Plan een demo

requestDemo

Wat u leert tijdens de demo

  • Hoe u uw bedrijfsdoelen kunt bereiken met LiveAgent – of het nu gaat om het verbeteren van de klantentevredenheid of het genereren van meer omzet.
  • Hoe LiveAgent werkt. We geven u een rondleiding door het product, zodat u een idee krijgt van hoe het is om met onze software te werken.
  • Antwoorden op al uw vragen over prijzen, service, integraties en functies.

“Benader elke klant met het idee hem of haar te helpen een probleem op te lossen of een doel te bereiken, niet om een ​​product of dienst te verkopen.” – Brian Tracy

Andrej Saxon

Verkoopsmanager

Veelgestelde vragen

Wat is een LiveAgent-demogesprek?

LiveAgent-demogesprek biedt een flexibele manier om uw use case en behoeften van de helpdesksoftware te bespreken met de verkoopspecialist. U kunt vragen stellen en antwoorden krijgen over prijzen, tools, functies, integraties en nog veel meer. Het is een geweldige manier om kennis te maken met onze software en informatie te krijgen over hoe het uw klantenondersteuning ten goede kan komen.

Is het mogelijk om anderen van mijn bedrijf uit te nodigen voor het demogesprek?

Ja, natuurlijk kunt u ook meer mensen uitnodigen - uw collega's of iemand van uw bedrijf die LiveAgent wil leren kennen. Onze huidige limiet is 100 personen. U kunt ook een opname van de videogesprekken aanvragen om ga later door de klantenservicefuncties van LiveAgent.

Is de demopresentatie algemeen of gepersonaliseerd?

Deze beslissing is geheel aan u. Demopresentaties worden altijd gepersonaliseerd volgens uw zakelijke niche en helpdeskvereisten. U kunt er zeker van zijn dat ons team u altijd relevante functies laat zien zonder uw tijd te verspillen.

Hoeveel tijd moet ik reserveren voor de demo?

Demo-oproepen duren meestal ongeveer 30 minuten, maar we kunnen flexibel zijn. Als u meer van LiveAgent's helpdeskfuncties in actie wilt zien, kunnen we 5-10 minuten extra bieden. We kunnen u ook laten zien hoe u andere kunt integreren apps met LiveAgent, stel uw functies in en nog veel meer.

Heb ik een proefaccount nodig om een gratis demogesprek in te plannen?

U hoeft zich niet te registreren voor een proefperiode voordat u een demo-gesprek plant, maar het is zeer voordelig om dit te doen. Een proefperiode betekent dat u de functies zelf kunt uitproberen tijdens het demo-gesprek. U kunt een demo van de helpdesksoftware gratis en zonder enige verplichting om de software voor klantenondersteuning te kopen. Bovendien hebben onze proefaccounts geen kredietkaartgegevens nodig tijdens de registratie.

Wat is het verschil tussen een demo-oproep, installatiesessie en trainingssessie?

We bieden al het bovenstaande gratis aan in een andere fase van het onboarden van nieuwe klanten. De eerste demo-oproep is voor elke paginabezoeker die meer wil weten over wat LiveAgent te bieden heeft en hoe het kan werken voor specifiek klantengebruik -case. De installatiesessie zal u helpen bij de eerste installatie van uw gratis LiveAgent-proefaccount volgens uw behoeften. En de trainingssessie is bedoeld om uw toekomstige LiveAgent-beheerder te trainen en te helpen vloeiend te worden in de configuratie en het gebruik van LiveAgent.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.