achtergrond.
Tijden in verschillende panelsecties worden nu correct weergegeven.
Diverse secties van het LiveAgent-paneel, zoals het verslag van de vertegenwoordigersrangorde of het auditlogboek, gaven onjuiste tijden weer of de blokkeerfunctie werkte niet correct omdat de tijdzone van het account niet werd gerespecteerd. Onze ontwikkelaars hebben het probleem opgelost, zodat de tijden nu weer correct worden weergegeven.
Het ophalen van emails maakt nu correct tickets aan.
Emails met de kop ‘Voorrang: bulk’ konden niet worden opgehaald naar LiveAgent of werden wel opgehaald, maar er werden lege tickets aangemaakt vanwege omgekeerde logica in de code van de instellingen om bulk- en ongewenste emails op te halen. Onze ontwikkelaars hebben dat opgelost en nu werken de instellingen ‘Bulk/Ongewenste email ophalen’ in Configuratie > Email > Emailinstellingen weer correct.
Oproepen laten geen beltoon meer horen bij vertegenwoordigers die gepauzeerd zijn.
Vertegenwoordigers ondervonden een probleem waarbij een oproep hen kon bereiken terwijl ze in pauze waren en alleen uitloggen uit hun panel hielp. Dit werd veroorzaakt door de methode die werd gebruikt om de status van de vertegenwoordiger in de database bij te werken, die onjuist gebruikmaakte van de verouderde online vertegenwoordigersstatus. Ons team heeft het probleem geïdentificeerd en snel aangepakt, waardoor vertegenwoordigers geen onderbrekingen meer ondervinden terwijl ze in pauze zijn.
Verbeterd donkerblauw themaontwerp verbetert zichtbaarheid van inhoud.
Klanten die de donkerblauwe thema gebruiken, hadden moeite om de inhoud te zien die door de aangepaste plugin werd gegenereerd in de details sectie van het ticket als de inhoud alleen tekst bevatte zonder achtergrond. We hebben een standaard hemelsblauwe achtergrondkleur toegevoegd aan het iframe van de aangepaste plugin.
Oplossing voor betrouwbaarheid van tags via API
Het uitvoeren van hetzelfde API v3 PUT-verzoek api/v3/tickets/{ticketId} om tags toe te voegen, was het meerdere keren foutief toevoegen en verwijderen van tags bij elke uitvoering. Onze ontwikkelaars hebben dit probleem aangepakt en opgelost, zodat de API nu correct tags aan tickets toevoegt zonder onbedoelde verwijdering van tags tijdens elke uitvoering.
Repareerde de foutcode interne server fout
Het gebruik van de ticketcode (XXX-XXXXX-XXX) in plaats van de ticket-ID (xx0xxx0x) in de API v3 PUT /api/v3/tickets/{ticketId} haalde 500 reacties op met het bericht: “Interne serverfout: kon niet worden opgehaald Ticketlabels”. Het probleem is verholpen en het gebruik van de ticketcode is weer beschikbaar.
Oplossing voor het ophalen van samengevoegde tickets.
Er was een probleem waarbij klanten geen toegang hadden tot berichten over tickets via API v1 wanneer tickets werden samengevoegd, met de foutmelding “Eén of meer parameters in de handler zijn onjuist”. Ontwikkelaars hebben dat inmiddels ook opgelost.
Bounce notificatie correct toegevoegd aan alleen gerelateerde ticket items
Stuitermeldingen over niet bezorgde emails werden onterecht toegevoegd aan ongerelateerde ticketitems wanneer de stuitermelding werd ontvangen als antwoord op een automatisch verzonden email die niet zichtbaar is in het ticket. Gezien de verwarring die dit veroorzaakte, hebben we dit probleem nu verholpen, waardoor stuitermeldingen over niet bezorgde emails niet langer onterecht worden toegevoegd aan ongerelateerde ticketitems.
Het activeren en verbinden van Facebookpagina’s is opgelost.
Sommige klanten hadden moeite met het activeren of verbinden van hun Facebookpagina’s vanwege de fouten “Facebookpagina was niet geactiveerd. Bericht: Facebookresponsfout. Ontbrekende vereiste velden: success” of “Kon Facebookpagina’s niet laden. Bericht: Ontbrekend vereist veld: access_token”. Dit probleem is opgelost en er zijn ook andere loggings toegevoegd om dergelijke fouten te controleren.
Vertegenwoordigerslogins en info/instellingenupdates zijn verholpen.
Sommige vertegenwoordigers konden niet inloggen op hun accounts of beheerders konden hun accountgegevens/instellingen niet bijwerken vanwege de fout “Agentenservice niet gevonden”. Het probleem werd veroorzaakt doordat de agent niet correct aan het agentenrepository in de database was toegevoegd. Ons team heeft dit probleem aangepakt en het is inmiddels opgelost.
Verbeterde bijlagefunctionaliteit in de plugin “Ticketbijlagenbeheer”
Oude bijlagen in tickets konden niet worden verwijderd via de Ticket Bijlagen Management plugin vanwege recente wijzigingen. Onze ontwikkelaars hebben de oude plugin verwijderd en in plaats daarvan een nieuw paneel geïmplementeerd in het gedeelte met de ticketdetails waar de vorige plugin stond, waarmee klanten nu alle bijlagen kunnen zien en verwijderen.
Oproepopnames en notities van tickets worden nu correct samengevoegd.
Sommige klanten hebben mogelijk een probleem ervaren bij het samenvoegen van twee tickets. Het probleem was dat bij het samenvoegen van ticket A met ticket B de oproepopnames en notities van ticket A niet waren samengevoegd in ticket B. Het probleem is nu opgelost en de tickets zijn correct samengevoegd.
Menuweergave voor talen met tekst die van rechts naar links loopt, wordt weer correct weergegeven.
Klanten met LiveAgent-panelen in talen waar de tekstrichting van rechts naar links was ingesteld, konden het panelmenu en submenut niet zien. Onze ontwikkelaars hebben dat meteen opgelost en de ontbrekende panelen zijn nu weer zichtbaar.
Dat rondt de belangrijkste updates af die we wilden benadrukken, naast verschillende ontwerpen en prestatieproblemen die zijn opgelost en opnieuw zijn vormgegeven. Ons team werkt ook ijverig aan SLA-herstructurering en AI-integratie, dus houd een oogje in het zeil voor onze toekomstige updates om de spannende ontwikkelingen te ontdekken die we hebben gepland voor LiveAgent. Bedankt dat u met ons bent meegegaan op deze reis naar continue verbetering.
Improve your sales communication
LiveAgent empowers your sales team to deliver personalized and timely interactions. From lead generation to deal closure, LiveAgent enables seamless collaboration, efficient communication, and increased conversions.
Deel dit artikel
Beschikbaarheid vertegenwoordiger
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma.
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.
Welkom bij ons affiliate programma!
Agent LiveAgent is een helpdesksoftware die ondersteuning biedt via verschillende kanalen, zoals e-mail, telefoon, live chat en sociale media. Het biedt ook mobiele apps, integraties met verschillende tools en meertalige opties. Met het partnerprogramma kun je geld verdienen door klanten door te verwijzen naar LiveAgent. De commissies zijn gebaseerd op verkoop, met een aanmeldingsbonus van € 5 en terugkerende commissies van 20%. Het programma biedt ook promotiemateriaal en een toegewijde partnermanager.