HelpCrunch is geweldige helpdesksoftware, maar misschien wil je iets anders proberen. LiveAgent doet meer dan alleen livechat. Verbind uw e-mail, sociale media, kennisbank en belapparatuur om uw klanten een volledige service te bieden.
LiveAgent heeft meer dan 175 functies, meer dan 40 integraties en een geweldig prijskaartje om u de beste manier te bieden om met uw klanten te communiceren.
Functies | Liveagent Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | HelpCrunch |
---|---|---|
Ticketing Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing in een Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | HelpCrunch biedt ticketing in een Ticket-abonnement voor €35/medewerker/maand. |
Live Chat Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt Live Chat in een Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand. | HelpCrunch biedt Live Chat in een abonnement voor €35/medewerker/maand. |
Callcenter Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt een callcenter. | HelpCrunch biedt geen callcenter. |
Selfservice Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt selfserviceportaal in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | HelpCrunch biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €35/medewerker/maand. |
Facebook Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie. | HelpCrunch biedt geen Facebook-integratie. |
Twitter Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie. | HelpCrunch biedt geen Twitter-integratie. |
Instagram Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware voor sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | HelpCrunch biedt geen Instagram-integratie. |
Viber Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | HelpCrunch biedt geen Viber-integratie. |
Kennisbank Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. | LiveAgent biedt kennisbank in een Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | HelpCrunch biedt een kennisbank in een abonnement voor €35/medewerker/maand. |
Klantenforum Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt klantenforum. | HelpCrunch biedt geen klantenforum. |
Automatisering en regels Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | HelpCrunch biedt geen automatisering en regels. |
API Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies in een Ticket-abonnement voor€15/medewerker/maand. | HelpCrunch biedt API-functies in een abonnement voor €35/medewerker/maand. |
Interactive Voice Response (IVR) Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | HelpCrunch biedt geen IVR-functies. |
Videogesprekken Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. | LiveAgent biedt videogesprekken. | HelpCrunch biedt geen videogesprekken. |
Onbeperkte geschiedenis Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis. | HelpCrunch biedt geen onbeperkte geschiedenis. |
Onbeperkte websites U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | HelpCrunch biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €35/medewerker/maand. |
Onbeperkte chatknoppen U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat abonnement voor €29/medewerker/maand. | HelpCrunch biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €35/medewerker/maand. |
Onbeperkte Tickets/Mails U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails. | HelpCrunch biedt geen onbeperkt aantal tickets/mails. |
Onbeperkte gespreksopnames Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname. | HelpCrunch biedt geen onbeperkte gespreksopname. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | HelpCrunch biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €60/medewerker/maand. |
Klantenondersteuning moet gaan over het bieden van meerdere manieren aan uw klanten om contact met u op te nemen. Vergroot uw klantenbetrokkenheid en help ze via elk kanaal, of het nu live chat of Instagram is, met LiveAgent’s krachtige sociale media klantenondersteuningssoftware.
LiveAgent heeft drie betalende abonnementen die u precies bieden wat u nodig heeft om alles te dekken. Een betrouwbaar ticketsysteem zorgt voor het organiseren van alle communicatie zodat u zich kunt concentreren op het belangrijke: uw klanten helpen.
Livechat is een essentieel hulpmiddel als het gaat om het bieden van klantenondersteuning. Omdat het om directe communicatie gaat, moet snelheid een topprioriteit zijn. Met de webchatsoftware van LiveAgent kunt u de best mogelijke klantenervaring bieden.
Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een integratie voor callcentra. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!
Met meer dan 175 functies om uw werkstroom eenvoudiger en leuker te maken, is LiveAgent meer dan alleen helpdeskticketsoftware.
LiveAgent maakt indruk voor een redelijke prijs. Kies een van onze drie betaalde abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdeskticketsoftware aan te passen.
Klopt. Naast email, social media, kennisbank en live chat kunt u ook ondersteuning bieden via telefoongesprekken. Het is makkelijk.
Het installatieproces is binnen enkele minuten voltooid en u heeft zelfs geen speciale apparatuur nodig. Bellen via browser, uw smartphone of een ander apparaat naar keuze. Er zijn geen externe providers nodig, LiveAgent regelt dit voor u.
LiveAgent heeft drie betaalde abonnementen boordevol functies om u de beste tools voor klantenondersteuning te bieden. Als u iets extra’s nodig heeft, kunt u afzonderlijke functies kopen om waarde aan uw abonnement toe te voegen.
LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde servicedesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Bekijk onze abonnementen en ontdek meer!
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Op zoek naar een Alternatief voor Birdseed?
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020, met meer dan 180 functies en 40 integraties. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Systeem voor het beheren van inhoud
Ontdek LiveAgent, een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180+ functies en 40+ integraties. Verbeter klantenservice en bespaar tijd met geautomatiseerde bedrijfsregels. Vergelijk alternatieven op Capterra.
Nederlandse selfservice software
LiveAgent biedt een scala aan producten en diensten, waaronder klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en inkomend callcentersoftware. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Met LiveAgent kunnen klanten zelfservice gebruiken via een selfserviceportaal, inclusief een kennisbank, FAQ's en gemeenschapsforums.
Systeem voor het beheren van inhoud
De tekst beschrijft de softwareapplicatie LiveAgent, die verschillende klantenservice-oplossingen biedt, waaronder emailbeheersoftware, inkomend callcentersoftware en cliëntenportaalsoftware. Het bedrijf biedt ook integraties en een ondersteuningsportaal. De tekst bevat meerdere herhalingen van dezelfde informatie en een melding over het opstarten van het LiveAgent-dashboard voor nieuwe klanten. Er worden contactgegevens en een aanbod voor een gratis proefperiode vermeld.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team