Geef uw klantenservice meer dan alleen een callcenter met LiveAgent. Leg contact met uw klanten via email, live chat, sociale media en geef ze informatie via onze kennisbank.
Overstappen is eenvoudig en de prijzen zijn redelijk.
| Kenmerken | Liveagent 
            
            Probeer de beste alternatieve klantenondersteuning gratis! Geen creditcard vereist.
           | Kanalen | 
|---|---|---|
| Ticketing 
            
            Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
           | 
              
              LiveAgent biedt ticketing aan.
             | 
              
              Kanalen biedt geen ticketing aan.
             | 
| Live Chat 
            
            Een real-time chat-widget die je op elke website kunt plaatsen.
           | 
              
              LiveAgent biedt Live Chat aan.
             | 
              
              Kanalen biedt geen Live Chat aan.
             | 
| Call Center 
            
            Een callcenter dat kan worden gebruikt om oproepen te maken en ontvangen met behulp van automatische oproepverdeling.
           | 
              
              LiveAgent biedt Call Center aan.
             | 
              
              Kanalen biedt Call Center aan.
             | 
| Self-Service 
            
            Een functie waarmee je een klantportaal kunt bouwen waar je klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en content van de kennisbank.
           | 
              
              LiveAgent biedt Self-Service aan.
             | 
              
              Kanalen biedt geen Self-Service aan.
             | 
| Facebook 
            
            Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen vanuit de social media helpdesksoftware te beantwoorden.
           | 
              
              LiveAgent biedt een Facebook-integratie aan.
             | 
              
              Kanalen biedt geen Facebook-integratie aan.
             | 
| Twitter 
            
            Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
           | 
              
              LiveAgent biedt een Twitter-integratie aan.
             | 
              
              Kanalen biedt geen Twitter-integratie aan.
             | 
| Instagram 
            
            Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen vanuit de social media helpdesksoftware te beantwoorden.
           | 
              
              LiveAgent biedt een Instagram-integratie aan.
             | 
              
              Kanalen biedt geen Instagram-integratie aan.
             | 
| Viber 
            
            Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de social media helpdesksoftware te beantwoorden en te verzenden.
           | 
              
              LiveAgent biedt een Viber-integratie aan.
             | 
              
              Kanalen biedt geen Viber-integratie aan.
             | 
| WhatsApp 
          
          WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten te beantwoorden binnen een multi-channel ticketingsysteem, en behandelen ze net als elk ander klantenondersteuningsticket.
         | 
            
            LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie aan.
           | 
           
            Kanalen biedt een WhatsApp-integratie aan.
           | 
| Kennisbank 
            
            Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder probleemoplossingshandleidingen, veelgestelde vragen en how-to-artikelen.
           | 
              
              LiveAgent biedt een kennisbank aan.
             | 
              
              Kanalen biedt geen kennisbank aan.
             | 
| Klantenforum 
            
            Een online discussieplatform voor je klanten dat rechtstreeks in je kennisbank is geplaatst.
           | 
              
              LiveAgent biedt een klantenforum aan.
             | 
              
              Kanalen biedt geen klantenforum aan.
             | 
| Automatisering en Regels 
            
            Workflows die je kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
           | 
              
              LiveAgent biedt automatisering en regels aan.
             | 
              
              Kanalen biedt automatisering en regels aan.
             | 
| API 
            
            Een set functies die verschillende applicaties in staat stellen om samen te werken.
           | 
              
              LiveAgent biedt API-functies aan.
             | 
              
              Kanalen biedt API-functies aan.
             | 
| Interactieve Voice Response (IVR) 
            
            Een technologie waarmee inkomende bellers een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
           | 
              
              LiveAgent biedt IVR-functies aan.
             | 
              
              Kanalen biedt IVR-functies aan.				 Een sterk alternatief voor ChannelsGa verder dan telefoongesprekken met LiveAgent en bied uw klanten meerdere communicatiemiddelen. Email, live chat, sociale media zoals Facebook, Twitter en Instagram, callcenter en kennisbank zijn de tools die u nodig hebt om uw helpdesk te verrijken en uw klanten meer gemak te bieden. Dit alles voor een redelijke prijs, zodat u niet teveel betaalt. LiveAgent biedt drie geweldige abonnementen die uw budget niet verpesten. De snelste live chatwidgetLiveAgent heeft de snelste livechatwidget die op de markt verkrijgbaar is, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. Sneller dan dat kun je niets krijgen. Met een snelle chatwidget kunnen uw klanten u snel rechtstreeks vanaf uw website bereiken. Maak van uw websitebezoekers betalende klanten en verhoog de betrokkenheid. We hebben voor elk wat wilsElk bedrijf verdient een betere klantenservice Ondersteuning voor een callcenterNaast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook de integratie van een callcenter. Het is snel en gemakkelijk te installeren! Redelijke prijzenU kunt LiveAgent in huis halen voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen. Betrouwbaar callcenterNaast andere communicatiemiddelen kunt u uw klanten nog steeds telefonisch ondersteunen. De installatie is binnen enkele minuten volledig gebruiksklaar en u kunt verbinding maken via de browser, telefoon of andere apparatuur die u verkiest. Er zijn geen externe providers nodig, LiveAgent regelt alles voor u. 
 
 Klaar om uw service te verbeteren?Krijg meer en geef meer! Bekijk onze geweldige tariefplannen en beslis zelf. LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent. Ontdek waarom bedrijven zijn overgestapt op LiveAgentVergelijk LiveAgent met verschillende soorten software voor callcentraBenieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben. | 
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
Ontdek waarom LiveAgent de beste callcentersoftware voor 2024 is! Geniet van uitgebreide integraties, automatisering en professionele functies zonder installatiekosten of kredietkaart. Start nu een gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar uitzonderlijke 24/7 klantenservice. Beoordeeld met 4,7/5 op Capterra!
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Ontdek het beste alternatief voor livechat
De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.



