Tegenwoordig waarderen klanten de mogelijkheid om zelfstandig informatie op te zoeken. Moderne klanten willen niet per se de klantenservice raadplegen bij elk probleem dat ze tegenkomen. Daarom creëren steeds meer bedrijven kennisbanken: selfserviceportalen die essentiële informatie over een product of dienst bevatten.
We’re happy to see that you have decided to use our knowledge base. We hope that you will be able to find all the answers to your questions related to our product/service here.
This platform is a friendly space where you can look for content according to your interests, ask questions, share opinions, support your fellow users, and get help from others 🙂
[Most important info about your product or service presented in an easy-to-digest way]: Before you dive deeper into our “How to” articles, tutorials, and video presentations, here’s some basic information you need to know about [product/service]:
Concise piece of information 1
Concise piece of information 2
Concise piece of information 3
Once again, we’re thrilled to see you here, and we hope you will find this knowledge base useful.
If you have any other questions, doubts, or problems, you can always contact our customer support team. Just click here to initiate a chat or call us at [phone number].
Hey there! Welcome to our knowledge base, a place where you can find answers to your most urgent questions in mere seconds.
This space exists because we want you to be able to resolve issues related to [product/service] on your own using the search function. Just type your question or some related keywords into the top right window and click “Search”.
[FAQ] Here’s a list of the most frequently asked questions that we receive from our users. Remember, reading them now may save you time later!
Frequently Asked Question 1 and link to the answer
Frequently Asked Question 2 and link to the answer
Frequently Asked Question 3 and link to the answer
Good luck, and we hope you’ll enjoy using [product/service]!
Since you are getting started with [product/service], here are a few knowledge base articles you may find useful:
Related article 1
Related article 2
Related article 3
If you can’t find answers to your most challenging questions, you can always reach out to us. Just shoot us an email at [email address], message us on any social media platform, or use the live chat to get in touch with one of our agents.
We’re always happy to help!
Customer Support Team at [company]
Het inleidende artikel “Aan de slag” moet vrij kort en beknopt zijn. Zijn rol is om uw gebruikers te begroeten en hen te voorzien van de meest bruikbare basisinformatie om hun reis met uw product of dienst te beginnen. Onthoud dat veel mensen lange stukken inhoud niet grondig lezen. In plaats daarvan bladeren ze de tekst door op zoek naar woorden of woordgroepen die relevant zijn voor hun zoekopdracht.
Daarom moet u proberen uw artikel ‘Aan de slag gaan’ kort, aangenaam en relevant te houden voor uw klanten. Indien mogelijk moet het 150-200 woorden lang zijn.
De schrijfstem van een “Aan de slag gaan” -artikel moet in overeenstemming zijn met de algemene communicatie van uw merk of bedrijf. Als alle andere inhoud die door uw teams is gemaakt, in een lichte, gemoedelijke stem wordt gehouden, is het logisch om dit soort communicatie voort te zetten in kennisbankartikels. Zorg er daarnaast voor dat de taal die wordt gebruikt om uw kennisbankartikels te maken, vrij eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen is, zelfs voor gebruikers die niet technisch onderlegd zijn.
Hoewel de structuur van een “Aan de slag gaan” -artikel van bedrijf tot bedrijf kan verschillen, zijn er enkele gemeenschappelijke elementen die elk artikel zou moeten behandelen. Deze elementen kunnen korte beschrijvingen van producten of diensten zijn, veelgestelde vragen, links naar de meest bruikbare bronnen en hoe u contact kunt opnemen met de klantenservice.
De exacte structuur van een “Aan de slag gaan” -artikel hangt af van het type product of dienst dat u aanbiedt, de technische kennis of ervaring van gebruikers en de meest voorkomende problemen die uw klanten tegenkomen tijdens het gebruik van uw product of dienst.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hoe lang moet een Aan de slag-artikel in de kennisbank zijn?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Het inleidende artikel moet vrij kort en beknopt zijn. Zijn rol is om uw gebruikers te begroeten en hen te voorzien van de meest bruikbare basisinformatie om hun reis met uw product of dienst te beginnen. Indien mogelijk moet het 150-200 woorden lang zijn.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Welke schrijfstem moet ik gebruiken?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Als alle andere inhoud die door uw teams is gemaakt, in een lichte, gemoedelijke stem wordt gehouden, is het logisch om dit soort communicatie voort te zetten in kennisbankartikels. Zorg er daarnaast voor dat de taal die wordt gebruikt om uw kennisbankartikels te maken, vrij eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen is, zelfs voor gebruikers die niet technisch onderlegd zijn.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Welke informatie moet elk Aan de slag-artikel bevatten?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Het artikel moet elementen bevatten, zoals korte beschrijvingen van producten of diensten, veelgestelde vragen, links naar de meest bruikbare bronnen en hoe u contact kunt opnemen met de klantenservice.” } }] }Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.