Op zoek naar een CallPage-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste CallPage-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice   
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Bent u op zoek naar klantenbeheer software met meer tools? LiveAgent is een geweldig alternatief als u meer opties wilt krijgen om met uw klanten te communiceren en dit voor een eerlijke prijs.

Wij kunnen u meer bieden dan alleen een virtuele callcenter. Emailaccounts, de snelste live chatwidget, ondersteuning voor sociale media en uw eigen kennisbank. En dat allemaal voor een redelijke prijs!


Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Telefoontjes zijn slechts één kanaal dat uw klanten gebruiken.
Breng alles onder op één en dezelfde plaats met LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Bespaar meer met LiveAgent

CallPage versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent CallPage
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
CallPage biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
CallPage biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt callcenter in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
CallPage biedt een callcenter in een abonnement voor ongeveer €53 medewerker/ maand.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfservice.
CallPage LiveAgent biedt geen selfservice.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
CallPage biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
CallPage biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
CallPage biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
CallPage biedt geen Viber-integratie..
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
CallPage biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
CallPage biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
CallPage biedt automatisering en regels in een abonnement voor ongeveer €53/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
CallPage biedt API-functies in een abonnement voor ongeveer €53/medewerker/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
CallPage biedt IVR-functies in een abonnement voor ongeveer €53/medewerker/maand.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
CallPage biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
CallPage biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onberkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
CallPage biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
CallPage biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
CallPage biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
CallPage biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
CallPage biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Person deciding between two solutions

Betrouwbaar alternatief voor CallPage

LiveAgent biedt u veel meer dan alleen een callcenter. Met emailaccounts die werken als alternatief voor Outlook of Gmail, ondersteuning voor sociale media, een kennisbank en de snelste webchatsoftware, dekt uw klantenservice de meest gebruikte communicatiekanalen. Dit biedt klanten het broodnodige gemak als het gaat om klantenondersteuning.

Alles binnen de LiveAgent online ondersteuningssoftware is eenvoudigweg betaalbaar. We bieden u drie tariefplannen die alle functies dekken die u mogelijk nodig heeft om de beste klantenservice te bieden, zonder een deuk in uw budget te leggen.

Ondersteuning voor een callcenter

Dat klopt, naast alle geweldige tools en functies biedt LiveAgent u ook de mogelijkheid om uw eigen virtuele callcenter te creëren. Hiervoor is geen speciale apparatuur nodig en de installatie is binnen enkele minuten voltooid. U kunt desgewenst uw browser, telefoon of andere apparatuur aansluiten. LiveAgent biedt de beste callcentersoftware voor uw zakelijke behoeften.

Er zijn geen externe providers nodig. LiveAgent regelt alles voor u.

Voice and video calls supported

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Ondersteuning voor een callcenter

Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook callcenterintegratie. Het is snel en gemakkelijk te installeren!

Rijk aan functies

Meer dan 180 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Redelijke prijzen

LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Ready to switch to LiveAgent

Doe mee met de snelste livechat

Klantenservice gaat niet alleen meer over telefoontjes. Emails, maar vooral social media en live chatwidgets op websites genieten de voorkeur van de meeste klanten.

LiveAgent biedt al deze mogelijkheden en het heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden. Er is niets sneller verkrijgbaar.

Klaar om meer te krijgen voor minder?

CallPage doet zijn werk goed, maar we begrijpen dat u misschien iets anders wilt. Ontvang meer tools, functies en integraties voor minder geld. LiveAgent biedt u drie abonnementen met tal van functies die uw budget niet verpesten.

Als u iets extra’s wilt, kunt u altijd afzonderlijke functies kopen zonder te betalen voor een duurder abonnement. Bekijk hieronder onze abonnementen.

Do more customer support for less money

Lees wat andere bedrijven zeggen over LiveAgent

Wilt u LiveAgent vergelijken met andere soorten callcentersoftware?

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to CallPage alternatief
Overweegt u LiveAgent als uw gespreksopname software? Bekijk onze review en zie hoe het presteerde tijdens onze algemene test.

Liveagent gespreksopnamesoftware beoordeling

LiveAgent wordt geprezen als een krachtige klantenservice tool die communicatie met klanten verbetert en verkoop verhoogt. Het biedt functies zoals SLA-regeling, live chat en gespreksopnamen. De software is flexibel, aanpasbaar en redelijk geprijsd.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x