Gratis proefperiode

Helpdesk ticketingsysteem

Bent u moe van saaie helpdesk ticketingsoftware? Wij ook. Met LiveAgent komen uw emails, chats, oproepen, vermeldingen op sociale media en andere kanalen terecht in één algemene inbox en met behulp van geavanceerde automatisering, regels en integraties eindigt uw nachtmerrie voor klantenservice met een simpele klik op de knop “Aanmelden”.

Bekijk de helpdesk ticketsoftware van LiveAgent

Het helpdesk ticketingsysteem is slechts een onderdeel van een veel complexere oplossing

Ultieme helpdesksoftware ervaring via meerdere kanalen

Algemene inbox

Combineer al uw communicatiekanalen in de algemene inbox, een betere versie van gewone email. Emails, chats, oproepen, posts op sociale media en andere zijn allemaal toegankelijk vanaf één en dezelfde plaats.

Persoon die meerdere stukjes papier in één net verzamelt

Waar de communicatie ook begint, de tickets zien er altijd hetzelfde uit. Start een chat met de klant in de live chat, ga verder met de follow-up via email en rond deze af via een telefoontje. Allemaal vanuit dezelfde interface en hetzelfde ticket.

Hoe werkt oproeproutering

Versnel het proces van het beantwoorden van klanten door de antwoorden op veelvoorkomende aanvragen en vragen voor te bereiden. Bewaar een kort antwoord en verras uw klanten.

Macros, Bijlagen en Notities

Maak tickets aan die alleen zichtbaar zijn voor uw collega’s en wijs ze toe aan een specifieke persoon. Gebruik ze als geheugensteuntje, voor het aanmaken van taken of voor het maken van aantekeningen voor u en uw collega’s.

Waarom helpdesk ticketsoftware?

Betere ticketsysteem software maakt het gemakkelijk om aan al uw behoeften voor klantenservice te voldoen. Ontvang, verwerk en reageer gemakkelijk op verzoeken en verbeter de relaties met uw klanten.

Zaken pagina's

Professionele voordelen

Vereenvoudig uw kanalen

Automatiseer uw veelvoorkomende taken

Zorg voor duidelijke verantwoordelijkheden

Blijf georganiseerd

De snelste live chatsoftware op de markt

Positieve impact

Professionele aanpak

18% stijging van de conversieratio

Gedetailleerde inzichten en rapporten

Lagere kosten

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
logo slido zwart
Create-Ticket

Helpdesk ticketsoftware met intuïtieve gebruikersinterface

Het LiveAgent helpdesksysteem volgt automatisch al uw klantenproblemen en zet ze om in tickets. Elke inkomende vorm van communicatie wordt omgezet in tickets voor meer gemak en beheer. De gebruikersinterface is aanpasbaar, intuïtief en de gebruikers zijn er dol op.

Kennisbank als onderdeel van ticketverkoop

70% van de klanten zoekt liever zelf naar antwoorden voordat ze contact opnemen met de klantenservice. Naast de functionaliteit van ticketsoftware biedt LiveAgent in hetzelfde pakket een volledig aanpasbare klantenportaal met een kennisbank, FAQ’s en een forum. Laat klanten zichzelf helpen door antwoorden te geven, zelfs als uw vertegenwoordigers offline zijn.

Sterke kennisbanken aanleggen

Alles-in-één help desk ticketingsysteem

Email ontvangen in postvak IN

Email ticketing

Slimme emailtickets en -distributie zorgen ervoor dat geen enkele email ooit verloren gaat of twee keer wordt beantwoord.

ticketing software slimme ticketroutering

Slimme ticketroutering

LiveAgent selecteert automatisch de meest geschikte vertegenwoordiger op basis van SLA-prioriteiten.

ticketingsoftware sterke samenwerking

Sterke samenwerking

Laat uw vertegenwoordigers elkaar helpen en beantwoord tickets sneller met samenwerkingsfuncties.

Verbeterde klantentevredenheid en -loyaliteit

Verhoogde tevredenheid

Volgens marketingonderzoek zijn tevreden klanten geneigd meer uit te geven.

Voordelen van warm doorverbinden van oproepen

Vlotte ticketverdeling

Zorg ervoor dat uw klantenservicemedewerkers altijd een optimale werkdruk hebben. Bepaal hoeveel tickets, chats en telefoontjes ze kunnen afhandelen. Verdeel automatisch de telefoontaak, stel pauzetijden in en laat ze rusten wanneer ze dat nodig hebben. Wijs tickets in elk stadium toe aan individuele vertegenwoordigers of hele afdelingen. Stel uw eigen regels en criteria in voor ticketverdeling op basis van ticketparameters, evenementen of op tijd gebaseerde voorwaarden.

Verantwoordelijkheidsbeheer

Met LiveAgent kunt u gemakkelijk ticketverantwoordelijkheden beheren. Verander de eigendom van een ticket naar een andere afdeling of zelfs een individuele vertegenwoordiger. Weet altijd wie verantwoordelijk is voor het afhandelen van elk ticket. Hoor nooit meer “ik wist niet dat het mijn verantwoordelijkheid was”.

Prioriteitstoewijzing

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Transparante en eerlijke prijzen

Geen contracten, geen verborgen kosten, maandelijkse facturering. Volledig transparante prijzen, alleen maandelijks gefactureerd voor echt gebruik. Selecteer het juiste abonnement en bied de beste klantenondersteuning.

Package Name

Ticket

Geschikt voor kleine bedrijven en ondernemingen

15 /maand
Package Name

Ticket+Chat

Ideaal voor kleine tot middelgrote bedrijven

29 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Een helpdesk ticketsysteem stelt klantondersteuningsteams in staat om vragen van klanten te beheren. De ticketsysteemsoftware maakt een ticket van elke klanteninteractie en verzamelt relevante informatie om de klantenvraag op te lossen.

Als u op zoek bent naar het beste ticketingsysteem voor de helpdesk, houd dan rekening met gebruikersbeoordelingen, functionaliteit en prijs. Het beste IT-ticketingsysteem moet functies hebben zoals communicatie via meerdere kanalen, toewijzing van tickets, workflowautomatisering, rapportage en analyse, kennisbanken en gamificatiefuncties.

Wanneer u overweegt welke helpdesk ticketingtool u moet gebruiken, onderzoek dan de prijs, functionaliteit en gebruikersrecensies. Sommige ticketingtools bieden meer helpdeskfunctionaliteit dan andere. LiveAgent is bijvoorbeeld een ticketingtool die naast communicatie via meerdere kanalen, ticketopdrachten, workflowautomatisering, rapportage en analyse, kennisbanken en gamificatiefuncties ook een virtueel callcenter biedt.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .