Gratis proefperiode

Viber

Integratie voor Viber

LiveAgent kan worden geïntegreerd met talloze applicaties van derden (meer dan 40), zoals Weebly, Squarespace of Nicereply. De nieuwste app die deel uitmaakt van de integratielijst in de volgende LiveAgent update is Viber, een platformonafhankelijke voice over IP- en berichten software. De klantentevredenheid verhogen met de klantenservice van Viber was nog nooit zo eenvoudig.

Belangrijkste functies

We hebben een lijst samengesteld met de belangrijkste functies van de integratie om u een idee te geven hoe het gebruik van Viber voor klantenservice de productiviteit van uw team en de klantentevredenheid kan verhogen. De integratie van Viber voor helpdesk software van LiveAgent zal in staat zijn om:

  • Viber berichten ontvangen in uw LiveAgent dashboard. Het is niet nodig om uw smartphones of desktop apps te controleren om te zien of u een bericht heeft ontvangen. Al uw Viber berichten worden verzameld in uw inbox van LiveAgent.

  • Reageren op Viber berichten via het LiveAgent dashboard. Zoals hierboven vermeld hoeft u geen andere apparaten bij de hand te hebben. Beantwoord de vraag van uw klant via uw LiveAgent dashboard en zij zullen het antwoord ontvangen in hun Viber app. Zo simpel is het!

  • Door Viberberichten te versturen vanaf uw LiveAgent dashboard, kunt u een bericht tegelijkertijd naar meerdere Viber gebruikers sturen. Als u echter berichten naar uw gebruikers wilt sturen, moeten ze eerst op uw account zijn geabonneerd door op de abonneerknop te drukken of u eerst een bericht te sturen. Het maximale aantal gebruikers naar wie u een bericht kunt versturen, is 300. Stel dat u een e-commercebedrijf heeft en al uw abonnees fijne feestdagen wilt wensen en hen een kortingscode voor de feestdagen wilt sturen. Geen probleem! Stuur gewoon een Viber bericht en ze ontvangen het bericht en de kortingscode rechtstreeks in hun Viber app.

  • Archiveer uw Viber communicatie in tickets. Dankzij LiveAgent kunt u eenvoudig uw Viber communicatie, berichten of oproep archiveren in een ticket. Bovendien kunt u uw Viber teksten en oproepen voor specifieke vragen van klanten eenvoudig categoriseren en doorzoeken. LiveAgent zal alle aanvullende informatie met betrekking tot die klant weergeven dankzij ons geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties. U kunt eenvoudig eerdere tickets, gesprekken, recensies, opmerkingen en meer bekijken. Bovendien kunt u notities toevoegen en gegevens bekijken van geïntegreerde plug-ins zoals MailChimp.

Professionele voordelen

De bovengenoemde belangrijkste functies van Viber kunnen uw bedrijf enorm ten goede komen, ongeacht de grootte van uw bedrijf of de sector waarin u zich bevindt. Of u nu een klantensuccesmanager, een ondersteuningsspecialist of een CEO bent die hoopt uw ​​merk te verbeteren met slimme software, vindt waarde in een geïntegreerde klantenservicesoftware van Viber. Hier zijn enkele vragen die u zich kunt stellen waarop we het antwoord hebben:

  • Bent u niet tevreden met de manier waarop tickets voor klanten in uw bedrijf worden beheerd? Is de communicatie tussen uw klantenondersteuningsspecialisten en klanten niet transparant? Raakt u vaak tickets kwijt, wat resulteert in onopgeloste problemen en boze klanten? Niet met LiveAgent! U krijgt automatisch een melding van nieuwe Viber berichten in uw LiveAgent dashboard, dat gemakkelijk toegankelijk is voor uw hele team. Het bespaart u tijd en geld omdat het aantal benodigde apparaten en gereedschappen overbodig is. Bovendien is het veilig en voldoet het aan de AVG.

  • Duurt het te lang om de vragen van uw klanten te beantwoorden? Wordt de klantenservice stressvol, minder persoonlijk en een slechte weerspiegeling van uw bedrijf? Met LiveAgent kunt u uw klanten aangenaam verrassen met snelle, gepersonaliseerde reacties via Viber of een andere geïntegreerde app. Als u wilt, kunt u zelfs automatische antwoorden op terugkerende vragen instellen.

  • Heeft u moeite om inzicht te krijgen in hoe goed uw bedrijf het doet op het gebied van klantenservice? Als u wilt weten hoeveel Viber vragen in de afgelopen maand bij het eerste contact zijn opgelost, genereert u eenvoudig een verslag. Met de rapportagefunctie van LiveAgent kunt u uw gegevens eenvoudig segmenteren op prestatie in de loop van de tijd, op vertegenwoordiger, afdeling of kanaal. Door deze inzichten op te doen, kunt u verbeterpunten binnen uw klantenondersteuning zien en daarmee de klantentevredenheid verbeteren.

  • Bent u bang voor lange en ingewikkelde implementaties? LiveAgent doet al het zware werk en kan uw Viber tickets samen met al het andere gemakkelijk in uw algemene inbox importeren. De implementatie is supersnel – minder dan twee minuten en u kunt aan de slag gaan.

Implementatie

Zodra de integratie van Viber beschikbaar is in onze volgende update, kunt u deze activeren door deze stappen te volgen:

  1. Log in op uw LiveAgent account
  2. Ga naar uw configuratie instellingen
  3. Zoek systeem
  4. Ga naar plug-ins
  5. Activeer de plug-in door op de schuifbalk te klikken zodat deze groen wordt
  6. U bent klaar!

Focus op wat belangrijk is

Alle goede verkopers weten dat het behouden van een klant gemakkelijker (en goedkoper!) is dan het werven van een nieuwe. Dus waarom zou u uw klantenondersteuning niet verbeteren en verloop voorkomen met de juiste klantenservice software? De juiste software moet flexibel genoeg zijn om aan uw professionele wensen te voldoen en handige functies hebben om uw klantenservice te verbeteren. Dat is waar LiveAgent u kan helpen. Weinig andere helpdeskoplossingen bieden meer dan 175 handige functies voor zo’n lage prijs. Bovendien is LiveAgent één van de weinige helpdesk software die is geïntegreerd met Viber. Laten we LiveAgent eens vergelijken met de concurrentie. U zult het zelf zien.

Functies vergelijking voor LiveAgent en concurrenten
LiveAgent versus de concurrentie

B2C communicatie opnieuw uitgevonden

LiveAgent is een klantgericht bedrijf, gevestigd in Europa, dat al sinds 2004 bedrijven helpt groeien. De belangrijkste motivatie van het bedrijf is het maken van de beste software voor klantenservice. Probeer LiveAgent vandaag nog. We bieden een gratis proefperiode van 14 dagen zonder dat u gegevens van een kredietkaart dient in te voeren. Als u overtuigd bent, hoeft u aan het einde van uw proefperiode alleen maar een betalend abonnement te kiezen. Vanaf dat moment betaalt u voor gebruik. Geen contracten.

Duizenden bedrijven zijn overgestapt op LiveAgent. Bent u de volgende?

“Ik heb al veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, enz. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren overtroffen vanwege de prijzen, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” – Harrison, GetApp

“Wij zijn van ZenDesk overgestapt op LiveAgent … en hebben er nog geen seconde spijt van gehad…” -Aaron,G2C

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .