Geniet van ongelimiteerde oproepopnames in je LiveAgent account

“Om de kwaliteit van de klantenservice en om veiligheidsredenen, zal deze oproep worden opgenomen. Indien u doorgaat met deze oproep bevestigt u en gaat u akkoord met deze verklaring. Gelieve te wachten tot u verbonden wordt met één van onze vertegenwoordigers.”

Neem en sla al je inkomende oproepen en voicemailberichten op  in je LiveAgent account.

Definitie van oproeproutering

Wat zijn ongelimiteerde oproepopnames?

Ongelimiteerde oproepopnames zijn een zeer krachtige functie die er voor zorgt dat al je oproepen veilig worden opgeslagen in je LiveAgent account om juridische, opleidings- of ondersteuningsredenen. Het maakt niet uit uit welke business of industrie je bedrijf komt, oproepopnames zijn één van de meest efficiënte manieren voor probleemoplossing, veiligheid en in vele gevallen uit nakomingsverplichtingen.

LiveAgent zet geen limiet op het aantal oproepen die opgeslagen zijn in je account, noch op de lengte ervan. Creëer, sla ze op en beheer ze vanuit de enkele helpdesk-software met meerdere kanalen.

Wie heeft baat bij ongelimiteerde oproepopnames?

Bedrijven van alle groottes en types, van freelancers, juridische professionals of zorgassistenten, tot grote FSA-ondernemingen genieten van de voordelen van ongelimiteerde oproepopnames en oproepgeschiedenis. Het geeft hen de mogelijkheid om elke oproep in hun account op te zoeken, te beluisteren en te downloaden. Zelfs de testoproepen die teruggaan tot de creatie van de account.

Vooral het bankwezen, verzekeringsmaatschappijen en telecommunicatiebedrijven halen het meeste voordeel uit de implementatie van ongelimiteerde oproepopnames, daar het in veel landen verplicht wordt door de wet.

Voordelen van oproeproutering

Kernonderdelen van ongelimiteerde oproepopnames

Definitie van het doorverbinden van oproepen

Geen nood aan software voor oproepopname

Alle oproepen die via LiveAgent behandeld worden, worden automatisch opgenomen en opgeslagen zonder op een applicatie van derden. Dit verbetert de veiligheid en vertrouwelijkheid van je data.

De oplossing ligt in een gedeelde inbox

Gemakkelijk opslaan en zoeken

Elke oproepopname wordt omgezet naar een gewoon ticket met z’n eigen unieke ticket ID. Voeg nota’s toe aan de tickets om het zoeken gemakkelijker te maken.

Email ticketing

Ongelimiteerde opslag

Alle oproepopnames worden in je LiveAgent account opgeslagen zonder limieten op de lengte of hoeveelheid aan opnames.

Realtime klantenondersteuning

Overal toegang tot je voicemail

Naast het feit dat je de mogelijkheid hebt tot ongelimiteerde opslag van oproepopnames, slaat LiveAgent ook al je voicemail op. Geen oproepen of woorden worden verloren.

4 voordelen van ongelimiteerde oproepopnames

Haal ontbrekende details terug

Haal ontbrekende details terug

Soms geraken de kleine, maar desalniettemin belangrijke, details verloren tijdens de oproep. Ga terug naar de opname, speel deze opnieuw af en houd zo je belofte om een geweldige klantenservice te voorzien.

3 sterren feedback

Verbeterde je bestaande producten

Deel de specifieke oproepopname met je R&D of product managementteam. Op deze manier kunnen ze leren hoe klanten met hun product omgaan, om zo hun ervaring verbeteren.

Coaching voor leden

Nuttige coaching voor je leden

Nieuwe collega’s kunnen van vorige oproepen leren als onderdeel van hun onboarding en opleiding. Dit soort feedback geeft hen een kans om te leren van voorgaande ervaringen.

Leg klantengetuigenissen vast

Leg klantengetuigenissen vast

Tevreden klanten zijn altijd bereid om hun positieve ervaring met je product te delen. Dit kan ook tussen de lijnen gebeuren tijdens de oproep. Haal dit op via de opnames.

Interactieve spraakreactie

Interactieve stemreactie (IVR)

Geen nood om afhankelijk te zijn van een bijkomende oplossing door derden omdat je in enkele seconden je eigen Interactieve Stemreactie in je LiveAgent account kan inbouwen.  Bepaal de opties waaruit je klanten zullen kunnen kiezen, upload een kort muziekfragment of welkomstbericht samen met instructies hoe ze verder kunnen. Leid de klanten naar de juiste afdeling of vertegenwoordiger en bied een ongelooflijke klantenservice.

Intelligente oproeproutering

Intelligente oproeproutering of Automatische Oproepverdeling (ACD) is een proces dat automatisch oproepen verdeelt naar een specifieke afdeling of vertegenwoordiger. Dit proces is gebaseerd op een set gekozen voorkeuren, zoals prioriteitstoewijzing of willekeurige toewijzing.

Bedrijven kunnen de stroom aan inkomende oproepen controleren door de routeringstijd waarna het gesprek wordt omgeleid naar een andere vertegenwoordiger of de maximale wachttijd in te stellen. Omdat klanten zo snel mogelijk willen worden verbonden met vertegenwoordigers, wordt het aangeraden om deze zo kort mogelijk te houden.

Definitie van oproeproutering
Voordelen van doorverbinden van oproepen

Oproepen doorverbinden met vooraankondiging

Oproepen doorverbinden is een functie van een callcenter die een oproep doorverbindt van de ene vertegenwoordiger naar de andere. LiveAgent ondersteunt nu snel en vlot warm doorverbinden van oproepen met vooraankondiging. Je klanten en collega’s zullen altijd weten wanneer je een oproep doorschakelt naar de andere vertegenwoordiger.

Informeer de klant over de verandering van vertegenwoordiger, zet hem in wacht en laat je collega hem helpen. Je kan zelfs muziek implementeren die afgespeeld zal worden terwijl de klant wacht om de doorschakeling aangenamer te maken.

Redenen waarom bedrijven overschakelen naar LiveAgent

De beste waarde voor je geld

Krijg geavanceerde callcenter-softwarefuncties zoals oproepopnames or routering, allemaal onderdeel van je enkele helpdesksoftware met meerdere kanalen, en dat voor de prijs van een gemiddeld etentje voor twee.

Package Name

Alles inbegrepen

Voor grote bedrijven en ondernemingen

39 /maand

Je bent in goede handen!

Weet je wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en Oxford University gemeen hebben? Je raadt het… LiveAgent!

Try it now for free Geen kredietkaart vereist

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .