Gratis proefperiode

Op zoek naar een alternatief voor HelpCrunch?

HelpCrunch is geweldig, maar misschien wilt u iets anders proberen. LiveAgent doet meer dan alleen live chatten. Verbind uw email, sociale media, kennisbank en belapparatuur om uw klanten een volledige service te bieden.

LiveAgent heeft meer dan 175 functies, meer dan 40 integraties en een geweldig prijskaartje om u de beste manier te bieden om met uw klanten te communiceren.

Persoon die tussen twee oplossingen aan het kiezen is

Een sterk alternatief voor HelpCrunch

Klantenondersteuning moet uw klanten meerdere manieren bieden om contact met u op te nemen. Verhoog uw klantenbetrokkenheid en help ze via elk kanaal, of het nu live chat, Instagram of telefonisch is.

LiveAgent heeft drie betalende abonnementen die u precies bieden wat u nodig heeft om alles te dekken. Een betrouwbaar ticketsysteem zorgt voor het organiseren van alle communicatie zodat u zich kunt concentreren op het belangrijke: uw klanten helpen.

Wilt u een snellere live chat?

Live chat is een essentiële tool als het gaat om het bieden van klantenondersteuning. Omdat het om directe communicatie gaat, moet snelheid een topprioriteit zijn.

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden. U kunt niets sneller krijgen dan dat. Laat uw websitebezoekers niet wachten en verander ze in betalende klanten.

De snelste live chat op de markt

4 redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Callcenter

Ondersteuning voor een callcenter

Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een integratie voor callcentra. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!

Live chat ballonnen

De snelste live chat

Onze live chatwidget is de snelste op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden.

Functierijke oplossing

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Geldzak dollarmunten

Betaalbare prijzen

LiveAgent is verkrijgbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Professionele software voor callcentra

Ondersteuning voor een callcenter

Klopt. Naast email, social media, kennisbank en live chat kunt u ook ondersteuning bieden via telefoongesprekken. Het is makkelijk.

Het installatieproces is binnen enkele minuten voltooid en u  heeft zelfs geen speciale apparatuur nodig. Bellen via browser, uw smartphone of een ander apparaat naar keuze. Er zijn geen externe providers nodig, LiveAgent regelt dit voor u.

Krijg meer en bespaar meer

LiveAgent heeft drie betalende abonnementen met tal van functies om u de beste tools voor klantenondersteuning te bieden. Als u iets extra’s nodig heeft, kunt u afzonderlijke functies kopen om waarde toe te voegen aan uw abonnement.

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Bekijk onze abonnementen en ontdek meer!

Geef meer klantenondersteuning voor minder geld

Bekijk waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U  raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .