Gratis proefperiode

Op zoek naar het juiste Genesys alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Genesys-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing die klaar staat om u te helpen uw klanten een betere ervaring te bieden. Til uw klantenservice naar een hoger niveau met meer dan 175 functies en aanpasbare helpdesktools, zoals de snelste live chatwidget, een betrouwbaar ticketsysteem, telefooncentermogelijkheden en een kennisbank.

LiveAgent biedt ook integraties van sociale media met Facebook, Twitter en Instagram om u te helpen betere klantervaringen op sociale media te bieden.

Verbeter uw klantenbeheer en help uw klanten vanaf vandaag met LiveAgent. Blijf lezen om meer te weten te komen over onze chatsoftware of start uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen verplichtingen en geen kredietkaartgegevens nodig.

Bespaar meer met LiveAgent

Genesys versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Genesys
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand .
Genesys biedt ticketing in abonnement voor €110/vertegenwoordiger/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket + Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
Genesys biedt Live Chat in abonnement voor €110/vertegenwoordiger/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter in het All-inclusive abonnement voor €39/vertegenwoordiger/maand.
Genesys biedt een callcenter in abonnement voor €75/vertegenwoordiger/maand.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Genesys biedt een selfserviceportaal in abonnement voor €75/vertegenwoordiger/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement voor €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Genesys biedet een Facebook integratie in abonnement voor €140/vertegenwoordiger/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Genesys biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €140/vertegenwoordiger/maand.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Genesys biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Genesys biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Genesys biedt een kennisbank in abonnement voor €75/vertegenwoordiger/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Genesys biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Genesys biedt automatisering en regels in een abonnement voor €75/vertegenwoordiger/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Genesys biedt API-functies in een abonnement voor €75/vertegenwoordiger/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive een abonnement voor €39/vertegenwoordiger/maand.
Genesys biedt IVR-functies in een abonnement voor €75/vertegenwoordiger/maand .
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken in het All-inclusive een abonnement voor €39 /vertegenwoordiger/maand.
Genesys biedt videogesprekken in een abonnement voor €75/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Genesys biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor€ 75/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte weebsites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Genesys biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket + Chat-abonnement voor €29 /vertegenwoordiger/ maand.
Genesys biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €110/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Genesys biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €110/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Genesys biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Genesys biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
livechat jane full

De snelste chatsoftware

Wilt u uw berichten sneller verzenden en meer websitebezoekers helpen? Krijg snellere verbindingen met klanten dankzij de snelste live chatwidget op de markt die in slechts 2,5 seconden wordt weergegeven.

Onze chatwidget heeft geavanceerde functies waardoor het de juiste chatoplossing is voor elk bedrijf. Profiteer van proactieve chatuitnodigingen of realtime typeweergave en help uw klanten sneller.

Gebruik bezoekersmonitoring om informatie zoals klantengeschiedenis, websiteverwijzing of geolocatie bij te houden om de workflow te vergemakkelijken.

Ontdek de snelste livechat

Uniforme werkruimte voor vertegenwoordigers met de juiste toolset

Dagelijks werken met klanten kan een moeilijke klus zijn zonder de juiste tools. Live chat is een van de beste en handigste tools die beschikbaar zijn, maar hoe zit het met klanten die de voorkeur geven aan andere vormen van communicatie?

Onze uniforme werkruimte voor vertegenwoordigers heeft een betrouwbaar ticketsysteem dat al uw communicatie stroomlijnt in één algemene inbox.

Verbind uw emailaccounts, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, zet een callcenter op met videochat-opties en maak een kennisbank gevuld met nuttige inhoud om het meeste te halen uit de engagementmogelijkheden met meerdere kanalen die LiveAgent biedt.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Elk stuk gereedschap dat u nodig heeft op één enkele plaats

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
crm integrations

Geweldige functies hoeven niet duur te zijn

Verbeter klantensegmentatie met tags, notities en contactgroepen en verbeter tegelijkertijd de productiviteit en betrokkenheid van vertegenwoordigers met onderscheidingen, badges en gamificatiefuncties.

Verzend massa emails, maak emailsjablonen of integreer vele andere applicaties die u dagelijks gebruikt om uw klantenbestand tevreden te stellen. Overweeg uw bedrijfsgrootte en kies het juiste abonnement voor een betaalbare prijs. U hoeft niet failliet te gaan om van bezoekers tevreden klanten te maken.

Helpdesksoftware kan betaalbaar zijn en LiveAgent bewijst dat. Ga uw gang en bekijk de prijzen. Kies of u wilt dat LiveAgent kennisbanksoftware is met een chatfunctie, het ultieme callcenter of een eenvoudig ticketsysteem voor klantenondersteuning per email.

Sluit u aan bij andere bedrijven die zijn overgestapt op LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Klaar om het eens te proberen?

Maak kennis met LiveAgent en kijk of dit de juiste oplossing is voor uw bedrijf. Test onze live chat, ticketing, kennisbank en andere mogelijkheden volledig gratis. Klik op de onderstaande knop om uw gratis proefperiode van 14 dagen te starten.

Geen kredietkaartgegevens vereist en er zijn geen verplichtingen. We beloven!

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is een Genesys-alternatief?

LiveAgent is software voor klantenondersteuning met een geweldig ticketsysteem waarmee u via meerdere populaire kanalen met klanten kunt communiceren. Het is een kosteneffectieve en betrouwbare oplossing voor bedrijven van verschillende groottes.

Waarom zou u van Genesys overstappen naar LiveAgent?

LiveAgent kan u meerdere opties bieden bij het communiceren met uw klanten. Naast live chat kan het email, callcenter, klantenportaal, Viber en zelfs sociale media - Facebook, Twitter en Instagram, aan. Alles wordt ondersteund door geweldige functies die uw workflows eenvoudiger maken en u in staat stellen meer klanten te helpen.

Heeft LiveAgent live chat?

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget die beschikbaar is, met weergavesnelheden van 2,5 seconden. De chatwidget kan eenvoudig op elke website worden geplaatst en klanten kunnen op elk moment contact met u opnemen De live chat wordt ondersteund door functies zoals realtime typeweergave, proactieve chatuitnodigingen, interne chats en nog veel meer.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo