Callcenter overgang checklijst

Callcenter overgang checklijst

Bent u bezig uw callcenter over te zetten naar een nieuwe softwareleverancier? Misschien wilt u deze checklijst volgen om een soepele overgang te vergemakkelijken.

Door de tijd te nemen om dingen correct te doen, kunt u mogelijke problemen voorkomen en ervoor zorgen dat uw klanten de best mogelijke service blijven ontvangen.

Het belang van een checklijst voor de overgang van een callcenter

U heeft niet voor niets de beslissing genomen om van contactcenteraanbieder te veranderen.

Of u nu geld wilt besparen, uw klantenservice wilt verbeteren of bepaalde software wilt upgraden, het is belangrijk om ervoor te zorgen dat de overgang zo soepel mogelijk verloopt. Een succesvolle overgang is cruciaal voor elk callcenter, aangezien een slecht uitgevoerde transitie uw bedrijf tijd en veel geld kan kosten.

Met deze checklijst kunt u ervoor zorgen dat elk aspect van de transitie wordt overwogen, van datamigratie tot training van medewerkers.

Wie kan profiteren van een checklijst voor de overgang van een callcenter?

  • projectteam
  • managementteam
  • ondernemers
  • teamleiders
  • zakelijke belanghebbenden

Een checklijst voor de overgang van een callcenter is een uitgebreide gids voor de belangrijkste belanghebbenden die bij het overgangsproces zijn betrokken. Dus wat uw rol ook is, onze checklijst kan u helpen ervoor te zorgen dat het overgangsproces probleemloos verloopt.

Bekijk de checklijst voor de overstap naar een callcenter

Callcenter overgang checklijst

Voordat u belangrijke beslissingen neemt, is het belangrijk om de behoeften en doelstellingen van uw bedrijf voor het callcenter te begrijpen.

Waarom is het belangrijk om de behoeften van uw bedrijf te begrijpen?

Als u de behoeften van uw bedrijf niet begrijpt, kunt u zich gemakkelijk laten leiden door de kenmerken van een nieuwe provider. Hoewel ze misschien aantrekkelijk zijn, zijn ze misschien niet wat uw bedrijf nodig heeft om doelen te bereiken.

Hoe de behoeften van uw bedrijf begrijpen?

Ga met uw team zitten en bespreek wat u zoekt in een nieuwe provider. Vraag ze naar hun ervaringen met de huidige callcentersoftware en wat ze verbeterd zouden willen zien.

Door deze informatie te verzamelen, krijgt u inzicht in de vereisten van uw bedrijf en zorgt u ervoor dat hieraan wordt voldaan tijdens het overgangsproces.

Job interview
source: myperfectresume.com

Welke tools kunt u gebruiken om inzicht te krijgen in de behoeften van uw bedrijf?

  • interviews met management
  • enquêtes van teamleden
  • gegevens verzameld door de klantenservice

Als u zowel de positieve als de negatieve aspecten van uw huidige provider kent, kunt u een beter idee krijgen van de perfecte provider waarnaar u op zoek bent.

Waarom is het belangrijk om uw huidige provider te analyseren?

Een realistisch beeld hebben van uw huidige provider is belangrijk om geen onredelijke verwachtingen te scheppen.

Customer service analysis - illustration

Hoe voert u een analyse uit van uw huidige provider?

Verzamel eerst gegevens van teamleden, klanten en management. Vraag hen naar hun ervaringen met de huidige software, zoals wat ze leuk vinden en welke functies ze gebruiken.

Controleer klantenservicegegevens om te zien hoeveel klachten er worden ingediend. Zoek naar patronen in de gegevens die u helpen te begrijpen wat er mis is gegaan met de huidige provider.

Welke tools kunt u gebruiken om uw huidige provider te analyseren?

  • interviews met teamleden
  • enquêtes onder teamleden
  • gegevens verzameld door de klantenservice

Zodra u een goed begrip heeft van de behoeften van uw bedrijf, noteert u de criteria voor uw nieuwe provider.

Waarom is het schrijven van een lijst met criteria belangrijk?

Hiermee kunt u providers met elkaar vergelijken en de beste optie voor u selecteren.

Setting up criteria

Hoe schrijf ik een lijst met criteria?

Begin met het brainstormen over alle functies die belangrijk zijn voor uw bedrijf en rangschik ze vervolgens op belangrijkheid. U kunt zoeken naar factoren als:

  • gratis proefperiode
  • helpdesk 24/7 beschikbaar
  • geïntegreerde CRM
  • slimme gespreksroutering
  • personalisatie
  • li>
  • beschikt over verbeterde agentproductiviteit
  • onbeperkt aantal gespreksopnames
  • aantal gebruikers
  • prijs

Welke tools te gebruiken voor het schrijven van een lijst met criteria?

  • brainstormen met teamleden
  • een tabel of spreadsheet maken in Google Docs
  • de belangrijkste functies rangschikken

Door uw lijst met criteria te gebruiken, reduceert u waarschijnlijk het aantal potentiële aanbieders aanzienlijk. Daarom hebt u een iets gemakkelijkere beslissing om te nemen. Het is nu tijd om dieper te graven en meer informatie te vinden over de resterende providers.

Waarom is het uitvoeren van diepgaander onderzoek belangrijk?

Het zorgt ervoor dat uw beslissing weloverwogen is en dat u het risico minimaliseert dat u in de verkeerde callcentersoftware-oplossing investeert.

LiveAgent's customer reviews

Hoe dieper onderzoek te doen?

Elke aanbieder heeft zijn eigen website waar u veel info over zijn diensten kunt vinden. Zoek naar casestudy’s en beoordelingen van klanten die de software hebben gebruikt en bekijk sociale mediakanalen (Twitter, Facebook, LinkedIn) om te zien wat mensen zeggen over de provider.

Welke tools te gebruiken voor diepgaander onderzoek?

  • website van elke aanbieder
  • recensies van klanten
  • LinkedIn
  • sectorgroepen

Het is handig om te kijken of de tools die uw potentiële callcenterprovider gebruikt, compatibel zijn met de tools die u momenteel gebruikt. U moet ook uitzoeken welke functies het biedt en of het alles heeft wat u nodig hebt.

Waarom is het controleren van de tools en functies belangrijk?

Sommige providers hebben hun eigen tools die het overgangsproces ingewikkelder kunnen maken. U kunt bijvoorbeeld problemen tegenkomen als het niet compatibel is met het CRM-systeem dat u gebruikt.

Hoe controleert u de tools en features die een potentiële provider aanbiedt?

De eigen website van elke potentiële provider zou veel informatie over hun services moeten bevatten, inclusief een lijst met tools waarmee ze kunnen worden geïntegreerd.

Laten we eens kijken naar LiveAgent – het biedt veel geavanceerde functies. Hoewel het brede scala aan opties in het begin overweldigend kan zijn, biedt het gelukkig een gratis proefversie, zodat u kunt beslissen of het geschikt voor u is zonder geld uit te geven.

LiveAgent pricing

Het begrijpen van alle ingewikkelde details van de aangeboden functies en integraties is van cruciaal belang voordat u beslissingen neemt.

Welke oplossingen te gebruiken voor het controleren van de beschikbare functies en tools?

  • website van elke potentiële provider
  • ondersteuningscentrum
  • gratis proefversie

Na uw onderzoek zou je een paar providers moeten hebben die aan alle criteria op uw lijst voldoen.

Waarom is het verkleinen van uw lijst belangrijk?

Deze stap helpt u om u te concentreren op de aanbieders die het beste bij uw bedrijf passen. Deze aanpak bespaart tijd tijdens het evaluatieproces.

LiveAgent's calculator to compare the price of live chat providers

Hoe vernauwt u uw lijst?

Bepaal het gewicht voor elk criterium door het belang ervan te beoordelen (als u dat nog niet heeft gedaan). Vergelijk elke provider met de criteria die u heeft ingesteld en elimineer degene die niet aan alle eisen voldoen.

U kunt vervolgens elke aanbieder beoordelen op basis van het aantal functies dat deze biedt, elk cijfer vermenigvuldigen met het gewicht en de resultaten optellen. De providers met de hoogste scores zouden het overwegen waard moeten zijn.

Welke tool moet u gebruiken om uw lijst te verkleinen?

  • vergelijkingstabel in Google Docs of Excel

De enige manier om een grondig begrip te krijgen van hoe de oplossing werkt, is door u aan te melden voor een proefversie en deze zelf uit te proberen.

Waarom is testen belangrijk?

Dit is uw kans om te zien hoe goed de software werkt in uw omgeving en of deze aan al uw verwachtingen voldoet.

Hoe providers testen?

Neem contact op met elke potentiële provider en vraag om een proefversie of demo. Bij sommige providers moet u mogelijk telefonisch contact met hen opnemen, daarom is het belangrijk om een lijst met vragen bij de hand te hebben.

Tip: vergeet niet tijdens de proefperiode aantekeningen te maken om te onthouden wat u wel en niet goed vond aan een bepaalde aanbieder.

LiveAgent trial account

Welke tools gebruiken om te testen?

  • het contactformulier op de website van elke provider
  • telefoonnummer van elke provider
  • spreadsheets om aantekeningen te maken

Nadat u alle potentiële providers hebt geëvalueerd, moet u een beslissing nemen en er een kiezen.

Waarom is het nemen van een beslissing belangrijk?

Dit is waarschijnlijk de belangrijkste stap in het proces. Hoe langer u wacht, hoe meer tijd er verstrijkt zonder enige verandering voor uw bedrijf.

People voting

Hoe een beslissing nemen?

U moet alle conclusies die u tot nu toe heeft getrokken overwegen en de aanbieder selecteren die geschikt is voor u en uw bedrijf.

Tip: als u niet kunt beslissen, overweeg dan om een stemming te houden in uw organisatie (op voorwaarde dat iedereen elke callcentersoftware-oplossing heeft getest).

Welke tool te gebruiken om een beslissing te nemen?

  • stemmen in Google Docs of Excel

Nu u weet wat uw volgende callcentersoftware zal zijn, is het tijd om contact op te nemen met de provider en de details uit te werken.

Waarom is contact opnemen met de provider belangrijk?

Om meer informatie te krijgen over wat er moet gebeuren om de overstap te laten plaatsvinden.

Hoe contact opnemen met de provider?

Meestal moet u hen wat informatie geven over uw bedrijf en het type service dat u zoekt. Maak een lijst met gedetailleerde vragen die u kunt stellen.

LiveAgent's landing page footer and live chat

Welke tool gebruiken om contact op te nemen met de provider?

  • telefoon, email of contactformulier op hun website

Nadat alles is afgesproken, is het tijd om het contract te ondertekenen en de overstap te maken.

Waarom is het ondertekenen van een contract belangrijk?

Dit document bindt beide partijen aan hun overeenkomst en zorgt ervoor dat iedereen weet waar ze aan beginnen.

Hoe teken ik een contract?

Providers sturen u meestal een contract om te ondertekenen en terug te sturen, of zoals bij LiveAgent, u abonneert zich gewoon op de tool en begint deze meteen te gebruiken.

LiveAgent Onboarding

Het contract moet het volgende bevatten:

  • de naam van de aanbieder
  • de naam van de klant
  • het type geleverde dienst
  • duur van het contract
  • prijs- en betalingsvoorwaarden
  • service level agreement (SLA)
  • andere relevante details (bijv. beëindiging of vertrouwelijkheidsclausule)

Welke tools te gebruiken voor het ondertekenen van een contract?

  • Google Documenten of een pdf-document

We beginnen met de voorbereidingsfase. De manier waarop de transitie wordt uitgevoerd, kan een grote invloed hebben op het resultaat. Dit proces kan niet beginnen zonder een gedetailleerd plan.

Waarom is het maken van een gedetailleerd plan belangrijk?

Als u geen projectovergangsplan heeft, zult u hoogstwaarschijnlijk enkele stappen over het hoofd zien en zal de overgang moeilijker zijn dan nodig is. Bovendien kan het ontbreken van een plan chaos veroorzaken in uw bedrijf en het werk van uw medewerkers negatief beïnvloeden.

Hoe maakt u een gedetailleerd plan?

De beste manier om dit te doen is door een tijdlijn te bedenken en alle taken op te sommen die moeten worden voltooid. Onze checklist voor het callcenter kan hier handig zijn, omdat deze alle stappen bevat die u moet nemen.

Taken moeten worden toegewezen aan specifieke mensen, zodat iedereen weet wie waarvoor verantwoordelijk is. Een goede overgangsplanning is cruciaal om het proces effectief te organiseren.

Create plan

Welke tool gebruiken voor het maken van een gedetailleerd plan?

  • tijdlijn – Google Docs of Excel
  • takenlijst – Google Docs, Excel of een Word-document
  • Asana, Trello of Basecamp – taken bijhouden

Nu is het tijd om u te concentreren op de functies die u graag in uw nieuwe callcentersoftware zou willen zien.

Waarom is het belangrijk om over bepaalde functies te beslissen?

Het is belangrijk om duidelijk te zijn over wat u zoekt en deze informatie te delen met de aanbieder. Op deze manier is de kans groter dat u de software krijgt die aan uw behoeften voldoet.

LiveAgent - What is live chat software?

Hoe te beslissen over bepaalde features?

Er zijn een paar dingen waarmee u rekening moet houden:

  • het type bedrijf waarin u zich bevindt
  • de grootte van uw bedrijf
  • welke functies beschikbaar zijn en welke u nodig heeft

Welke tool te gebruiken om te beslissen over bepaalde functies?

  • mind mapping software, zoals MindNode of Freemind

Een van de belangrijkste taken tijdens de overgang is het overzetten van uw gegevens van uw huidige softwareoplossing naar de nieuwe.

Waarom is het overzetten van bestaande data belangrijk?

Zo verliest u geen waardevolle informatie en kunnen uw medewerkers ongestoord doorwerken.

Hoe bestaande data overzetten?

De beste manier om dit te doen is door een datamigratietool te gebruiken. Dit helpt u om snel en gemakkelijk alle informatie van het ene systeem naar het andere over te zetten en om gegevensverlies tijdens de overgang te voorkomen.

Als u niet weet hoe u dit veilig en vertrouwd moet doen, kunt u altijd de provider om hulp vragen. Zij zouden u bij het proces moeten kunnen helpen.

Migrate data to LiveAgent on your own

Welke tool gebruiken voor het overzetten van bestaande data?

  • tools voor gegevensmigratie – DMTool of Data Loader

Het is absoluut noodzakelijk dat u uw team vóór de overgang met de nieuwe software aan boord neemt.

Waarom is onboarding belangrijk?

Door een trainingsprogramma te gebruiken, kunt u uw team helpen de nieuwe software te gebruiken en snel aan de slag te gaan. Het helpt uw vertegenwoordigers ook om te wennen aan de nieuwe software en de functies ervan.

Introducing a new member

Hoe onboard u uw team met de nieuwe callcentersoftware?

De beste manier om dit te doen is door een trainingsprogramma te gebruiken, waarmee uw team de nieuwe software leert gebruiken en snel aan de slag kan. Het is belangrijk om te controleren of iedereen bekend is met het nieuwe systeem voordat u er volledig op overschakelt.

De overgang zou geen negatieve invloed moeten hebben op uw callcenterworkflow. Zorg voor voldoende trainingsperiode om ervoor te zorgen dat iedereen klaar is om de nieuwe software te gebruiken.

Welke tool moet u gebruiken om uw team te onboarden?

  • trainingssessies – PowerPoint, Keynote of Google Presentaties
  • handleidingen en helpartikelen – pdf’s of Word-documenten
  • videozelfstudies
  • werknemershandboek
  • regelmatige coaching en bijscholing voor geïnteresseerden

Om vertragingen te voorkomen, is het belangrijk dat u zich aan de deadline van uw plan houdt.

Waarom is het halen van deadlines belangrijk?

Als u deze niet nakomt, vertraagt dit het hele proces en kan dit problemen veroorzaken voor uw callcenter.

Hoe haalt u deadlines?

Kies een projectmanager voor de transitie en zorg ervoor dat iedereen weet wanneer deadlines naderen. Door dit te doen, kunt u alles bijhouden en ervoor zorgen dat het op tijd klaar is.

Welke tool gebruiken om deadlines te halen?

  • tijdlijn – Google Docs of Excel
  • takenlijst – Google Docs, Excel of een Word-document
  • Asana, Trello of Basecamp voor het bijhouden van taken

Vergeet niet een testrun uit te voeren voordat u overstapt op de nieuwe software.

Waarom is het belangrijk om een testrun uit te voeren?

Dit helpt u te garanderen dat alles correct werkt en dat de overgang soepel verloopt. Het geeft u ook de kans om eventuele problemen op te lossen voor de lancering.

mailbox sharing solution-illustration

Hoe een testrun uitvoeren?

De beste manier om dit te doen is door gebruik te maken van een pilotgroep. Laat enkele medewerkers de nieuwe software testen om er zeker van te zijn dat deze gebruiksklaar is. Dit geeft u de kans om feedback van hen te krijgen.

Welke tool gebruiken voor het uitvoeren van een testrun?

  • pilotgroep – testgebruikers, een representatieve groep callcentermedewerkers of vrijwilligers
  • testplan – document met de stappen die u tijdens de testrun neemt
  • testtools – software die wordt gebruikt voor testen, zoals Selenium of Appium

Als u klaar bent, schakelt u over naar de nieuwe software en begint u deze te gebruiken.

Zorg ervoor dat u consistente prestaties behoudt door regelmatig controles uit te voeren op de nieuwe software.

Waarom is het belangrijk om regelmatig controles uit te voeren?

Als er problemen zijn, kunt u deze snel oplossen. Het zal u ook helpen te bevestigen dat de overgang soepel is verlopen en dat de nieuwe software correct werkt.

Hoe voert u regelmatige controles uit?

De beste manier is om een team voor kwaliteitsbewaking in te schakelen om de nieuwe software te testen en te bepalen of deze al dan niet aan uw verwachtingen voldoet. Met zo’n team kunt u de gespreksprestaties en klantentevredenheid nauwlettend in de gaten houden en feedback van hen krijgen om ervoor te zorgen dat uw callcenter de best mogelijke service biedt.

Performance report in Customer support software - LiveAgent

Welke tool te gebruiken voor het uitvoeren van regelmatige check-ups?

  • checklijst – document met de items die tijdens het proces moeten worden gecontroleerd
  • monitoringtools – AppDynamics, New Relic of andere prestatiemonitoringsoftware
  • verschillende leveranciers van callcentersoftware (bijv. LiveAgent) bieden hun eigen prestatieanalyse, waardoor er geen externe tools meer nodig zijn

Houd regelmatig vergaderingen met uw agenten om hun feedback te krijgen en te weten te komen hoe ze het doen.

Waarom is het belangrijk om review meetings met vertegenwoordigers te houden?

Zij kunnen u feedback geven en u vertellen wat zij van de nieuwe software vinden. Het geeft u ook de kans om te zien hoe het met ze gaat en of ze hulp nodig hebben.

Customer service representatives having meeting

Hoe beoordelingsvergaderingen met vertegenwoordigers houden?

Bepaal van tevoren een tijd en datum en zorg ervoor dat u de agenda van tevoren opstuurt om hen te helpen zich voor te bereiden op de vergadering. Zorg ervoor dat u tijdens de vergadering vraagt naar hun ervaring met de nieuwe software en of er iets is dat u kunt verbeteren.

Welke tool te gebruiken voor het houden van review meetings?

  • vergadersjabloon – document met de te behandelen items
  • feedback van agenten – document om feedback van agenten te verzamelen
  • notities van vergaderingen – document om aantekeningen te maken
  • tools voor videoconferenties – Zoom, Skype of Google Hangouts

Zodra u feedback krijgt van uw klanten en medewerkers, moet u het systeem verbeteren. De overgang van callcentersoftware is een proces, dus u zult onderweg enkele aanpassingen moeten maken.

Waarom is het belangrijk om de nodige aanpassingen te maken?

Er zou een verandering moeten zijn wanneer iets niet goed werkt of wanneer u uw klantenservice wilt verbeteren.

Web developer

Hoe maak ik de nodige aanpassingen?

Hiaten voor verbetering opsporen en dienovereenkomstig wijzigingen aanbrengen. Dit kan betekenen dat er wijzigingen moeten worden aangebracht in de software, het proces of zelfs het team.

Soms moet u verschillende ideeën uitproberen om te zien wat het beste werkt voor uw bedrijf en zijn klanten.

Welke tool moet ik gebruiken om de nodige aanpassingen te maken?

  • plannen voor corrigerende maatregelen
  • rapporten

Voorbeelden van criteria voor callcenterproviders

  • Beschikbaarheid van een gratis proefversie of demo:

Het is altijd een goed idee om een mogelijke callcentersoftwareoplossing uit te proberen voordat u een aankoop doet. De meeste providers bieden een soort gratis proefversie of demo aan, zodat u de functies en functionaliteit van hun platform kunt testen.

  • Gebruiksgemak:

Callcentersoftware moet gemakkelijk te gebruiken zijn voor uw team. De interface moet intuïtief zijn en de functies moeten gemakkelijk te navigeren zijn.

  • Technische ondersteuning:

Het is belangrijk om toegang te hebben tot goede technische ondersteuning wanneer u de overstap maakt naar een nieuwe callcenterprovider. Vraag de provider of er ondersteuning beschikbaar is en hoe lang het duurt voordat ze op ondersteuningstickets reageren.

  • Integratie:

De callcentersoftware moet gemakkelijk kunnen worden geïntegreerd met uw bestaande systemen, waardoor u tijd en moeite bespaart tijdens het overgangsproces.

  • Transparante prijzen:

Vergeet niet om de kosten van de service te overwegen bij het maken van uw beslissing. Zorg ervoor dat u waar voor uw geld krijgt en dat u precies weet waarvoor u betaalt.

  • Beveiliging:

Zorg ervoor dat de provider die u kiest een goed beveiligingsprotocol heeft. Uw gegevens en klanteninformatie moeten te allen tijde veilig worden bewaard.

  • Trainingprogramma:

De aanbieder moet ook een uitgebreid trainingsprogramma voor uw team aanbieden. Ze moeten in staat zijn om alle nodige middelen en ondersteuning te bieden.

  • Bureaublad met meerdere kanalen voor vertegenwoordigers:

De provider moet ook een bureaublad met meerdere kanalen voor vertegenwoordigers aanbieden. Hierdoor kunnen uw vertegenwoordigers alle kanalen (spraak, chat en email) vanuit één enkele interface afhandelen.

  • Geavanceerde functies:

De callcentersoftware moet een reeks geavanceerde functies bieden, zoals intelligente oproeproutering, automatische oproepdistributie en IVR.

  • Historische rapporten:

De provider moet ook historische rapporten aanbieden, zodat u de prestaties van uw callcenter kunt volgen en verbeterpunten kunt identificeren.

  • Persoonlijke voorkeur:

Vergeet ten slotte niet om de persoonlijke voorkeur van de provider te overwegen. Als zij dezelfde bedrijfscultuur hebben als de uwe, zou u zich op uw gemak moeten voelen om met hen samen te werken.

Vraag naar deze criteria wanneer u op zoek bent naar een nieuwe callcenteroplossing. Door uw onderzoek te doen, kunt u een weloverwogen beslissing nemen die bij uw bedrijf past.

Het wordt niet veel beter dan LiveAgent als het gaat om klantenservice. Alle bovengenoemde functies zijn inbegrepen, plus vele andere – communiceer naadloos met uw klanten via alle kanalen, allemaal vanaf één plek.

Met zijn realtime analyses kunt u op elk moment zien hoe uw callcenter presteert. Wilt u het uitproberen?

Samenvatting van de checklijst voor de overstap naar een callcenter

Onderzoeksfase

  1. Begrijp de behoeften van uw bedrijf
  2. Maak een analyse van uw huidige provider
  3. Schrijf een lijst met criteria
  4. Doe dieper onderzoek naar elke “kandidaat”
  5. Bekijk de tools en functies die een potentiële provider biedt

Fase kiezen

  1. Beperk uw lijst met potentiële providers
  2. Test een paar providers met een proefversie of demo
  3. Neem een beslissing
  4. Neem contact op met de aanbieder
  5. Teken het contract

Voorbereidingsfase

  1. Maak een gedetailleerd plan
  2. Bepaal bepaalde functies
  3. Bestaande gegevens overzetten naar de nieuwe software
  4. Onboard uw team met de nieuwe software

Implementatiefase

  1. Voldoe aan de deadlines die zijn vastgelegd in uw plan
  2. Voer een testrun uit
  3. Aan de slag met de nieuwe callcentersoftware

Onderhoudsfase

  1. Voer regelmatig controles uit
  2. Houd evaluatievergaderingen met vertegenwoordigers
  3. Breng de nodige aanpassingen aan

Voorbeelden van criteria voor callcenterproviders:

  • Beschikbaarheid van een gratis proefversie of demo
  • Makkelijk te gebruiken
  • Technische ondersteuning
  • Integratie
  • Transparante prijzen
  • Beveiliging
  • Oefenprogramma
  • Desktop met meerdere kanalen voor vertegenwoordigers
  • Geavanceerde functies
  • Historische rapporten
  • Persoonlijke voorkeur

Frequently asked questions

Wat moet een overstapplan voor een callcenter bevatten?

Een overstapplan voor een callcenter moet het volgende bevatten: criteria voor het kiezen van een nieuwe provider; de stappen in het transitieproces; wie verantwoordelijk is voor elke stap; welke middelen nodig zijn en wanneer de overgang zal plaatsvinden.

Hoe kan ik me voorbereiden op een overstap naar een callcenter?

Lees onze checklijst om u voor te bereiden op een overstap naar een callcenter. Denk goed na over de criteria voor het kiezen van een nieuwe aanbieder. U dient zich ook vertrouwd te maken met de stappen die betrokken zijn bij het overgangsproces.

Wat is het tijdsbestek van het hele transitieproces van het callcenter?

Het tijdsbestek voor het hele proces van de overstap naar een callcenter is afhankelijk van uw huidige provider en de nieuwe die u kiest. Het kan enkele weken tot enkele maanden duren.

Wat is een transitieproces voor een callcenter?

Een overstapproces voor een callcenter is een reeks stappen die u volgt om van uw huidige softwareleverancier naar een nieuwe over te stappen.

Gerelateerde bronnen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo