Wat is een ticket thread?
Een Ticket-thread is technisch gezien hetzelfde als een Ticket. Soms verwijzen klanten naar ticketthreads als tickets en vice versa. Meestal bedoelen ze met Ticket-thread de volledige communicatie die beschikbaar is in 1 ticket, met alle notities, tijdstempels, antwoorden en antwoorden van de klant en de vertegenwoordiger. Ticketthreads zijn erg handig in helpdeskoplossingen en in it-ticketsystemen, omdat ze gebruikers in staat stellen eerdere gesprekken te volgen zonder uitgebreid te hoeven zoeken in het ticketsysteem.
Frequently Asked Questions
Wat is een ticket thread?
De ticketthread is hetzelfde als het ticket. Dus een melding die in het systeem werd ingevoerd en omgezet in een ticket. Onder Thread wordt verstaan alle correspondentie die beschikbaar is in één ticket, inclusief notities, tijdstempels, klant- en vertegenwoordigersreacties.
Wie heeft toegang tot ticketthreads?
Alle vertegenwoordigers die zijn toegewezen aan specifieke tickets, agenten met wie ze worden gedeeld, evenals beheerders en de eigenaar, hebben toegang tot threads met tickets.
Waar in LiveAgent kunt u ticketthreads controleren?
In LiveAgent kunnen ticketthreads worden gecontroleerd in het vertegenwoordigerspaneel in de sectie Tickets.
Expert’s note
Een ticket thread is technisch hetzelfde als een ticket en omvat alle communicatie, notities en tijdstempels in één ticket. Vertegenwoordigers en beheerders hebben toegang tot ticketthreads in LiveAgent.
Het bedrijf LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en emailbeheersoftware. Ze bieden ook een partnerprogramma. Na aanmelding voor LiveAgent wordt er een bericht met inloggegevens gestuurd en wordt er gewerkt aan het opstarten van het dashboard. Er wordt gebruik gemaakt van cookies op de website.
Investeer in ticketsoftware om klantenservicemedewerkers beter vragen van klanten op te laten lossen en daarmee tevreden klanten te behouden en bedrijfsopbrengsten te verhogen. LiveAgent is een populaire klantenservicesoftware met diverse functies. Ze bieden een kostencalculator, demo en gratis trial aan en hebben onderscheidingen en certificaten ontvangen. Het beheren van ticketsoftware is cruciaal voor snelle en efficiënte klantenservice. Best practices zijn onder meer training van vertegenwoordigers en automatisering van ticketverdeling.