Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Intelligente oproeproutering

“Welkom bij onze klantenondersteuning. Druk 1 voor verkoop, druk 2 voor technische ondersteuning of druk 3 voor partnerschap gerelateerde vragen. Gelieve te wachten tot één van onze vertegenwoordigers met je wordt verbonden.”

Routeer inkomende oproepen automatisch gebaseerd op prioriteit of de huidige werkdruk van de ondersteuningsagenten. Met LiveAgent, de meest en hoogst beoordeelde helpdesk-software voor SMB’s in 2019, zijn oproeprouteringen een makkie.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Wat is oproeproutering?

Oproeproutering is een functie die automatisch inkomende oproepen van je klanten verdeelt naar een specifieke vertegenwoordiger, afdeling of een wachtrij, gebaseerd op je criteria van voorkeur binnen je callcenter-software op de cloud. Bedrijven kunnen de volledige controle nemen over de stroom aan inkomende oproepen door de voorwaarden te bepalen en te kiezen of ze willekeurig verdeeld worden of toegewezen aan een vertegenwoordiger met de hoogste prioriteit.

Oproeproutering is ook bekend als Automatische Oproepverdeling (ACD).

Wie heeft baat bij oproeproutering?

Bedrijven van elke grootte die op regelmatige basis inkomende oproepen krijgen en de beste klantenservice willen voorzien kunnen genieten van de voordelen van geïmplementeerde oproeproutering.

Middelgrote en grote bedrijven kunnen voordeel halen uit de prioriteitstoewijzing om er zeker van te zijn dat alle telefoontjes behandeld worden door bekwame vertegenwoordigers in de juiste afdelingen. Andere functies zoals interne oproepenIVR of oproeptransfers in gebruik nemen kan de voordelen alleen maar groter maken.

Kleine bedrijven, solo-ondernemers en freelancers kunnen profiteren van een willekeurige toewijzing en andere geavanceerde functies van het callcenter zoals video chat of IVR.

Oproeproutering
How does call routing work

Hoe werkt oproeproutering?

Oproeproutering, of automatisch oproepverdeling, verschijnt iedere keer wanneer een inkomende oproep wordt begonnen door je klanten. In het begin horen ze een automatisch welkomstbericht of een verzoek om aan de telefoon te blijven en te wachten tot ze verbonden worden met een vertegenwoordiger. Indien er reeds klanten in een wachtrij zitten, horen ze muziek en worden ze gevraagd om online te blijven. Wanneer de wachtrij weg is, start de oproep.

Kernfuncties van oproeproutering

Random assignement

Willekeurige toewijzing

Alle nieuwe inkomende oproepen van je klanten zullen willekeurig toegewezen worden aan één van je beschikbare vertegenwoordigers. Je kan in de instellingen de afdeling bepalen en naar waar de oproep moet worden gerouteerd.

Call routing time

Routeringstijd

Bepaal het aantal seconden waarna een oproep wordt gerouteerd naar een andere vertegenwoordiger. Oproepen worden gerouteerd naar een willekeurige volgorde van vertegenwoordigers. Verlaag de eerste oproepoplossing door de wachttijd te verminderen.

Priority assignment

Prioriteitstoewijzing

De nieuwe oproep zal automatisch toegewezen worden aan een beschikbare vertegenwoordigers met de hoogste prioriteit en de langste tijd sinds de laatste oproep. Gebruik de beschikbaarheid van je vertegenwoordigers maximaal.

Maximum queue time

Maximale wachttijd

Bepaal de maximale tijdslimiet waarin een inkomende oproep in de wachtrij kan blijven. Nadat de tijdslimiet is verstreken, zal de oproep doorgaan in een offline sectie van je IVR.

4 bedrijfsvoordelen van intelligente oproeproutering

Thumb

Verhoogde klantentevredenheid

Intelligente oproeproutering kan een meer gepersonaliseerde, efficiënte en betere klantenervaring creëren. Dit resulteert in een verhoogde tevredenheid.

Clock icon

Bespaar tijd bij je ondersteuningsvertegenwoordigers

Door de prioriteitstoewijzing kan je de vaardigheden en kennis van je beschikbare vertegenwoordigers opbouwen. Dit helpt hen om zich te concentreren op hun sterktes.

Bag icon

Verminderde operatiekosten

Het potentieel van je ondersteuningsvertegenwoordigers maximaliseren terwijl je hun inactieve tijd vermindert resulteert in verminderde operatiekosten.

Lightning

Snel en accuraat contact

De klant in een wachtrij zo snel mogelijk met de beschikbare vertegenwoordiger verbinden kan afgehandeld worden in luttele seconden.

Inclusief interactieve stemreactie

Automatiseer je workflow door je eigen interactieve stemreactie (IVR) op te zetten in slechts 5 minuten. Creëer een unieke IVR-indeling en biedt een nog betere en nog meer gepersonaliseerde klantenervaring. Interactieve stemreactie is een geweldige manier om je klantenondersteuning en de eerste oproepoplossing te versnellen.

Interactive voice response
Make use of unlimited call recordings

Ongelimiteerde stemopnames

LiveAgent biedt je de kans om al je communicatie met klanten op te slaan voor juridische of ondersteuningsredenen. Afspelen, downloaden of opnieuw contacteren is mogelijk gedurende de hele duur van je account om nog betere klantenondersteuning te kunnen bieden. We zetten geen limiet op de hoeveelheid of de lengte van elke stemopname.

Gebruik LiveAgent voor...

LiveAgent past zich aan aan de grootte van je bedrijf en de branche. We hebben reeds organisaties van alle types en groottes geholpen. Bekijk wat hun ervaring is bij het gebruiken van onze oplossingen.

Business pages

Business oplossingen

Start-ups & Bedrijven

Ondernemingen

Regeringen

Educatie & NGO

Industry Solutions

Industrie oplossingen

E-commerce & Diensten

Reizen & Accomodatie

Marketing & Telecom

Entertainment

Redenen waarom bedrijven overschakelen naar LiveAgent

De beste prijzen

Krijg de ingebouwde callcenter-software die intelligente oproeproutering en IVR bevat voor de prijs van een etentje voor twee personen.

Package Name

Alles inbegrepen

Voor grote bedrijven en ondernemingen

39 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is de functie voor gespreksroutering in LiveAgent?

De functie voor gespreksroutering in LiveAgent zorgt ervoor dat elke klant bij de juiste afdeling terechtkomt. Bovendien kan het gesprekken verdelen op basis van uw bedrijfsprioriteit. Als resultaat automatiseert het en biedt het een hoogwaardige klantenervaring.

Hoe werkt de oproeproutering in LiveAgent?

LiveAgent biedt verschillende soorten oproeproutering aangezien elk bedrijf andere voorkeuren heeft. U kunt oproepen bijvoorbeeld willekeurig of op basis van uw prioriteit distribueren.

Hoe kunt u profiteren van het gebruik van de functie Oproeproutering in LiveAgent?

De functie verdeelt oproepen gelijkmatig, maar kan ook oproepen naar voorkeursapparaten routeren. Zo kunnen uw klanten de ondersteuning bereiken, zelfs als u onderweg bent. Over het algemeen bespaart oproeproutering tijd, verhoogt het de klantentevredenheid en bevordert het de klantenbehoud.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo