Verbeter uw klanteninteracties met een volledig gratis abonnement van LiveAgent. Met onbeperkte gratis vertegenwoordiders, emails, live chats, oproepen en contactformulieren staat u klaar om uw klanten altijd tevreden en loyaal te houden.
Uw tickets raken niet langer verloren of vergeten, terwijl alle communicatie van meerdere ondersteuningskanalen netjes is gesorteerd in één algemene inbox.
Wat is inbegrepen in het gratis abonnement van LiveAgent:
Gratis ticketingsoftware
Gratis live chat
Gratis callcenter
Gratis kennisbank
Gratis onbeperkt aantal vertegenwoordigers
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
We begrijpen dat als u een nieuw bedrijf start het soms moeilijk is om in een vroeg stadium financieel te investeren in helpdesksoftware. Daarom bieden we een gratis helpdesk abonnement dat de belangrijkste ondersteuningskanalen en ticketingfuncties omvat.
LiveAgent helpt uw team efficiënter te werken, zodat u tijd kunt besparen en nieuwe klanten kunt aantrekken door klantenondersteuning te bieden op alle communicatiekanalen.
Implementeer gratis helpdesksoftware in uw bedrijf en geniet van deze voordelen
Helpdeskfuncties helpen u de totale tijd die wordt besteed aan het oplossen van een klantenprobleem te minimaliseren.
Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken van meerdere kanalen op één plaats afhandelen.
Door alle ondersteuningskanalen op één plaats te beheren, besteden uw vertegenwoordigers minder tijd aan het afhandelen van problemen.
Het gratis abonnement van LiveAgent is beperkt en omvat niet alle ticketing- en helpdeskfuncties, zoals automatiseringen, regels, overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, sociale accounts en geavanceerde rapporten … Controleer en vergelijk welke functies zijn opgenomen of ontbreken in het gratis abonnement.
7-daagse ticketgeschiedenis
Beperkte integraties
Geen sociale accounts
Ontbrekende functies
Vanaf € 15/maand
Ticketgeschiedenis is niet beperkt
Meer beschikbare functies
We willen dat bedrijven zich aanmelden voor ons gratis abonnement van LiveAgent en de basisfuncties van de helpdesk gebruiken, maar tegelijkertijd hebben we beperkingen nodig om misbruik te verminderen. Daarom kunnen we kleinere bedrijven helpen groeien en mogelijk upgraden naar onze onbeperkte abonnementen met tal van functies.
Om uw gratis abonnement van LiveAgent actief te houden, logt u ten minste eenmaal per 21 dagen in op uw account, anders wordt uw account automatisch opgeschort.
U kunt uw gratis abonnement op elk moment upgraden om onbeperkte ticketgeschiedenis, meer functies en geen beperking aan het aantal live chatknoppen, emailadressen, telefoonnummers en contactformulieren te ontvangen.
Beleid inzake redelijk gebruik
We willen ervoor zorgen dat al onze klanten onder alle omstandigheden kunnen genieten en succesvol gebruik kunnen maken van onze service. Als sommige klanten zoveel gegevens gebruiken of regels overtreden dat dit van invloed kan zijn op andere gebruikers, kunnen we contact opnemen met dergelijke overtreders om het wijzigen van hun gebruik en limieten te bespreken of hun accounts te annuleren.
We behouden ons ook het recht voor om de accountbeperkingen zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.
Beperkingen van het gratis abonnement van LiveAgent:
U kunt niet alle berichten zien die ouder zijn dan zeven dagen.
Niet meer dan één emailadres, live chatknop, telefoonnummer, contactformulier.
Geen integratie met Facebook, Instagram, Twitter.
Meerdere functies, automatiseringen en regels zijn beperkt in dit abonnement.
We bieden migratieservices voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
Betrek de bezoekers van uw website voordat ze uw website verlaten. Help ze bij het koopproces en ontdek hun pijnpunten.
Bent u klaar om live chat te gebruiken om uw inkomsten te verhogen en verloop te verminderen?
Eén interface voor het beheer van alle communicatiekanalen. Ontvang al uw klantondersteuningsverzoeken van verschillende kanalen en behandel ze vanuit één gedeelde inbox. Elk verzoek van een klant wordt omgezet in een ticket, waardoor het voor vertegenwoordigers gemakkelijker wordt om problemen sneller en effectiever op te lossen.
We bieden migratieservices voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
Voeg uw telefoonnummer toe aan LiveAgent en begin met bellen en gebeld worden via browser, hardwaretelefoon of mobiele apps. Sla onbeperkt gespreksopnames op in LiveAgent, het kan u helpen met juridische problemen en daarmee de reputatie van uw bedrijf veiligstellen.
Wanneer u een kennisbank opzet, kunnen uw klanten hun eigen oplossingen vinden zonder contact op te nemen met uw ondersteuningsteam. Daarom kunnen uw vertegenwoordigers voordeel halen uit deze situaties en meer tijd besteden aan urgente en cruciale kwesties.
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Helpdesksoftware is een uniforme oplossing voor elk bedrijf dat worstelt met het afhandelen van grote hoeveelheden vragen van klanten. Bovendien stelt het uw klantenservice in staat om de problemen van klanten vanuit één enkele interface effectief af te handelen.
De beste gratis helpdesk is voor elk bedrijf anders. Om het beste voor uw bedrijf te kiezen, raden we u aan onderzoek te doen naar platforms voor softwarebeoordeling om de functies, prijzen en aanpassingsopties te vergelijken. Door dit onderzoek uit te voeren, kunt u snel en effectief de beste gratis helpdesk kiezen op basis van de behoeften en voorkeuren van uw bedrijf.
Als u op zoek bent naar een manier om de klantenervaring te verbeteren en een concurrentievoordeel te behalen, dan is helpdesksoftware de juiste keuze voor u. Helpdesksoftware kan uw klein bedrijf onmiddellijk transformeren. Klantentrouw begint bij het bieden van uitstekende klantenservice.
LiveAgent is een helpdeskoplossing voor allerlei soorten bedrijven. Omdat elk bedrijf verschillende behoeften heeft, bieden we 3 verschillende abonnementen met verschillende functiesets. Bovendien bieden we ook een volledig gratis account aan, wat een bijzonder goede optie is voor elke solopreneur of startend bedrijf.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar