Beschrijving van het belang van een actieve abonneelijst voor succesvolle e-mailmarketing, met sjablonen en tips voor acquisitie-e-mails, nieuwsbrieven en gastbloggen. Inclusief informatie over emailmarketingstrategie, personalisatie en consistente opmaak.
Het is een uitdaging om regelmatig waardevolle blog berichten te schrijven terwijl u uw klanten geïnteresseerd en betrokken houdt bij uw bedrijf. Maar het is nog een hele uitdaging om uw publiek daadwerkelijk te informeren dat er een nieuw blogbericht op uw website is gepubliceerd.
Natuurlijk kunnen er mensen zijn die meldingen voor nieuwe blogberichten instellen, terwijl anderen eraan denken om om de dag, week of maand terug te komen.
Maar anderen ontvangen misschien liever meldingen via email omdat ze uw blog niet regelmatig bekijken. De meeste mensen hebben het simpelweg te druk of vergeten af en toe uw blog te bezoeken en zullen uw laatste berichten dus niet lezen. En dit is waar emails met nieuwe blogberichten handig kunnen zijn.
Wat is precies een email met een nieuw blogbericht?
Eén van de meest efficiënte manieren om uw lezers op de hoogte te stellen van nieuwe blogberichten, is door ze een voorproefje of fragment van het artikel via email te sturen. Dit is wat wordt bedoeld met een email met een nieuwe blogbericht en het doel ervan is om uw abonnees op de hoogte te brengen van nieuwe artikels.
Het doel van deze email is om uw abonnees te verleiden de volledige blogberichten te lezen zodat ze met uw bedrijf in contact kunnen komen door op “lees meer” te klikken of zich aan te melden voor een gratis proefperiode.
U kunt dit doen door een nieuw blogbericht te sturen dat:
Beschrijft hoe het blogbericht de lezer helpt zijn doelen te bereiken of een specifiek probleem op te lossen
Onderwerpregels voor email met nieuwe blogberichten
Emailsjablonen voor nieuwe blogberichten
Emailsjabloon voor een nieuw blogbericht 1 – empathisch over een pijnpunt
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Emailsjabloon voor een nieuw blogbericht 2 – nieuwsgierigheid opwekken
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
Emailsjabloon voor een nieuw blogbericht 3 – hoe een bepaald doel te bereiken
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Is het het beste om het hele nieuwe blogbericht op te nemen in de email?
Sommige auteurs sturen het hele blogbericht in de email, maar dit is niet de beste strategie. Dit geldt met name als uw bedrijfsdoelstellingen meer verkeer naar uw website genereren en/of lezers aan uw marketinglijsten toevoegen in plaats van dat zoveel mogelijk mensen kunnen lezen wat u heeft geschreven. In plaats daarvan zou een voorproefje of een fragment ervoor moeten zorgen dat de ontvanger het volledige artikel op uw website wil lezen.
Hoe vaak moet ik emails met nieuwe blogberichten sturen?
U kunt het beste een bericht sturen om uw gebruikers te informeren telkens wanneer u een nieuwe blogpost publiceert. Dit leidt tot de volgende vraag: hoe vaak moet u een nieuwe blogpost op uw website plaatsen. Het antwoord daarop hangt natuurlijk van veel factoren af zoals hoeveel tijd u hebt om te schrijven en hoeveel nieuw materiaal u moet bespreken.
Het meest cruciale aspect is echter om de publicatie van uw nieuwe blogberichten op een consistente basis te plannen. Door dit te doen, blijft u niet alleen op de hoogte van het schrijven van nieuwe inhoud, maar wat nog belangrijker is, kan helpen om een vertrouwde gewoonte voor uw lezers te vormen en vertrouwen in uw merk op te bouwen.
Moet de email met een nieuw blogbericht platte tekst of HTML zijn?
Een email met een nieuw blogbericht hoeft niet per se speciale elementen te bevatten die HTML-codering vereisen. Als het doel van uw email is om mensen naar uw website te leiden waar ze een volledige publicatie kunnen lezen, dan kan de tekst net zo eenvoudig zijn als alleen de tekst die beschrijft waar het blogbericht over gaat (en een link ernaar).
Aangezien u de ontvanger echter wilt aanmoedigen om de gewenste actie te ondernemen door uw website te bezoeken om de volledige blog te lezen, is het misschien een beter idee om de email zo visueel aantrekkelijk mogelijk te maken door HTML-elementen zoals afbeeldingen, kleuren en diverse andere opmaakopties toe te voegen.
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Liveagent gespreksopnamesoftware beoordeling
LiveAgent wordt geprezen als een krachtige klantenservice tool die communicatie met klanten verbetert en verkoop verhoogt. Het biedt functies zoals SLA-regeling, live chat en gespreksopnamen. De software is flexibel, aanpasbaar en redelijk geprijsd.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team