Een efficiënte en eenvoudige manier om uw workflow te rationaliseren, is door vooraf gedefinieerde antwoorden voor ondersteuningsvragen te creëren die met één algemeen antwoord kunnen worden beantwoord.
Dit bespaart u de tijd en moeite van het formuleren van een afzonderlijk antwoord voor elke klant met hetzelfde probleem.
LiveAgent – Overzicht van vooraf gedefinieerde antwoorden
Voorbeeld:
Onderwerp: Terugkerende bestelling voor LiveAgent mislukt Bericht: We hebben vernomen dat uw terugkerende bestelling voor LiveAgent is mislukt. De kredietkaart is geweigerd, dus probeer een andere kaart [update de facturatieinformatie in het LiveAgent-vertegenwoordigerspaneel in het gedeelte “Mijn accounts”] of zorg ervoor dat er voldoende saldo op de daadwerkelijke kaart staat. Zorg er ook voor dat uw bank de automatische bestelling niet weigert.
Om een voorgedefinieerd antwoord te activeren, drukt u tijdens het typen op CTRL + I of klikt u op het pictogram Voorgedefinieerd antwoord en selecteert u uit uw opgeslagen, voorgedefinieerde antwoord.
LiveAgent – Een vooraf gedefinieerd antwoord toevoegen
Bij het maken van een vooraf gedefinieerd antwoord kunt u:
Specificeer naam (om uw vooraf gedefinieerde antwoorden sneller te vinden)
Definieer onderwerp (wordt alleen gebruikt bij het samenstellen van een nieuw ticket, het wordt niet gebruikt bij het beantwoorden van een bestaand ticket)
Maak een bericht (tekst die automatisch aan uw ticket wordt toegevoegd als dit vooraf gedefinieerde antwoord is geselecteerd)
Stel de beschikbaarheid in (definieer de zichtbaarheid van uw standaardbericht, zichtbaar voor: mij, iedereen, specifieke afdeling)
Hier zijn enkele voorgedefinieerde antwoorden die we voor u hebben voorbereid:
We hebben al vastgesteld dat vooraf gedefinieerde antwoorden een enorme tijdwinst opleveren. Waar kunt u ze gebruiken? Hier is een lijst met categorieën die linken naar creatieve voorbeeldsjablonen om u te inspireren.
Tickets
Vertegenwoordigers van de klantenservice krijgen dagelijks veel vergelijkbare vragen. Het kan zowel tijdrovend als frustrerend zijn. Maak het uw vertegenwoordigers en klanten gemakkelijk met vooraf gedefinieerde antwoorden. Lees Ticketing-sjablonen als u meer wilt weten.
Bedrijf
Communiceren met potentiële klanten of partners via email is een bekende en veelgebruikte methode. Soms hebben we echter een vlotte start of inspiratie nodig om een boeiende email te schrijven die de klanten misschien zou overtuigen. Als u geïnteresseerd bent in het schrijven van een transactie-, promotie- of relationele email, kunt u deze zakelijke sjablonen gebruiken.
Klantenservice
Wilt u uw klantenvertegenwoordigers tijd besparen en onnodige menselijke fouten verminderen? Lees Klantenservice-sjablonen en ontdek meer.
Live chat
Dit is het meest populaire communicatiekanaal voor klanten. Maak maximaal gebruik van deze tool en help uw vertegenwoordigers tijd te besparen met Live chatsjablonen.
Klantenportaal
Moet u verificatie-, welkomst-, bevestigings-, reset-, feedback- of uitnodigingsmails maken? Gebruik deze klantenportaal-sjablonen en creëer onmiddellijk effectieve klantenservicecommunicatie.
Helpdesk
Wilt u uw vertegenwoordigers helpen bij het omgaan met moeilijke gesprekken en tijd besparen? Inspireer uw klantenserviceteam met deze helpdesksjablonen.
Marketing
Probeert u een klant op uw website te behouden of een partnerschap met andere bedrijven aan te moedigen? Misschien mist u de juiste woorden om te zeggen? Hier zijn een paar geweldige ideeën: marketingsjablonen.
Verkoop
Email is nog steeds een heel belangrijk onderdeel van bijna elk bedrijf. Contact leggen met potentiële leads, een nieuw product lanceren, loyaliteitsprogramma’s en meer. Al deze dingen worden meestal via email gecommuniceerd, dus het hebben van gestructureerde emails is een noodzakelijk onderdeel. Zoals we allemaal weten, zijn woorden belangrijk. Krijg nieuwe frisse concepten met deze verkoopsjablonen.
Callcenter
Oproepen staan nog steeds bovenaan de klanteninteracties, daarom kan het hebben van een aantal vooraf gedefinieerde antwoorden uw klantenservicemedewerkers helpen de ultieme klantenervaring te creëren en een professioneel imago voor uw bedrijf te creëren. Lees callcentersjablonen als u meer wilt weten.
Sociale media
Reageren op klanten op sociale media kan lastig zijn. Om professioneel over te komen en tijd te besparen, moet u enkele algemene antwoorden klaar hebben. Bijvoorbeeld; Dankjewel- of negatieve recensie-antwoorden. Als u geen nieuwe ideeën heeft, ga dan voor inspiratie naar Social Media-sjablonen.
Kennisbank
Maakt u artikelen voor uw klanten om uw klantenservice 24/7 te laten functioneren? Laat u inspireren door kennisbanksjablonen voor FAQ’s, instructievideo’s, artikels voor probleemoplossing, toolbeschrijving, gebruikershandleidingen en zelfstudies.
Hoe verschillen vooraf gedefinieerde antwoorden van standaardberichten?
Wanneer u een vooraf gedefinieerd antwoord maakt, kunt u het onderwerp van een email definiëren
Klaar om proactieve chatuitnodigingen te gebruiken voor elke gelegenheid. Gebruik ze om vandaag met uw klanten te communiceren op strategische pagina's van uw website.
LiveAgent is een meertalige helpdesk software die beschikbaar is in 43 vertalingen en aangepaste widgets ondersteunt. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. LiveAgent bespaart tijd en geld en helpt bij het opbouwen van zinvolle relaties met klanten. Meer informatie en klantenrecensies zijn beschikbaar op de website.
This article discusses the importance of customer loyalty and how businesses can use reward programs to build better long-term relationships with customers and increase sales. It also covers the benefits of using free helpdesk software for customer support, including organizing operations and tasks, and categorizing and prioritizing incoming support requests. While free versions may have limited features, they can still provide a valuable resource for small and medium-sized businesses to improve customer interaction and experience.
Callcentra zijn nog steeds een integraal onderdeel van de klantenservice. Leer hoe u de uwe efficiënter kunt maken met de callcenterautomatiseringsfuncties van LiveAgent.
Het opstarten van uw LiveAgent
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent. Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd. Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Wij zijn momenteel uw LiveAgent dashboard aan het opstarten ...
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Status van de installatie
0%
////////////////////////
Laden ...
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.