Gratis proefperiode

IVR voorbeeld

Laat uw klanten een prompt invoeren en vewijs hen door naar de juiste afdeling zodat ze direct de juiste hulp krijgen.

Sluit u aan bij topbedrijven over heel de wereld die spraakreacties gebruiken om hun klantenservice te verbeteren.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Gebruiksvoorbeelden

LiveAgent biedt u eindeloze mogelijkheden om een vlotte klantenervaring te bieden via email, chat en telefoon. Nu met een geïntegreerd callcenter.

Er zijn tal van toepassingen voor callcenter software. U kunt uw verkoopvertegenwoordigers bijvoorbeeld verbinden met klanten via gestroomlijnde communicatie die bestaat uit chats, tickets, telefoontjes of interactie via sociale media. En er is nog meer …

Professionele software voor callcentra

Callcenter afdelingen

Laat uw klanten een prompt invoeren en verwijs hen door naar de juiste afdeling zodat ze direct de juiste hulp krijgen.

Meertalige ondersteuning inbegrepen

Haal de naam van uw klant op uit uw beheersysteem voor klantenrelaties en laat LiveAgent een automatisch begroetingsbericht genereren met API.

Het geven en ontvangen van feedback

Productgericht

Verbind de klanten met ondersteuning voor uw specifieke product en vermijd de gebruikelijke omschakeling tussen lijnen.

Geen ondersteuning

Verbinding maken buiten kantooruren is een geweldige manier om de klanten te voorzien van informatie over wat ze nodig hebben en wanneer ze die nodig hebben.

Voordelen van IVR

Callcenter

Automatische overdrachten + onbeperkte keuzes

Groeiende trend van verhoogde productiviteit

Verhoging van de resolutie bij het eerste contact

Verbeterde klantentevredenheid en klantenbinding

Verhoogt de klantentevredenheid

Geldzak dollarmunten

Bespaart geld en tijd van vertegenwoordigers

Voorbeeld van doorverbinden van afdelingen

Zie hieronder een IVR-structuur met twee beschikbare afdelingskeuzes. De klant kan kiezen tussen de verkoopsafdeling en de technische afdeling (keuze).

Hallo, u heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. Kies uit de volgende menu-opties:

Druk 1 om met een verkoopvertegenwoordiger te spreken. Druk 2 voor technische ondersteuning.

Dit bespaart de klant en de vertegenwoordiger van het bedrijf heel wat tijd. Het is niet nodig om nog eens door te verbinden want de klant kom direct op de juiste afdeling terecht.

Neem een ​​aangepast geluid op voor elke automatische afdelingsdoorschakeling (afspelen).
Voeg muziek toe die wordt afgespeeld voordat een vertegenwoordiger de oproep beantwoordt (online/afspelen). Als er geen beschikbare vertegenwoordiger is, kan een klant een voicemail achterlaten (offline/voicemail).

start:
– keuze:
1:
naam: Verkoopsafdeling
afspelen: http://www.example.com/sound-sales.mp3
doen:
– doorverbinden:
aan: verkoopsafdeling
als:
online:
– afspelen: http://www.example.com/welcome.mp3
– rinkelt
offline:
spelen: http://www.example.com/voicemail.mp3
– voicemail
2:
naam: Technische afdeling
afspelen: http://www.example.com/welcome.mp3
doen:

– dooverbinden:
naar: technische afdeling
als:
online:
– rinkelt
offline:
spelen: http://www.example.com/voicemail.mp3
– voicemail

Redenen waarom bedrijven overschakelen naar LiveAgent

Betaal € 0 voor het gebruik van onze callcentersoftware

Het callcenter is inbegrepen in ons all-inclusive abonnement en u betaalt niets extra’s. Nog steeds niet overtuigd? Vergelijk ons ​​met andere alternatieven.

Package Name

Alles inbegrepen

Ideaal voor bedrijven van elke omvang en grote ondernemingen

39 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U  raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo