Gebruiksvriendelijke
helpdesksoftware op afstand.

Ontdek hoe gemakkelijk samenwerken op afstand kan zijn.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Op zoek naar helpdesk software op afstand?

Op afstand werken met behulp van ondersteuningssoftware op afstand wordt voor de meeste mensen over heel de wereld de nieuwe norm. Zelfs vóór de uitbraak van Covid-19 nam het werken op afstand toe.

Werkgevers worden flexibeler en begrijpen dat hardwerkende, gekwalificeerde werknemers een aanwinst zijn voor hun bedrijf, ongeacht de locatie waar ze werken. Volgens PRNewswire heeft 83% van de bedrijven een flexibel werkruimtebeleid ingevoerd of is het van plan er een toe te passen. Waarom? Lees verder om erachter te komen.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
real time collaboration - illustration

Wat is helpdesk software op afstand?

Met software die wordt gebruikt voor werken op afstand, kunt u samenwerken met uw team en tegelijkertijd uw klanten van dienst zijn.

De juiste software voor ondersteuning op afstand moet functies hebben die u helpen communiceren met uw collega’s en klanten automatiseer de workflow, houd de hoeveelheid voltooid werk bij en help u uitgebreide rapporten te maken.

De LiveAgent software voor callcentra op afstand biedt dit en nog veel meer, met een aantal functies en integraties kunt u uw team voorzien van alles wat ze nodig hebben om naadloos te kunnen werken.

Waarom is het voordelig om software voor werken op afstand te gebruiken?

activity - gif

Verhoging van de productiviteit van medewerkers

Volgens het jaarlijkse onderzoek van FlexJob is 65% van de ondervraagden productiever in hun thuiskantoor dan op een traditionele werkplek omdat ze minder vaak afgeleid of onderbroken worden.

heart turning black and white - gif

Verhoging van de werktevredenheid

Volgens het onderzoek van Amerisleep is 57% van de werknemers die van thuis uit werken tevredener met hun baan dan de gemiddelde Amerikaan.

tune - gif

Vermindering van het stressniveau van werknemers

De studie van Amerisleep toonde ook aan dat bijna 80% van de werknemers die van thuis uit werken hun stressniveau tijdens de werkweek omschreef als ‘niet gestrest’ of slechts ‘matig gestrest’.

temperature weather - gif

Het is gezonder

Medewerkers op afstand nemen doorgaans minder ziektedagen op. Volgens Indeed’s Remote Work Survey zei 50% van de werknemers dat thuiswerken het aantal opgenomen ziektedagen verminderde en 56% zei dat ze minder vaak afwezig waren.

Savings illustration

Heeft Covid-19 gevolgen voor uw bedrijf?

Als u door het coronavirus moeilijke tijden doormaakt, staan ​​wij voor u klaar. We bieden kredietopties aan klanten die het zich niet kunnen veroorloven om voor hun maandelijkse LiveAgent-abonnement te betalen. Neem contact met ons op via live chat of stuur ons een email waarin u uw situatie beschrijft en we lossen het samen met u op.

De belangrijkste kenmerken van onze Nederlandse helpdesk software op afstand

data analysis - illustration

Met de juiste software voor het volgen van werk op afstand kunt u alles volgen, van gebruiksstatistieken en vertegenwoordigersprestaties tot klantentevredenheidsbeoordelingen. Maak uitgebreide rapporten per tijd, afdeling, vertegenwoordiger, tag of kanaal. Lees meer over het overzicht van analyses.

LiveAgent enable efficient team collaboration - illustration

Software voor werkbeheer moet u helpen uw taken, werklast en vertegenwoordigers te beheren door middel van automatiseringsfuncties die verantwoordelijkheden toewijzen, werklasten optimaliseren, opdrachten verdelen, botsingen tussen vertegenwoordigers detecteren en meer. Lees meer over de verantwoordelijkheidsfunctie.

voice and video chat - illustration

Software voor samenwerking op afstand moet zowel interne als externe spraak- en videogesprekken ondersteunen. Met interne oproepen kunt u communiceren met uw collega’s zonder dat u toepassingen van derden hoeft te gebruiken, en met externe oproepen kunt u uw klanten bedienen vanuit het comfort van uw huis. Lees meer over callcentersoftware.

Girl walking having written conversation on her phone

Software voor ondersteuning op afstand moet u in staat stellen om vanuit één dashboard met uw klanten en collega’s te communiceren. Gebruik livechat om uw klanten in realtime te helpen en maak gebruik van interne chats om met uw collega’s te communiceren om softwareteams op afstand te laten werken. Lees meer over live chat.

Hoe kunt u LiveAgent gebruiken voor werk op afstand?

LiveAgent is een one-stop-shop voor alle klantenondersteuningsteams op afstand.

Probeer LiveAgent vandaag nog

We helpen bedrijven groeien en zorgen al voor hun klanten sinds 2004. We hebben alles in huis om uw klantenservice op afstand naar een hoger niveau te brengen.

Web icon

Meer dan software voor werken op afstand

Het is een one-stop-shop voor al uw behoeften voor klantenservice met ticketing, live chat, callcenter en ondersteuning via sociale media.

Meest beoordeeld & hoogst gewaardeerd

LiveAgent was in 2019 en 2020 de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk softwareoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven.

Rijk aan functies en flexibel

De tool bevat meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en bijna eindeloze aanpassingsopties om aan uw behoeften te voldoen.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Nederlandse helpdesk software op afstand
Bellen en gebeld worden via internet met onze geavanceerde telefonie software. Voer internationale en regionale oproepen voor lokale prijzen.

Heeft u nood aan betrouwbare Nederlandse telefonie software?

LiveAgent biedt meer dan 40 app-talen en stelt gebruikers in staat elke speciale letter of letteraccent in de applicatie aan te passen. Het is een betrouwbare helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven, die wereldwijd wordt gebruikt. LiveAgent helpt bedrijven klantenservice van de hoogste kwaliteit te bieden sinds 2004. Daarnaast biedt LiveAgent callcenter-functies tegen een gunstige prijs in vergelijking met concurrenten zoals HubSpot Service Hub, Gorgias, CallHub, CallPage, 3CX, Crisp, LeadDesk, Genesys, Zendesk en Zendesk Talk.

LiveAgent biedt gratis ticketing software die email, live chat, callcenter en kennisbankcommunicatie stroomlijnt in één algemene inbox.

Gratis Nederlandse ticketing software

The use of call center software and live chat can improve customer service and lead to higher customer loyalty and a more favorable brand perception. A website with live chat can result in less waiting time, reduced customer efforts, and increased engagement. Soft skills and human interaction are still critical to excellent service experiences. The Dutch customer communication management software offers a dashboard for customer interactions at no installation cost and a free trial period. There is also a need for self-service, customer portal benchmarks, and social media overview. LiveAgent offers demo, pricing, features, integrations, and alternatives for customer service software, VoIP phone systems, self-service software, incoming call center software, complaint management systems, client portal software, and email management software. The company also provides a support portal, data migration, system status, log changes, and quotation request. The blog, glossary, academy, templates, webinars, and cost calculator help customers to learn more. LiveAgent has received awards and certificates, as well as positive customer reviews. The company has VoIP partners and a partner program.

Met de software voor ondersteuningsdocumentatie van LiveAgent kunt u eenvoudig een uitgebreide kennisbank met ondersteuningsdocumentatie creëren om selfservice mogelijk te maken.

Leg eenvoudig een kennisbank en ondersteuningsdocumentatie aan

The text discusses the importance of customer communication management software and its functions such as data analysis, integrating communication into one interface, and using templates for helpdesk incidents. It also emphasizes the value of soft skills in customer service, the benefits of offering live chat, and the process of starting up a LiveAgent account.

Klantenservicesoftware combineert een krachtige inbox, live chat, callcenter en een klantenportaal. Kies de juiste voor uw behoeften.

Nederlandse klantenservicesoftware

The article discusses the benefits of using customer service software, including increased productivity and healthy competition. It suggests considering specific features such as streamlined ticketing, supported channels, integrated CRM, automated distribution and rules, and integrations with third-party apps. Additionally, access to data insights and gamification can improve team performance and encourage motivation. Price is also noted as a key factor when selecting a customer service toolkit.

LiveAgent is volledige servicedesk software met tal van functies die gebruik maakt van een ticketing systeem om al uw servicedeskprocessen te combineren.

Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring

LiveAgent's servicedesk software integrates all customer communication channels into one, making it easier to manage and better serve your customers.

Als u op zoek bent naar een gratis kennisbank, kan LiveAgent u gratis hiervan voorzien. Bekijk onze helpdesk voor meer informatie.

Op zoek naar gratis kennisbank software?

LiveAgent biedt een scala aan softwareoplossingen om handelspartners te ondersteunen bij het snel reageren op verzoeken en het leveren van goede klantenservice. Met meer dan 180 helpdeskfuncties en 40 integraties kan LiveAgent zorgen voor een verbeterde klantenervaring en productiviteit. Bovendien biedt hun kennisbank software nuttige sjablonen en een gratis proefperiode van 14 dagen. Het is belangrijk om de juiste software te kiezen door behoeften op te schrijven en onderzoek te doen op websites voor softwarebeoordeling.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo