Gratis proefperiode

Emailsjablonen voor verlenging

Het behouden van uw huidige klantenbestand en het onderhouden van langdurige klantenrelaties is nog nooit zo belangrijk geweest voor bedrijven, vooral voor bedrijven met op abonnementen gebaseerde en maandelijks terugkerende bedrijfsmodellen. Goedgeschreven en strategisch verzonden herinneringsmails voor verlenging kunnen een lange weg banen bij het betrekken van uw bestaande klanten, hen aanmoedigen om bij uw merk te blijven, de retentie te verbeteren en het klantenverloop te verminderen. Het volgende artikel bevat 10 emailsjablonen voor verlenging die u kunt gebruiken bij het maken van uw eigen emailcampagnes voor verlenging.

Emailsjabloon voor verlenging PMI

Wat zijn verlengingsmails?

Verlengingsmails zijn geautomatiseerde berichten die naar bestaande klanten worden gestuurd om hen eraan te herinneren dat hun lidmaatschap of abonnement afloopt, en om hen aan te sporen actie te ondernemen. Dit soort emails worden vaak gebruikt voor op abonnementen gebaseerde diensten en voor producten met terugkerende betalingen.

Verlengingsemails werken het beste wanneer ze worden verzonden als onderdeel van bredere campagnes. Een reeks herinneringsmails voor verlenging kan een of meer emails bevatten voordat het abonnement afloopt, een email met de vervaldag en een vervolgmail nadat het lidmaatschap is afgelopen om gebruikers aan te moedigen nog een keer te verlengen.

vernieuwing emailsjabloon sneeuwstorm

Voorbeelden van onderwerpregels voor verlenging van email

  • [Naam], u hebt uw lidmaatschap niet verlengd, maar het is nog niet te laat!
  • Uw [Bedrijf] Pro-account verloopt binnenkort
  • [Naam], uw lidmaatschap loopt bijna af!
  • Uw toegang tot [Product / Service] verloopt over 15 dagen
  • Uw [Product / Service] -account wordt deze week verlengd
  • Uh-oh, uw lidmaatschap loopt af!
  • 1 week voordat uw abonnement verloopt
  • 5 dagen voor automatische verlenging
  • Nog maar 3 dagen op uw account
  • Verleng uw lidmaatschap van [Bedrijf] vroegtijdig en bespaar 10%!
  • Verleng nu – uw speciale aanbieding loopt vanavond af!
  • Verleng nu en krijg een maand gratis
  • 30% KORTING op de normale prijs als u nu verlengt
  • Een ander jaar met beloningen zou van u kunnen zijn
  • Laatste oproep voor verlenging van uw lidmaatschap
  • [Naam], verlies uw waardevolle spullen niet!
  • [Naam], we zouden u graag terug hebben!
  • Bedankt [naam] voor alle goede jaren samen!

10 emailsjablonen voor verlenging

Herinneringsmail voor vroegtijdige verlenging van lidmaatschap (90 dagen vóór de verlengingsdatum)

Het lidmaatschap verloopt binnenkort herinneringsmail (15 dagen voor de verlengingsdatum)

Herinneringsmail voor laatste oproep lidmaatschapsvernieuwing (24 uur vóór de verlengingsdatum)

Email vervaldag lidmaatschap

Een op voordelen gerichte emailherinnering voor verlenging

Email speciale aanbieding voor verlenging

Vervolg email nadat het lidmaatschap is verlopen

Herinneringsmail voor B2B-abonnementverlenging

Herinneringsmail voor automatische verlenging van B2B

Vervolg email op B2B-abonnement

Email voor verlenging – Veelgestelde vragen

Wat is een verlengingsherinnering?

Een verlengingsherinnering is een email die ongeveer 30 dagen voordat de service verloopt, wordt verzonden. Het wordt verzonden naar iedereen die een LiveAgent-account heeft en moet vernieuwen.

Hoe stimuleer ik lidmaatschapsverlengingen?

Als u uw leden wilt stimuleren om lidmaatschappen te verlengen, kunt u beginnen met het aanbieden van een korting voor het verlengen van het lidmaatschap. Het kan een grote stimulans zijn voor een lid om de laatste stap te zetten en het proces te voltooien.

Hoe schrijft u een lidmaatschapsvernieuwingsbrief?

Een lidmaatschapsvernieuwingsbrief moet de klant eerst bedanken voor zijn lidmaatschap en vragen of hij het voor nog een jaar wil verlengen. Leg uit dat hun abonnement binnenkort afloopt en dat u hun abonnement binnen twee weken moet verlengen, anders moet u hun abonnement opzeggen.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat is een verlengingsherinnering?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Een verlengingsherinnering is een email die ongeveer 30 dagen voordat de service verloopt, wordt verzonden. Het wordt verzonden naar iedereen die een LiveAgent-account heeft en moet vernieuwen.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoe stimuleer ik lidmaatschapsverlengingen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Als u uw leden wilt stimuleren om lidmaatschappen te verlengen, kunt u beginnen met het aanbieden van een korting voor het verlengen van het lidmaatschap. Het kan een grote stimulans zijn voor een lid om de laatste stap te zetten en het proces te voltooien.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoe schrijft u een lidmaatschapsvernieuwingsbrief?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Een lidmaatschapsvernieuwingsbrief moet de klant eerst bedanken voor zijn lidmaatschap en vragen of hij het voor nog een jaar wil verlengen. Leg uit dat hun abonnement binnenkort afloopt en dat u hun abonnement binnen twee weken moet verlengen, anders moet u hun abonnement opzeggen.” } }] }

Terug naar sjablonen Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.