Op zoek naar een Dixa-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Dixa-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek LiveAgent – klantenservicesoftware met tal van functies die meerdere communicatiekanalen en sociale media. Blijf in contact met uw klanten via email, live chat, callcenter, klantenportaal, Viber, WhatsApp en sociale media. Lees meer over LiveAgent of start uw gratis proefperiode van 14 dagen om de ervaring op te doen.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Dixa versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Dixa
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Dixa biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Dixa biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Dixa biedt een callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Dixa biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Dixa biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Dixa biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Dixa biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Dixa biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
Dixa biedt een WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Dixa biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Dixa biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Dixa biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Dixa biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Dixa biedt IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Dixa biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Dixa biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Dixa biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Dixa biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Dixa biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Dixa biedt onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondetsteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Dixa biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Verwerk klanteninteractie via meer kanalen

Uitzonderlijke klantenservice moet afkomstig zijn van meerdere plaatsen die handig zijn voor uw klanten. Gelukkig kunt u klantenservice van hoge kwaliteit afhandelen vanuit één ticketsysteem. Behandel emailticketing en oproepen , creeër uw live chatwidget, en maak verbinding met Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp en Viber. Alles is onder één dak zoals het hoort, zodat uw vertegenwoordigers zich kunnen concentreren op meer hulp zonder tussen apps te hoeven wisselen.

Een klantenservicetool die alles regelt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zorg voor gebruikerstevredenheid via meer sociale media

Sociale media worden steeds betere en snellere klantenservicetools voor ondersteuningsmedewerkers. Daarom zijn Facebook- en Facebook Messenger-integraties ingebouwd in LiveAgent, zodat u eenvoudig uw account kunt koppelen. Hetzelfde geldt voor Twitter en Instagram. Word sociaal via een gebruiksvriendelijk ticketsysteem, beheer uw berichten, reageer op opmerkingen en doe gewoon meer vanuit één plek.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Ticketbeheer voor sociale media in één enkele interface

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Realtime chatten met intuïtieve functies

Los problemen van klanten sneller op met de juiste oplossing voor klantenondersteuning. Krijg geweldige feedback van klanten dankzij de snelste live chatwidget op de markt. Live chat is een van de beste tools voor klantenondersteuning en LiveAgent ondersteunt het met belangrijke functies om een soepele ervaring. Bekijk de volledige lijst met live chatfuncties en zie wat het geweldig maakt voor klantentevredenheid. p>

Behandel vragen van klanten sneller met onze live chat

Krijg geweldige klantenservice van ons ondersteuningsteam

We voeren 24/7 klantgesprekken om ervoor te zorgen dat we iedereen op elk moment kunnen helpen. Bel onsoproep, chat met ons of stuur ons een email a>wanneer u onze hulp nodig heeft om een probleem op te lossen of wanneer u iets nieuws wilt leren over LiveAgent. U kunt ook ons ondersteuningsportal raadplegen dat vol staat met nuttige artikelen over onze klantenserviceoplossing.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Bespaar meer met LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we onze klanten uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klaar om LiveAgent te proberen?

Bekijk de tourvideo om te zien wat LiveAgent nog meer kan doen of start onze gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te ervaren. U kunt ook onze betaalbare abonnementen bekijken die geschikt zijn voor bedrijven van de meeste groottes en sectoren. Sluit u vandaag nog aan bij LiveAgent en verbeter de productiviteit van vertegenwoordigers met onze helpdeskoplossing.

Related Articles to Dixa alternatief
LiveAgent biedt een breed scala aan geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, waaronder ticketsysteem, automatisering, rapportage, gamificatie, live chat en callcenter. Maak een gratis account aan voor directe ondersteuning.

Ontdek LiveAgent

LiveAgent biedt een breed scala aan geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, waaronder ticketsysteem, automatisering, rapportage, gamificatie, live chat en callcenter. Maak een gratis account aan voor directe ondersteuning.

Ontdek hoe macro's in LiveAgent kunnen helpen bij efficiënte klantenondersteuning door de reactietijd te versnellen en consistentie in antwoorden te bieden. Maak een gratis account aan voor LiveAgent.

Vooraf ingestelde berichten (macro’s) in LiveAgent

Ontdek hoe macro's in LiveAgent kunnen helpen bij efficiënte klantenondersteuning door de reactietijd te versnellen en consistentie in antwoorden te bieden. Maak een gratis account aan voor LiveAgent.

LiveAgent biedt een breed scala aan klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, en meer. Met behulp van tijdregels kunnen bedrijven taken automatiseren en een efficiënt proces voor het beheer van tickets creëren. Maak een gratis account aan en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen

LiveAgent biedt een breed scala aan klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, en meer. Met behulp van tijdregels kunnen bedrijven taken automatiseren en een efficiënt proces voor het beheer van tickets creëren. Maak een gratis account aan en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson? Denk eens aan LiveAgent, bekroonde helpdesk software met meerdere kanalen.

Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?

LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.

Het opslaan van klanteninformatie in LiveAgent is cruciaal voor gepersonaliseerde service en efficiënte workflow. Met contactbeheer kunt u gemakkelijk zoeken, filteren en sorteren op verschillende criteria. LiveAgent biedt ook integratie van communicatiekanalen.

Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent

Het opslaan van klanteninformatie in LiveAgent is cruciaal voor gepersonaliseerde service en efficiënte workflow. Met contactbeheer kunt u gemakkelijk zoeken, filteren en sorteren op verschillende criteria. LiveAgent biedt ook integratie van communicatiekanalen.

Leer hoe vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent klantenondersteuning stroomlijnen en nieuwe medewerkers helpen. Verbeter de klantenservice-ervaring.

Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent

Leer hoe vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent klantenondersteuning stroomlijnen en nieuwe medewerkers helpen. Verbeter de klantenservice-ervaring.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x