Maar hoe zit het met klantenondersteuning? Om optimaal gebruik te maken van Slack en LiveAgent hebben we een nieuwe functie geïntroduceerd om u op de hoogte te houden, zelfs wanneer u andere zaken regelt. Uw vaardigheden op het gebied van klantenservice blijven scherp.
De installatie is eenvoudig via het configuratiescherm van LiveAgent en duurt slechts een paar minuten. Alles is in een mum van tijd klaar en opgezet, zodat u zich kunt concentreren op de belangrijke dingen.
Stuur berichten naar Slack vanuit LiveAgent om ideeën te bespreken, advies te geven of om uw vertegenwoordigers op de hoogte te houden met de optie “Stuur Slack bericht”.
Meldingssjablonen kunnen eenvoudig aan uw voorkeur worden aangepast.
Het instellen van uw Slack meldingen is eenvoudig zelf te doen. Laat nooit iemand een ticket of een belangrijke update van uw regels missen. Er zijn maar een paar stappen te doen, laten we eens kijken wat ze zijn.
Stap 1
De allereerste stap is het instellen van uw Slack functie. U vindt deze in de lijst met functies in uw LiveAgent beheerderspaneel. Ga naar Configuratie en zoek Slack.
Stap 2
Nadat de activering is voltooid, klikt u op de knop “toevoegen aan Slack”. De knop zal opnieuw verschijnen in de Slack configuratieselectie. Vervolgens verschijnt een standaard autorisatievenster.
Stap 3
Wanneer u met succes de integratie van Slack met LiveAgent heeft voltooid, kunt u een nieuwe regel instellen “Slack bericht verzenden”. Elke vertegenwoordiger heeft ook een optie om Slack meldingen in te stellen in hun sectie “Profiel bewerken”. Nadat ze hun Slack hebben ingesteld, is een testbericht voor de gebruikersbevestiging vereist om rechtstreeks te voltooien in Slack.
Klaar om het eens te proberen? Volg deze drie eenvoudige stappen en probeer een ticket te verzenden vanaf uw LiveAgent dashboard om te zien hoe het werkt. Het aanpassen van meldingen is eenvoudig genoeg om te doen. Ga gewoon naar de Slack configuratie en bekijk alle opties. Kies de optie die het beste bij u past.
Slack en LiveAgent zijn beide zeer sterke tools, die elk een ander doel dienen. Het aanschaffen van stabiele, betrouwbare en intuïtieve software is altijd een waardevolle investering voor u en uw bedrijf. Slack als communicatiemiddel is van onschatbare waarde en met Slack en LiveAgent samen, zal uw bedrijf klaar zijn om te groeien, zullen uw vertegenwoordigers altijd op de hoogte worden gehouden van updates en worden uw klanten altijd snel en efficiënt geholpen. Definieer ondersteuning op een geheel nieuwe manier en deel voorbeelden van goede klantenservice binnen uw kanalen.
Waarom zou u het zelf niet ontdekken? LiveAgent biedt geweldige prijzen en betrouwbare ondersteuning voor een redelijke prijs. Bekijk onze flexibele abonnementen of probeer het gratis uit.
“We waren op zoek naar een vervanger voor Kayako, dat ons echt frustreerde. Eerst probeerden we Freshdesk, maar toen ik LiveAgent tegenkwam, was ik verkocht. Het beste deel van LiveAgent is de manier waarop het tickets voor vertegenwoordigers verdeelt. Dit zorgt voor een constante taakfeed voor ons klantenservicepersoneel en voorkomt dat de gemakkelijkste taken steeds vóór de moeilijkste gekozen worden. Het is ook geweldig om zo’n enorme hoeveelheid functies te hebben. Zelfs als u ze niet allemaal nodig heeft, zult u zeker alle dingen vinden die u wel nodig heeft. ” Sampo S G2
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .