HelpCrunch is geweldig, maar misschien wilt u iets anders proberen. LiveAgent doet meer dan alleen live chatten. Verbind uw email, sociale media, kennisbank en belapparatuur om uw klanten een volledige service te bieden.
LiveAgent heeft meer dan 175 functies, meer dan 40 integraties en een geweldig prijskaartje om u de beste manier te bieden om met uw klanten te communiceren.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | HelpCrunch |
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | HelpCrunch biedt ticketing in een Ticket-abonnement voor €35/medewerker/maand. | |
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt Live Chat in een Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand. | HelpCrunch biedt Live Chat in een abonnement voor €35/medewerker/maand. |
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt een callcenter. | HelpCrunch biedt geen callcenter. |
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt selfserviceportaal in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | HelpCrunch biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €35/medewerker/maand. |
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie. | HelpCrunch biedt geen Facebook-integratie. |
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie. | HelpCrunch biedt geen Twitter-integratie. |
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware voor sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | HelpCrunch biedt geen Instagram-integratie. |
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | HelpCrunch biedt geen Viber-integratie. |
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. | LiveAgent biedt kennisbank in een Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | HelpCrunch biedt een kennisbank in een abonnement voor €35/medewerker/maand. |
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt klantenforum. | HelpCrunch biedt geen klantenforum. |
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | HelpCrunch biedt geen automatisering en regels. |
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies in een Ticket-abonnement voor€15/medewerker/maand. | HelpCrunch biedt API-functies in een abonnement voor €35/medewerker/maand. |
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | HelpCrunch biedt geen IVR-functies. |
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. | LiveAgent biedt videogesprekken. | HelpCrunch biedt geen videogesprekken. |
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis. | HelpCrunch biedt geen onbeperkte geschiedenis. |
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | HelpCrunch biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €35/medewerker/maand. |
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat abonnement voor €29/medewerker/maand. | HelpCrunch biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €35/medewerker/maand. |
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails. | HelpCrunch biedt geen onbeperkt aantal tickets/mails. |
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname. | HelpCrunch biedt geen onbeperkte gespreksopname. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | HelpCrunch biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €60/medewerker/maand. |
Klantenondersteuning moet gaan over het bieden van meerdere manieren aan uw klanten om contact met u op te nemen. Vergroot uw klantenbetrokkenheid en help ze via elk kanaal, of het nu live chat of Instagram is, met LiveAgent’s krachtige sociale media klantenondersteuningssoftware.
LiveAgent heeft drie betalende abonnementen die u precies bieden wat u nodig heeft om alles te dekken. Een betrouwbaar ticketsysteem zorgt voor het organiseren van alle communicatie zodat u zich kunt concentreren op het belangrijke: uw klanten helpen.
Livechat is een essentieel hulpmiddel als het gaat om het bieden van klantenondersteuning. Omdat het om directe communicatie gaat, moet snelheid een topprioriteit zijn. Met de webchatsoftware van LiveAgent kunt u de best mogelijke klantenervaring bieden.
Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een integratie voor callcentra. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!
Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.
LiveAgent is verkrijgbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.
Klopt. Naast email, social media, kennisbank en live chat kunt u ook ondersteuning bieden via telefoongesprekken. Het is makkelijk.
Het installatieproces is binnen enkele minuten voltooid en u heeft zelfs geen speciale apparatuur nodig. Bellen via browser, uw smartphone of een ander apparaat naar keuze. Er zijn geen externe providers nodig, LiveAgent regelt dit voor u.
LiveAgent heeft drie betalende abonnementen met tal van functies om u de beste tools voor klantenondersteuning te bieden. Als u iets extra’s nodig heeft, kunt u afzonderlijke functies kopen om waarde toe te voegen aan uw abonnement.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Bekijk onze abonnementen en ontdek meer!
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Op zoek naar betere helpdesksoftware?
LiveAgent is een betrouwbaar klachtenbeheersysteem met meertalige ondersteuning en aanpasbare widgets voor efficiënt klantenrelatiebeheer. Gratis proefperiode beschikbaar.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar