Quality Unit, het bedrijf achter softwareproduct LiveAgent, heeft altijd producten gecreëerd met stabiliteit en veiligheid. Sinds het begin van onze reis in 2004 zijn we uitgegroeid tot tienduizenden tevreden klanten, die verschillende interne eisen stellen aan de geleverde oplossingen.
Onze systemen zijn nogal complex, daarom kunnen we niet vertrouwen op 1 of 2 datacentra om LiveAgent te ondersteunen. Momenteel hebben we meerdere datacentra over de hele wereld. We installeren onze klantenaccounts op het best mogelijke serverpunt, afhankelijk van waar ze zich bevinden en rekening houdend met hun nationale wetgeving.
Lijst met de huidige datacentra over de hele wereld:
- Newark, New Jersey, USA
- Dallas, Texas, USA
- London, UK
- Frankfurt, Germany
- Bratislava, Slovakia
- Singapore, Singapore
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Bied uitstekende klanten service.
LiveAgent biedt een alles-in-één klantenserviceplatform met integraties, aanpasbare sjablonen, webinars, video's, en een kennisbank. Met functies zoals live chat, callcenter en selfservice, is het de beste keuze voor bedrijven wereldwijd. Ontdek waarom LiveAgent de snelste implementatiesoft heeft, een hoger resolutiepercentage biedt met callcenter, en zelfondersteuning mogelijk maakt met een kennisbank.
Callcenter configuratie checklijst
Een callcenter van de grond krijgen is geen gemakkelijke taak. Toch is het mogelijk. Hier is onze checklijst voor het instellen van een callcenter die u door elke stap van dit proces leidt.
Gratis software voor klantenbeheer
Marketing en verkoopafdelingen werken samen om klanten te bereiken en te behouden. Gratis crms helpen bij het verzamelen van klantgegevens voor effectieve strategieën. Veiligheidseisen en goede training zijn essentieel voor succes. Geautomatiseerde processen en maatwerk software kunnen de productiviteit verhogen.
HubSpot's Service Hub verlaten?
LiveAgent biedt aanzienlijke besparingen en klantenservice met 24/7 ondersteuning. Het is beschikbaar in 43 talen en biedt meer dan 179 helpdesk functies met 40 integraties. Klaar om te migreren vanuit HubSpot's Service Hub?