Verhoog de klantentevredenheid met het juiste Helprace-helpdesksoftware alternatief. Betrouwbaar ticketsysteem, kennisbank, live chat of ondersteuning voor sociale media, LiveAgent heeft de tools om u te helpen de beste klantenservice te bieden en de productiviteit van vertegenwoordigers te verhogen.
Lees meer over onze intuïtieve ondersteuningsoplossing en ontdek of dit het juiste alternatief is voor Helprace voor uw bedrijf.
Verander uw websitebezoekers in betalende klanten en verhoog uw inkomen.
Bespaar tijd en geld door alles in één helpdesk oplossing te hebben.
Geweldige toolset, functies en integraties helpen u meer werk gedaan te krijgen.
Functies | Liveagent Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig | Helprace |
---|---|---|
Ticketing Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing. | Helprace biedt ticketing. |
Live Chat Een realtime chatwidget die je op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt Live Chat. | Helprace biedt geen Live Chat. |
Callcenter Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt een callcenter. | Helprace biedt geen callcenter. |
Selfservice Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt een selfserviceportaal. | Helprace biedt een selfserviceportaal. |
Facebook Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie. | Helprace biedt geen Facebook-integratie. |
Twitter Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie. | Helprace biedt geen Twitter-integratie |
Instagram Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | Helprace biedt geen Instagram-integratie. |
Viber Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | Helprace biedt geen Viber-integratie. |
WhatsApp WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen. | LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie. | Helprace biedt geen WhatsApp-integratie. |
Kennisbank Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. | LiveAgent biedt een kennisbank. | Helprace biedt een kennisbank. |
Klantenforum Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt klantenforum. | Helprace biedt klantenforum. |
Automatisering en regels Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | Helprace biedt automatisering en regels. |
API Een set functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies. | Helprace biedt API-functies. |
Interactive Voice Response (IVR) Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | Helprace biedt geen IVR-functies. |
Videogesprekken Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. | LiveAgent biedt videogesprekken. | Helprace biedt geen videogesprekken. |
Onbeperkte geschiedenis Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis. | Helprace biedt onbeperkte geschiedenis. |
Onbeperkte websites U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites. | Helprace biedt onbeperkte websites. |
Onbeperkte chatgeschiedenis U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen. | Helprace biedt geen onbeperkte chatknoppen. |
Onbeperkte Tickets/Mails U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails. | Helprace biedt onbeperkte tickets/mails. |
Onbeperkte gespreksopnames Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname. | Helprace biedt geen onbeperkte gespreksopname. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder beperking van het aantal vragen dat u kunt indienen. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. | Helprace biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. |
Helprace heeft uitstekend werk geleverd, maar niet elke oplossing is geschikt voor elk bedrijf. Daarom moet u betrouwbare alternatieve helpdesksoftware voor uw bedrijf aanschaffen. LiveAgent kan veel betekenen voor uw klantenservice.
We hebben het over een geweldige helpdesk-ticketingtool, de snelste livechatwidget, ondersteuning van sociale media zoals Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp of Viber. Samen met een callcenter en kennisbank kunnen wij u alle tools bieden die u nodig heeft om de best mogelijke klantenservice te bieden. Wil je deze tools in actie zien? Klik hieronder en probeer ze uit.
Een snelle live chat is een van de handigste hulpmiddelen die een helpdesksoftware u kan bieden. We bieden je de snelste live chatwidget, met chatweergavesnelheden van slechts 2,5 seconden. Het zit ook boordevol handige functies, zoals realtime typeweergave en websitebewaking om een beter zicht te bieden aan medewerkers van de klantenondersteuning.
Bekijk deze video over onze live chat. U kunt een voorproefje krijgen van wat het kan doen. Blader gerust door ons YouTube-kanaal en bekijk meer video’s over andere functies.
Om geweldige helpdesksoftware te maken, moesten we begrijpen hoe we onze klanten goede ondersteuning kunnen bieden. We denken dat we het goed doen en daarom proberen we een voorbeeld te zijn voor onze klanten.
We bieden onze klanten 24/7 klantenondersteuning. Je kunt altijd contact met ons opnemen als u het nodig hebt en we zullen er zijn om je te helpen. Gebruik live chat, stuur ons een email, bel ons, de keuze is aan u. We streven ernaar de beste ondersteuning te bieden, zodat u en alle anderen hetzelfde kunnen doen voor hun klanten. Wilt u zich aansluiten bij onze gelederen van tevreden klanten? Klik hieronder.
Klik hieronder om vandaag nog een gratis proefperiode van 14 dagen te starten. Er zijn geen kredietkaart gegevens nodg en er zijn geen verplichtingen, alleen de ervaring van de helpdesk software van LiveAgent.
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.
Ontdek het beste alternatief voor livechat
Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team