Regels zijn speciale regels die “actie getriggerd” zijn. Regels creëren vooraf gedefinieerde acties die automatisch aan Tickets worden toegewezen. Als aan de voorwaarden van de regel is voldaan, wordt de actie uitgevoerd.
Regels worden meestal gebruikt voor het overbrengen van specifieke tickets naar bepaalde afdelingen, het toevoegen van tags, het markeren van tickets als spam, het oplossen van tickets, enz.
Overzicht regels
Voorbeeld 1: In LiveAgent kunt u een regel instellen om automatisch alle tickets met het woord “betaling” naar een bepaalde afdeling over te dragen.
Voorbeeld 2: Regels kunnen ook worden gebruikt om spam-emails te markeren of automatisch te verwijderen.
Regels kunnen worden toegepast wanneer:
Een ticket gemaakt wordt op basis van email
Er een ticket gemaakt wordt
De status van een ticket verandert
Een ticket overgedragen wordt
Er een offline berichtengroep toegevoegd wordt
Een vertegenwoordger beoordeeld wordt
De tags van een ticket veranderen
Lijst met voorwaarden voor regels:
Onderwerp
Van
CC
BCC
Naar
Tekst
Ticket status
Ticket aangemaakt (datum)
Ticket gewijzigd (datum)
Ticket verwijderd
Ticket start verwijzende URL
Ticket prioriteit
Laatste bericht
Toegewezen vertegenwoordigersstatus
Aangepast veld
Ticket afdeling
Ticket toegewezen aan
Klantengroep
Gemaakt op basis van uitnodiging
Ticket-tags
Lijst met acties van regels:
Ticket overdragen
Ticket afhandelen
Ticket verwijderen
De prioriteit van het ticket wijzigen
Verander het SLA-niveau
Markeren als spam
Niet markeren als spam
Ticket opschonen
Antwoord versturen
Het onderwerp van het ticket wijzigen
Oproep URL
Tag toevoegen
Tag verwijderen
Stuur mail naar
Stop andere regels
HTTP-verzoek
Voorbeeld van een regel
Deze regel voegt de tag “Beloning” toe als de vertegenwoordiger wordt beoordeeld en (het type vertegenwoordigersbeoordeling is Beloning).
Regels in actie
Als een Regel wordt toegepast, wordt de wijziging weergegeven in een Ticket-detailweergave. Dit is om een duidelijke verantwoordelijkheid voor de afhandeling van tickets te garanderen. Zowel beheerders als vertegenwoordigers kunnen de wijzigingen zien.
Toegepaste regel
Hoe verschillen regels van tijdregels en SLA-regels?
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Het opstarten van uw LiveAgent
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent. Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd. Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Wij zijn momenteel uw LiveAgent dashboard aan het opstarten ...
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Status van de installatie
0%
////////////////////////
Laden ...
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .