LiveAgent is klantenservicesoftware waarmee uw personeel al uw klantenvragen veilig vanuit één interface kan afhandelen. De tickets zitten allemaal in één algemene inbox. De tickets kunnen bijvoorbeeld zijn van; Email, live chat, sociale media, oproepen en nog veel meer!
LiveAgent heeft duizenden klanten en groeit elke dag. Quality unit, het bedrijf achter LiveAgent, zorgt er altijd voor dat zijn klanten beschermd zijn. Hier zijn enkele beveiligingsfuncties van de helpdesk die onze klanten beschermen.
Helpdeskbeveiligingsfuncties:
- BAN IP’s
- Authenticatie in twee stappen
- HTTPS-versleuteling
- Meerdere datacentra
- AVG
Als u meer wilt weten, lees dan het beveiligingsprivacybeleid van LiveAgent.
Beveiligingsoverzicht helpdesk
IP-adressen blokkeren:
IP-adres (internetprotocol) is een uniek nummer dat is gekoppeld aan een specifieke computer of een netwerk. LiveAgent biedt een functie waarmee uw bedrijf/klantenpersoneel bepaalde IP-adressen kan blokkeren. Waarom zouden uw klantenvertegenwoordigers een bepaald IP-adres willen blokkeren? Uw klantenpersoneel kan bepaalde klanten/mensen tegenkomen die mogelijk de tijd van uw vertegenwoordigers verspillen door vragen te herhalen of die gewoon irrelevante/ongepaste vragen hebben. Laat uw klantenvertegenwoordigers efficiënt werken en blokkeer bepaalde IP-adressen in LiveAgent.
Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent – Blokkeren van IP-adressen.
Authenticatie in twee stappen
LiveAgent wil onze klanten de best mogelijke veiligheid bieden als het gaat om het invoeren van hun LiveAgent-account. Authenticatie in twee stappen is een optionele manier om ongewenste toegang te voorkomen. Hoe werkt het? Telkens wanneer u of uw klantenvertegenwoordigers inloggen, vindt er een authenticatieproces in twee stappen plaats. In feite voert u een gegenereerde code in vanuit uw smartphone. Dit zorgt voor een veilige login. U gebruikt een Google Authenticatie-app om deze 6-cijferige code te genereren. Schakel de authenticatie in twee stappen in en zorg ervoor dat uw LiveAgent-account veilig is!
Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent – authenticatie in twee stappen.
HTTPS-versleuteling
HTTPS is Hypertext Transfer Protocol Secure, een uitbreiding van HTTP. LiveAgent biedt HTTPS-codering waarmee u alle communicatie en gegevens die tussen uw browser en LiveAgent worden overgedragen, kunt beschermen. Daarom, zelfs als iemand erin slaagt toegang te krijgen tot uw account, kan hij die informatie niet versleutelen vanwege het hoge niveau van helpdeskbeveiliging.
Als u meer wilt weten, lees LiveAgent – HTTPS-versleuteling.
Meerdere datacentra
Het datacenter is een gebouw met veel krachtige computers en de systemen die nodig zijn om ze draaiend te houden zodat grote hoeveelheden data (= computerinformatie) effectief en ononderbroken kunnen worden verwerkt. – Cambridge woordenboek
Omdat we de feedback van onze klanten waarderen, proberen we tegemoet te komen aan de voorkeuren van klanten. Daarom hebben we meerdere datacentra zodat we LiveAgent-accounts kunnen installeren op de serverpunten die het beste zijn voor de locatie van de klant.
Als u alle LiveAgent-datacentra wilt weten, lees dan LiveAgent – Meerdere datacentra.
AVG
AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) is een EU-wetgeving voor gegevensprivacy en -bescherming. Bovendien bevat het ook beperkingen met betrekking tot alle persoonlijke gegevens die buiten de EU/EER-gebieden worden overgedragen. LiveAgent voldoet aan deze wet sinds mei 2018.
Als u meer wilt weten over LiveAgent’s AVG-maatregelen, beveiliging en FAQ’s, lees dan LiveAgent – AVG.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware
LiveAgent terugbelsoftware is een alles-in-één oplossing die ook een callcenter bevat. Onze callback-oplossing heeft alle benodigde functies. Probeer het gratis.
Helpdesk software voor de banksector
LiveAgent biedt een uitgebreid klantenservicesoftwareplatform met functies zoals livechat, IT-kennisbanksoftware en realtime typeprojectie. Het is ideaal voor de financiële sector om klantenservice te verbeteren en te voldoen aan de veranderende behoeften van klanten in de digitale wereld. Het platform zorgt voor veilige en efficiënte klantenservice, waardoor bedrijven tijd en kosten kunnen besparen.
Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware
Leer hoe klantensupport verbeterd kan worden met menselijk contact en betekenisvolle relaties. LiveAgent biedt klantenservicesoftware en voIP-telefoonsystemen voor efficiënte klantenondersteuning. Klantgerichte communicatie is essentieel voor succes en klanttevredenheid, vooral met tools zoals automatische terugbelsoftware.