Warm doorverbinden

Inkomende oproepen doorverbinden naar je collega’s is een makkie met het geïntegreerd warm doorschakelen van oproepen van LiveAgent. Als een krachtig onderdeel van de callcenter-software met de rest van de functies, is klantenondersteuning nu eenvoudiger dan ooit tevoren.

Definitie van het doorverbinden van oproepen

Wat is warm doorverbinden van oproepen?

Oproepen doorverbinden is een nogal populaire functie van callcenter-software voor vele telecommunicatiebedrijven en -ondernemingen. Het schakelt simpelweg een oproep door van de ene vertegenwoordiger naar de andere. Er zijn 2 types van doorverbinden beschikbaar, koud en warm. LiveAgent ondersteunt het warm doorverbinden van oproepen.

Wanneer een klant belt en door een vertegenwoordiger zal doorverbonden worden, wordt de oproep in wacht gezet. Ondertussen wordt een andere oproep begonnen om er zeker van te zijn dat de eindbestemmeling de oproep wil beantwoorden of afwijzen. De uitkomst van dit proces verschilt van opgenomen worden, afgewezen of simpelweg niet door een vertegenwoordiger beantwoordt worden. Indien de oproep niet opgenomen wordt, dan wordt deze teruggebracht naar de originele vertegenwoordiger.

Wie heeft baat bij warm doorverbinden?

Transnationale bedrijven, grote ondernemingen en multinationals die verschillende afdelingen hebben en over honderden vertegenwoordigers beschikken moeten allemaal op dagelijkse basis oproepen doorverbinden naar andere vertegenwoordigers. De oproep van de klant kan in de verkeerde afdeling terechtkomen of door de verkeerde vertegenwoordiger behandeld worden. Dit is waar het warm doorverbinden het meest efficiënt is.

Voordelen van doorverbinden van oproepen

4 voordelen van warm doorverbinden

Chronometer

Contact met ongeduldige klanten

Ongeduldige klanten op zoek naar onmiddellijke hulp of antwoorden kunnen nu toch bediend worden in slechts enkele seconden wanneer ze de verkeerde afdeling of vertegenwoordiger opbellen.

Manager

Vertegenwoordigers hebben tijd om zich voor te bereiden

Terwijl de inkomende oproep naar een andere agent wordt doorverbonden, kan hij / zij via de interne chat bijkomende informatie verkrijgen van de vertegenwoordiger die de oproep het eerst beantwoordde.

Handdruk

Naadloze probleemoplossing

Geef je klanten de best mogelijke ervaring door hen naadloze klantenondersteuning te bieden via follow-ups van doorverbonden oproepen via e-mail. Allemaal van hetzelfde ticket.

Verbeterde klantentevredenheid en klantenbinding

Verhoog de klantentevredenheid

Tevreden klanten zijn één van de meest kostbare activa die een bedrijf kan hebben. Hun tevredenheid verbeteren door een aangepaste aanpak is veel gemakkelijker.

Versterk je workflow met IVR

Verwelkom je klanten door de krachtige Interactieve Stemreactie (IVR) te gebruiken en hen naar een specifieke afdeling te leiden om hun problemen nog sneller te kunnen oplossen. Creëer een unieke IVR-vertakking, die klaar is in enkele minuten. Door de specifieke opties te bepalen waaruit de klanten kunnen kiezen, een welkomstbericht te uploaden of een kort muziekfragment, zal je een meer persoonlijke aanpak aan je klanten kunnen bieden.

Intelligente oproeproutering

Een belangrijk onderdeel van callcenter-software is oproeproutering, ook wel gekend als Automatische Oproepverdeling (ACD). Het is een functie die automatisch oproepen naar de vertegenwoordigers verdeelt, gebaseerd op de ingestelde vereisten. LiveAgent ondersteunt oproeproutering gebaseerd op willekeurige toewijzing of prioriteitstoewijzing. Door de willekeurige toewijzing te gebruiken zullen alle inkomende oproepen in een willekeurige volgorde verdeeld worden onder de vertegenwoordigers. De prioriteitstoewijzing maximaliseert de beschikbaarheid van je vertegenwoordigers en minimaliseert de inactieve tijd.

Slimme oproeproutering

Volgepakte callcenter-software

Callcenter-software hoeft geen honderden euro’s te kosten. Warm doorverbinden, IVR, ongelimiteerde oproepopnames or oproeproutering zijn allemaal onderdeel van het LiveAgent callcenter op de cloud. Ontdek alle geïntegreerde functies en hou je klaar om met je klanten te praten.

Redenen waarom bedrijven overschakelen naar LiveAgent

De beste waarde voor je geld

Blijf in contact met je klanten via stemondersteuning door het doorverbinden, ongelimiteerde stemopnames en je eigen IVR-vertakking in gebruik te nemen.

Package Name

Alles inbegrepen

Voor grote bedrijven en ondernemingen

39 /maand

Je bent in goede handen!

Weet je wat Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University gemeen hebben? Je raadt het… LiveAgent!

Probeer het nu gratis Geen kredietkaart vereist

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .