Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste CallPage-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice   
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor CallPage?

Bent u op zoek naar klantenbeheer software met meer tools? LiveAgent is een geweldig alternatief als u meer opties wilt krijgen om met uw klanten te communiceren en dit voor een eerlijke prijs.

Wij kunnen u meer bieden dan alleen een virtuele callcenter. Emailaccounts, de snelste live chatwidget, ondersteuning voor sociale media en uw eigen kennisbank. En dat allemaal voor een redelijke prijs!


logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Telefoontjes zijn slechts één kanaal dat uw klanten gebruiken.
Breng alles onder op één en dezelfde plaats met LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

CallPage versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent CallPage
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
CallPage biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
CallPage biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt callcenter in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
CallPage biedt een callcenter in een abonnement voor ongeveer €53 medewerker/ maand.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfservice.
CallPage LiveAgent biedt geen selfservice.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
CallPage biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
CallPage biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
CallPage biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
CallPage biedt geen Viber-integratie..
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
CallPage biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
CallPage biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
CallPage biedt automatisering en regels in een abonnement voor ongeveer €53/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
CallPage biedt API-functies in een abonnement voor ongeveer €53/medewerker/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
CallPage biedt IVR-functies in een abonnement voor ongeveer €53/medewerker/maand.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
CallPage biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
CallPage biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onberkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
CallPage biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
CallPage biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
CallPage biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
CallPage biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
CallPage biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Person deciding between two solutions

Betrouwbaar alternatief voor CallPage

LiveAgent biedt u veel meer dan alleen een callcenter. Met emailaccounts, ondersteuning voor sociale media, kennisbank en de snelste live chatwidget op de markt, gebruikt uw klantenservice de meest gebruikte communicatiekanalen. Dit is voor klanten zeer  gemakkelijk als het gaat om klantenondersteuning.

Alles is echt betaalbaar. We bieden u drie abonnementen die alle functies bevatten die u mogelijk nodig heeft om de beste klantenservice te bieden zonder uw budget te verpesten.

Ondersteuning voor een callcenter

Dat klopt, naast alle geweldige tools en functies, biedt LiveAgent u ook de mogelijkheid om uw eigen virtueel callcenter te creëren. Hiervoor is geen speciale apparatuur nodig en de installatie is binnen enkele minuten voltooid. U kunt uw browser, telefoon of andere apparatuur aansluiten als u dat wilt, het is volledig aan u.

Er zijn geen externe providers nodig. LiveAgent regelt alles voor u.

Voice and video calls supported

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Phone icon

Ondersteuning voor een callcenter

Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook callcenterintegratie. Het is snel en gemakkelijk te installeren!

Group 370 icon

Rijk aan functies

Meer dan 180 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Money Bag

Redelijke prijzen

LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Ready to switch to LiveAgent

Doe mee met de snelste livechat

Klantenservice gaat niet alleen meer over telefoontjes. Emails, maar vooral social media en live chatwidgets op websites genieten de voorkeur van de meeste klanten.

LiveAgent biedt al deze mogelijkheden en het heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden. Er is niets sneller verkrijgbaar.

Klaar om meer te krijgen voor minder?

CallPage doet zijn werk goed, maar we begrijpen dat u misschien iets anders wilt. Ontvang meer tools, functies en integraties voor minder geld. LiveAgent biedt u drie abonnementen met tal van functies die uw budget niet verpesten.

Als u iets extra’s wilt, kunt u altijd afzonderlijke functies kopen zonder te betalen voor een duurder abonnement. Bekijk hieronder onze abonnementen.

Do more customer support for less money

Lees wat andere bedrijven zeggen over LiveAgent

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is een goed CallPage-alternatief?

LiveAgent is een geweldig alternatief voor CallPage. Het biedt een brede selectie callcenterfuncties waarmee u klanten de beste ondersteuning kunt bieden. LiveAgent biedt ook een ticketsysteem met meerdere kanalen dat een groot aantal communicatiekanalen afhandelt.

Heeft LiveAgent een callcenter?

Ja, LiveAgent heeft een ticketsysteem met meerdere kanalen dat ook callcenterfuncties bevat. U kunt oproepen plaatsen en beantwoorden via softphones of hardware aansluiten.

Wat zijn de voordelen van CallPage alternative LiveAgent

Een van de belangrijkste voordelen is het ticketsysteem met meerdere kanalen dat emails, live chat, callcenter, klantenportaal, Viber, Facebook, Twitter omvat en Instagram.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo