Gratis proefperiode

Interne tickets

Met interne tickets kunt u een interne notitie maken voor uw collega’s. Een intern ticket moet aan een specifieke vertegenwoordiger worden toegewezen. Het is alleen zichtbaar voor vertegenwoordigers, niet voor de klanten of andere eindgebruikers. Het is ook mogelijk om de interne tickets uit te stellen en ze als geplande taken te gebruiken.

Intern ticket
Intern ticket

Interne tickets zijn handig voor:

  • Het versturen van een interne notitie naar een vertegenwoordiger
  • Het maken van een taak voor een vertegenwoordiger of een groep mensen op een specifieke afdeling

  • Het zelf maken van een notitie (mogelijkheid om een ​​intern ticket uit te stellen)
Interne tickets
Intern ticket

Bij het aanmaken van interne tickets kunt u:

  • Een afdeling kiezen
  • Een vertegenwoordiger selecteren
  • Een klant specificeren
  • Een onderwerp definiëren
  • Een bericht maken

Use internal tickets to assign tasks

Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo