Gratis proefperiode
  • Functies
  • Standaardantwoorden (macro’s)

Standaardantwoorden (macro’s)

Het persoonlijk beantwoorden van klanten wordt natuurlijk erg gewaardeerd, maar het is niet altijd even gemakkelijk. Het steeds opnieuw schrijven van hetzelfde antwoord aan klanten kan tijdrovend en efficiënt zijn. Daarom kunnen standaardberichten u wat tijd besparen en kunt u dat gebruiken om antwoorden te schrijven op vragen die zichzelf niet herhalen.

Gegeven voorbeeld: Daisy ontvangt een ticket van een klant. Het gaat over een veelvoorkomend probleem met hun software. Een oplossing voor dit probleem is eenvoudig. In plaats van een antwoord te typen, gebruikt ze een standaardbericht waarin de klant wordt geïnformeerd hoe het probleem kan worden opgelost.

Met standaardberichten kunt u snel veelvoorkomende vragen beantwoorden met een standaardantwoord. Ze stellen u in staat uw reactie te versnellen door een vooraf gedefinieerde reeks tekst te gebruiken.

Hoe verschillen standaardberichten van vooraf gedefinieerde antwoorden?

  • Standaardberichten kunnen alleen een korte reeks tekst bevatten
  • Wanneer u een vooraf gedefinieerd antwoord maakt, kunt u het onderwerp van een email definiëren

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo