Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Interactieve spraakreactie

“Druk op 1 voor verkoop, druk op 2 voor retour, ..”

IVR zorgt voor een kostenbesparing door oproepen automatisch naar de juiste vertegenwoordigers of afdelingen te leiden.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Leid uw klanten naar de juiste afdeling met IVR

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Wat is IVR?

Interactieve spraakreactie is een geweldige manier om uw klantenondersteuning te versnellen. Wanneer een klant contact wil opnemen met uw ondersteuningsteam, krijgen ze vooraf opgenomen gesproken aanwijzingen te horen. Het enige wat ze hoeven te doen is een paar spraak- of toetscommando’s invoeren en ze worden onmiddellijk doorgestuurd naar de juiste afdeling van uw ondersteuningsteam.

Toegevoegde waarde door slimme verslagen

Volg resultaten op, exporteer gegevens, analyseer statistieken en neem daarom betere professionele beslissingen op basis van echte gegevens. Evalueer de interactie met uw klanten en verbeter uw IVR om betere service te bieden.

ivr-smart-report-LiveAgent
design-interactive-voice-response-LiveAgent

Ontwerp uw IVR-structuur in 5 minuten

Met de online IVR ontwerptool kunt u uw IVR-structuur rechtstreeks in LiveAgent ontwerpen en schrijven, inclusief het opnemen of uploaden van uw eigen audiobestanden naar de structuur. Heeft u een dagelijkse promo of wilt u een korte aankondiging doen in uw begroetingsbericht? Neem alle IVR-audiobestanden rechtstreeks op in de online IVR-ontwerptool.

Professionele voordelen van IVR-implementatie

Phone icon

Automatisch doorverbinden

Increase icon

Verhoogt de resolutie bij het eerste contact

Thumb

Verhoogt de klantentevredenheid

Money Bag

Verlaagt de operationele kosten

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is IVR in een callcenter?

IVR in een callcenter is een spraakreactiesysteem waarmee klanten op veel manieren informatie van het bedrijf kunnen krijgen. Het wordt ook wel een interactieve spraakreactie genoemd, die verschillende spraakopties biedt door op knoppen op een telefoon te drukken. Moderne IVR-systemen kunnen zelfs kunstmatige intelligentie, natuurlijke taalverwerking en automatische spraakherkenning bevatten om te reageren op het verzoek van een beller om met een echte persoon te spreken of een bericht achter te laten.

Waarom zou u IVR gebruiken?

Een IVR-systeem vermindert het aantal oproepen dat u ontvangt en verhoogt het aantal oproepen dat u elke dag kunt afhandelen.

Hoe stelt u een interactieve spraakreactie in?

U kunt een interactieve spraakreactie (IVR) opzetten door een vooraf opgenomen bericht te gebruiken om informatie van uw bellers te verzamelen en ze vervolgens door te sturen naar een vertegenwoordigers of selfservicekanaal.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo