Op zoek naar een Extend alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Extend-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Bent u op zoek naar een alternatief voor uw huidige klantenondersteuningssoftware? LiveAgent biedt u de ultieme oplossing voor uw helpdesk.

Uitbreiden is geweldig, maar misschien wilt u iets anders proberen. Onze klantenondersteuningssoftware zit boordevol handige tools, functies en integraties. Lees verder voor meer informatie!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Het callcenter is slechts een stukje van de puzzel.
Word klantgericht met LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Sterk alternatief voor Extend

Til uw klantenondersteuning naar een hoger niveau met de juiste software.

LiveAgent is een oplossing met meerdere kanalen voor uw software met ondersteuning van een groot aantal communicatiekanalen, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Ondersteuning bieden via email, live chat, sociale media, callcenter of kennisbank.

Krijg het perfecte alternatief voor Extend, Jira of Intercom, probeer LiveAgent vandaag nog!

Betere klantenservice

Klantenondersteuning is een belangrijk onderdeel van elk succesvol bedrijf. LiveAgent kan uw agenten helpen om hun workflow te vergemakkelijken, het rendement op investering te verhogen en simpelweg betere ondersteuning te bieden aan uw klanten.

Een betrouwbaar ticketsysteem beheert al uw communicatie, zodat u zich kunt concentreren op het belangrijke en tijd kunt besparen terwijl u bezig bent dus.

Memorable customer experience

3 redenen waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Verhoogde productiviteit

Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw werk gemakkelijker en leuker te maken.

Redelijke prijzen

LiveAgent pakt uit voor een redelijke prijs. Kies een van onze drie betaalde abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Do more customer support for less money

De juiste tools voor de juiste prijs

Geweldige software voor klantenondersteuning hoeft niet zo duur te zijn. LiveAgent is software voor klantenondersteuning met een redelijk prijskaartje. We bieden u drie geweldige betalende abonnementen boordevol tools, functies en integraties.

U hoeft alleen maar het abonnement te kiezen dat het beste bij u past. Bekijk onze abonnementen en leer meer.

Klaar om over te stappen?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Bekijk waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Wilt u ons vergelijken met andere software?

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Extend alternatief
Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2024 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantbeoordelingen van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.

LiveAgent is een Hiver-alternatief dat meerdere emailinboxen en meerdere communicatiekanalen aankan. Meer informatie over LiveAgent.

Op zoek naar een Hiver-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen om zijn vermogen om de klantenservice te verbeteren en de verkoop te verhogen. Klanten ervaren een verbeterde responstijd en een hogere klanttevredenheid. Het wordt beschouwd als een betaalbare en effectieve oplossing.

Schakel over van Hesk naar LiveAgent en krijg een ticketsysteem met meerdere kanalen dat sociale media afhandelt en een supersnelle live chatwidget.

Op zoek naar een Hesk-alternatief?

Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!

Ontdek het beste alternatief voor livechat

Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.

LiveAgent biedt meer dan 175 handige functies, de snelste live chatwidget op de markt. Een callcenter en zelfs integraties van kanalen zoals Instagram.

Op zoek naar een LiveChat-alternatief?

LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x