De #1 gratis ticketsoftware

Geniet van gratis live chat, bellen en kennisbeheer.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Gratis Nederlandse ticketing software

Met gratis ticketsoftware kunt u uw klantencommunicatie via meerdere kanalen stroomlijnen. Alle vragen van klanten worden ontvangen in één algemene inbox en hebben dezelfde uniforme uitstraling.

Gratis ticketsoftware is ongelooflijk handig voor bedrijven van elke omvang. Het schept duidelijkheid voor vertegenwoordigers, verbetert de reactietijd en verhoogt de klantentevredenheid.

Het verbeteren van uw klantentevredenheid is het beste gratis initiatief dat u voor uw bedrijf start. Volgens Forbes , 84% van de bedrijven die werken aan het verbeteren van hun klantenervaring meldt een stijging van hun omzet.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

De voordelen van een gratis ticketing oplossing

Implementeer gratis ticketing software in uw bedrijf en geniet van deze voordelen:

Snellere reactietijden

Met gratis ticketing functies kunt u de totale tijd die u besteedt aan het oplossen van een klantenprobleem tot een minimum beperken.

Centraal contactpunt

Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken vanuit meerdere kanalen op één en dezelfde plaats afhandelen.

Verbeterde productiviteit van uw vertegenwoordigers

Door alle ondersteuningskanalen op één en dezelfde plaats te beheren, besteden uw vertegenwoordigers minder tijd aan het oplossen van problemen.

emails on tablet - illustration

Functies voor gratis ticketing software

Onze gratis ticketsoftware ontvangt tickets via vier kanalen: live chat, email, callcenter en kennisbank.

Live chat: Betrek uw websitebezoekers voordat ze uw site verlaten. Help ze met het koopproces en ontdek hun pijnpunten.

Callcenter: Voeg uw telefoonnummer toe aan LiveAgent en begin met bellen en gebeld worden via uw browser, hardwaretelefoon of mobiele apps. Bewaar onbeperkte gespreksopnames in LiveAgent.

Email: Ontvang al uw klantenondersteuningsverzoeken van verschillende kanalen en behandel ze vanuit één gedeelde inbox.

Kennisbank: Krijg gewaarschuwd wanneer u opmerkingen ontvangt in klantenportaalforums. Verzamel belangrijke feedback en nieuwe ideeën van uw klanten.

Beperkingen van onze gratis Nederlandse ticketing software

We willen dat u geniet van ons gratis ticketingsysteem, maar er moeten beperkingen worden opgelegd om misbruik te verminderen. De volgende beperkingen zijn van toepassing:

Ticketgeschiedenis van 7 dagen: u kunt niet alle berichten zien die ouder zijn dan 7 dagen.

Eén integratie: niet meer dan één emailadres, live chatknop, telefoonnummer en contactformulier.

Sociale accounts: geen integratie met Facebook, Instagram, Twitter.

Ontbrekende functies: meerdere functies, automatiseringen en regels zijn beperkt in dit abonnement.

developer support illustration

Gratis ticketing software elimineert tegenslagen bij de klantenservice

Langzame reactietijden

12% van de Amerikanen beschouwt “een gebrek aan snelheid” als hun grootste frustratie bij klantenservice. Statista

Gebrek aan duidelijkheid op alle media

72% van de consumenten ziet het feit dat ze hun probleem aan meerdere mensen moeten uitleggen als een slechte klantenservice. Dimensionaal onderzoek

Gebrek aan doorzichtigheid

72% van de consumenten zegt dat wanneer ze contact opnemen met de klantenservice, ze verwachten dat de vertegenwoordiger “weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht en dat hij inzicht heeft in hun eerdere contacten”. Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Probeer LiveAgent vandaag nog

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor KMO’s in 2020. Start met onze gratis ticketing oplossing en upgrade op elk moment naar een betalende versie om een ​​onbeperkte ticketgeschiedenis, meer functies en een onbeperkt aantal live chatknoppen, emailadressen, telefoonnummers en contactformulieren te ontvangen.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Gratis Nederlandse ticketing software
Actief luisteren is essentieel in klantenservice. Het helpt vertegenwoordigers om de behoeften en zorgen van klanten effectief aan te pakken. Dit bevordert vertrouwen, tevredenheid en merkloyaliteit.

Actieve luistervaardigheden

Actief luisteren is essentieel in klantenservice. Het helpt vertegenwoordigers om de behoeften en zorgen van klanten effectief aan te pakken. Dit bevordert vertrouwen, tevredenheid en merkloyaliteit.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Integreer live chat in uw 3dcart winkel voor betere klantenondersteuning en hogere tevredenheid. Pas de chatknoppen aan en beheer de chatinterface via LiveAgent.

Hoe voeg ik live chat toe aan mijn 3dcart-winkel?

Integreer live chat in uw 3dcart winkel voor betere klantenondersteuning en hogere tevredenheid. Pas de chatknoppen aan en beheer de chatinterface via LiveAgent.

Actief luisteren is essentieel in klantenservice. Het helpt vertegenwoordigers om de behoeften en zorgen van klanten effectief aan te pakken. Dit bevordert vertrouwen, tevredenheid en merkloyaliteit.

Actieve luistervaardigheden

Actief luisteren is essentieel in klantenservice. Het helpt vertegenwoordigers om de behoeften en zorgen van klanten effectief aan te pakken. Dit bevordert vertrouwen, tevredenheid en merkloyaliteit.

Live chat is een handige tool voor bedrijven om klantenvragen snel op te lossen. Het stelt bedrijven in staat om met meerdere klanten tegelijk in gesprek te gaan en helpt bij het analyseren van klantenbetrokkenheid en prestaties. Feedback en chattranscripties kunnen worden gebruikt om de servicekwaliteit te verbeteren en klantenproblemen op tijd aan te pakken.

Voordelen van Live Chat en hoe het te gebruiken

Live chat is een handige tool voor bedrijven om klantenvragen snel op te lossen. Het stelt bedrijven in staat om met meerdere klanten tegelijk in gesprek te gaan en helpt bij het analyseren van klantenbetrokkenheid en prestaties. Feedback en chattranscripties kunnen worden gebruikt om de servicekwaliteit te verbeteren en klantenproblemen op tijd aan te pakken.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Een intercomalternatief nodig?

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo