LiveAgent heeft alles wat u nodig hebt om uw klanten een betere ervaring te bieden. Zorg voor een verenigd ticketsysteem dat email, chat, sociale kanalen, callcentra kan verwerken, en kennisbank voor een eerlijke prijs.
Blijf lezen om meer te weten te komen over onze helpdesksoftware of probeer het 14 dagen gratis uit. Geen kredietkaartgegevens vereist en geen verplichtingen.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Genesys
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Genesys biedt ticketing in abonnement voor €110/vertegenwoordiger/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
|
Genesys biedt Live Chat in abonnement voor €110/vertegenwoordiger/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt callcenter in All-inclusive abonnement voor €49/vertegenwoordiger/maand.
|
Genesys biedt callcenter in abonnement voor €75/vertegenwoordiger/maand.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Genesys biedt een selfserviceportaal in het abonnement voor €75/vertegenwoordiger/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per accoount of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Genesys biedt een Facebook-integratie in abonnement voor €140/vertegenwoordiger/maand.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Genesys biedt een Twitter-integratie in abonnement voor €140/vertegenwoordiger/maand.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Genesys biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Genesys biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Genesys LiveAgent biedt een kennisbank in abonnement voor €75/vertegenwoordiger/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Genesys biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Genesys LiveAgent biedt automatisering en regels in abonnement voor €75/vertegenwoordiger/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Genesys biedt API-functies in abonnement voor €75/vertegenwoordiger/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functie in All-inclusive abonnement voor €49/vertegenwoordiger/maand.
|
Genesys biedt IVR-functie in abonnement voor €75/vertegenwoordiger/maand.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken in All-inclusive abonnement voor €39/vertegenwoordiger/maand.
|
Genesys biedt videogesprekken in abonnement voor €75/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Genesys biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €75/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Genesys biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket + Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
|
Genesys biedt onbeperkte chatknoppen in het abonnement voor €110/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Genesys biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €110/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Genesys biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Genesys biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Migreer uw gesprekken naar LiveAgent live chatsoftware. Creëer diepere klantenrelaties met een enkele knop op uw website.
U kunt op uw websites klantenservice bieden met de snelste live chatwidget op de markt met weergegeven snelheden van 2,5 seconden. Bekijk de vergelijking van chatwidgets of probeer het uit en ontdek het zelf.
Verhoog de klantenbetrokkenheid met proactieve chatuitnodigingen, schakel tussen chatvensters en volg klanteninteractie met analyses. Profiteer van de realtime typeweergave en bied uw websitebezoekers een snelle en consistente ervaring.
Probeer het gratis uit. Klik op de onderstaande knop en meld u aan. Als u eerst een preview wilt, bekijk dan deze video voor een rondleiding door LiveAgent. Wanneer u klaar bent, migreert u uw gegevens handmatig.
Live chatten is slechts één van de tools die u tot uw beschikking heeft wanneer u voor LiveAgent kiest. Profiteer van ons ticketsysteem en koppel uw emailadres, zet een callcenter op en schrijf artikels voor uw kennisbank met aangepaste branding.
Wees sociaal en verbind uw Facebook, Twitter en Instagram om alle belangrijke kanalen te bekijken waar uw klanten tijd doorbrengen. Dit alles hoeft uw budget niet te verpesten en u beslist welke tools en functies u wel wilt gebruiken.
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten
Peter Komornik, CEO
Als u meer informatie wilt, ga dan naar onze pagina met functies om alle geweldige tools te zien of ontdek over productiviteitstips en klantenservice in LiveAgent academy.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Om van Genesys naar LiveAgent te migreren, moet u een handmatige gegevensoverdracht uitvoeren aangezien we momenteel geen plug-in beschikbaar. Laat het ons weten als u geïnteresseerd bent in de plug-in en we zullen deze toevoegen aan onze takenlijst.
Uw bedrijf kan migreer gegevens zoals tickets, beheerders, vertegenwoordigers, klanteninformatie, tags, bijlagen en meer van Genesys naar LiveAgent.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar