Gratis proefperiode
  • Sjablonen
  • Emailsjablonen voor aanvraag van een casus

Emailsjablonen voor aanvraag van een casus

Casussen vormen een cruciaal onderdeel van de meeste B2B-marketingstrategieën. Ze geven u de kans om uw potentiële klanten echte voorbeelden te laten zien van hoe uw product in staat was om aan de behoeften van andere klanten te voldoen, hun problemen op te lossen en hen uiteindelijk te helpen hun bedrijfsdoelen te bereiken. Casussen helpen veel om het vertrouwen van uw potentiële klanten te winnen en te valideren dat uw product of dienst echt werkt. Het volgende artikel schetst waarom casussen een essentiële tool voor inhoudsmarketing zijn en biedt handige emailsjablonen voor casusaanvragen samen met de basisvragen voor casussen om u te helpen casussen en succesverhalen van uw klanten te verzamelen.

Casussen van LiveAgent
Casussen weergegeven op onze website

Waarom casussen gebruiken in uw marketingstrategie?

  • 13% van de marketeers noemt casussen één van de belangrijkste vormen van media die binnen hun inhoudsstrategie worden gebruikt – dit maakt ze tot het vijfde meest populaire type inhoud dat alleen wordt overtroffen door visuele inhoud, blogs en eboeken. (HubSpot’s State of Marketing Report)

  • Casussen van klanten zijn de meest populaire zelfpromotie-tactieken die worden gebruikt door leidinggevenden van marketingbureaus: 62,6% van de respondenten gaf aan dat casussen doeltreffend zijn in het genereren van leads. (eMarketer-studie)

Emailsjablonen voor aanvraag van klantencasus

De formele email met het verzoek om een ​​casus

De informele email voor het aanvragen van een casus

Email voor het aanvragen van een casus na een positieve klantenervaring

Email voor het aanvragen van een casus na feedback van een klant

Email voor het aanvragen van een casus na het bereiken van een mijlpaal

Email voor het aanvragen van casus op het einde van het jaar

Interviewvragen om aan uw klanten te stellen voor een zakelijke casus

Om een ​​overtuigende casus of succesverhaal te schrijven vol met diepgaande inzichten en gegevens over hoe uw product of dienst waarde toevoegt, moet u doordachte vragen stellen, terwijl u tegelijkertijd het feit respecteert dat uw klanten misschien niet veel tijd kunnen sparen om ze te beantwoorden. Hier zijn enkele van de meest voorkomende vragen over casussen die u kunt gebruiken bij het houden van uw eigen casusinterviews met klanten.

Interviewvragen voor een casus over hun omgeving voordat u uw product koopt

  • Wat gebruikte u vóór ons product?
  • Wat waren de drie belangrijkste frustratiepunten waarmee u te maken kreeg?
  • Welke andere uitdagingen ondervond u voordat u ons product gebruikte?
  • Wat was het grote “Aha!” moment waarop u besloot dat u iets nieuws moest proberen?
  • Hoe heeft u voor het eerst over ons product gehoord?

Interviewvragen voor casussen over hun besluitvormingsproces

  • Welke andere producten hebt u bekeken voordat u besloot om de onze te gebruiken?
  • Wat zocht u in een oplossing?
  • Waarom onderscheidde onze oplossing zich boven andere die u onderzocht?
  • Wat waren de belangrijkste redenen waarom u voor ons product koos?
  • Welk kenmerk van ons product was het meest aantrekkelijk?

Interviewvragen voor casussen over hun ervaring met het gebruik van uw product

  • Hoe gemakkelijk of moeilijk was het om met ons product aan de slag te gaan?
  • Hoe lang gebruikt u ons product al?
  • Hoe heeft ons product u geholpen de uitdagingen te overwinnen die u eerder had?
  • Wat is uw favoriete functie of onderdeel van ons product? Waarom?
  • Kunt u me vertellen over de meest positieve ervaring die u heeft gehad met het gebruik van ons product?

Interviewvragen voor casussen over hun resultaten met uw product

 

  • Welke resultaten heeft u tot nu toe gezien met onze oplossing?
  • Kunt u statistieken of KPI’s delen die aantonen hoeveel succes u heeft met ons product?
  • Waar bent u het meest van onder de indruk?
  • Kunt u door ons product te gebruiken eventuele lagere kosten/productiviteitsverbeteringen/omzetstijgingen meten?
  • Wat is de belangrijkste reden waarom u ons product zou aanbevelen?

Ready to amp up your sales?

Take advantage of our free, 14-day, all-inclusive trial. Gamify your support and utilize live chat to assist potential customers with choosing the right products.

Free trial
Terug naar sjablonen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .