Volledig aanpasbare FAQ-software

Maak een onbeperkt aantal veelgestelde vragen om het aantal tickets vandaag nog te verminderen.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Maak gebruik van onze Nederlandse FAQ-software om uw selfservice ervaring voor klanten te optimaliseren

Selfservice wordt voor een groeiend aantal consumenten in snel tempo de eerste keuze als het gaat om klantenondersteuning. Uit onderzoek blijkt dat 2 op de 3 consumenten liever zelf naar antwoorden zoeken dan met een medewerker van de klantenservice te spreken waardoor FAQ’s de meest gebruikte selfservice optie wordt.

Met de helpdesk- en FAQ-software van LiveAgent stelt u uw klanten in staat om op een snelle, efficiënte en gemakkelijke manier zelf de antwoorden die ze zoeken te vinden.

  • SourceForge leader fall 2021
questions illustration

Wat is FAQ software?

Wanneer meerdere klanten steeds opnieuw contact opnemen met uw ondersteuningsteam met dezelfde vragen, belet dit vertegenwoordigers om andere problemen op te lossen waardoor hun productiviteit daalt. Met FAQ (vaak gestelde vragen) software kunnen bedrijven de meest voorkomende vragen over hun producten of diensten die ze van klanten krijgen beantwoorden en wordt de werklast van de klantenondersteuningsteams verminderd. Het is meestal een onderdeel van een complexer platform voor klantenondersteuning.

Waarom FAQ's een sterk hulpmiddel is voor uw strategie voor klantenondersteuning

FAQ software biedt meer dan één manier om de kennis van uw organisatie te organiseren, op te slaan en tot bij uw klanten te brengen. Het komt zowel klanten als de vertegenwoordigers ten goede. Dit is hoe het werkt:

Ontvang minder vaak dezelfde vragen

FAQ’s is een effectieve aanvulling op uw selfservice functies die helpen het aantal dezelfde vragen van klanten te verminderen waardoor uw ondersteuningsteam meer tijd heeft om zich te concentreren op meer geavanceerde problemen.

Verhoog de klantentevredenheid

Meer dan 70% van de consumenten zoekt liever naar antwoorden op hun vragen op de website van een bedrijf in plaats van contact op te nemen met de klantenservice. Een FAQ-sectie stelt hen in staat snel antwoorden te vinden en verhoogt de klantentevredenheid.

Verbeter de productiviteit van vertegenwoordigers

FAQ-software kan de efficiëntie en productiviteit van vertegenwoordigers verbeteren. Leg een interne kennisbank aan voor uw ondersteuningsteam en houd de belangrijke informatie gemakkelijk toegankelijk op één plaats.

Help uw klanten zichzelf te helpen met de Nederlandse FAQ en kennisbank software van LiveAgent

Leg een uitgebreide kennisbank aan met FAQ’s in 4 eenvoudige stappen om veelgestelde vragen van klanten te beantwoorden, 24/7 selfservice ondersteuning te bieden en uw klanten in staat te stellen zichzelf te helpen.

knowledge base designs in LiveAgent

Creëer gemakkelijk inhoud met een WYSIWYG-editor

Met een eenvoudige maar sterk geïntegreerde WYSIWYG-editor kunt u eenvoudig netjes opgemaakte inhoud maken die kan worden georganiseerd in artikels onder verschillende categorieën. Voeg afbeeldingen en andere visuals toe om de inhoud boeiender en gemakkelijker verteerbaar te maken.

Vul artikels aan met bijlagen

Maak de inhoud van uw kennisbank nog handiger en waardevoller door deze aan te vullen met downloadbare bijlagen die uw klanten op hun computer kunnen opslaan en openen wanneer ze maar willen.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Maak een onderscheid tussen inhoud voor klanten en vertegenwoordigers

Bij het maken van categorieën en het toevoegen van artikels aan uw kennisbank en FAQ’s kunt u kiezen of de inhoud openbaar beschikbaar en toegankelijk is voor alle klanten of enkel intern zichtbaar is voor uw ondersteuningsteam in het vertegenwoordigerspaneel.

Leg meerdere kennisbanken en FAQ's aan

Leg een onbeperkt aantal kennisbanken en FAQ’s aan voor verschillende doelgroepen in één LiveAgent-account elk met zijn eigen uniek ontwerp, instellingen en inhoud. Het is erg handig als u meerdere bedrijven, producten, diensten of merken beheert.

woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Schakel een zoekwidget in met slimme suggesties

Stel uw klanten in staat om de informatie die ze zoeken snel en moeiteloos te vinden met een zoekwidget die automatisch realtime suggesties genereert. De widget stelt gerelateerde inhoud uit uw kennisbank voor, op basis van de ingevoerde trefwoorden.

Maak een kennisbank en FAQ's onderdeel van uw merk

Zorg ervoor dat uw selfservice portaal overeenkomt met de identiteit van uw bedrijf. Pas uw kennisbank eenvoudig aan met een thema dat het beste past bij uw bedrijfsimago, logo, merkkleuren, kop-of voettekstwijzigingen, aangepaste CSS en meer.

add color to design - illustration

Wat heeft LiveAgent nog meer te bieden?

Nederlandse FAQ en kennisbank software zijn slechts een deel van onze complexe oplossing met meerdere kanalen die meer dan 180 functies bevat. Verbeter uw algemene klantenservice strategie en verhoog de klantentevredenheid door gebruik te maken van alle geavanceerde functies die LiveAgent te bieden heeft.

LiveAgent dashboard on monitor

Sterk ticketingsysteem

Geniet van een volledige reeks ticketbeheerfuncties, waaronder slimme ticketroutering, automatiseringsregels, SLA’s, beheer van ticketverantwoordelijkheid, , samenwerkingstools voor agenten, robuuste rapportagefuncties en nog veel meer. Beheer eenvoudig al uw klantencommunicatie via meerdere kanalen vanaf één plek met onze algemene inbox.

Realtime live chat

63% van de consumenten keert eerder terug naar een website die live chatondersteuning biedt. De live chattool van LiveAgent biedt zowel algemene als geavanceerde functies – van meerdere opties voor chatdistributie, proactieve chatuitnodigingen en online bezoekerstoezicht tot chatgeschiendenis, interne chat en realtime typweergave.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Spraak- en video-oproepen

Richt een virtueel cloudgebaseerd callcenter op, integreer met elke VoIP provider en ontvang oproepen van vaste telefoons of rechtstreeks vanaf uw website (zowel spraak als video) zonder extra kosten per minuut. Ontwerp ingewikkelde en gepersonaliseerde interactieve spraakreactie structuren, maak onbeperkte gespreksopnames en meer!

Ondersteuning via sociale media

LiveAgent integreert probleemloos met de meeste sociale mediakanalen, zoals Facebook, Twitter en Instagram. Volg al uw berichten, opmerkingen, merkvermeldingen op sociale media, beheer ze vanuit één dashboard zonder dat u handmatig meerdere accounts hoeft te controleren of inloggegevens moet delen.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
LiveAgent forum mockup

Selfservice portaal

90% van de consumenten verwacht dat merken een online portaal voor selfservice aanbieden. Afgezien van de kennisbank en de FAQ’s kunt u uw selfservice mogelijkheden uitbreiden met een gemeenschapsforum waarmee uw klanten eenvoudig ondersteuningstickets kunnen indienen en hun status rechtstreeks vanuit uw klantenportaal kunnen volgen.

Kies het juiste abonnement en krijg de beste prijs-kwaliteitverhouding

LiveAgent biedt 4 verschillende abonnementen – zonder contracten en volledig transparante, eerlijke prijzen. Onze selfservice-mogelijkheden, uitgerust met een kennisbank en veelgestelde vragen, zijn geïntegreerd in elk betalend abonnement. Kies degene die het beste bij uw bedrijf past en til uw klantenservice naar een hoger niveau.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form
Related Articles to Nederlandse FAQ software
Creëer verbluffende klantenportaals, kennisbanken en complexe IVR-structuren. Filter tickets op tags, afdelingen, problemen of communicatiekanalen. Wijs ticketverantwoordelijkheden toe aan vertegenwoordigers of afdelingen en draag deze automatisch over. Vragen van klanten kunnen georganiseerd, afgehandeld en doorverwezen worden vanuit een gecentraliseerd dashboard. Allemaal met LiveAgent.

Laten we samen de klantenservice verbeteren

Sorry, I cannot provide a summary in a specific language as I am an English language model.

Klantenservice

Klantenservice is een interactie tussen klant en dienstverlener. CS helpt mensen hun problemen op te lossen en bouwt een relatie op met klanten.

Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware

LiveAgent terugbelsoftware is een alles-in-één oplossing die ook een callcenter bevat. Onze callback-oplossing heeft alle benodigde functies. Probeer het gratis.

Waarom zou elk bedrijf selfservice aan zijn klanten moeten bieden? Bekijk deze statistieken om te zien hoeveel mensen deze functie zoeken.

De behoefte aan selfservice

Klantenportalen en kennisbanken worden steeds populairder voor klantenservice; ze trekken meer bezoekers dan Live chat, telefonische ondersteuning of ondersteuning via sociale media. 66% van de klanten probeert zelfstandig problemen op te lossen en 67% geeft de voorkeur aan selfservice. Een gebrek aan informatie kan echter leiden tot verlaten van de winkelwagen en klantenverlies. Toegankelijke ondersteuningsportaals kunnen de verkoop stimuleren, aangezien 79% van de millennials meer geneigd zijn te kopen bij merken met een mobiel-responsief klantenondersteuningsportaal. Het is dus belangrijk om te investeren in online selfservice portalen en kennisbanken.

Breid uw ondersteuningsmogelijkheden uit met de helpdesk en selfservice software van LiveAgent. Stel uw klanten in staat om problemen zelf op te lossen - 24/7.

Nederlandse selfservice software

LiveAgent biedt een scala aan producten en diensten, waaronder klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en inkomend callcentersoftware. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Met LiveAgent kunnen klanten zelfservice gebruiken via een selfserviceportaal, inclusief een kennisbank, FAQ's en gemeenschapsforums.

Als u op zoek bent naar een gratis kennisbank, kan LiveAgent u gratis hiervan voorzien. Bekijk onze helpdesk voor meer informatie.

Op zoek naar gratis kennisbank software?

Gratis proberen van Nederlandse kennisbank software zonder kredietkaart. LiveAgent helpt bedrijven met klantenservice via diverse communicatiekanalen. Het platform biedt ook alternatieven voor Hesk, Helpshift en samenwerkingssoftware.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Plan een demo

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Plan een demo
Start Free Trial x