Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Emailsjablonen voor casussen

Volgens gegevens uit een onderzoek van Publicis Sapient begint 87 % van de koopbeslissingen met een online zoekopdracht (bron). Dat is niet verrassend: wanneer iemand overweegt een product of dienst aan te schaffen die hij of zij nog nooit eerder heeft gebruikt, is het gebruikelijk om daarover meningen van anderen te vragen. En 88 % van de consumenten vertrouwt evenveel op online beoordelingen als aanbevelingen van vrienden en familie (bron).

Kopers willen er zeker van zijn dat hun investering aan hun verwachtingen voldoet en het juiste product is voor hun behoeften, in plaats van dat het uiteindelijk een teleurstelling wordt. En het is uw taak om klanten voldoende betrouwbare en nuttige informatie te geven zodat ze gemakkelijk die definitieve aankoopbeslissing kunnen nemen.

Een geweldige manier om potentiële klanten ervan te overtuigen dat uw bedrijf hun problemen kan oplossen, is door praktijkvoorbeelden te geven. Emails over casussen kunnen dit doen door het sociale bewijs te zijn dat laat zien hoe uw klanten uw producten of services gebruiken en welke resultaten ze behalen. Dat kan de verkoop stimuleren, de productiviteit verhogen of de klantenservice verbeteren om maar een paar voorbeelden te noemen.

Emailsjablonen voor casussen

Hoe wordt een casus gedefinieerd?

In marketing is een casus een analyse van een campagne, project of een gebruikssituatie. Een casus moet duidelijke resultaten laten zien, bepalen of ze een succes of een mislukking zijn, de factoren identificeren die tot dat resultaat leiden en oplossingen of acties aanbevelen die in de toekomst kunnen worden ingevoerd.

Het doel van een marketingcasus is om potentiële klanten te bewijzen dat u hen kunt helpen met een bepaald probleem. Het is een stukje inhoud dat het verhaal vertelt van hoe uw bedrijf een eerdere of bestaande klant heeft geholpen bij het overwinnen van een bepaald pijnpunt.

Casussen vormen een belangrijk element van marketing en kunnen het best onderaan worden gebruikt, aangezien dit soort inhoud meestal wordt gelezen of gezocht door potentiële klanten die op het punt staan ​​een aankoopbeslissing te nemen. Daarom moet u uw best doen om uw casussen aan een breder publiek te presenteren.

Onderwerpregels voor casussen

  • Een casestudy over hoe [product/dienst] u kan helpen met [pijnpunt]
  • Kijk wat we samen met [naam bestaande klant] hebben bereikt
  • Waarom u ons nog een keer zou moeten proberen: een casus
  • Weet u nog dat u [product/dienst] hebt geprobeerd?
  • We zouden graag een casus schrijven over wat we samen hebben bereikt!
  • Laten we het verhaal vertellen over het gebruik van [product/service]

Emailsjablonen voor casussen

Emailsjabloon voor casussen 1 – resultaten van het gebruik van een product of dienst

Emailsjabloon voor casussen 2 – probeer een product of dienst opnieuw

Emailsjabloon voor casussen 3 – deelname aanvragen

Vaak gestelde vragen

Hoe moet ik een casus delen?

Er zijn een paar methoden die goed werken die allemaal kunnen worden ingesloten in, bijgevoegd bij of gelinkt vanuit een casusemail:

  • Maak pdf’s – deze zelfstandige bestanden kunnen marketeers gemakkelijk aan emails toevoegen of delen via downloadlinks voor campagnes. PDF’s kunnen verkopers helpen bij demonstraties of het wegnemen van twijfels en kunnen potentiële klanten helpen bij het vergelijken van verschillende oplossingen voor hun problemen.

  • Host ze op uw website – een speciale “succesverhalen” of “ons vorige werk” -pagina moet voor bezoekers gemakkelijk te vinden zijn (zo niet op de startpagina) en breed gedeeld worden (bijv. link in een email), een duidelijke structuur hebben van doelen via processen naar resultaten en moet boeiend zijn.

  • Schrijf blogberichten – deel de resultaten van uw casus met een breder publiek door erover te schrijven op een manier die specifiek op hen en hun behoeften is gericht, waarin wordt ingegaan op hoe een specifieke uitdaging in het verleden werd overwonnen zonder op het bedrijf te concentreren.

  • Maak video’s – maak gebruik van het toegenomen gebruik van video-inhoud door uw waardevoorstel op een krachtige en boeiende manier over te brengen.

Waarom een casus gebruiken?

Ze zijn één van de beste manieren om sociaal bewijs te leveren dat uw bedrijf potentiële klanten kan helpen bij het oplossen van hun problemen. Casussen kunnen aantonen dat uw bedrijf hoogwaardige en betrouwbare producten of diensten aanbiedt omdat resultaten uit het verleden duidelijk laten zien hoe ze door andere klanten zijn gebruikt om hun doelen te bereiken of hindernissen te overwinnen. Het mag dan ook geen verrassing zijn dat casussen voor veel marketeers een van de belangrijkste elementen van de contentstrategie zijn.

Wat is de beste manier om een casus te schrijven?

Meestal in de derde persoon, vanuit het perspectief van een onafhankelijke verslaggever. Casussen lijken meer op nieuwsverhalen dan op artikels. Ze moeten feiten en kwantitatieve cijfers bevatten. Ze zijn het meest geschikt voor de middelste beoordelingsfase van de verkooptrechter wanneer potentiële klanten al bekend zijn met uw producten of diensten. Maar in tegenstelling tot de meeste andere inhoud die in deze fase van de kopersreis wordt gebruikt, gaan casussen allemaal over het laten zien van het beste van wat uw merk te bieden heeft door te laten zien wat het al heeft bereikt. Begin echter niet met opscheppen of te veel verkopen – concentreer u op hoe u bepaalde problemen kunt oplossen en beschrijf hoe het is om samen te werken met uw bedrijf en versterk uw beweringen met daadwerkelijke taxaties van eerdere klanten.

Test out our robust help desk features with a free trial.

Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.

Free trial

<![CDATA[]]>

Terug naar sjablonen Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.