Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Overschakelen naar LiveAgent & migreer uw gegevens vandaag nog van Dashly.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Overstappen van Dashly naar LiveAgent?

Migreer van Dashly naar LiveAgent en krijg toegang tot een volledig uitgerust meerkanaals helpdesksysteem. We ondersteunen ook een groot aantal integraties en u kunt altijd met ons in contact komen omdat we 24/7 beschikbaar zijn.

  • SourceForge leader fall 2021

Dashly versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Dashly
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert..
LiveAgent biedt ticketing aan in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Dashly biedt ticketing in een abonnement voor €19/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket + Chat-abonnement voor €29/vertegenwoodiger/maand.
Dashly biedt Live Chat in een abonnement voor €19/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Dashly biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Dashly biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €70/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement voor €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Dashly biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €19/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Dashly biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Dashly biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Dashly biedt een Viber-integratie in een abonnement voor €19/maand.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Dashly biedt een kennisbank in een abonnement voor €70/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Dashly biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Dashly biedt automatisering en regels in een abonnement voor €70/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Dashly biedt API-functies in een abonnement voor €70/maand .
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Dashly biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Dashly biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Dashly biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €70/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Dashly biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Dashly biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Dashly biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Dashly biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnenmetn voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Dashly biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in abonnement met aangepaste prijzen.
Data migration from one solution to another

Migreren naar een geweldige oplossing

LiveAgent biedt een geweldig ticketingsysteem dat ondersteuning biedt voor email, live chat, callcenter, klantenportaal met kennisbank en sociale media – Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp en Viber.

Wil je het zelf afhandelen?

We hebben momenteel geen Dashly-migratieplug-in beschikbaar, dus alle gegevensmigratie moet handmatig worden uitgevoerd. Bent u geïnteresseerd in de plug-in? Laat het ons weten en we voegen het toe aan onze lijst.

Migrate data to LiveAgent on your own

Welke gegevens kan ik vanuit Dashly migreren?

Mensen

Migreer eenvoudig agenten, beheerders, eindgebruikers en klanten.

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Klaar om te migreren van Dashly naar LiveAgent?

Bekijk enkele voordelen die u ontvangt wanneer u overstapt naar LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Uitstekende klantenservice

24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordigers. We zijn er wanneer u ons nodig heeft.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ultieme helpdesk oplossing

Handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. We hebben alles wat u nodig heeft.

Person collecting papers into the net

Bespaar meer en verhoog uw rendement op investering

Ontvang LiveAgent volledig gratis of kies voor één van onze drie betalende abonnementen.

Woman overflowing with ideas

Kies één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook widgets aangepast aan de taal.

Migreer vandaag nog uw gegevens vanuit Dashly

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en de universiteit van Oxford bij het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

30 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Migreren vanuit andere software?

Migreer gratis uw gegevens van één van de hieronder vermelde aanbieders van helpdeskoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Dashly migratie
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x