Door hulp te bieden op basis van serviceniveaus, zorgt u ervoor dat u gekwantificeerde en rekenbare service levert. Het biedt ook een duidelijker beeld wanneer er problemen optreden.
Voorbeeld
SLA-niveaus
SLA-niveaus definiëren SLA-reactietijden voor verschillende soorten antwoorden. Kantooruren kunnen worden toegepast op uw SLA-niveaus met een optie om vakantiedagen uit te sluiten.
Antwoordtypen
- Eerste antwoord (voor nieuwe tickets)
- Tweede antwoord (voor tweede en alle volgende antwoorden)
- Chat antwoord
- Bel antwoord
SLA-regels
SLA-regels kunnen SLA-niveaus instellen voor nieuwe tickets (met specifieke voorwaarden) of andere regels stoppen.
Lijst met voorwaarden voor SLA-regels:
- Ticket bron
- Ticket bron
- Ticket aangemaakt (datum)
- Ticket gewijzigd (datum)
- Ticket verwijderd
- Ticket start verwijzende URL
- Ticket prioriteit
- Laatste bericht
- Toegewezen vertegenwoordigersstatus
- Aangepaste velden
- Ticket afdeling
- Ticket toegewezen aan
- Klantengroep
- Gemaakt op basis van uitnodiging
- Ticket-tags
Lijst met acties van SLA-regels:
- Verander het SLA-niveau
- Stop met andere regels
Opmerking:
SLA-nalevingsverslag
LiveAgent biedt een verslag van vervulde en gemiste SLA’s van een specifiek tijdsbestek en afdeling. Individuele vermeldingen kunnen worden gesorteerd op Afdeling, Vertegenwoordiger en Datum. U kunt het verslag exporteren naar een CSV-bestand.
Weergaveopties voor SLA-nalevingsverslagen (kolommen):
- Datum
- Vervuld
- Gemiddelde tijd – vervuld
- Maximale tijd – vervuld
- Minimale tijd vervuld
- Gemist
- Gemiddelde tijd – Gemist
- Maximale tijd – Gemist
- Minimale tijd – Gemist
Gebruik het SLA-nalevingsverslag met API
SLA-logboekverslag
LiveAgent biedt een logboek van vervulde en gemiste SLA’s van een specifiek tijdsbestek en afdeling. Individuele inzendingen kunnen worden gesorteerd op aanvrager, ticket-ID, SLA-starttijd, afdeling, vertegenwoordiger, vervaldatum, gesloten en resterende en achterstallige SLA-tijd. SLA-logboek kan worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.
Weergaveopties voor SLA-logboekverslagen (kolommen):
- Aanvrager
- Ticket
- Afdeling
- Vertegenwoordiger
- Niveau
- SLA gestart
- Opleveringsdatum
- Afgesloten
- SLA
Gebruik SLA-logboekverslag met API
Genereer gratis SLA-lograpporten
Maak SLA-lograpporten om een overzicht te krijgen van hoeveel SLA's in een bepaalde periode zijn gehaald. Probeer het vandaag nog. Geen kredietkaart nodig.