Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sjablonen
  • Kennisbank: Aan de slag gaan-sjablonen

Kennisbank: Aan de slag gaan-sjablonen

Tegenwoordig waarderen klanten de mogelijkheid om zelfstandig informatie op te zoeken. Moderne klanten willen niet per se de klantenservice raadplegen bij elk probleem dat ze tegenkomen. Daarom creëren steeds meer bedrijven kennisbanken: selfserviceportalen die essentiële informatie over een product of dienst bevatten.

Kennisbank aan de slag gaan-sjabloon
LiveAgent’s “Aan de slag gaan” -artikel in de kennisbank

Kennisbank – heeft uw bedrijf er een nodig?

Volgens Forrester heeft 81% van de volwassenen die online zijn, ooit FAQ-pagina’s of kennisbanken geraadpleegd om informatie te zoeken die hen kan helpen een probleem op te lossen of gewoon hun vragen te beantwoorden. Bovendien toonde hetzelfde onderzoek aan dat meer dan 53% van de volwassen kopers eerder geneigd is af te zien van een online aankoop als ze niet snel en onafhankelijk een antwoord op hun vraag kunnen vinden.

De conclusie is vrij eenvoudig: als u aan de verwachtingen van uw klanten wilt voldoen, moet u hen een selfservice optie aanbieden. Een kennisbank is daar een prima oplossing voor. In dit artikel vindt u sjablonen voor “Aan de slag gaan” -kennisbankartikels.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Kennisbank: sjablonen om aan de slag te gaan

Aan de slag gaan-sjabloon 1

Aan de slag gaan-sjabloon 2

Aan de slag gaan-sjabloon 3

Vaak gestelde vragen

Hoe lang moet een artikel in de kennisbank “Aan de slag gaan” zijn?

Het inleidende artikel “Aan de slag” moet vrij kort en beknopt zijn. Zijn rol is om uw gebruikers te begroeten en hen te voorzien van de meest bruikbare basisinformatie om hun reis met uw product of dienst te beginnen. Onthoud dat veel mensen lange stukken inhoud niet grondig lezen. In plaats daarvan bladeren ze de tekst door op zoek naar woorden of woordgroepen die relevant zijn voor hun zoekopdracht.

Daarom moet u proberen uw artikel ‘Aan de slag gaan’ kort, aangenaam en relevant te houden voor uw klanten. Indien mogelijk moet het 150-200 woorden lang zijn.

Welke schrijfstem moet ik gebruiken?

De schrijfstem van een “Aan de slag gaan” -artikel moet in overeenstemming zijn met de algemene communicatie van uw merk of bedrijf. Als alle andere inhoud die door uw teams is gemaakt, in een lichte, gemoedelijke stem wordt gehouden, is het logisch om dit soort communicatie voort te zetten in kennisbankartikels. Zorg er daarnaast voor dat de taal die wordt gebruikt om uw kennisbankartikels te maken, vrij eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen is, zelfs voor gebruikers die niet technisch onderlegd zijn.

Welke informatie moet elk “Aan de slag gaan” -artikel bevatten?

Hoewel de structuur van een “Aan de slag gaan” -artikel van bedrijf tot bedrijf kan verschillen, zijn er enkele gemeenschappelijke elementen die elk artikel zou moeten behandelen. Deze elementen kunnen korte beschrijvingen van producten of diensten zijn, veelgestelde vragen, links naar de meest bruikbare bronnen en hoe u contact kunt opnemen met de klantenservice.

De exacte structuur van een “Aan de slag gaan” -artikel hangt af van het type product of dienst dat u aanbiedt, de technische kennis of ervaring van gebruikers en de meest voorkomende problemen die uw klanten tegenkomen tijdens het gebruik van uw product of dienst.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hoe lang moet een Aan de slag-artikel in de kennisbank zijn?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Het inleidende artikel moet vrij kort en beknopt zijn. Zijn rol is om uw gebruikers te begroeten en hen te voorzien van de meest bruikbare basisinformatie om hun reis met uw product of dienst te beginnen. Indien mogelijk moet het 150-200 woorden lang zijn.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Welke schrijfstem moet ik gebruiken?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Als alle andere inhoud die door uw teams is gemaakt, in een lichte, gemoedelijke stem wordt gehouden, is het logisch om dit soort communicatie voort te zetten in kennisbankartikels. Zorg er daarnaast voor dat de taal die wordt gebruikt om uw kennisbankartikels te maken, vrij eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen is, zelfs voor gebruikers die niet technisch onderlegd zijn.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Welke informatie moet elk Aan de slag-artikel bevatten?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Het artikel moet elementen bevatten, zoals korte beschrijvingen van producten of diensten, veelgestelde vragen, links naar de meest bruikbare bronnen en hoe u contact kunt opnemen met de klantenservice.” } }] }
Terug naar sjablonen Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.