Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Warm doorverbinden

Verras uw klanten met 5-sterrenservice dankzij LiveAgent’s warm doorverbinden. Zorg ervoor dat elke klant is verbonden met de afdeling of vertegenwoordiger die hij nodig heeft voordat u ophangt. Dat is tenslotte waar uitstekende klantenservice om draait, toch?

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Definition of call transfers

Wat is warm doorverbinden van oproepen?

Doorverbinden is een vrij populaire functie van callcentersoftware voor veel telecommunicatiebedrijven en bedrijven. Het brengt eenvoudigweg een oproep van de ene vertegenwoordiger naar de andere over.

Zodra een klant belt en op het punt staat te worden doorverbonden door een vertegenwoordiger, wordt het gesprek in de wacht gezet. In de tussentijd wordt er opnieuw een oproep gestart om ervoor te zorgen dat de eindbestemming kan antwoorden. Als het gesprek niet wordt aangenomen, wordt het teruggestuurd naar de oorspronkelijke vertegenwoordiger.

Wie heeft baat bij warm doorverbinden?

Transnationale ondernemingen, grote ondernemingen en multinationale ondernemingen met meerdere afdelingen en honderden vertegenwoordigers moeten allemaal dagelijks gesprekken doorverbinden. Veel oproepen kunnen op de verkeerde afdeling terechtkomen of door de verkeerde vertegenwoordiger worden afgehandeld. Dit is waar warm doorverbinden een rol gaat spelen.

Benefits of attended call transfers

4 voordelen van warm doorverbinden

Stopwatch

Contact met ongeduldige klanten

Ongeduldige klanten die op zoek zijn naar directe antwoorden, kunnen nu binnen enkele seconden worden bediend, zelfs als ze de verkeerde afdeling of vertegenwoordiger bellen.

Manager

Vertegenwoordigers hebben tijd om zich voor te bereiden

Terwijl het inkomende gesprek wordt doorgeschakeld naar een andere vertegenwoordiger, kan de klant aanvullende informatie krijgen van de vertegenwoordiger die het gesprek als eerste heeft aangenomen.

Handshake

Naadloze probleemoplossing

Bied uw klanten de best mogelijke ervaring door hen naadloze klantenondersteuning te bieden via warm doorverbinden.

Increased customer satisfaction and loyalty

Verhoog de klantentevredenheid

Tevreden klanten zijn één van de meest waardevolle bezittingen die elk bedrijf kan hebben. Het is de moeite waard om hun geluk te verbeteren met een persoonlijke benadering, zoals het warm doorverbinden van gesprekken.

Versterk je workflow met IVR

Verwelkom uw klanten door de krachtige Interactieve spraakreactie (IVR) te gebruiken en hen naar een specifieke afdeling te leiden om hun problemen nog sneller te kunnen oplossen. Creëer een unieke IVR-structuur, die klaar is in enkele minuten. Door de specifieke opties te bepalen waaruit de klanten kunnen kiezen, een welkomstbericht te uploaden of een kort muziekfragment, zal u een meer persoonlijke aanpak aan uw klanten kunnen bieden.

Intelligente oproeproutering

Een belangrijk onderdeel van callcentersoftware is oproeproutering, ook wel gekend als Automatische Oproepverdeling (ACD). Het is een functie die automatisch oproepen naar de vertegenwoordigers verdeelt, gebaseerd op de ingestelde vereisten. LiveAgent ondersteunt oproeproutering gebaseerd op willekeurige toewijzing of prioriteitstoewijzing. Door de willekeurige toewijzing te gebruiken zullen alle inkomende oproepen in een willekeurige volgorde verdeeld worden onder de vertegenwoordigers. De prioriteitstoewijzing maximaliseert de beschikbaarheid van uw vertegenwoordigers en minimaliseert de inactieve tijd.

Departments
call routing to personal device1

Routeer oproepen naar persoonlijke apparaten

Vertegenwoordiger hebben ook de mogelijkheid om inkomende oproepen door te leiden naar een persoonlijk apparaat, zoals een mobiele telefoon. Hierdoor kunnen vertegenwoordigers onderweg of op het apparaat van hun keuze klantenondersteuning blijven bieden.

Volledige callcentersoftware

Callcentersoftware hoeft geen honderden euros te kosten. Warm doorverbinden, IVR, onbeperkte gespreksopnames of gespreksroutering maken allemaal deel uit van het cloudgebaseerde callcenter van LiveAgent. Ontdek alle geïntegreerde functies en bereid u voor om via spraak met uw klanten te praten.

Redenen waarom bedrijven overschakelen naar LiveAgent

De beste waarde voor je geld

Blijf in contact met je klanten via stemondersteuning door het doorverbinden, ongelimiteerde stemopnames en je eigen IVR-vertakking in gebruik te nemen.

Package Name

Alles inbegrepen

Voor grote bedrijven en ondernemingen

39 /maand

Je bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Probeer het nu gratis Geen kredietkaart vereist

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo