Wat is een integratie?
Integreer uw website met andere applicaties om uw bedrijf uit te breiden. Kies uit een breed scala aan apps, tools en plug-ins. Emailmarketing, factureringsbeheer, CSM, CRM, projectbeheer, samenwerkingstools, migratietools. Alles wat u nodig heeft om uw klanten tevreden te stellen.
Bekijk het aanbod van integraties, plug-ins en apps van LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Wat is integratie?
Integratie is de mogelijkheid om verschillende soorten websites, applicaties, tools en richtlijnen met elkaar te verbinden. Dankzij integratie beheer je bijvoorbeeld facturen, email, sociale media marketing, CRM, samenwerkings- en migratietools op één plek. Dit zorgt voor efficiëntere activiteiten en verbetert de prestaties van digitale oplossingen.
Hoe helpt integratie?
Integratie is buitengewoon nuttig, vooral bij werk dat het gebruik van veel tools en plug-ins vereist. Dankzij de integratie hoeft u niet te schakelen tussen communicatie- en beheertools, u bespaart tijd bij het opnieuw inloggen. Bovendien helpt het gebruik van één interface om activiteiten te organiseren.
Wat zijn integraties in LiveAgent?
Dankzij de integraties die door LiveAgent worden geleverd, kunt u veel tools aansluiten, zoals: VoIP-provider, tools voor bedrijfsbeheer, Google-formulieren, tools voor orderafhandeling, CRM, emailboxen, betalingstools en planningtools. Dit maakt automatisering van taken mogelijk en ondersteunt ook de efficiëntie van het klantenserviceteam.
Expert’s note
Integratie is het verbinden van websites, applicaties, tools en richtlijnen om efficiëntere activiteiten te creëren en de prestaties van digitale oplossingen te verbeteren.
TeleCube + LiveAgent integratiehandleiding
LiveAgent biedt klantenservicesoftware waarmee bedrijven efficiënt supportverzoeken kunnen afhandelen. Het genereert tickets met alle benodigde klantgegevens en aanpasbare velden voor nauwkeurige filtering. Het biedt gebruiksvriendelijke tools, geavanceerde automatisering en routeringsmogelijkheden voor efficiënte ondersteuning.
De tekst bespreekt manieren om klanten betrokken te houden en het verlies van klanten te voorkomen. Het belang van een goede callcenter-ervaring wordt benadrukt en er worden voorbeelden gegeven van de voordelen van goede klantenservice. Verschillende softwareoplossingen worden aangeboden, waaronder LiveAgent. Er wordt ingegaan op sjablonen en onderwerpregels voor het betrekken van inactieve klanten en het belang van het analyseren van de resultaten van een campagne. Klantenservice citaten, gezegden en slogans worden gegeven als belangrijke tips. Het hele bedrijf moet klantgericht zijn en er wordt benadrukt dat de klant de belangrijkste reden is waarom een bedrijf bestaat.
The article provides information on integrating Drupal with LiveAgent, which is an integrated customer support software that offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also mentions other articles and popular articles related to LiveAgent and how it can be accessed from anywhere with SSL safety.
De juiste helpdesksoftware voor elk startend bedrijf
Verbeter klantenservice en communicatie met LiveAgent software. Begrijp klanteninzichten, verbeter klantensupport en gebruik diverse communicatiekanalen. Verhoog merkbekendheid en bereik met slimme marketing. Verbeter vertegenwoordigersproductiviteit en bied geweldige klantenondersteuning. LiveAgent biedt conciërgemigratieservices voor populaire helpdeskoplossingen.Gratis proefperiode beschikbaar.