Op zoek naar een Gmail-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Gmail-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Bent u uw webmail beu?

Gmail is een van de populairste en meest gebruikte emailservices. We zijn allemaal gewend geraakt aan de gratis opslag, de knop voor het ongedaan maken van het verzenden en de extra handige functies zoals snoozen, tags of mappen. We zouden zo ver willen gaan om te zeggen dat Gmail de perfecte emailoplossing is voor individuen. Het houdt alles netjes en georganiseerd.

Als het echter gaat om het gebruik van Gmail voor bedrijven, met name voor klantenondersteuning, zijn er enkele beperkingen. Helaas ondersteunt Gmail geen algemene inbox met integraties voor meerdere kanalen of een dashboardoverzicht voor meerdere vertegenwoordigers . Dit zijn beide essentiële functies in de klantenservice. Als u op zoek bent naar een Gmail-alternatief voor uw ondersteuningsafdeling, is LiveAgent wellicht de juiste oplossing voor u.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Importeer uw emails in LiveAgent en profiteer van onze
klantenserviceoplossing met meerdere kanalen

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Sterke helpdesk functies

Overweeg LiveAgent als Gmail-alternatief voor uw bedrijven. LiveAgent heeft meer dan 179 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties. Maak gebruik van onze krachtige analyse- en rapportagefuncties, gamificatiefuncties of ingebouwde kennisbank.

Laat LiveAgent het zware werk doen, zodat u zich kunt concentreren op het opbouwen van betekenisvolle relaties met uw klanten.

3 redenen waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Implementeer een algemene inbox in uw bedrijf en profiteer van deze voordelen:

Verhoogde klantentevredenheid

LiveAgent verhoogt klantentevredenheid & verbetert de conversiepercentages.

Verbeterde productiviteit van uw vertegenwoordigers

Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.

Contactpunt

Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken van meerdere kanalen op één plek afhandelen.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden conciërgemigratieservices van de meeste populaire helpdeskoplossingen.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Gebruik de sterkte van een algemene inbox

De ideale klantenservicesoftware moet transparant en gemakkelijk toegankelijk zijn voor alle agenten op uw afdeling. Het moet integraties met meerdere kanalen ondersteunen en extra helpdeskfuncties bieden, zoals automatisering. De algemene inbox van LiveAgent doet precies dat.

De algemene inbox van LiveAgent is een slimmere versie van uw huidige emailinbox. Hiermee kunt u berichten verzenden en ontvangen via meerdere kanalen, zoals email, live chat, sociale media of zelfs spraak- en video-oproepen. Het elimineert de noodzaak voor het delen van accounts en het monitoren van apparaten. Alle nieuwe tickets worden automatisch in het LiveAgent-dashboard gepusht en kunnen door alle vertegenwoordigers worden bekeken en beantwoord.

Met de algemene inbox kunt u tags, herinneringen, interne notities toevoegen, tickets automatiseren voor afdelingen of specifieke vertegenwoordigers en nog veel meer. Als u op zoek bent naar een Gmail-alternatief voor uw bedrijf, overweeg dan LiveAgent.

Maak gebruik van de hybride ticketstroom

Als u op zoek bent naar een Gmail-alternatief voor uw bedrijf, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent maakt gebruik van de hybride ticketstroom, een essentiële functie in klantenondersteuning omdat het de productiviteit van vertegenwoordigers verhoogt. De hybride ticketstroom zorgt ervoor dat alle tickets er hetzelfde uitzien, ongeacht via welk communicatiekanaal ze zijn ontvangen. Met de ticketstroom kun je de reis van uw klant via verschillende kanalen volgen, maar altijd in hetzelfde hybride ticket blijven. Zo heeft u alle belangrijke informatie over uw klanten en hun problemen binnen handbereik.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we onze klanten uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden.

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Automatiseer taken om tijd te besparen

Automatisering is een essentiële functie voor klantenondersteuning omdat het veel tijd bespaart. Hiermee kunt u gewone taken automatiseren, workflows maken of unieke automatiseringsregels volgens uw zakelijke behoeften.

p>Automatiseringsregels kunnen bijvoorbeeld automatisch tickets (in elk stadium) toewijzen aan individuele vertegenwoordigers of afdelingen. Het enige dat u hoeft te doen, is een “trigger” kiezen en de regel wordt uitgevoerd. In LiveAgent kunnen automatiseringsregels worden gebaseerd op elke ticketparameter, gebeurtenis of tijdsvoorwaarde.

Beslis of LiveAgent een goed Gmail-alternatief is voor uw bedrijven met onze gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart vereist.

Breng uw klantenservice naar een hoger niveau

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor Gmail. Sluit u aan bij bedrijven als Yamaha, BMW, Huawei en Oxford University en bied klantenservice van wereldklasse. Met LiveAgent is het eenvoudig. Begin vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart vereist.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent elimineert tegenslagen bij klantenservice

Slow customer support

12% van de Amerikanen beoordeelt hun grootste frustratie over klantenservice als ‘gebrek aan snelheid’. Statista p>

Social medias integrated into the help desk software

72% van de consumenten beschouwt het moeten uitleggen van hun probleem aan meerdere mensen als een slechte klantenservice. Dimensioneel onderzoek

Simple and efficient customer service

Klantenverloop

Een derde van de consumenten zegt dat ze zouden overwegen om van bedrijf te veranderen na slechts één geval van slechte klantenservice. American Express

Gebrek aan transparantie

72% van de consumenten zegt dat wanneer ze contact opnemen met de klantenservice, ze verwachten dat de agent “weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht en inzicht heeft in hun eerdere afspraken.” Microsoft

Ontdek waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Wilt u ons vergelijken met verschillende oplossingen?

Benieuwd hoe we het doen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Gmail alternatief
Schakel over naar geweldige live chatsoftware met een ticketsysteem met meerdere kanalen. Verbeter uw helpdesk met email, sociale media en nog veel meer.

Op zoek naar Gebruiksvriendelijk alternatief?

LiveAgent wordt geprezen voor het verbeteren van klantenservice, het verhogen van klantentevredenheid en het verbeteren van verkoopresultaten.

LiveAgent is een perfect HelpSpot-alternatief. Maak kennis met ons ongelooflijke ticketsysteem met meerdere kanalen en start uw gratis proefperiode.

Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?

LiveAgent wordt geprezen om zijn effectieve klantenservice en communicatieverbetering. Klanten en bedrijven ervaren positieve resultaten, zoals hogere klantentevredenheid en verhoogde verkoop.

Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2024 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantbeoordelingen van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.

Schakel over van Hesk naar LiveAgent en krijg een ticketsysteem met meerdere kanalen dat sociale media afhandelt en een supersnelle live chatwidget.

Op zoek naar een Hesk-alternatief?

Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!

Ontdek het beste alternatief voor livechat

Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x