Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Maak gebruik van onze Nederlandse FAQ-software om uw selfservice ervaring voor klanten te optimaliseren

Selfservice wordt voor een groeiend aantal consumenten in snel tempo de eerste keuze als het gaat om klantenondersteuning. Uit onderzoek blijkt dat 2 op de 3 consumenten liever zelf naar antwoorden zoeken dan met een medewerker van de klantenservice te spreken waardoor FAQ’s de meest gebruikte selfservice optie wordt.

Met de helpdesk- en FAQ-software van LiveAgent stelt u uw klanten in staat om op een snelle, efficiënte en gemakkelijke manier zelf de antwoorden die ze zoeken te vinden.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
questions

Wat is FAQ software?

Wanneer meerdere klanten steeds opnieuw contact opnemen met uw ondersteuningsteam met dezelfde vragen, belet dit vertegenwoordigers om andere problemen op te lossen waardoor hun productiviteit daalt. Met FAQ (vaak gestelde vragen) software kunnen bedrijven de meest voorkomende vragen over hun producten of diensten die ze van klanten krijgen beantwoorden en wordt de werklast van de klantenondersteuningsteams verminderd. Het is meestal een onderdeel van een complexer platform voor klantenondersteuning.

Waarom FAQ's een sterk hulpmiddel is voor uw strategie voor klantenondersteuning

FAQ software biedt meer dan één manier om de kennis van uw organisatie te organiseren, op te slaan en tot bij uw klanten te brengen. Het komt zowel klanten als de vertegenwoordigers ten goede. Dit is hoe het werkt:

Lightbulb icon

Ontvang minder vaak dezelfde vragen

FAQ’s is een effectieve aanvulling op uw selfservice functies die helpen het aantal dezelfde vragen van klanten te verminderen waardoor uw ondersteuningsteam meer tijd heeft om zich te concentreren op meer geavanceerde problemen.

Stars

Verhoog de klantentevredenheid

Meer dan 70% van de consumenten zoekt liever naar antwoorden op hun vragen op de website van een bedrijf in plaats van contact op te nemen met de klantenservice. Een FAQ-sectie stelt hen in staat snel antwoorden te vinden en verhoogt de klantentevredenheid.

Increase icon

Verbeter de productiviteit van vertegenwoordigers

FAQ-software kan de efficiëntie en productiviteit van vertegenwoordigers verbeteren. Leg een interne kennisbank aan voor uw ondersteuningsteam en houd de belangrijke informatie gemakkelijk toegankelijk op één plaats.

Help uw klanten zichzelf te helpen met de Nederlandse FAQ en kennisbank software van LiveAgent

Leg een uitgebreide kennisbank aan met FAQ’s in 4 eenvoudige stappen om veelgestelde vragen van klanten te beantwoorden, 24/7 selfservice ondersteuning te bieden en uw klanten in staat te stellen zichzelf te helpen.

knowledge base designs in liveagent

Creëer gemakkelijk inhoud met een WYSIWYG-editor

Met een eenvoudige maar sterk geïntegreerde WYSIWYG-editor kunt u eenvoudig netjes opgemaakte inhoud maken die kan worden georganiseerd in artikels onder verschillende categorieën. Voeg afbeeldingen en andere visuals toe om de inhoud boeiender en gemakkelijker verteerbaar te maken.

Vul artikels aan met bijlagen

Maak de inhoud van uw kennisbank nog handiger en waardevoller door deze aan te vullen met downloadbare bijlagen die uw klanten op hun computer kunnen opslaan en openen wanneer ze maar willen.

woman mapping out process on three posters
undraw group hangout 5gmq

Maak een onderscheid tussen inhoud voor klanten en vertegenwoordigers

Bij het maken van categorieën en het toevoegen van artikels aan uw kennisbank en FAQ’s kunt u kiezen of de inhoud openbaar beschikbaar en toegankelijk is voor alle klanten of enkel intern zichtbaar is voor uw ondersteuningsteam in het vertegenwoordigerspaneel.

Leg meerdere kennisbanken en FAQ's aan

Leg een onbeperkt aantal kennisbanken en FAQ’s aan voor verschillende doelgroepen in één LiveAgent-account elk met zijn eigen uniek ontwerp, instellingen en inhoud. Het is erg handig als u meerdere bedrijven, producten, diensten of merken beheert.

undraw notes1 cf55
search suggestion

Schakel een zoekwidget in met slimme suggesties

Stel uw klanten in staat om de informatie die ze zoeken snel en moeiteloos te vinden met een zoekwidget die automatisch realtime suggesties genereert. De widget stelt gerelateerde inhoud uit uw kennisbank voor, op basis van de ingevoerde trefwoorden.

Maak een kennisbank en FAQ's onderdeel van uw merk

Zorg ervoor dat uw selfservice portaal overeenkomt met de identiteit van uw bedrijf. Pas uw kennisbank eenvoudig aan met een thema dat het beste past bij uw bedrijfsimago, logo, merkkleuren, kop-of voettekstwijzigingen, aangepaste CSS en meer.

undraw add color 19gv

Wat heeft LiveAgent nog meer te bieden?

Nederlandse FAQ en kennisbank software zijn slechts een deel van onze complexe oplossing met meerdere kanalen die meer dan 180 functies bevat. Verbeter uw algemene klantenservice strategie en verhoog de klantentevredenheid door gebruik te maken van alle geavanceerde functies die LiveAgent te bieden heeft.

liveagent dashboard on monitor

Sterk ticketingsysteem

Geniet van een volledig gamma aan functies voor ticketbeheer, waaronder slimme ticketroutering, automatiseringsregels, overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau,  beheer van ticketverantwoodelijkheid, standaardantwoorden, tools voor samenwerking tussen vertegenwoordigers, sterke rapportagefuncties en nog veel meer. Beheer eenvoudig al uw klantencommunicatie met meerdere kanalen vanuit één plaats met onze algemene inbox.

Realtime live chat

63% van de consumenten keert eerder terug naar een website die live chatondersteuning biedt. De live chattool van LiveAgent biedt zowel algemene als geavanceerde functies – van meerdere opties voor chatdistributie, proactieve chatuitnodigingen en online bezoekerstoezicht tot chatgeschiendenis, interne chat en realtime typweergave.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Spraak- en video-oproepen

Richt een virtueel cloudgebaseerd callcenter op, integreer met elke VoIP provider en ontvang oproepen van vaste telefoons of rechtstreeks vanaf uw website (zowel spraak als video) zonder extra kosten per minuut. Ontwerp ingewikkelde en gepersonaliseerde interactieve spraakreactie structuren, maak onbeperkte gespreksopnames en meer!

Ondersteuning via sociale media

LiveAgent integreert probleemloos met de meeste sociale mediakanalen, zoals Facebook, Twitter en Instagram. Volg al uw berichten, opmerkingen, merkvermeldingen op sociale media, beheer ze vanuit één dashboard zonder dat u handmatig meerdere accounts hoeft te controleren of inloggegevens moet delen.

forum

Selfservice portaal

90% van de consumenten verwacht dat merken een online portaal voor selfservice aanbieden. Afgezien van de kennisbank en de FAQ’s kunt u uw selfservice mogelijkheden uitbreiden met een gemeenschapsforum waarmee uw klanten eenvoudig ondersteuningstickets kunnen indienen en hun status rechtstreeks vanuit uw klantenportaal kunnen volgen.

Kies het juiste abonnement en krijg waarde voor uw geld

LiveAgent biedt 4 verschillende abonnementen – zonder contracten en volledig transparante, eerlijke prijzen. Onze selfservice mogelijkheden, uitgerust met een kennisbank en FAQ’s, zijn geïntegreerd in elk betalend abonnement. Kies het abonnement dat het meest geschikt is voor uw bedrijf en breng uw klantenservice naar een hoger niveau.

Package Name

Ticket

Voor kleine bedrijven en professionele marketeers

15 /maand
Package Name

Ticket+Chat

Voor kleine bedrijven en professionele marketeers

29 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat betekent FAQ?

FAQ staat voor Vaak gestelde vragen. Het is een lijst met vragen die vaak aan een bedrijf worden gesteld en de bijbehorende antwoorden.

Waarom zou u FAQ opstellen?

Een pagina met veelgestelde vragen is een uitstekende manier om antwoorden te geven op veelgestelde vragen van klanten. Dit kunnen vragen zijn die u in het verleden wellicht al vaak heeft beantwoord. Of aan de andere kant, vragen die u waarschijnlijk wordt gesteld op basis van uw bedrijf.

Hoe worden FAQ's gebruikt?

U kunt veelgestelde vragen gebruiken om antwoorden op veelgestelde vragen te geven en deze antwoorden op één enkele plaats te geven die al uw klanten kunnen zien.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo