Gratis proefperiode

Doorsturen

Het is belangrijk dat uw bedrijf er in veel opzichten professioneel uitziet en aanvoelt. Dat betekent dat u uzelf en uw merk zo duidelijk mogelijk moet presenteren. Emails doorsturen lijkt misschien niet de hoogste prioriteit als het gaat om merkpresentatie. Maar stel u eens het verschil voor tussen een emailadres dat eruitziet alsof het willekeurig is gegenereerd en een emailadres dat een duidelijke naam heeft, er officieel uitziet en klanten meteen weten welk doel het dient. Daarom is het doorsturen van emails zo belangrijk voor alle helpdesk software.

Wanneer u een LiveAgent-account aanmaakt, zoals uwdomeinnaam.ladesk.com, wordt een ondersteuningsemail die lijkt op support@uwdomeinnaam.ladesk.com aan u toegewezen. Elke email die naar dit adres wordt verzonden, wordt automatisch omgezet in een Ticket waarmee u aan de slag kunt in uw LiveAgent-account. Doorsturen is één van de gemakkelijkste manieren om uw emailaccount in te stellen bij LiveAgent.

DoorsturenDoorsturen

Natuurlijk wilt u dat uw klanten hun ondersteuningsmails naar uw eigen ondersteuningsmailadres sturen, zoals support@mijndomeinnaam.com. Het converteren van ondersteuningsemails van het emailadres op uw eigen domein naar LiveAgent-tickets kost u slechts een paar minuten.

Snelle instellingen om door te sturen:

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo