Selfservice wordt voor een groeiend aantal consumenten in snel tempo de eerste keuze als het gaat om klantenondersteuning. Uit onderzoek blijkt dat 2 op de 3 consumenten liever zelf naar antwoorden zoeken dan met een medewerker van de klantenservice te spreken waardoor FAQ’s de meest gebruikte selfservice optie wordt.
Met de helpdesk- en FAQ-software van LiveAgent stelt u uw klanten in staat om op een snelle, efficiënte en gemakkelijke manier zelf de antwoorden die ze zoeken te vinden.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Wanneer meerdere klanten steeds opnieuw contact opnemen met uw ondersteuningsteam met dezelfde vragen, belet dit vertegenwoordigers om andere problemen op te lossen waardoor hun productiviteit daalt. Met FAQ (vaak gestelde vragen) software kunnen bedrijven de meest voorkomende vragen over hun producten of diensten die ze van klanten krijgen beantwoorden en wordt de werklast van de klantenondersteuningsteams verminderd. Het is meestal een onderdeel van een complexer platform voor klantenondersteuning.
FAQ software biedt meer dan één manier om de kennis van uw organisatie te organiseren, op te slaan en tot bij uw klanten te brengen. Het komt zowel klanten als de vertegenwoordigers ten goede. Dit is hoe het werkt:
FAQ’s is een effectieve aanvulling op uw selfservice functies die helpen het aantal dezelfde vragen van klanten te verminderen waardoor uw ondersteuningsteam meer tijd heeft om zich te concentreren op meer geavanceerde problemen.
Meer dan 70% van de consumenten zoekt liever naar antwoorden op hun vragen op de website van een bedrijf in plaats van contact op te nemen met de klantenservice. Een FAQ-sectie stelt hen in staat snel antwoorden te vinden en verhoogt de klantentevredenheid.
FAQ-software kan de efficiëntie en productiviteit van vertegenwoordigers verbeteren. Leg een interne kennisbank aan voor uw ondersteuningsteam en houd de belangrijke informatie gemakkelijk toegankelijk op één plaats.
Leg een uitgebreide kennisbank aan met FAQ’s in 4 eenvoudige stappen om veelgestelde vragen van klanten te beantwoorden, 24/7 selfservice ondersteuning te bieden en uw klanten in staat te stellen zichzelf te helpen.
Met een eenvoudige maar sterk geïntegreerde WYSIWYG-editor kunt u eenvoudig netjes opgemaakte inhoud maken die kan worden georganiseerd in artikels onder verschillende categorieën. Voeg afbeeldingen en andere visuals toe om de inhoud boeiender en gemakkelijker verteerbaar te maken.
Maak de inhoud van uw kennisbank nog handiger en waardevoller door deze aan te vullen met downloadbare bijlagen die uw klanten op hun computer kunnen opslaan en openen wanneer ze maar willen.
Bij het maken van categorieën en het toevoegen van artikels aan uw kennisbank en FAQ’s kunt u kiezen of de inhoud openbaar beschikbaar en toegankelijk is voor alle klanten of enkel intern zichtbaar is voor uw ondersteuningsteam in het vertegenwoordigerspaneel.
Leg een onbeperkt aantal kennisbanken en FAQ’s aan voor verschillende doelgroepen in één LiveAgent-account elk met zijn eigen uniek ontwerp, instellingen en inhoud. Het is erg handig als u meerdere bedrijven, producten, diensten of merken beheert.
Stel uw klanten in staat om de informatie die ze zoeken snel en moeiteloos te vinden met een zoekwidget die automatisch realtime suggesties genereert. De widget stelt gerelateerde inhoud uit uw kennisbank voor, op basis van de ingevoerde trefwoorden.
Zorg ervoor dat uw selfservice portaal overeenkomt met de identiteit van uw bedrijf. Pas uw kennisbank eenvoudig aan met een thema dat het beste past bij uw bedrijfsimago, logo, merkkleuren, kop-of voettekstwijzigingen, aangepaste CSS en meer.
Nederlandse FAQ en kennisbank software zijn slechts een deel van onze complexe oplossing met meerdere kanalen die meer dan 180 functies bevat. Verbeter uw algemene klantenservice strategie en verhoog de klantentevredenheid door gebruik te maken van alle geavanceerde functies die LiveAgent te bieden heeft.
Geniet van een volledige reeks ticketbeheerfuncties, waaronder slimme ticketroutering, automatiseringsregels, SLA’s, beheer van ticketverantwoordelijkheid, standaardantwoorden , samenwerkingstools voor agenten, robuuste rapportagefuncties en nog veel meer. Beheer eenvoudig al uw klantencommunicatie via meerdere kanalen vanaf één plek met onze algemene inbox.
63% van de consumenten keert eerder terug naar een website die live chatondersteuning biedt. De live chattool van LiveAgent biedt zowel algemene als geavanceerde functies – van meerdere opties voor chatdistributie, proactieve chatuitnodigingen en online bezoekerstoezicht tot chatgeschiendenis, interne chat en realtime typweergave.
Richt een virtueel cloudgebaseerd callcenter op, integreer met elke VoIP provider en ontvang oproepen van vaste telefoons of rechtstreeks vanaf uw website (zowel spraak als video) zonder extra kosten per minuut. Ontwerp ingewikkelde en gepersonaliseerde interactieve spraakreactie structuren, maak onbeperkte gespreksopnames en meer!
LiveAgent integreert probleemloos met de meeste sociale mediakanalen, zoals Facebook, Twitter en Instagram. Volg al uw berichten, opmerkingen, merkvermeldingen op sociale media, beheer ze vanuit één dashboard zonder dat u handmatig meerdere accounts hoeft te controleren of inloggegevens moet delen.
90% van de consumenten verwacht dat merken een online portaal voor selfservice aanbieden. Afgezien van de kennisbank en de FAQ’s kunt u uw selfservice mogelijkheden uitbreiden met een gemeenschapsforum waarmee uw klanten eenvoudig ondersteuningstickets kunnen indienen en hun status rechtstreeks vanuit uw klantenportaal kunnen volgen.
LiveAgent biedt 4 verschillende abonnementen – zonder contracten en volledig transparante, eerlijke prijzen. Onze selfservice-mogelijkheden, uitgerust met een kennisbank en veelgestelde vragen, zijn geïntegreerd in elk betalend abonnement. Kies degene die het beste bij uw bedrijf past en til uw klantenservice naar een hoger niveau.
Most Popular
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
FAQ staat voor Vaak gestelde vragen. Het is een lijst met vragen die vaak aan een bedrijf worden gesteld en de bijbehorende antwoorden.
Een pagina met veelgestelde vragen is een uitstekende manier om antwoorden te geven op veelgestelde vragen van klanten. Dit kunnen vragen zijn die u in het verleden wellicht al vaak heeft beantwoord. Of aan de andere kant, vragen die u waarschijnlijk wordt gesteld op basis van uw bedrijf.
U kunt veelgestelde vragen gebruiken om antwoorden op veelgestelde vragen te geven en deze antwoorden op één enkele plaats te geven die al uw klanten kunnen zien.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar