Gratis proefperiode
  • Functies
  • Huidige URL van live chatbezoeker

Huidige URL van live chatbezoeker

In LiveAgent kunt u de huidige webpagina van uw klant in de chat zien en u krijgt ook een melding van elke pagina waarnaar ze overschakelen. Deze functie is erg handig wanneer u uw klanten naar een specifieke webpagina leidt en u hen de best mogelijke informatie wilt geven, bijvoorbeeld over prijzen of technische details van uw product of dienst.

Elke live chatsessie begint met de informatie over de klant, waar u samen met vele andere details hun start-URL kunt zien. Start-URL is de webpagina waar de live chat door de klant is geïnitieerd.

Huidige URL van live chatbezoeker

In ons voorbeeld is dit de webpagina https://support.ladesk.com/300428-IVR

Naarmate een chat vordert, kunnen klanten met mogelijk meer en meer vragen komen, en ze kunnen niet allemaal worden beantwoord vanaf dezelfde pagina die u ze heeft gegeven of zonder enige visuele hulp. In ons voorbeeld had de klant hulp nodig bij de IVR, aangezien het de laatste stap was naar een volledig geïntegreerd callcenter. U kunt zien hoe ze door verschillende kennisbankartikels zijn gegaan.

In ons voorbeeld werd de chat later vergezeld door een andere collega, na een verzoek van de interne chat (onthoud dat interne chat op elk moment kan worden gestart en u hebt zelfs de kans om een ​​offline bericht voor uw collega achter te laten).

Door de huidige URL van uw live chatbezoeker te kennen, kunt u uw klanten de beste en meest nauwkeurige ondersteuning bieden door te zien hoe ze tussen de subpagina’s van uw eigen website navigeren.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .