Gebruiksvriendelijke
helpdesksoftware op afstand.

Ontdek hoe gemakkelijk samenwerken op afstand kan zijn.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Op zoek naar helpdesk software op afstand?

Op afstand werken met behulp van ondersteuningssoftware op afstand wordt voor de meeste mensen over heel de wereld de nieuwe norm. Zelfs vóór de uitbraak van Covid-19 nam het werken op afstand toe.

Werkgevers worden flexibeler en begrijpen dat hardwerkende, gekwalificeerde werknemers een aanwinst zijn voor hun bedrijf, ongeacht de locatie waar ze werken. Volgens PRNewswire heeft 83% van de bedrijven een flexibel werkruimtebeleid ingevoerd of is het van plan er een toe te passen. Waarom? Lees verder om erachter te komen.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
real time collaboration - illustration

Wat is helpdesk software op afstand?

Met software die wordt gebruikt voor werken op afstand, kunt u samenwerken met uw team en tegelijkertijd uw klanten van dienst zijn.

De juiste software voor ondersteuning op afstand moet functies hebben die u helpen communiceren met uw collega’s en klanten automatiseer de workflow, houd de hoeveelheid voltooid werk bij en help u uitgebreide rapporten te maken.

De LiveAgent software voor callcentra op afstand biedt dit en nog veel meer, met een aantal functies en integraties kunt u uw team voorzien van alles wat ze nodig hebben om naadloos te kunnen werken.

Waarom is het voordelig om software voor werken op afstand te gebruiken?

activity - gif

Verhoging van de productiviteit van medewerkers

Volgens het jaarlijkse onderzoek van FlexJob is 65% van de ondervraagden productiever in hun thuiskantoor dan op een traditionele werkplek omdat ze minder vaak afgeleid of onderbroken worden.

heart turning black and white - gif

Verhoging van de werktevredenheid

Volgens het onderzoek van Amerisleep is 57% van de werknemers die van thuis uit werken tevredener met hun baan dan de gemiddelde Amerikaan.

tune - gif

Vermindering van het stressniveau van werknemers

De studie van Amerisleep toonde ook aan dat bijna 80% van de werknemers die van thuis uit werken hun stressniveau tijdens de werkweek omschreef als ‘niet gestrest’ of slechts ‘matig gestrest’.

temperature weather - gif

Het is gezonder

Medewerkers op afstand nemen doorgaans minder ziektedagen op. Volgens Indeed’s Remote Work Survey zei 50% van de werknemers dat thuiswerken het aantal opgenomen ziektedagen verminderde en 56% zei dat ze minder vaak afwezig waren.

Savings illustration

Heeft Covid-19 gevolgen voor uw bedrijf?

Als u door het coronavirus moeilijke tijden doormaakt, staan ​​wij voor u klaar. We bieden kredietopties aan klanten die het zich niet kunnen veroorloven om voor hun maandelijkse LiveAgent-abonnement te betalen. Neem contact met ons op via live chat of stuur ons een email waarin u uw situatie beschrijft en we lossen het samen met u op.

De belangrijkste kenmerken van onze Nederlandse helpdesk software op afstand

data analysis - illustration

Met de juiste software voor het volgen van werk op afstand kunt u alles volgen, van gebruiksstatistieken en vertegenwoordigersprestaties tot klantentevredenheidsbeoordelingen. Maak uitgebreide rapporten per tijd, afdeling, vertegenwoordiger, tag of kanaal. Lees meer over het overzicht van analyses.

LiveAgent enable efficient team collaboration - illustration

Software voor werkbeheer moet u helpen uw taken, werklast en vertegenwoordigers te beheren door middel van automatiseringsfuncties die verantwoordelijkheden toewijzen, werklasten optimaliseren, opdrachten verdelen, botsingen tussen vertegenwoordigers detecteren en meer. Lees meer over de verantwoordelijkheidsfunctie.

voice and video chat - illustration

Software voor samenwerking op afstand moet zowel interne als externe spraak- en videogesprekken ondersteunen. Met interne oproepen kunt u communiceren met uw collega’s zonder dat u toepassingen van derden hoeft te gebruiken, en met externe oproepen kunt u uw klanten bedienen vanuit het comfort van uw huis. Lees meer over callcentersoftware.

Girl walking having written conversation on her phone

Software voor ondersteuning op afstand moet u in staat stellen om vanuit één dashboard met uw klanten en collega’s te communiceren. Gebruik livechat om uw klanten in realtime te helpen en maak gebruik van interne chats om met uw collega’s te communiceren om softwareteams op afstand te laten werken. Lees meer over live chat.

Hoe kunt u LiveAgent gebruiken voor werk op afstand?

LiveAgent is een one-stop-shop voor alle klantenondersteuningsteams op afstand.

Probeer LiveAgent vandaag nog

We helpen bedrijven groeien en zorgen al voor hun klanten sinds 2004. We hebben alles in huis om uw klantenservice op afstand naar een hoger niveau te brengen.

Web icon

Meer dan software voor werken op afstand

Het is een one-stop-shop voor al uw behoeften voor klantenservice met ticketing, live chat, callcenter en ondersteuning via sociale media.

Meest beoordeeld & hoogst gewaardeerd

LiveAgent was in 2019 en 2020 de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk softwareoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven.

Rijk aan functies en flexibel

De tool bevat meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en bijna eindeloze aanpassingsopties om aan uw behoeften te voldoen.

Related Articles to Nederlandse helpdesk software op afstand
IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x