Op zoek naar een HelpCrunch-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste HelpCrunch-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

HelpCrunch is geweldige helpdesksoftware, maar misschien wil je iets anders proberen. LiveAgent doet meer dan alleen livechat. Verbind uw e-mail, sociale media, kennisbank en belapparatuur om uw klanten een volledige service te bieden.

LiveAgent heeft meer dan 175 functies, meer dan 40 integraties en een geweldig prijskaartje om u de beste manier te bieden om met uw klanten te communiceren.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Bespaar meer met LiveAgent

HelpCrunch versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent HelpCrunch
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in een Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
HelpCrunch biedt ticketing in een Ticket-abonnement voor €35/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in een Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
HelpCrunch biedt Live Chat in een abonnement voor €35/medewerker/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
HelpCrunch biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt selfserviceportaal in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
HelpCrunch biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €35/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
HelpCrunch biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
HelpCrunch biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware voor sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
HelpCrunch biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
HelpCrunch biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt kennisbank in een Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
HelpCrunch biedt een kennisbank in een abonnement voor €35/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum.
HelpCrunch biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
HelpCrunch biedt geen automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in een Ticket-abonnement voor€15/medewerker/maand.
HelpCrunch biedt API-functies in een abonnement voor €35/medewerker/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
HelpCrunch biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
HelpCrunch biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
HelpCrunch biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
HelpCrunch biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €35/medewerker/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat abonnement voor €29/medewerker/maand.
HelpCrunch biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €35/medewerker/maand.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
HelpCrunch biedt geen onbeperkt aantal tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname.
HelpCrunch biedt geen onbeperkte gespreksopname.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
HelpCrunch biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €60/medewerker/maand.
Person deciding between two solutions

Een sterk alternatief voor HelpCrunch

Klantenondersteuning moet gaan over het bieden van meerdere manieren aan uw klanten om contact met u op te nemen. Vergroot uw klantenbetrokkenheid en help ze via elk kanaal, of het nu live chat of Instagram is, met LiveAgent’s krachtige sociale media klantenondersteuningssoftware.

LiveAgent heeft drie betalende abonnementen die u precies bieden wat u nodig heeft om alles te dekken. Een betrouwbaar ticketsysteem zorgt voor het organiseren van alle communicatie zodat u zich kunt concentreren op het belangrijke: uw klanten helpen.

Wilt u een snellere live chat?

Livechat is een essentieel hulpmiddel als het gaat om het bieden van klantenondersteuning. Omdat het om directe communicatie gaat, moet snelheid een topprioriteit zijn. Met de webchatsoftware van LiveAgent kunt u de best mogelijke klantenervaring bieden.

The fastest live chat on the market

Redenen waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Ondersteuning voor een callcenter

Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een integratie voor callcentra. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!

Rijk aan functies

Met meer dan 175 functies om uw werkstroom eenvoudiger en leuker te maken, is LiveAgent meer dan alleen helpdeskticketsoftware.

Betaalbare prijzen

LiveAgent maakt indruk voor een redelijke prijs. Kies een van onze drie betaalde abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdeskticketsoftware aan te passen.

Professional built-in call center software

Ondersteuning voor een callcenter

Klopt. Naast email, social media, kennisbank en live chat kunt u ook ondersteuning bieden via telefoongesprekken. Het is makkelijk.

Het installatieproces is binnen enkele minuten voltooid en u heeft zelfs geen speciale apparatuur nodig. Bellen via browser, uw smartphone of een ander apparaat naar keuze. Er zijn geen externe providers nodig, LiveAgent regelt dit voor u.

Krijg meer en bespaar meer

LiveAgent heeft drie betaalde abonnementen boordevol functies om u de beste tools voor klantenondersteuning te bieden. Als u iets extra’s nodig heeft, kunt u afzonderlijke functies kopen om waarde aan uw abonnement toe te voegen.

LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde servicedesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Bekijk onze abonnementen en ontdek meer!

Do more customer support for less money

Bekijk waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Vergelijk ons ​​met andere live chatsoftware

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to HelpCrunch alternatief
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met functies zoals ticketbeheer, automatisering, gamificatie, live chat en callcenterondersteuning. Het is een waardevolle tool voor efficiënte klantenondersteuning. Start een gratis account en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.

LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met functies zoals ticketbeheer, automatisering, gamificatie, live chat en callcenterondersteuning. Het is een waardevolle tool voor efficiënte klantenondersteuning. Start een gratis account en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

Liveagent biedt meer dan 175 handige functies, live chat, emailintegratie, callcenterondersteuning. Met live chat kunnen uw klanten u direct vanuit uw website bereiken.

Op zoek naar een Alternatief voor Birdseed?

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020, met meer dan 180 functies en 40 integraties. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Een systeem voor het beheren van inhoud is één van de kenmerken van LiveAgent. Het is samengesteld uit verschillende tools, zoals de WYSIWYG-editor en live chatknoppen.

Systeem voor het beheren van inhoud

Ontdek LiveAgent, een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180+ functies en 40+ integraties. Verbeter klantenservice en bespaar tijd met geautomatiseerde bedrijfsregels. Vergelijk alternatieven op Capterra.

Breid uw ondersteuningsmogelijkheden uit met de helpdesk en selfservice software van LiveAgent. Stel uw klanten in staat om problemen zelf op te lossen - 24/7.

Nederlandse selfservice software

LiveAgent biedt een scala aan producten en diensten, waaronder klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en inkomend callcentersoftware. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Met LiveAgent kunnen klanten zelfservice gebruiken via een selfserviceportaal, inclusief een kennisbank, FAQ's en gemeenschapsforums.

Een systeem voor het beheren van inhoud is één van de kenmerken van LiveAgent. Het is samengesteld uit verschillende tools, zoals de WYSIWYG-editor en live chatknoppen.

Systeem voor het beheren van inhoud

De tekst beschrijft de softwareapplicatie LiveAgent, die verschillende klantenservice-oplossingen biedt, waaronder emailbeheersoftware, inkomend callcentersoftware en cliëntenportaalsoftware. Het bedrijf biedt ook integraties en een ondersteuningsportaal. De tekst bevat meerdere herhalingen van dezelfde informatie en een melding over het opstarten van het LiveAgent-dashboard voor nieuwe klanten. Er worden contactgegevens en een aanbod voor een gratis proefperiode vermeld.

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Helpdesk software woordenlijst

Klantenservice en callcenterterminologie, zoals ACD, CRM en VoIP, worden uitgelegd in deze uitgebreide woordenlijst. LiveAgent biedt ook een demo en prijzen voor hun helpdesksoftware.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x