Verbeter uw klanteninteracties met een volledig gratis abonnement van LiveAgent. Met onbeperkte gratis vertegenwooriders, emails, live chats, oproepen en contactformulieren staat u klaar om uw klanten altijd tevreden en loyaal te houden.
Uw tickets raken niet langer verloren of vergeten, terwijl alle communicatie van meerdere ondersteuningskanalen netjes is gesorteerd in één algemene inbox.
Wat is inbegrepen in het gratis abonnement van LiveAgent:
Gratis ticketingsoftware
Gratis live chat
Gratis callcenter
Gratis kennisbank
Gratis onbeperkt aantal vertegenwoordigers
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
We begrijpen dat als u een nieuw bedrijf start het soms moeilijk is om in een vroeg stadium financieel te investeren in helpdesksoftware. Daarom bieden we een gratis helpdesk abonnement dat de belangrijkste ondersteuningskanalen en ticketingfuncties omvat.
LiveAgent helpt uw team efficiënter te werken, zodat u tijd kunt besparen en nieuwe klanten kunt aantrekken door klantenondersteuning te bieden op alle communicatiekanalen.
Implementeer gratis helpdesksoftware in uw bedrijf en geniet van deze voordelen
Helpdeskfuncties helpen u de totale tijd die wordt besteed aan het oplossen van een klantenprobleem te minimaliseren.
Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken van meerdere kanalen op één plaats afhandelen.
Onderhoud waardevolle relaties met uw loyale en nieuwe klanten.
Door alle ondersteuningskanalen op één plaats te beheren, besteden uw vertegenwoordigers minder tijd aan het afhandelen van problemen.
Het gratis abonnement van LiveAgent is beperkt en omvat niet alle ticketing- en helpdeskfuncties, zoals automatiseringen, regels, overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, sociale accounts en geavanceerde rapporten … Controleer en vergelijk welke functies zijn opgenomen of ontbreken in het gratis abonnement.
7-daagse ticketgeschiedenis
Beperkte integraties
Geen sociale accounts
Ontbrekende functies
Vanaf € 15/maand
Ticketgeschiedenis is niet beperkt
Meer beschikbare functies
We willen dat bedrijven zich aanmelden voor ons gratis abonnement van LiveAgent en de basisfuncties van de helpdesk gebruiken, maar tegelijkertijd hebben we beperkingen nodig om misbruik te verminderen. Daarom kunnen we kleinere bedrijven helpen groeien en mogelijk upgraden naar onze onbeperkte abonnementen met tal van functies.
Om uw gratis abonnement van LiveAgent actief te houden, logt u ten minste eenmaal per 21 dagen in op uw account, anders wordt uw account automatisch opgeschort.
U kunt uw gratis abonnement op elk moment upgraden om onbeperkte ticketgeschiedenis, meer functies en geen beperking aan het aantal live chatknoppen, emailadressen, telefoonnummers en contactformulieren te ontvangen.
Beleid inzake redelijk gebruik
We willen ervoor zorgen dat al onze klanten onder alle omstandigheden kunnen genieten en succesvol gebruik kunnen maken van onze service. Als sommige klanten zoveel gegevens gebruiken of regels overtreden dat dit van invloed kan zijn op andere gebruikers, kunnen we contact opnemen met dergelijke overtreders om het wijzigen van hun gebruik en limieten te bespreken of hun accounts te annuleren.
We behouden ons ook het recht voor om de accountbeperkingen zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.
Beperkingen van het gratis abonnement van LiveAgent:
U kunt niet alle berichten zien die ouder zijn dan zeven dagen.
Niet meer dan één emailadres, live chatknop, telefoonnummer, contactformulier.
Geen integratie met Facebook, Instagram, Twitter.
Meerdere functies, automatiseringen en regels zijn beperkt in dit abonnement.
We bieden migratieservices voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
Betrek de bezoekers van uw website voordat ze uw website verlaten. Help ze bij het koopproces en ontdek hun pijnpunten.
Bent u klaar om live chat te gebruiken om uw inkomsten te verhogen en verloop te verminderen?
Eén interface voor het beheer van alle communicatiekanalen. Ontvang al uw klantondersteuningsverzoeken van verschillende kanalen en behandel ze vanuit één gedeelde inbox. Elk verzoek van een klant wordt omgezet in een ticket, waardoor het voor vertegenwoordigers gemakkelijker wordt om problemen sneller en effectiever op te lossen.
We bieden migratieservices voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
Voeg uw telefoonnummer toe aan LiveAgent en begin met bellen en gebeld worden via browser, hardwaretelefoon of mobiele apps. Sla onbeperkt gespreksopnames op in LiveAgent, het kan u helpen met juridische problemen en daarmee de reputatie van uw bedrijf veiligstellen.
Wanneer u een kennisbank opzet, kunnen uw klanten hun eigen oplossingen vinden zonder contact op te nemen met uw ondersteuningsteam. Daarom kunnen uw vertegenwoordigers voordeel halen uit deze situaties en meer tijd besteden aan urgente en cruciale kwesties.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .