Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Slack meldingen

Slack is een bekend berichtenplatform in de cloud. Slack wordt gebruikt om in contact te komen met uw collega’s en direct met hen te chatten over werkgerelateerde problemen, projecten of zelfs om een ​​informeel gesprek te voeren tijdens uw vrije tijd. Het is populair omdat het eenvoudig is en veel bedrijven het begonnen te gebruiken als hun belangrijkste communicatiekanaal. Slack is begonnen als een eenvoudig project dat erop gericht was feedback van klanten tot prioriteit te maken en een eenvoudige ruimte voor communicatie binnen bedrijven te bieden. Daarom is het geen wonder dat Slack het populairste berichtenplatform voor bedrijven over de hele wereld is geworden.

Elke keer dat iemand een bericht naar u of een kanaal waar u op zit, stuurt, ontvang u een melding. Van verkoop, personeelszaken tot productontwikkeling, alles is verenigd in één enkele hub.

Maar hoe zit het met klantenondersteuning? Om optimaal gebruik te maken van Slack en LiveAgent hebben we een nieuwe functie geïntroduceerd om u op de hoogte te houden, zelfs wanneer u andere zaken regelt. Uw vaardigheden op het gebied van klantenservice blijven scherp.

LiveAgent maakt het gemakkelijker voor u om uw tickets op te volgen via Slack meldingen.

Mis nooit een vraag van een klant, zelfs niet als u andere ideeën bespreekt. Breng uw vertegenwoordigers op de hoogte van de nieuwste updates met integraties van Slack en LiveAgent.

Belangrijkste voordelen

  • Mis nooit meer een ticket terwijl u aan het ‘slack-ing’ bent

Met de integratie van Slack met LiveAgent kunt u zien wat er met uw tickets gebeurt terwijl u zaken op Slack regelt. Elke keer dat een nieuw ticket wordt geopend, opgelost of wanneer u een antwoord krijgt van een klant, wordt u op de hoogte gehouden via het meldingspaneel van Slack.

  • Lees belangrijke updates over regels

Kijk of er iets belangrijks is veranderd in uw LiveAgent regelsetup. Elke keer dat een regel wordt gewijzigd terwijl u zich in Slack bevindt, krijgt u hierover een melding.

  • Gemakkelijke installatie

De installatie is eenvoudig via het configuratiescherm van LiveAgent en duurt slechts een paar minuten. Alles is in een mum van tijd klaar en opgezet, zodat u zich kunt concentreren op de belangrijke dingen.

  • Houd uw vertegenwoordigers op de hoogte

Stuur berichten naar Slack vanuit LiveAgent om ideeën te bespreken, advies te geven of om uw vertegenwoordigers op de hoogte te houden met de optie “Stuur Slack bericht”.

  • Pas uw meldingen aan

Meldingssjablonen kunnen eenvoudig aan uw voorkeur worden aangepast.

Say goodbye to unanswered tickets

Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Professionele voordelen

  • Integratie van Slack bespaart u kostbare tijd door constant op de hoogte te zijn van wat er in uw dashboard gebeurt

  • Automatische meldingen over nieuw gemaakte tickets, bestaande tickets en nieuwe regels
  • Informeer uw vertegenwoordigers op Slack eenvoudig via LiveAgent door een bericht naar uw kanaal te sturen

  • Eenvoudig te implementeren, geen ingewikkelde procedures

Implementatie en setup

Het instellen van uw Slack meldingen is eenvoudig zelf te doen. Laat nooit iemand een ticket of een belangrijke update van uw regels missen. Er zijn maar een paar stappen te doen, laten we eens kijken wat ze zijn.

Stap 1

De allereerste stap is het instellen van uw Slack functie. U vindt deze in de lijst met functies in uw LiveAgent beheerderspaneel. Ga naar Configuratie en zoek Slack.

Stap 2

Nadat de activering is voltooid, klikt u op de knop “toevoegen aan Slack”. De knop zal opnieuw verschijnen in de Slack configuratieselectie. Vervolgens verschijnt een standaard autorisatievenster.

Stap 3

Wanneer u met succes de integratie van Slack met LiveAgent heeft voltooid, kunt u een nieuwe regel instellen “Slack bericht verzenden”. Elke vertegenwoordiger heeft ook een optie om Slack meldingen in te stellen in hun sectie “Profiel bewerken”. Nadat ze hun Slack hebben ingesteld, is een testbericht voor de gebruikersbevestiging vereist om rechtstreeks te voltooien in Slack.

Klaar om het eens te proberen? Volg deze drie eenvoudige stappen en probeer een ticket te verzenden vanaf uw LiveAgent dashboard om te zien hoe het werkt. Het aanpassen van meldingen is eenvoudig genoeg om te doen. Ga gewoon naar de Slack configuratie en bekijk alle opties. Kies de optie die het beste bij u past.

Klaar om erin te vliegen?

Slack en LiveAgent zijn beide zeer sterke tools, die elk een ander doel dienen. Het aanschaffen van stabiele, betrouwbare en intuïtieve software is altijd een waardevolle investering voor u en uw bedrijf. Slack als communicatiemiddel is van onschatbare waarde en met Slack en LiveAgent samen, zal uw bedrijf klaar zijn om te groeien, zullen uw vertegenwoordigers altijd op de hoogte worden gehouden van updates en worden uw klanten altijd snel en efficiënt geholpen. Definieer ondersteuning op een geheel nieuwe manier en deel voorbeelden van goede klantenservice binnen uw kanalen.

Waarom zou u het zelf niet ontdekken? LiveAgent biedt geweldige prijzen en betrouwbare ondersteuning voor een redelijke prijs. Bekijk onze flexibele abonnementen of probeer het gratis uit.

“We waren op zoek naar een vervanger voor Kayako, dat ons echt frustreerde. Eerst probeerden we Freshdesk, maar toen ik LiveAgent tegenkwam, was ik verkocht. Het beste deel van LiveAgent is de manier waarop het tickets voor vertegenwoordigers verdeelt. Dit zorgt voor een constante taakfeed voor ons klantenservicepersoneel en voorkomt dat de gemakkelijkste taken steeds vóór de moeilijkste gekozen worden. Het is ook geweldig om zo’n enorme hoeveelheid functies te hebben. Zelfs als u ze niet allemaal nodig heeft, zult u zeker alle dingen vinden die u wel nodig heeft. ” Sampo S G2

 

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo