HappyFox is geweldige helpdesksoftware met ticketfuncties, kennisbeheer en een intuïtieve interface. Als u echter op zoek bent naar een HappyFox-alternatief, overweeg dan LiveAgent.
Bij LiveAgent begrijpen we dat geweldige software gepaard gaat met geweldige klantenservice. Daarom hebben we een volledig uitgeruste helpdesksoftware gemaakt die de productiviteit van uw klantenserviceteam zal verhogen, de klantentevredenheid zal verhogen en u tegelijkertijd geld zal besparen. Ontdek de kracht van een algemene inbox, automatiseringsfuncties, hybride ticketsysteem, rapportagefuncties en nog veel meer.
LiveAgent heeft wereldwijd meer dan 15.000 bedrijven en 150 miljoen eindgebruikers bediend. Sluit u bij hen aan bij het bieden van klantenservice van wereldklasse. Wij maken het u gemakkelijk.
Functies | Liveagent Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | HappyFox |
---|---|---|
Ticketing Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing. | HappyFox biedt ticketing. |
Live Chat Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt Live Chat. | HappyFox biedt Live Chat. |
Callcenter Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt een callcenter. | HappyFox biedt geen callcenter. |
Selfservice Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt een selfserviceportaal. | HappyFox biedt een selfserviceportaal. |
Facebook Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie. | HappyFox biedt geen Facebook-integratie. |
Twitter Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie. | HappyFox biedt een Twitter-integratie in abonnement met prijzen op aanvraag. |
Instagram Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | HappyFox biedt geen Instagram-integratie. |
Viber Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | HappyFox biedt geen Viber-integratie. |
WhatsApp WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen. | LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie. | HappyFox biedt een WhatsApp-integratie. |
Kennisbank Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. | LiveAgent biedt een kennisbank. | HappyFox biedt kennisbank in plan met prijzen op aanvraag. |
Klantenforum Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt een klantenforum. | HappyFox biedt klantenforum in plan met prijzen op aanvraag. |
Automatisering en regels Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | HappyFox biedt automatisering en regels in abonnement voor €149/vertegenwoordiger/maand. |
API Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies. | HappyFox biedt API-functies. |
Interactive Voice Response (IVR) Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | HappyFox biedt geen IVR-functies. |
Videogesprekken Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. | LiveAgent biedt videogesprekken. | HappyFox biedt geen videogesprekken. |
Onbeperkte geschiedenis Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | HappyFox biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €149/vertegenwoordiger/maand. |
Onbeperkte websites U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites. | HappyFox biedt onbeperkte websites. |
Onbeperkte chatknoppen U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen. | HappyFox biedt onbeperkte chatknoppen. |
Onbeperkte tickets/mails U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails. | HappyFox biedt geen onbeperkte tickets/mails. |
Onbeperkte gespreksopnames Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames. | HappyFox biedt geen onbeperkte gespreksopnames. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. | HappyFox biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. |
LiveAgent maakt gebruik van de kracht van een universele inbox, hybride ticketsysteem, automatisering, analyse, rapportage en gamification-functies. Het is ook meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende taalvertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt taalaanpasbare widgets.
Geef uw klantenondersteuning vandaag de boost die het nodig heeft met LiveAgent.
Als u op zoek bent naar een HappyFox-alternatief en snelheid een belangrijke maatstaf voor u is, dan is LiveAgent misschien wat u zoekt. LiveAgent heeftde snelste chatwidget op de markt – hij wordt weergegeven in slechts 2,5 seconden. p>
Een snelle chatwidget is de juiste keuze als u een websitebezoeker effectief wilt omzetten in een klant. Volgens een eMarketer-rapport hebben 35% meer mensen online een aankoop gedaan na gebruik van live chat. Dit komt omdat klanten hun vragen direct kunnen laten beantwoorden voordat ze tot aankoop overgaan.
Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven
LiveAgent verhoogt klantentevredenheid & verbetert de conversiepercentages.
Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.
Met meer dan 179 helpdeskfuncties wordt ondersteuning bieden een fluitje van een cent.
De beste waarde voor uw geld krijgen is cruciaal wanneer u op zoek bent naar geweldige helpdesksoftware. Als u op zoek bent naar een concurrerend HappyFox-alternatief, overweeg dan LiveAgent. Met onze software kunt u de productiviteit en klantentevredenheid van uw klantenserviceteam verhogen en tegelijkertijd geld besparen. Probeer LiveAgent vandaag nog. Met LiveAgent krijgt u meer voor minder.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor HappyFox. LiveAgent bespaart u tijd en geld, zodat u zich kunt concentreren op wat belangrijk is: het opbouwen van zinvolle relaties met uw klanten.
Check out how we compare to HappyFox based on customer reviews on Capterra
Actueel vanaf 23-01-2020
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met functies zoals ticketbeheer, automatisering, gamificatie, live chat en callcenterondersteuning. Het is een waardevolle tool voor efficiënte klantenondersteuning. Start een gratis account en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.
Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?
LiveAgent wordt geprezen om zijn effectieve klantenservice en communicatieverbetering. Klanten en bedrijven ervaren positieve resultaten, zoals hogere klantentevredenheid en verhoogde verkoop.
Op zoek naar een Gorgias alternatief?
LiveAgent heeft geholpen om doelen te bereiken zoals klanttevredenheid en verkoopverhoging. Het wordt beschouwd als een geweldige tool voor klantcommunicatie.
Heeft u een Samenwerkingsalternatief nodig?
Met LiveAgent kunnen slimme ondernemers automatisering gebruiken om de taken in hun contactcentra te verminderen, reactietijden te verbeteren en kosten te verlagen. Daarnaast biedt het platform een vergelijking met Collab en positieve beoordelingen van klanten.
Op zoek naar een SupportBee alternatief?
LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020. Ontdek nu en bied betere ondersteuning met de juiste tools.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.