Laat uw klanten een prompt invoeren en vewijs hen door naar de juiste afdeling zodat ze direct de juiste hulp krijgen.
Sluit u aan bij topbedrijven over heel de wereld die spraakreacties gebruiken om hun klantenservice te verbeteren.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
LiveAgent biedt u eindeloze mogelijkheden om een vlotte klantenervaring te bieden via email, chat en telefoon. Nu met een geïntegreerd callcenter.
Er zijn tal van toepassingen voor callcenter software. U kunt uw verkoopvertegenwoordigers bijvoorbeeld verbinden met klanten via gestroomlijnde communicatie die bestaat uit chats, tickets, telefoontjes of interactie via sociale media. En er is nog meer …
Laat uw klanten een prompt invoeren en verwijs hen door naar de juiste afdeling zodat ze direct de juiste hulp krijgen.
Haal de naam van uw klant op uit uw beheersysteem voor klantenrelaties en laat LiveAgent een automatisch begroetingsbericht genereren met API.
Verbind de klanten met ondersteuning voor uw specifieke product en vermijd de gebruikelijke omschakeling tussen lijnen.
Verbinding maken buiten kantooruren is een geweldige manier om de klanten te voorzien van informatie over wat ze nodig hebben en wanneer ze die nodig hebben.
Voorbeeld van doorverbinden van afdelingen
Zie hieronder een IVR-structuur met twee beschikbare afdelingskeuzes. De klant kan kiezen tussen de verkoopsafdeling en de technische afdeling (keuze).
Hallo, u heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. Kies uit de volgende menu-opties:
Druk 1 om met een verkoopvertegenwoordiger te spreken. Druk 2 voor technische ondersteuning.
Dit bespaart de klant en de vertegenwoordiger van het bedrijf heel wat tijd. Het is niet nodig om nog eens door te verbinden want de klant kom direct op de juiste afdeling terecht.
Neem een aangepast geluid op voor elke automatische afdelingsdoorschakeling (afspelen).
Voeg muziek toe die wordt afgespeeld voordat een vertegenwoordiger de oproep beantwoordt (online/afspelen). Als er geen beschikbare vertegenwoordiger is, kan een klant een voicemail achterlaten (offline/voicemail).
start:
– keuze:
1:
naam: Verkoopsafdeling
afspelen: http://www.example.com/sound-sales.mp3
doen:
– doorverbinden:
aan: verkoopsafdeling
als:
online:
– afspelen: http://www.example.com/welcome.mp3
– rinkelt
offline:
spelen: http://www.example.com/voicemail.mp3
– voicemail
2:
naam: Technische afdeling
afspelen: http://www.example.com/welcome.mp3
doen:
– dooverbinden:
naar: technische afdeling
als:
online:
– rinkelt
offline:
spelen: http://www.example.com/voicemail.mp3
– voicemail
Het callcenter is inbegrepen in ons all-inclusive abonnement en u betaalt niets extra’s. Nog steeds niet overtuigd? Vergelijk ons met andere alternatieven.
Ideaal voor bedrijven van elke omvang en grote ondernemingen
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .