Op zoek naar helpdesk software op afstand?

Op afstand werken met behulp van ondersteuningssoftware op afstand wordt voor de meeste mensen over heel de wereld de nieuwe norm. Zelfs vóór de uitbraak van Covid-19 nam het werken op afstand toe.

Werkgevers worden flexibeler en begrijpen dat hardwerkende, gekwalificeerde werknemers een aanwinst zijn voor hun bedrijf, ongeacht de locatie waar ze werken. Volgens PRNewswire heeft 83% van de bedrijven een flexibel werkruimtebeleid ingevoerd of is het van plan er een toe te passen. Waarom? Lees verder om erachter te komen.

open realtime samenwerking c62i

Wat is helpdesk software op afstand?

Met software die wordt gebruikt voor werk op afstand, kunt u samenwerken met uw team en tegelijkertijd uw klanten bedienen.

De juiste software voor ondersteuning op afstand moet functies hebben die u helpen te communiceren met uw collega’s en klanten via een groot aantal kanalen, de workflow te automatiseren, de hoeveelheid voltooid werk op te volgen en u te helpen bij het maken van uitgebreide verslagen.

Waarom is het voordelig om software voor werken op afstand te gebruiken?

activiteit

Verhoging van de productiviteit van medewerkers

Volgens het jaarlijkse onderzoek van FlexJob is 65% van de ondervraagden productiever in hun thuiskantoor dan op een traditionele werkplek omdat ze minder vaak afgeleid of onderbroken worden.

hart

Verhoging van de werktevredenheid

Volgens het onderzoek van Amerisleep is 57% van de werknemers die van thuis uit werken tevredener met hun baan dan de gemiddelde Amerikaan.

afstemmen

Vermindering van het stressniveau van werknemers

De studie van Amerisleep toonde ook aan dat bijna 80% van de werknemers die van thuis uit werken hun stressniveau tijdens de werkweek omschreef als ‘niet gestrest’ of slechts ‘matig gestrest’.

temperatuur weer

Het is gezonder

Medewerkers op afstand nemen doorgaans minder ziektedagen op. Volgens Indeed’s Remote Work Survey zei 50% van de werknemers dat thuiswerken het aantal opgenomen ziektedagen verminderde en 56% zei dat ze minder vaak afwezig waren.

open besparingen dwkw

Heeft Covid-19 gevolgen voor uw bedrijf?

Als u door het coronavirus moeilijke tijden doormaakt, staan ​​wij voor u klaar. We bieden kredietopties aan klanten die het zich niet kunnen veroorloven om voor hun maandelijkse LiveAgent-abonnement te betalen. Neem contact met ons op via live chat of stuur ons een email waarin u uw situatie beschrijft en we lossen het samen met u op.

De belangrijkste kenmerken van helpdesk software op afstand

Met de juiste software voor het opvolgen van werk op afstand kunt u alles opvolgen, van gebruiksstatistieken en prestaties van vertegenwoordigers tot klantentevredenheidsbeoordelingen. Maak uitgebreide verslagen gebaseerd op tijd, afdeling, vertegenwoordiger, label of kanaal. Lees verder…

Werkbeheer software moet u helpen bij het beheren van uw taken, werkbelasting en vertegenwoordigers door middel van automatiseringsfuncties die verantwoordelijkheden toewijzen, optimale werklasten, toewijzingen verdelen, aanvaringen tussen vertegenwoordigers detecteren en meer. Lees verder…

Software voor samenwerking op afstand moet zowel interne als externe spraak- en video-oproepen ondersteunen. Met interne oproepen kunt u communiceren met uw collega’s zonder gebruik te moeten maken van applicaties van derden, en externe oproepen stellen u in staat uw klanten te bedienen van thuis uit. Lees verder…

Software voor ondersteuning op afstand moet u in staat stellen om vanuit één dashboard met uw klanten en collega’s te communiceren. Gebruik live chat om uw klanten in realtime te helpen en maak gebruik van interne chats om met uw collega’s te communiceren om externe softwareteams te laten werken. Lees verder…

Hoe kunt u LiveAgent gebruiken voor werk op afstand?

LiveAgent is een one-stop-shop voor alle klantenondersteuningsteams op afstand.

Helpdesk software op afstand

Helpdesk software op afstand

knowledge base designs in liveagent

Helpdesk software op afstand

Helpdesk software op afstand

reporting dashboard in liveagent

Probeer LiveAgent vandaag nog

We helpen bedrijven groeien en zorgen al voor hun klanten sinds 2004. We hebben alles in huis om uw klantenservice op afstand naar een hoger niveau te brengen.

Gratis onbeperkt aantal vertegenwoordigers

Meer dan software voor werken op afstand

Het is een one-stop-shop voor al uw behoeften voor klantenservice met ticketing, live chat, callcenter en ondersteuning via sociale media.

beoordeling

Meest beoordeeld & hoogst gewaardeerd

LiveAgent was in 2019 en 2020 de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk softwareoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven.

Integraties prijzen

Rijk aan functies en flexibel

De tool bevat meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en bijna eindeloze aanpassingsopties om aan uw behoeften te voldoen.

Handdruk

Al meer dan 30.000 tevreden klanten

Meer dan 30.000 bedrijven in verschillende industrieën hebben LiveAgent boven honderden andere providers gekozen.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .