Op afstand werken met behulp van ondersteuningssoftware op afstand wordt voor de meeste mensen over heel de wereld de nieuwe norm. Zelfs vóór de uitbraak van Covid-19 nam het werken op afstand toe.
Werkgevers worden flexibeler en begrijpen dat hardwerkende, gekwalificeerde werknemers een aanwinst zijn voor hun bedrijf, ongeacht de locatie waar ze werken. Volgens PRNewswire heeft 83% van de bedrijven een flexibel werkruimtebeleid ingevoerd of is het van plan er een toe te passen. Waarom? Lees verder om erachter te komen.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Met software die wordt gebruikt voor werken op afstand, kunt u samenwerken met uw team en tegelijkertijd uw klanten van dienst zijn.
De juiste software voor ondersteuning op afstand moet functies hebben die u helpen communiceren met uw collega’s en klanten automatiseer de workflow, houd de hoeveelheid voltooid werk bij en help u uitgebreide rapporten te maken.
De LiveAgent software voor callcentra op afstand biedt dit en nog veel meer, met een aantal functies en integraties kunt u uw team voorzien van alles wat ze nodig hebben om naadloos te kunnen werken.
Volgens het jaarlijkse onderzoek van FlexJob is 65% van de ondervraagden productiever in hun thuiskantoor dan op een traditionele werkplek omdat ze minder vaak afgeleid of onderbroken worden.
Volgens het onderzoek van Amerisleep is 57% van de werknemers die van thuis uit werken tevredener met hun baan dan de gemiddelde Amerikaan.
De studie van Amerisleep toonde ook aan dat bijna 80% van de werknemers die van thuis uit werken hun stressniveau tijdens de werkweek omschreef als ‘niet gestrest’ of slechts ‘matig gestrest’.
Medewerkers op afstand nemen doorgaans minder ziektedagen op. Volgens Indeed’s Remote Work Survey zei 50% van de werknemers dat thuiswerken het aantal opgenomen ziektedagen verminderde en 56% zei dat ze minder vaak afwezig waren.
Als u door het coronavirus moeilijke tijden doormaakt, staan wij voor u klaar. We bieden kredietopties aan klanten die het zich niet kunnen veroorloven om voor hun maandelijkse LiveAgent-abonnement te betalen. Neem contact met ons op via live chat of stuur ons een email waarin u uw situatie beschrijft en we lossen het samen met u op.
Met de juiste software voor het volgen van werk op afstand kunt u alles volgen, van gebruiksstatistieken en vertegenwoordigersprestaties tot klantentevredenheidsbeoordelingen. Maak uitgebreide rapporten per tijd, afdeling, vertegenwoordiger, tag of kanaal. Lees meer over het overzicht van analyses.
Software voor werkbeheer moet u helpen uw taken, werklast en vertegenwoordigers te beheren door middel van automatiseringsfuncties die verantwoordelijkheden toewijzen, werklasten optimaliseren, opdrachten verdelen, botsingen tussen vertegenwoordigers detecteren en meer. Lees meer over de verantwoordelijkheidsfunctie.
Software voor samenwerking op afstand moet zowel interne als externe spraak- en videogesprekken ondersteunen. Met interne oproepen kunt u communiceren met uw collega’s zonder dat u toepassingen van derden hoeft te gebruiken, en met externe oproepen kunt u uw klanten bedienen vanuit het comfort van uw huis. Lees meer over callcentersoftware.
Software voor ondersteuning op afstand moet u in staat stellen om vanuit één dashboard met uw klanten en collega’s te communiceren. Gebruik livechat om uw klanten in realtime te helpen en maak gebruik van interne chats om met uw collega’s te communiceren om softwareteams op afstand te laten werken. Lees meer over live chat.
LiveAgent is een one-stop-shop voor alle klantenondersteuningsteams op afstand.
We helpen bedrijven groeien en zorgen al voor hun klanten sinds 2004. We hebben alles in huis om uw klantenservice op afstand naar een hoger niveau te brengen.
Het is een one-stop-shop voor al uw behoeften voor klantenservice met ticketing, live chat, callcenter en ondersteuning via sociale media.
De tool bevat meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en bijna eindeloze aanpassingsopties om aan uw behoeften te voldoen.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Bekijk beoordelingsplatforms zoals Capterra om de beste externe helpdesksoftware voor uw bedrijf te bepalen. Vergelijk bovendien functies, prijzen en aanpassingen. Kies de drie beste en test hun beproevingen. Elk gerenommeerd bedrijf dat een helpdeskoplossing biedt, heeft er één.
Met software voor ondersteuning op afstand kunnen uw vertegenwoordigers bijna overal klantenservice bieden met een eenvoudige internetverbinding. Bovendien is het een gecentraliseerde klantenservicesoftware, waarmee u vertegenwoordigerstaken kunt automatiseren, verslagen kunt analyseren en efficiënt vanaf één enkele plaats op klanten kunt reageren.
Een goede externe helpdesksoftware geeft rapportagetools weer, waarmee u indien nodig de prestaties van uw vertegenwoordiger dagelijks kunt bekijken en volgen.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar