Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Talloze manieren om te verbeteren met één tool

Verhoog de tevredenheid, omzet en loyaliteit vanaf vandaag.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Een complexe oplossing voor verschillende gebruikssituaties

LiveAgent is een helpdesk software die zich aanpast aan verschillende zakelijke doeleinden en behoeften. Ontdek hoe een communicatieplatform met meerdere kanalen voldoet aan de eisen van andere bedrijven en implementeer dezelfde voordelen ook in uw bedrijf.

Ontdek hoe LiveAgent bij uw specifieke situatie past

Ontdek hoe u websitebezoekers met succes door de verkooptrechter kunt duwen met helpdesksoftware.

Zet websitebezoekers om in betalende klanten dankzij tools voor het opvolgen van gedrag, proactieve chatuitnodigingen en meer.

Verbeter uw klantenservice door gepersonaliseerde en contextrijke ondersteuning via meerdere kanalen te bieden.

Vergroot uw klantenbetrokkenheid met communityforums, belknoppen en proactieve chatuitnodigingen.

Ontdek de vele voordelen van een gedeelde inbox, waaronder verbeterde beveiliging, detectie van conflicten en naadloze samenwerkingsopties.

Neem de controle over uw sociale media met onze Facebook-, Twitter- en Instagram-integraties die alle reacties en vermeldingen opvolgen.

Bied bliksemsnelle antwoorden op vragen van klanten dankzij onze realtime chat en algemene inbox.

Verhoog het aantal verkopen dat u maakt met slimme automatiseringstools, realtime chat en geïntegreerde CRM-software.

Houd bij wat er over u wordt gezegd, neem deel aan gesprekken en zet de zaak recht met onze Twitter-functie voor het controleren van zoekwoorden.

Verminder het aantal tickets door een selfserviceportaal te maken dat uw klanten kunnen gebruiken om problemen zelfstandig op te lossen.

Ontdek hoe LiveAgent u kan helpen op alle gebieden van uw bedrijf, ongeacht uw bedrijfsgrootte of niche.

Weet u niet zeker of LiveAgent geschikt is voor uw sector? Bekijk onze use-cases om erachter te komen hoe we een aanwinst kunnen zijn.

Groei mee met de besten

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo