Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Regels

Wat zijn automatiseringsregels?

Automatiseringsregels zijn systeemacties die automatisch worden uitgevoerd als aan vooraf gedefinieerde voorwaarden is voldaan. Ze worden meestal gebruikt voor het overbrengen van tickets naar bepaalde afdelingen, het toevoegen van tags, het markeren van tickets als spam of het oplossen van tickets. Automatiseringsregels zijn algemeen beschikbaar in alle geavanceerde helpdesksoftware en kunnen actiegericht, tijdgeactiveerd of SLA-gebaseerd zijn.

Regels-functie-LiveAgent

Hoe werken automatiseringsregels?

Systemen die automatiseringsregels bevatten, voeren periodieke zelfcontroles op de achtergrond uit. Als het systeem vaststelt dat aan de voorwaarden van een bepaalde regel is voldaan, wordt de regel automatisch uitgevoerd.

Waarom zijn automatische regels belangrijk?

Automatiseringsregels zijn buitengewoon voordelig voor elk bedrijf met hoge ticketvolumes, omdat ze alledaagse en repetitieve taken in korte tijd kunnen uitvoeren. De belangrijkste voordelen van automatiseringsregels zijn:

  • Verbeterde efficiëntie / workflow voor medewerkers
  • Verbeterde reactietijden
  • Minder ruimte voor menselijke fouten
  • Lagere ondersteuningskosten en bespaarde tijd

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Welke soorten automatiseringsregels zijn er in LiveAgent?

Actieregels

Actieregels zijn door acties geactiveerde basisregels. LiveAgent-gebruikers kunnen een trigger en een actie instellen, en wanneer aan de triggervoorwaarden is voldaan, wordt de actie uitgevoerd. U kunt bijvoorbeeld een regel instellen die automatisch elk ticket met de woorden “facturering” of “betaling” toewijst aan de factureringsafdeling.

Creëer-regel-in-LiveAgent

Tijdregels

Tijdregels zijn voorwaardelijk aan de tijd en worden dus alleen uitgevoerd als aan de tijdvoorwaarden van de regel is voldaan. U kunt bijvoorbeeld een regel instellen die het systeem ertoe aanzet automatisch contact op te nemen met een klant als deze niet binnen een bepaalde periode, zoals 48 uur, op uw bericht heeft gereageerd.

SLA-regels

SLA-regels kunnen alleen worden toegepast op de SLA-instellingen en zijn gebonden aan SLA-niveaus. Een voorbeeld van een SLA-regel zou kunnen zijn om het SLA-niveau van een ticket te wijzigen of om te voorkomen dat andere regels worden uitgevoerd.

Put an end to repetitive tasks

Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.

Start free trial

Wat kunt u doen met automatiseringsregels in LiveAgent?

Regels kunnen worden toegepast wanneer:

  • Een ticket wordt gemaakt op basis van een email
  • Er wordt een ticket gemaakt
  • De status van een ticket verandert
  • Een ticket wordt overgedragen
  • Er een offline berichtengroep toegevoegd wordt
  • Een makelaar krijgt een beoordeling
  • De tags van een ticket veranderen

Voorwaarden die op regels kunnen worden toegepast

  • Onderwerp
  • Van
  • CC
  • BCC
  • Naar
  • Tekst
  • Ticket status
  • Ticket aangemaakt (datum)
  • Ticket gewijzigd (datum)
  • Ticket verwijderd
  • Ticket start verwijzende URL
  • Ticket prioriteit
  • Laatste bericht
  • Toegewezen vertegenwoordigersstatus
  • Aangepast veld
  • Ticket afdeling
  • Ticket toegewezen aan
  • Klantengroep
  • Gemaakt op basis van uitnodiging
  • Ticket-tags

Acties die kunnen worden uitgevoerd door regels

  • Ticket overdragen
  • Ticket afhandelen
  • Ticket verwijderen
  • De prioriteit van het ticket wijzigen
  • Verander het SLA-niveau
  • Markeren als spam
  • Niet markeren als spam
  • Ticket opschonen
  • Antwoord versturen
  • Het onderwerp van het ticket wijzigen
  • Oproep URL
  • Tag toevoegen
  • Tag verwijderen
  • Stuur mail naar
  • Stop andere regels
  • HTTP-verzoek

Hoe zien automatiseringsregels er in de praktijk uit?

Als een regel wordt toegepast op een ticket, wordt de wijziging weergegeven in de gedetailleerde ticketweergave (om duidelijke verantwoordelijkheid voor ticketafhandeling te garanderen). Zowel beheerders als vertegenwoordigers kunnen de wijzigingen in het ticket zien die zijn aangebracht met actieve regels.

Regels

Regels instellen in LiveAgent

  1. Log in op LiveAgent.
  2. Klik op Configuratie (tandwielpictogram in de linker menubalk).

  3. Klik op Automatisering.

  4. Klik op Regels, Tijdregels of SLA (afhankelijk van het type regel dat u wilt maken). In deze installatiehandleiding gaan we verder alsof u Regels heeft geselecteerd.

  5. Klik op Maken.

  6. Schakel het selectievakje Status actief in.

  7. Maak een naam voor uw regel.

  8. U kunt het gedeelte Opmerkingen leeg laten, of u kunt de regel in meer detail beschrijven. Dit veld is alleen bedoeld voor uw gemak.
  9. Selecteer een variabele.

  10. Klik op Conditiegroep toevoegen.

  11. Selecteer de voorwaarden naar wens.

  12. Selecteer de velden voor actie uitvoeren naar wens.

  13. Klik op Opslaan.
Regels

Voordelen van automatische regels

Minder ruimte voor menselijke fouten

Automatisering is precies – mensen niet. Elimineer fouten die u uw klanten, inkomsten of reputatie zouden kunnen kosten door menselijke tussenkomst uit te sluiten. Hoe preciezer uw steun is, hoe tevredener uw klanten zijn.

Verbeterde klantentevredenheid

Tevreden klanten zijn de hoeksteen van elk bedrijf, aangezien ze van invloed zijn op aanbevelingen, online beoordelingen, mond-tot-mondreclame en verkoop. Daarom moet elk bedrijf ernaar streven zijn klanten tevreden te houden met uitstekende service, snelle responstijden en een persoonlijke aanpak.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Automatiseringsregels besparen tijd en geld

Kunt u zich voorstellen dat u elk onbeantwoord ticket handmatig moet opvolgen? Dit zou niet alleen een extreem tijdrovende taak zijn, maar het zou ook erg duur en stressvol zijn. Gelukkig kan helpdesksoftware zoals LiveAgent talloze automatiseringsregels uitvoeren die uw vertegenwoordigers veel tijd besparen. Laat de logistiek aan ons over, zodat uw vertegenwoordigers zich kunnen concentreren op wat belangrijk is: het onderhouden van klantenrelaties.

Kennisbankbronnen

Raadpleeg onze bronnen in de kennisbank voor meer informatie over automatiseringsregels:

https://youtu.be/WzQQ9_O_1mE?t=1155

Klaar om automatiseringsregels te maken?

Ontdek eindeloze automatiseringsmogelijkheden met onze gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat zijn automatiseringsregels?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatiseringsregels zijn systeemacties die automatisch worden uitgevoerd als aan vooraf gedefinieerde voorwaarden is voldaan. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoe werken automatiseringsregels?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Systemen die automatiseringsregels bevatten, voeren periodieke zelfcontroles op de achtergrond uit. Als het systeem vaststelt dat aan de voorwaarden van een bepaalde regel is voldaan, wordt de regel automatisch uitgevoerd. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Waarom zijn automatische regels belangrijk?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatiseringsregels zijn buitengewoon voordelig voor elk bedrijf met hoge ticketvolumes, omdat ze alledaagse en repetitieve taken in korte tijd kunnen uitvoeren.” } }] }

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo