Gebruiksvriendelijke
helpdesksoftware op afstand.

Ontdek hoe gemakkelijk samenwerken op afstand kan zijn.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation
Gebruikt door

Op zoek naar helpdesk software op afstand?

Op afstand werken met behulp van ondersteuningssoftware op afstand wordt voor de meeste mensen over heel de wereld de nieuwe norm. Zelfs vóór de uitbraak van Covid-19 nam het werken op afstand toe.

Werkgevers worden flexibeler en begrijpen dat hardwerkende, gekwalificeerde werknemers een aanwinst zijn voor hun bedrijf, ongeacht de locatie waar ze werken. Volgens PRNewswire heeft 83% van de bedrijven een flexibel werkruimtebeleid ingevoerd of is het van plan er een toe te passen. Waarom? Lees verder om erachter te komen.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
real time collaboration - illustration

Wat is helpdesk software op afstand?

Met software die wordt gebruikt voor werken op afstand, kunt u samenwerken met uw team en tegelijkertijd uw klanten van dienst zijn.

De juiste software voor ondersteuning op afstand moet functies hebben die u helpen communiceren met uw collega’s en klanten automatiseer de workflow, houd de hoeveelheid voltooid werk bij en help u uitgebreide rapporten te maken.

De LiveAgent software voor callcentra op afstand biedt dit en nog veel meer, met een aantal functies en integraties kunt u uw team voorzien van alles wat ze nodig hebben om naadloos te kunnen werken.

Waarom is het voordelig om software voor werken op afstand te gebruiken?

activity - gif

Verhoging van de productiviteit van medewerkers

Volgens het jaarlijkse onderzoek van FlexJob is 65% van de ondervraagden productiever in hun thuiskantoor dan op een traditionele werkplek omdat ze minder vaak afgeleid of onderbroken worden.

heart turning black and white - gif

Verhoging van de werktevredenheid

Volgens het onderzoek van Amerisleep is 57% van de werknemers die van thuis uit werken tevredener met hun baan dan de gemiddelde Amerikaan.

tune - gif

Vermindering van het stressniveau van werknemers

De studie van Amerisleep toonde ook aan dat bijna 80% van de werknemers die van thuis uit werken hun stressniveau tijdens de werkweek omschreef als ‘niet gestrest’ of slechts ‘matig gestrest’.

temperature weather - gif

Het is gezonder

Medewerkers op afstand nemen doorgaans minder ziektedagen op. Volgens Indeed’s Remote Work Survey zei 50% van de werknemers dat thuiswerken het aantal opgenomen ziektedagen verminderde en 56% zei dat ze minder vaak afwezig waren.

Savings illustration

Heeft Covid-19 gevolgen voor uw bedrijf?

Als u door het coronavirus moeilijke tijden doormaakt, staan ​​wij voor u klaar. We bieden kredietopties aan klanten die het zich niet kunnen veroorloven om voor hun maandelijkse LiveAgent-abonnement te betalen. Neem contact met ons op via live chat of stuur ons een email waarin u uw situatie beschrijft en we lossen het samen met u op.

De belangrijkste kenmerken van onze Nederlandse helpdesk software op afstand

Met de juiste software voor het volgen van werk op afstand kunt u alles volgen, van gebruiksstatistieken en vertegenwoordigersprestaties tot klantentevredenheidsbeoordelingen. Maak uitgebreide rapporten per tijd, afdeling, vertegenwoordiger, tag of kanaal. Lees meer over het overzicht van analyses.

Software voor werkbeheer moet u helpen uw taken, werklast en vertegenwoordigers te beheren door middel van automatiseringsfuncties die verantwoordelijkheden toewijzen, werklasten optimaliseren, opdrachten verdelen, botsingen tussen vertegenwoordigers detecteren en meer. Lees meer over de verantwoordelijkheidsfunctie.

Software voor samenwerking op afstand moet zowel interne als externe spraak- en videogesprekken ondersteunen. Met interne oproepen kunt u communiceren met uw collega’s zonder dat u toepassingen van derden hoeft te gebruiken, en met externe oproepen kunt u uw klanten bedienen vanuit het comfort van uw huis. Lees meer over callcentersoftware.

Software voor ondersteuning op afstand moet u in staat stellen om vanuit één dashboard met uw klanten en collega’s te communiceren. Gebruik livechat om uw klanten in realtime te helpen en maak gebruik van interne chats om met uw collega’s te communiceren om softwareteams op afstand te laten werken. Lees meer over live chat.

Hoe kunt u LiveAgent gebruiken voor werk op afstand?

LiveAgent is een one-stop-shop voor alle klantenondersteuningsteams op afstand.

Probeer LiveAgent vandaag nog

We helpen bedrijven groeien en zorgen al voor hun klanten sinds 2004. We hebben alles in huis om uw klantenservice op afstand naar een hoger niveau te brengen.

Web icon

Meer dan software voor werken op afstand

Het is een one-stop-shop voor al uw behoeften voor klantenservice met ticketing, live chat, callcenter en ondersteuning via sociale media.

Meer dan software voor werken op afstand

Meest beoordeeld & hoogst gewaardeerd

LiveAgent was in 2019 en 2020 de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk softwareoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven.

Meest beoordeeld & hoogst gewaardeerd

Rijk aan functies en flexibel

De tool bevat meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en bijna eindeloze aanpassingsopties om aan uw behoeften te voldoen.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is de beste desktopsoftware voor hulp op afstand?

Bekijk beoordelingsplatforms zoals Capterra om de beste externe helpdesksoftware voor uw bedrijf te bepalen. Vergelijk bovendien functies, prijzen en aanpassingen. Kies de drie beste en test hun beproevingen. Elk gerenommeerd bedrijf dat een helpdeskoplossing biedt, heeft er één.

Wat is software voor ondersteuning op afstand?

Met software voor ondersteuning op afstand kunnen uw vertegenwoordigers bijna overal klantenservice bieden met een eenvoudige internetverbinding. Bovendien is het een gecentraliseerde klantenservicesoftware, waarmee u vertegenwoordigerstaken kunt automatiseren, verslagen kunt analyseren en efficiënt vanaf één enkele plaats op klanten kunt reageren.

Hoe zorgt u ervoor dat externe klantenservicemedewerkers werken?

Een goede externe helpdesksoftware geeft rapportagetools weer, waarmee u indien nodig de prestaties van uw vertegenwoordiger dagelijks kunt bekijken en volgen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo