Vooraf ingestelde berichten (macro’s) in LiveAgent
Ontdek hoe macro's in LiveAgent kunnen helpen bij efficiënte klantenondersteuning door de reactietijd te versnellen en consistentie in antwoorden te bieden. Maak een gratis account aan voor LiveAgent.
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
LiveAgent biedt een breed scala aan klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, en meer. Met behulp van tijdregels kunnen bedrijven taken automatiseren en een efficiënt proces voor het beheer van tickets creëren. Maak een gratis account aan en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.
Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent
Het opslaan van klanteninformatie in LiveAgent is cruciaal voor gepersonaliseerde service en efficiënte workflow. Met contactbeheer kunt u gemakkelijk zoeken, filteren en sorteren op verschillende criteria. LiveAgent biedt ook integratie van communicatiekanalen.
Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent
Leer hoe vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent klantenondersteuning stroomlijnen en nieuwe medewerkers helpen. Verbeter de klantenservice-ervaring.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.