Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Gratis Nederlandse ticketing software

Met gratis ticketing software kunt u uw klantencommunicatie stroomlijnen via meerdere kanalen. Alle vragen van klanten worden in één algemene inbox ontvangen en hebben dezelfde uniforme uitstraling.

Gratis ticketing software is ongelooflijk handig voor bedrijven van elke omvang. Het geeft vertegenwoordigers duidelijkheid, verbetert de reactietijd en verhoogt de klantentevredenheid.

Het verbeteren van de klantentevredenheid is het beste kostenloze initiatief dat u voor uw bedrijf kunt starten. Volgens Forbes meldt 84% van de bedrijven die werken aan het verbeteren van hun klantenervaring een stijging van hun omzet.

De voordelen van een gratis ticketing oplossing

Implementeer gratis ticketing software in uw bedrijf en geniet van deze voordelen:

Clock icon

Snellere reactietijden

Met gratis ticketing functies kunt u de totale tijd die u besteedt aan het oplossen van een klantenprobleem tot een minimum beperken.

Cloud icon

Centraal contactpunt

Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken vanuit meerdere kanalen op één en dezelfde plaats afhandelen.

Tachometer icon

Verbeterde productiviteit van uw vertegenwoordigers

Door alle ondersteuningskanalen op één en dezelfde plaats te beheren, besteden uw vertegenwoordigers minder tijd aan het oplossen van problemen.

undraw emails 6uqr

Functies voor gratis ticketing software

Onze gratis ticketing software ontvangt tickets van vier kanalen: live chat, email, callcenter en kennisbank.

Live chat: spreek de bezoekers van uw website aan voordat ze uw website verlaten. Help ze bij het koopproces en ontdek hun problemen.

Callcenter: voeg uw telefoonnummer toe aan LiveAgent en begin met bellen en gebeld worden via uw browser, hardwaretelefoon of mobiele apps. Sla onbeperkt gespreksopnames op in LiveAgent.

Email: ontvang al uw klantenondersteuningsverzoeken van verschillende kanalen en behandel ze vanuit één gedeelde inbox.

Kennisbank: ontvang een melding wanneer u opmerkingen ontvangt in de klantenportaalforums. Verzamel belangrijke feedback en nieuwe ideeën van uw klanten.


Beperkingen van onze gratis Nederlandse ticketing software

We willen dat u geniet van ons gratis ticketingsysteem, maar er moeten beperkingen worden opgelegd om misbruik te verminderen. De volgende beperkingen zijn van toepassing:

Ticketgeschiedenis van 7 dagen: u kunt niet alle berichten zien die ouder zijn dan 7 dagen.

Eén integratie: niet meer dan één emailadres, live chatknop, telefoonnummer en contactformulier.

Sociale accounts: geen integratie met Facebook, Instagram, Twitter.

Ontbrekende functies: meerdere functies, automatiseringen en regels zijn beperkt in dit abonnement.

developer support

Gratis ticketing software elimineert tegenslagen bij de klantenservice

Clock

Langzame reactietijden

12% van de Amerikanen beschouwt “een gebrek aan snelheid” als hun grootste frustratie bij klantenservice. Statista

Group 370 icon

Gebrek aan duidelijkheid op alle media

72% van de consumenten ziet het feit dat ze hun probleem aan meerdere mensen moeten uitleggen als een slechte klantenservice. Dimensionaal onderzoek

Zoom icon

Gebrek aan doorzichtigheid

72% van de consumenten zegt dat wanneer ze contact opnemen met de klantenservice, ze verwachten dat de vertegenwoordiger “weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht en dat hij inzicht heeft in hun eerdere contacten”. Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Probeer LiveAgent vandaag nog

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor KMO’s in 2020. Start met onze gratis ticketing oplossing en upgrade op elk moment naar een betalende versie om een ​​onbeperkte ticketgeschiedenis, meer functies en een onbeperkt aantal live chatknoppen, emailadressen, telefoonnummers en contactformulieren te ontvangen.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe kan een gratis proefversie van ticketsoftware uw team helpen?

Gratis proefversie van ticketsoftware stelt uw vertegenwoordigers in staat vertrouwd te raken met het systeem en het biedt ook meteen een betere klantenservice. Met geautomatiseerde taken in één uniform systeem kunnen de vertegenwoordigers meer vragen in minder tijd en met minder moeite beheren. Bovendien kunnen de vertegenwoordigers het aantal tickets verlagen door inzichtelijke kennisbankartikels te maken, zoals How-to-handleidingen.

Wat zijn de voordelen van ticketing?

De voordelen van ticketing zijn onder meer klantenbehoud, klantentevredenheid, hogere omzet, verbeterde workflow, werkdruk en concurrentievoordeel.

Wat is het beste gratis of goedkope online klantenondersteuningsplatform voor een prijsbewust startend bedrijf?

LiveAgent biedt een gratis account en een budgetvriendelijk abonnement voor elk bedrijf dat zijn ondersteunende diensten meteen wil verbeteren. Neem een proefabonnement of maak een volledig gratis account aan.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo