Op afstand werken met behulp van ondersteuningssoftware op afstand wordt voor de meeste mensen over heel de wereld de nieuwe norm. Zelfs vóór de uitbraak van Covid-19 nam het werken op afstand toe.
Werkgevers worden flexibeler en begrijpen dat hardwerkende, gekwalificeerde werknemers een aanwinst zijn voor hun bedrijf, ongeacht de locatie waar ze werken. Volgens PRNewswire heeft 83% van de bedrijven een flexibel werkruimtebeleid ingevoerd of is het van plan er een toe te passen. Waarom? Lees verder om erachter te komen.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Met onze Nederlandse software die wordt gebruikt voor werk op afstand, kunt u samenwerken met uw team en tegelijkertijd uw klanten bedienen.
De juiste software voor ondersteuning op afstand moet functies hebben die u helpen te communiceren met uw collega’s en klanten via een groot aantal kanalen, de workflow te automatiseren, de hoeveelheid voltooid werk op te volgen en u te helpen bij het maken van uitgebreide verslagen.
Volgens het jaarlijkse onderzoek van FlexJob is 65% van de ondervraagden productiever in hun thuiskantoor dan op een traditionele werkplek omdat ze minder vaak afgeleid of onderbroken worden.
Volgens het onderzoek van Amerisleep is 57% van de werknemers die van thuis uit werken tevredener met hun baan dan de gemiddelde Amerikaan.
De studie van Amerisleep toonde ook aan dat bijna 80% van de werknemers die van thuis uit werken hun stressniveau tijdens de werkweek omschreef als ‘niet gestrest’ of slechts ‘matig gestrest’.
Medewerkers op afstand nemen doorgaans minder ziektedagen op. Volgens Indeed’s Remote Work Survey zei 50% van de werknemers dat thuiswerken het aantal opgenomen ziektedagen verminderde en 56% zei dat ze minder vaak afwezig waren.
Als u door het coronavirus moeilijke tijden doormaakt, staan wij voor u klaar. We bieden kredietopties aan klanten die het zich niet kunnen veroorloven om voor hun maandelijkse LiveAgent-abonnement te betalen. Neem contact met ons op via live chat of stuur ons een email waarin u uw situatie beschrijft en we lossen het samen met u op.
Met de juiste software voor het opvolgen van werk op afstand kunt u alles opvolgen, van gebruiksstatistieken en prestaties van vertegenwoordigers tot klantentevredenheidsbeoordelingen. Maak uitgebreide verslagen gebaseerd op tijd, afdeling, vertegenwoordiger, label of kanaal. Lees verder…
Werkbeheer software moet u helpen bij het beheren van uw taken, werkbelasting en vertegenwoordigers door middel van automatiseringsfuncties die verantwoordelijkheden toewijzen, optimale werklasten, toewijzingen verdelen, aanvaringen tussen vertegenwoordigers detecteren en meer. Lees verder…
Software voor samenwerking op afstand moet zowel interne als externe spraak- en video-oproepen ondersteunen. Met interne oproepen kunt u communiceren met uw collega’s zonder gebruik te moeten maken van applicaties van derden, en externe oproepen stellen u in staat uw klanten te bedienen van thuis uit. Lees verder…
Software voor ondersteuning op afstand moet u in staat stellen om vanuit één dashboard met uw klanten en collega’s te communiceren. Gebruik live chat om uw klanten in realtime te helpen en maak gebruik van interne chats om met uw collega’s te communiceren om externe softwareteams te laten werken. Lees verder…
LiveAgent is een one-stop-shop voor alle klantenondersteuningsteams op afstand.
We helpen bedrijven groeien en zorgen al voor hun klanten sinds 2004. We hebben alles in huis om uw klantenservice op afstand naar een hoger niveau te brengen.
Het is een one-stop-shop voor al uw behoeften voor klantenservice met ticketing, live chat, callcenter en ondersteuning via sociale media.
LiveAgent was in 2019 en 2020 de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk softwareoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven.
De tool bevat meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en bijna eindeloze aanpassingsopties om aan uw behoeften te voldoen.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Bekijk beoordelingsplatforms zoals Capterra om de beste externe helpdesksoftware voor uw bedrijf te bepalen. Vergelijk bovendien functies, prijzen en aanpassingen. Kies de drie beste en test hun beproevingen. Elk gerenommeerd bedrijf dat een helpdeskoplossing biedt, heeft er één.
Met software voor ondersteuning op afstand kunnen uw vertegenwoordigers bijna overal klantenservice bieden met een eenvoudige internetverbinding. Bovendien is het een gecentraliseerde klantenservicesoftware, waarmee u vertegenwoordigerstaken kunt automatiseren, verslagen kunt analyseren en efficiënt vanaf één enkele plaats op klanten kunt reageren.
Een goede externe helpdesksoftware geeft rapportagetools weer, waarmee u indien nodig de prestaties van uw vertegenwoordiger dagelijks kunt bekijken en volgen.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar