Gratis proefperiode

Interne tickets

Met interne tickets kunt u een interne notitie maken voor uw collega’s. Een intern ticket moet aan een specifieke vertegenwoordiger worden toegewezen. Het is alleen zichtbaar voor vertegenwoordigers, niet voor de klanten of andere eindgebruikers. Het is ook mogelijk om de interne tickets uit te stellen en ze als geplande taken te gebruiken.

Interne tickets
Intern ticket

Interne tickets zijn handig voor:

  • Het versturen van een interne notitie naar een vertegenwoordiger
  • Het maken van een taak voor een vertegenwoordiger of een groep mensen op een specifieke afdeling

  • Het zelf maken van een notitie (mogelijkheid om een ​​intern ticket uit te stellen)
Interne tickets
Intern ticket

Bij het aanmaken van interne tickets kunt u:

  • Een afdeling kiezen
  • Een vertegenwoordiger selecteren
  • Een klant specificeren
  • Een onderwerp definiëren
  • Een bericht maken

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .