De #1 gratis ticketsoftware

Geniet van gratis live chat, bellen en kennisbeheer.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Gratis Nederlandse ticketing software

Met gratis ticketsoftware kunt u uw klantencommunicatie via meerdere kanalen stroomlijnen. Alle vragen van klanten worden ontvangen in één algemene inbox en hebben dezelfde uniforme uitstraling.

Gratis ticketsoftware is ongelooflijk handig voor bedrijven van elke omvang. Het schept duidelijkheid voor vertegenwoordigers, verbetert de reactietijd en verhoogt de klantentevredenheid.

Het verbeteren van uw klantentevredenheid is het beste gratis initiatief dat u voor uw bedrijf start. Volgens Forbes , 84% van de bedrijven die werken aan het verbeteren van hun klantenervaring meldt een stijging van hun omzet.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

De voordelen van een gratis ticketing oplossing

Implementeer gratis ticketing software in uw bedrijf en geniet van deze voordelen:

De voordelen van een gratis ticketing oplossing

Snellere reactietijden

Met gratis ticketing functies kunt u de totale tijd die u besteedt aan het oplossen van een klantenprobleem tot een minimum beperken.

Snellere reactietijden

Centraal contactpunt

Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken vanuit meerdere kanalen op één en dezelfde plaats afhandelen.

Centraal contactpunt

Verbeterde productiviteit van uw vertegenwoordigers

Door alle ondersteuningskanalen op één en dezelfde plaats te beheren, besteden uw vertegenwoordigers minder tijd aan het oplossen van problemen.

emails on tablet - illustration

Functies voor gratis ticketing software

Onze gratis ticketing software ontvangt tickets van vier kanalen: live chat, email, callcenter en kennisbank.

Live chat: spreek de bezoekers van uw website aan voordat ze uw website verlaten. Help ze bij het koopproces en ontdek hun problemen.

Callcenter: voeg uw telefoonnummer toe aan LiveAgent en begin met bellen en gebeld worden via uw browser, hardwaretelefoon of mobiele apps. Sla onbeperkt gespreksopnames op in LiveAgent.

Email: ontvang al uw klantenondersteuningsverzoeken van verschillende kanalen en behandel ze vanuit één gedeelde inbox.

Kennisbank: ontvang een melding wanneer u opmerkingen ontvangt in de klantenportaalforums. Verzamel belangrijke feedback en nieuwe ideeën van uw klanten.


Beperkingen van onze gratis Nederlandse ticketing software

We willen dat u geniet van ons gratis ticketingsysteem, maar er moeten beperkingen worden opgelegd om misbruik te verminderen. De volgende beperkingen zijn van toepassing:

Ticketgeschiedenis van 7 dagen: u kunt niet alle berichten zien die ouder zijn dan 7 dagen.

Eén integratie: niet meer dan één emailadres, live chatknop, telefoonnummer en contactformulier.

Sociale accounts: geen integratie met Facebook, Instagram, Twitter.

Ontbrekende functies: meerdere functies, automatiseringen en regels zijn beperkt in dit abonnement.

developer support illustration

Gratis ticketing software elimineert tegenslagen bij de klantenservice

Gratis ticketing software elimineert tegenslagen bij de klantenservice

Langzame reactietijden

12% van de Amerikanen beschouwt “een gebrek aan snelheid” als hun grootste frustratie bij klantenservice. Statista

Langzame reactietijden

Gebrek aan duidelijkheid op alle media

72% van de consumenten ziet het feit dat ze hun probleem aan meerdere mensen moeten uitleggen als een slechte klantenservice. Dimensionaal onderzoek

Gebrek aan duidelijkheid op alle media

Gebrek aan doorzichtigheid

72% van de consumenten zegt dat wanneer ze contact opnemen met de klantenservice, ze verwachten dat de vertegenwoordiger “weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht en dat hij inzicht heeft in hun eerdere contacten”. Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Probeer LiveAgent vandaag nog

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor KMO’s in 2020. Start met onze gratis ticketing oplossing en upgrade op elk moment naar een betalende versie om een ​​onbeperkte ticketgeschiedenis, meer functies en een onbeperkt aantal live chatknoppen, emailadressen, telefoonnummers en contactformulieren te ontvangen.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe kan een gratis proefversie van ticketsoftware uw team helpen?

Gratis proefversie van ticketsoftware stelt uw vertegenwoordigers in staat vertrouwd te raken met het systeem en het biedt ook meteen een betere klantenservice. Met geautomatiseerde taken in één uniform systeem kunnen de vertegenwoordigers meer vragen in minder tijd en met minder moeite beheren. Bovendien kunnen de vertegenwoordigers het aantal tickets verlagen door inzichtelijke kennisbankartikels te maken, zoals How-to-handleidingen.

Wat zijn de voordelen van ticketing?

De voordelen van ticketing zijn onder meer klantenbehoud, klantentevredenheid, hogere omzet, verbeterde workflow, werkdruk en concurrentievoordeel.

Wat is het beste gratis of goedkope online klantenondersteuningsplatform voor een prijsbewust startend bedrijf?

LiveAgent biedt een gratis account en een budgetvriendelijk abonnement voor elk bedrijf dat zijn ondersteunende diensten meteen wil verbeteren. Neem een proefabonnement of maak een volledig gratis account aan.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo