Op zoek naar een HelpCrunch-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste HelpCrunch-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

HelpCrunch is geweldige helpdesksoftware, maar misschien wilt u iets anders proberen. LiveAgent doet meer dan alleen live chatten. Koppel uw email, sociale media, kennisbank en oproepapparatuur om een volledige service aan uw klanten te bieden.

LiveAgent heeft meer dan 175 functies, meer dan 40 integraties en een geweldig prijskaartje om u de beste manier te bieden om met uw klanten te communiceren.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Bespaar meer met LiveAgent

HelpCrunch versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent HelpCrunch
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
HelpCrunch biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
HelpCrunch biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
HelpCrunch biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
HelpCrunch biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
HelpCrunch biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
HelpCrunch biedt een Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
HelpCrunch biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
HelpCrunch biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
HelpCrunch biedt geen WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
HelpCrunch biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
HelpCrunch biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
HelpCrunch biedt geen automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
HelpCrunch biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
HelpCrunch biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
HelpCrunch biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
HelpCrunch biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
HelpCrunch biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
HelpCrunch biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
HelpCrunch biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
HelpCrunch biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
HelpCrunch biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Person deciding between two solutions

Een sterk alternatief voor HelpCrunch

Klantenondersteuning moet erop gericht zijn uw klanten meerdere manieren te bieden om met u in contact te komen. Vergroot uw klantenbetrokkenheid en help ze via elk kanaal, of het nu live chat of Instagram is, met LiveAgent’s krachtige sociale media klantenondersteuningssoftware.

LiveAgent heeft drie betaalde abonnementen die u precies bieden wat u nodig heeft om alles te dekken. Een betrouwbaar ticketsysteem zorgt voor het organiseren van alle communicatie en u kunt zich concentreren op het belangrijkste: uw klanten helpen.

Wilt u een snellere live chat?

Live chat is een essentieel hulpmiddel als het gaat om het bieden van klantenondersteuning. Omdat het om directe communicatie gaat, moet snelheid een topprioriteit zijn. Met de webchatsoftware van LiveAgent kunt u de best mogelijke klantenervaring bieden.

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. Sneller kan u het niet krijgen. Laat de kijkers van uw pagina niet wachten en verander ze in betalende klanten.

The fastest live chat on the market

3 redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Ondersteuning voor een callcenter

Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook callcenterintegratie. Het is snel en eenvoudig in te stellen!

Rijk aan functies

Met meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en leuker te maken, is LiveAgent meer dan alleen een helpdeskticketsoftware.

Betaalbare prijzen

LiveAgent pakt uit voor een redelijke prijs. Kies een van onze drie betaalde abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk-ticketsoftware aan te passen.

Professional built-in call center software

Ondersteuning voor een callcenter

Dat klopt. Naast email, social media, kennisbank en live chat kunt u ook telefonisch ondersteuning bieden. Het is eenvoudig.

Het installatieproces is binnen enkele minuten voltooid en u hebt er zelfs geen speciale apparatuur voor nodig. Bellen via browser, uw smartphone of een ander toestel naar keuze. Er zijn geen externe providers nodig, LiveAgent regelt dit voor u.

Krijg meer en bespaar meer

LiveAgent heeft drie betaalde abonnementen boordevol functies om u de beste tools voor klantenondersteuning te bieden. Als u iets extra’s nodig heeft, kunt u afzonderlijke functies kopen om waarde toe te voegen aan uw abonnement.

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde servicedesksoftware voor MKO’s in 2020. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Bekijk onze abonnementen en kom meer te weten!

Do more customer support for less money

Bekijk waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Vergelijk ons ​​met andere live chatsoftware

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire live chatoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to HelpCrunch alternatief
LiveAgent biedt een breed scala aan geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, waaronder ticketsysteem, automatisering, rapportage, gamificatie, live chat en callcenter. Maak een gratis account aan voor directe ondersteuning.

Ontdek LiveAgent

LiveAgent biedt een breed scala aan geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, waaronder ticketsysteem, automatisering, rapportage, gamificatie, live chat en callcenter. Maak een gratis account aan voor directe ondersteuning.

Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson? Denk eens aan LiveAgent, bekroonde helpdesk software met meerdere kanalen.

Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?

LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.

Leer hoe vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent klantenondersteuning stroomlijnen en nieuwe medewerkers helpen. Verbeter de klantenservice-ervaring.

Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent

Leer hoe vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent klantenondersteuning stroomlijnen en nieuwe medewerkers helpen. Verbeter de klantenservice-ervaring.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

LiveAgent biedt meer dan 175 handige functies, de snelste live chatwidget op de markt. Een callcenter en zelfs integraties van kanalen zoals Instagram.

Op zoek naar een LiveChat-alternatief?

LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.

Wilt u uw gegevens van Helpshift naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren vanuit Helpshift?

LiveAgent wordt sterk aanbevolen door gebruikers vanwege de verbeterde klantenservice, snellere responstijd en hogere klanttevredenheid. Met handige tools en ondersteuning in 43 talen biedt het een uitgebreide oplossing voor bedrijven.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x