Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Overschakelen naar LiveAgent & migreer uw gegevens van Genesys.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Stapt u over vanuit Genesys?

LiveAgent heeft alles wat u nodig hebt om uw klanten een betere ervaring te bieden. Zorg voor een verenigd ticketsysteem dat email, chat, sociale kanalen, callcentra kan verwerken, en kennisbank voor een eerlijke prijs.

Blijf lezen om meer te weten te komen over onze helpdesksoftware of probeer het 14 dagen gratis uit. Geen kredietkaartgegevens vereist en geen verplichtingen.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Genesys versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Genesys
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Genesys biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Genesys biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Genesys biedt een callcenter..
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Genesys biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Genesys biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Genesys biedt een Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Genesys biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Genesys biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
Genesys biedt een WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Genesys biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Genesys biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Genesys biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Genesys biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Genesys biedt IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Genesys biedt videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Genesys biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Genesys biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Genesys biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Genesys biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Genesys biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Genesys biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
LiveAgent proactive chat invitation

Snelste live chatwidget tot uw dienst

Migreer uw gesprekken naar LiveAgent live chatsoftware. Creëer diepere klantenrelaties met een enkele knop op uw website.

U kunt op uw websites klantenservice bieden met de snelste live chatwidget op de markt met weergegeven snelheden van 2,5 seconden. Bekijk de vergelijking van chatwidgets of probeer het uit en ontdek het zelf.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met proactieve chatuitnodigingen, schakel tussen chatvensters en volg klanteninteractie met analyses. Profiteer van de realtime typeweergave en bied uw websitebezoekers een snelle en consistente ervaring.

Laat ons u helpen uw gegevens gratis te migreren

Probeer het gratis uit. Klik op de onderstaande knop en meld u aan. Als u eerst een preview wilt, bekijk dan deze video voor een rondleiding door LiveAgent. Wanneer u klaar bent, migreert u uw gegevens handmatig.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Bekijk wat u naast live chat krijgt

LiveAgent CRM integrations

Meer tools voor een eerlijke prijs

Live chatten is slechts één van de tools die u tot uw beschikking heeft wanneer u voor LiveAgent kiest. Profiteer van ons ticketsysteem en koppel uw emailadres, zet een callcenter op en schrijf artikels voor uw kennisbank met aangepaste branding.

Wees sociaal en verbind uw Facebook, Twitter en Instagram om alle belangrijke kanalen te bekijken waar uw klanten tijd doorbrengen. Dit alles hoeft uw budget niet te verpesten en u beslist welke tools en functies u wel wilt gebruiken.

Bekijk onze prijzen voor meer informatie.

Sluit u aan bij anderen en word een tevreden klant

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

black Slido logo

Klaar om uw migratie te starten?

Als u meer informatie wilt, ga dan naar onze pagina met functies om alle geweldige tools te zien of ontdek over productiviteitstips en klantenservice in LiveAgent academy.

Multiple tickets feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
Related Articles to Genesys migratie
Houd de beschikbaarheid van uw vertegenwoordigers in de gaten. Probeer de functie van LiveAgent - Beschikbaarheid van vertegenwoordigers . Krijg een overzicht wanneer uw vertegenwoordigers online zijn. Lees er meer over.

Beschikbaarheid vertegenwoordiger

LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma.

LiveAgent biedt geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, zoals een ticketsysteem, automatisering, rapportage en gamificatie. Het biedt ook live chat en een ingebouwd callcenter.

Ontdek LiveAgent

LiveAgent biedt geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, zoals een ticketsysteem, automatisering, rapportage en gamificatie. Het biedt ook live chat en een ingebouwd callcenter.

Word een partner van Impressum en krijg toegang tot een breed scala aan klantenservicesoftware en zelfservicesoftware. Meld u vandaag nog aan!

Hoe voegt u live chat toe aan de Actinic winkel

Word een partner van Impressum en krijg toegang tot een breed scala aan klantenservicesoftware en zelfservicesoftware. Meld u vandaag nog aan!

LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180 functies en 40 integraties die spraakcommunicatie stroomlijnt en bedrijfsregels automatiseert.

Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent

LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180 functies en 40 integraties die spraakcommunicatie stroomlijnt en bedrijfsregels automatiseert.

Probeer alle communicatiekanalen uit terwijl uw LiveAgent klaar is. Chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren, forums, feedback, Twitter.

Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent

Probeer alle communicatiekanalen uit terwijl uw LiveAgent klaar is. Chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren, forums, feedback, Twitter.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent: Beheer ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen. Kies een kosteneffectieve oplossing met meer dan 180 functies.

Hoe maakt u contactgroepen in LiveAgent

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent: Beheer ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen. Kies een kosteneffectieve oplossing met meer dan 180 functies.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo