Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Helprace-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor Helprace?

Verhoog de klantentevredenheid met het juiste alternatief voor de helpdesk software van Helprace. Betrouwbaar ticketingsysteem, kennisbank, live chat of sociale media-ondersteuning, LiveAgent heeft de tools om u te helpen de beste klantenservice te bieden en de productiviteit van vertegenwoordigers te verhogen.

Lees meer over onze intuïtieve ondersteuningsoplossing en ontdek of dit het juiste alternatief is voor Helprace voor uw bedrijf.

Voordelen van overstappen naar LiveAgent

Increase icon

Verhoogd rendement van rente

Verander uw websitebezoekers in betalende klanten en verhoog uw inkomen.

Clock icon

Bespaart tijd en geld

Bespaar tijd en geld door alles in één helpdesk oplossing te hebben.

Tachometer icon

Verbetert de productiviteit van vertegenwoordigers

Geweldige toolset, functies en integraties helpen u meer werk gedaan te krijgen.

Helprace versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Helprace
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt ticketing in een abonnement voor €30/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die je op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Helprace biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Helprace biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Helprace biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Helprace biedt geen Twitter-integratie
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Helprace biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Helprace biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt een kennisbank voor €10/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt klantenforum in een abonnement aan voor €10/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt automatisering en regels in een abonnement voor €30/medewerker/maand.
API
Een set functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt API-functies in een abonnement voor €10/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Helprace biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Helprace biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Onbeperkte chatgeschiedenis
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Helprace biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €10/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname.
Helprace biedt geen onbeperkte gespreksopname.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder beperking van het aantal vragen dat u kunt indienen.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Helprace biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €10/maand.
liveagent tools

Krijg meer werk gedaan met de juiste tools

Helprace heeft geweldig werk geleverd, maar niet elke oplossing is geschikt voor elk bedrijf. Daarom moet u betrouwbare alternatieve helpdesk software voor uw bedrijf kiezen. LiveAgent kan veel betekenen voor uw klantenservice.

We hebben het over een geweldig ticketsysteem, de snelste live chatwidget, ondersteuning van sociale media zoals Facebook Messenger, Instagram of Viber. Samen met het callcenter en de kennisbank kunnen we u alle tools bieden die u nodig heeft om de best mogelijke klantenservice te bieden. Wilt u deze tools in actie zien? Klik hieronder en probeer ze uit.

Ontdek onze tools

Razendsnelle live chat

Een snelle live chat is één van de handigste tools die een helpdesk software u kan bieden. We bieden je de snelste live chatwidget, met chatsnelheden van slechts 2,5 seconden. Het bevat ook veel handige functies, zoals realtime typweergave en websitemonitoring om een ​​beter beeld te bieden aan vertegenwoordigers van de klantenservice.

Definition of customer engagement

Bekijk de live chatdemo

Bekijk deze video over onze live chat. U kunt een voorproefje krijgen van wat het kan doen. Blader gerust door ons YouTube-kanaal en bekijk meer video’s over andere functies.

De beste klantenervaring

Om geweldige helpdesk software te maken, moesten we begrijpen hoe we onze klanten optimale ondersteuning konden bieden. We denken dat we goed bezig zijn en daarom proberen we het goede voorbeeld te geven aan onze klanten.

Wij bieden onze klanten 24/7 klantenondersteuning. U kunt op elk gewenst moment contact met ons opnemen en we staan ​​klaar om u te helpen. Gebruik live chat, stuur ons een email, bel ons, de keuze is aan jou. We streven ernaar om de beste ondersteuning te bieden, zodat u en alle anderen hetzelfde kunnen doen voor hun klanten. Wilt u zich aansluiten bij onze tevreden klanten? Klik hieronder.

get inspired

Wat onze klanten zeggen over LiveAgent

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Powerful WYSIWYG editor

Klaar om ons alternatief voor Helprace te proberen?

Klik hieronder om vandaag nog een gratis proefperiode van 14 dagen te starten. Er zijn geen kredietkaart gegevens nodg en er zijn geen verplichtingen, alleen de ervaring van de helpdesk software van LiveAgent.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe verhoudt LiveAgent zich tot Helprace?

LiveAgent biedt de volgende extra functies ten opzichte van Helprace: live chat, callcenter, integratie van sociale media, zoals Facebook, Viber, Twitter en Instagram.

Wat zijn de extra voordelen van het gebruik van LiveAgent boven Helprace?

De extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van Helprace zijn onder meer verhoogde klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere klantenservicekosten, lager klantenverloop en betere workflow voor vertegenwoordigers.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo