Een alternatief voor Crisp nodig?

Crisp is een sterke software dat een gedeelde inbox en live chat biedt. Het is geweldig voor startende bedrijven en KMO’s. Als u echter op zoek bent naar een competitief alternatief voor Crisp, overweeg dan LiveAgent.

Bij LiveAgent begrijpen we dat geweldige software een geweldige klantenservice biedt. Daarom hebben we een volledig uitgeruste helpdesk software ontwikkeld die de productiviteit van uw klantenserviceteam en de klantentevredenheid verhoogt en u tegelijkertijd geld bespaart.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Doe meer dan enkel berichten sturen.
Bied klantenservice via meerdere kanalen.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Een sterk alternatief voor Crisp

De beste waarde voor uw geld krijgen is cruciaal als u op zoek bent naar geweldige helpdesk software. Crisp biedt drie verschillende kernpakketten. LiveAgent biedt 4 scherp geprijsde kernpakketten en add-on-functies zoals integratie van sociale media. Als u op zoek bent naar een volledig uitgerust alternatief voor Crisp, overweeg dan LiveAgent. We hebben een hybride ticketstroom, een algemene inbox met meerdere kanalen, rapportage- en analysefuncties, automatisering, gamificatie en nog veel meer! Met LiveAgent krijgt u meer voor minder. Probeer LiveAgent vandaag nog met onze proefperiode van 14 dagen zonder kredietkaart.

De snelste chatwidget

Als u op zoek bent naar een alternatief voor Crisp en snelheid een parameter is die belangrijk voor u is, dan is LiveAgent wellicht wat u zoekt. LiveAgent beschikt over de snelste chatwidget op de markt – het wordt in slechts 2,5 seconden weergegeven.

Een snelle chatwidget is de juiste keuze als u een websitebezoeker effectief wilt omzetten in een klant. Volgens een rapport van eMarketer heeft 35% van de websitebezoekers een online aankoop gedaan na het gebruik van live chat.

The fastest live chat on the market

3 redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.

Tal van handige functies

Met meer dan 175 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.

Multilingual support in LiveAgent

Wij zijn meertalig

Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. We hebben de oplossing voor u.

Waarom genoegen nemen met minder?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor het KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor Crisp. LiveAgent bespaart u tijd en geld zodat u zich kunt concentreren op wat belangrijk is: zinvolle relaties met uw klanten opbouwen.

Better customer service means more money

Bekijk waarom onze klanten LiveAgent kozen als hun favoriete alternatief voor Crisp

Bekijk hoe we ons verhouden tot Crisp op basis van klantenrecensies op Capterra

LiveAgent vs Crisp independent comparison

Vergelijking actueel op 27 januari 2020

Bekijk waarom onze klanten LiveAgent kozen als hun favoriete alternatief voor Crisp

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Crisp alternatief
Spraakcommunicatie in liveagent kan worden gebruikt als: telefoon naar telefoon, telefoon naar pc, pc naar pc. Een klant kan vanaf zijn telefoon bellen.

Spraak

LiveAgent is een hoogst gewaardeerde helpdesk software met meer dan 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt verschillende soorten spraakcommunicatie, waaronder telefoon naar telefoon, telefoon naar computer en computer naar computer. Spraakcommunicatie heeft voordelen zoals natuurlijkere en snellere communicatie met emoties. LiveAgent stroomlijnt het werk van vertegenwoordigers door alle spraakcommunicatie op één plaats mogelijk te maken.

Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2023 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantenrecensies van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

Ontdek de voordelen van een aanpasbare kennisbank met branding voor bedrijven. LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom.

Bedrijfsregels als hulpmiddel in LiveAgent helpen uw klantenvertegenwoordiger geconcentreerd te blijven. Deze tool zal onder bepaalde omstandigheden al het saaie werk doen.

Bedrijfsregels

Bedrijfsregels automatiseren dagelijkse taken en verbeteren klantenservice. Ontdek hoe ze werken in LiveAgent voor meer efficiëntie en tijdsbesparing.

Een goede klantenservice begint met het vergelijken van specifieke helpdesksoftware. Probeer LiveAgent met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bouw relaties op, verhoog de verkoop.

Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?

Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

LiveAgent biedt meer mogelijkheden als het gaat om klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies voor afzonderlijke functies.

Op zoek naar een Visie-alternatief?

LiveAgent is een klantenservicesoftware die communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media-integraties biedt. Het helpt bedrijven om efficiënt met klanten te communiceren en goede klantenservice te bieden. LiveAgent biedt ook partnerprogramma's aan. Het is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor ConnectWise met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo