Gratis proefperiode

Maximale wachtrijlengte

Ervaart u vaak een overload aan klantenvragen? Zijn uw klanten door de wachttijd vaak ontevreden over de klantenservice?

Klantentevredenheid is nog nooit zo belangrijk geweest. Tevreden klanten kunnen loyale klanten worden, wat het uiteindelijke doel is. Zelfs een factor, zoals de wachttijd voor live chats, kan bijdragen aan de algehele tevredenheid. Als u niet oplet, kunt u gemakkelijk klanten verliezen aan uw concurrenten.

Ongeveer 73% van de klanten zegt dat het waarderen van hun tijd het belangrijkste is dat bedrijven kunnen doen om een ​​goede klantenservice te bieden.

Laten we eerlijk zijn. Niemand wil in een rij wachten. Daarom heeft LiveAgent een live chatfunctie gemaakt met de naam maximale wachtrijlengte om de klantentevredenheid te verbeteren. Bovendien kan uw bedrijf gemakkelijk de ploegen van vertegenwoordigers beheren, evenals hun dagelijkse workflow.

Zakelijke voordelen:

  • Bespaart tijd
  • Efficiënte workflow
  • Verbeterde klantentevredenheid
  • Betere klantenervaring
  • Bespaart gel

Hoe werkt het?

U kunt de maximale wachtrijlimiet eenvoudig definiëren in de instellingen van de live chatknop.

Wanneer de wachtrijlimiet is bereikt, verandert de chatknop automatisch naar offline of volledig verborgen voor uw website.

Natuurlijk, wanneer de wachtrij weer binnen de limiet is, verschijnt de live chatknop weer met de online status.

De live chat heeft de mogelijkheid om als een offline knop te fungeren als er te veel mensen in de chatwachtrij wachten. Dit helpt de frustratie van de klant te elimineren wanneer de chatwachtrij lang is.

Als u een offline chatknop instelt, wordt een pre-chatformulier aan de bezoekers getoond. Daarom kunnen ze nog steeds contact met u opnemen door hun emailadres op te geven zodat u later contact met hen kunt opnemen.

Dit schept passende verwachtingen en bespaart tijd voor zowel het bedrijf als de klanten.

Bonus tips:

Maak meerdere chatknoppen

Met LiveAgent kunt u online chatknoppen maken voor specifieke afdelingen zoals uw klantenondersteuning en klantenservice. Bovendien kunt u de online chatknoppen instellen voor specifieke URL’s. Wanneer u ze maakt, kunt u voor elke knop een verschillende maximale wachtrijlengte definiëren. Daarom een ​​effectieve workflow creëren en een geweldige klantenervaring bieden.

Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent – Live Chat.

Laat de ervaren vertegenwoordigers de moeilijke chats afhandelen

Om tijd en middelen te besparen voor uw bedrijf en klant, moet u efficiënt zijn. Voorkom dat klanten te lang in de rij staan. Het is optimaal om een ​​aantal van uw vertegenwoordigers een optie te geven om moeilijke chats over te dragen aan ervaren vertegenwoordigers. Het resultaat is dat u de tijd van uw vertegenwoordigers efficiënt kunt verdelen en de wachttijd in een wachtrij kunt verbeteren.

Gebruik standaardantwoorden

Als u besluit LiveAgent te proberen, gebruik dan zeker standaardantwoorden om de wachttijd in een wachtrij te verkorten. Het kan uw vertegenwoordigers veel tijd besparen, vooral bij herhaalde vragen. Gebruik ze echter verstandig, maak er geen misbruik van. Probeer ze te personaliseren. Niemand wil met een robot praten.

Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent – Standaardantwoorden.

Kennisbankbronnen

Wilt u weten hoe u een live chatknop voor uw website instelt?

Lees hoe u eenvoudig een chatknop kunt maken in LiveAgent.

Wachttijd instellen in LiveAgent?

Hier is een stapsgewijze handleiding om een ​​maximale wachtrijlengte in LiveAgent in te stellen.

Ready to give it a go?

Start improving your customer service right away with a 14-day free trial and test all the available features of LiveAgent.

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo