Met gratis ticketsoftware kunt u uw klantencommunicatie via meerdere kanalen stroomlijnen. Alle vragen van klanten worden ontvangen in één algemene inbox en hebben dezelfde uniforme uitstraling.
Gratis ticketsoftware is ongelooflijk handig voor bedrijven van elke omvang. Het schept duidelijkheid voor vertegenwoordigers, verbetert de reactietijd en verhoogt de klantentevredenheid.
Het verbeteren van uw klantentevredenheid is het beste gratis initiatief dat u voor uw bedrijf start. Volgens Forbes , 84% van de bedrijven die werken aan het verbeteren van hun klantenervaring meldt een stijging van hun omzet.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Implementeer gratis ticketing software in uw bedrijf en geniet van deze voordelen:
Met gratis ticketing functies kunt u de totale tijd die u besteedt aan het oplossen van een klantenprobleem tot een minimum beperken.
Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken vanuit meerdere kanalen op één en dezelfde plaats afhandelen.
Door alle ondersteuningskanalen op één en dezelfde plaats te beheren, besteden uw vertegenwoordigers minder tijd aan het oplossen van problemen.
Onze gratis ticketsoftware ontvangt tickets via vier kanalen: live chat, email, callcenter en kennisbank.
Live chat: Betrek uw websitebezoekers voordat ze uw site verlaten. Help ze met het koopproces en ontdek hun pijnpunten.
Callcenter: Voeg uw telefoonnummer toe aan LiveAgent en begin met bellen en gebeld worden via uw browser, hardwaretelefoon of mobiele apps. Bewaar onbeperkte gespreksopnames in LiveAgent.
Email: Ontvang al uw klantenondersteuningsverzoeken van verschillende kanalen en behandel ze vanuit één gedeelde inbox.
Kennisbank: Krijg gewaarschuwd wanneer u opmerkingen ontvangt in klantenportaalforums. Verzamel belangrijke feedback en nieuwe ideeën van uw klanten.
We willen dat u geniet van ons gratis ticketingsysteem, maar er moeten beperkingen worden opgelegd om misbruik te verminderen. De volgende beperkingen zijn van toepassing:
Ticketgeschiedenis van 7 dagen: u kunt niet alle berichten zien die ouder zijn dan 7 dagen.
Eén integratie: niet meer dan één emailadres, live chatknop, telefoonnummer en contactformulier.
Sociale accounts: geen integratie met Facebook, Instagram, Twitter.
Ontbrekende functies: meerdere functies, automatiseringen en regels zijn beperkt in dit abonnement.
12% van de Amerikanen beschouwt “een gebrek aan snelheid” als hun grootste frustratie bij klantenservice. Statista
72% van de consumenten ziet het feit dat ze hun probleem aan meerdere mensen moeten uitleggen als een slechte klantenservice. Dimensionaal onderzoek
72% van de consumenten zegt dat wanneer ze contact opnemen met de klantenservice, ze verwachten dat de vertegenwoordiger “weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht en dat hij inzicht heeft in hun eerdere contacten”. Microsoft
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor KMO’s in 2020. Start met onze gratis ticketing oplossing en upgrade op elk moment naar een betalende versie om een onbeperkte ticketgeschiedenis, meer functies en een onbeperkt aantal live chatknoppen, emailadressen, telefoonnummers en contactformulieren te ontvangen.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Gratis proefversie van ticketsoftware stelt uw vertegenwoordigers in staat vertrouwd te raken met het systeem en het biedt ook meteen een betere klantenservice. Met geautomatiseerde taken in één uniform systeem kunnen de vertegenwoordigers meer vragen in minder tijd en met minder moeite beheren. Bovendien kunnen de vertegenwoordigers het aantal tickets verlagen door inzichtelijke kennisbankartikels te maken, zoals How-to-handleidingen.
De voordelen van ticketing zijn onder meer klantenbehoud, klantentevredenheid, hogere omzet, verbeterde workflow, werkdruk en concurrentievoordeel.
LiveAgent biedt een gratis account en een budgetvriendelijk abonnement voor elk bedrijf dat zijn ondersteunende diensten meteen wil verbeteren. Neem een proefabonnement of maak een volledig gratis account aan.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar