Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Helpshift-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Helpshift is een geweldige tool, maar niet elke geweldige tool is geschikt voor uw bedrijf. Daarom bent u misschien op zoek naar een goed helpdeskalternatief voor Helpshift. Hebt u LiveAgent al geprobeerd?

LiveAgent is de ultieme helpdesksoftwareoplossing met meerdere kanalen voor bedrijven van elke omvang of sector. Vergroot uw klantenbetrokkenheid, krijg betere feedback en verbeter uw servicedesk vandaag nog met LiveAgent. Lees meer en kom meer te weten over ons ticketsysteem en andere coole tools en functies.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SourceForge leader fall 2021

3 voordelen bij het migreren naar LiveAgent

Verbeterde tevredenheid

Verbeter de klantentevredenheid met onze chatwidget en meer functies op uw website

Betere klantenbetrokkenheid

Betrek uw klant met proactieve functies

Bespaart tijd en geld

LiveAgent zal uw budget niet verpesten, de prijzen zijn eerlijk en eerlijk. Gebruik precies wat u nodig heeft om ondersteuning te bieden

HelpShift versus LiveAgent in één oogopslag

Functie Liveagent HelpShift
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
HelpShift biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
HelpShift bied Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
HelpShift biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
HelpShift biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
HelpShift biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
HelpShift biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
HelpShift biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
HelpShift biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
HelpShift biedt een WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
HelpShift biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
HelpShift biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
HelpShift biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
HelpShift biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
HelpShift biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
HelpShift biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
HelpShift biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
HelpShift biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
HelpShift biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
HelpShift biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
HelpShift biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
HelpShift biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
increase availability

Een alternatief voor Helpshift dat u niet in de steek laat

Helpshift is gewoon geweldig. Er is echter een reden waarom er concurrentie is en u wilt misschien overstappen naar helpdesksoftware die beter bij u past. Daarom zijn we hier om u te vertellen over LiveAgent. 

LiveAgent biedt u de beste tools in één klantenservicedesk-oplossing. Deze cloud-helpdesksoftware omvat een betrouwbaar ticketsysteem, supersnelle chatfunctie, kennisbank , callcenter en zelfs ondersteuning van social media kanalen, zoals Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp of Viber. Met de klantenservicesoftware voor sociale media van LiveAgent kunt u er zeker van zijn dat u altijd deel uitmaakt van het gesprek van uw publiek. Alles staat handig in één dashboard, waar je alle kanalen kunt volgen. Het bieden van een geweldige klantenervaring kan niet eenvoudiger met alle tools onder één helpdeskticketsoftware.

Toolset van LiveAgent

De snelste live chat

LiveAgent is er trots op een supersnelle live chatwidget aan zijn klanten aan te bieden. En het is de snelste op de markt, met chat weergegeven snelheden van 2,5 seconden. Nu kunt u uw klanten echt razendsnel helpen.

Live chat kan wonderen doen voor uw klantenservice. Maak van websitebezoekers betalende klanten door een chatuitnodiging op uw website te plaatsen. Zie wat ze typen voordat ze op verzenden klikken met de realtime typeweergavefunctie. Bied snelle hulp en informatie wanneer dat nodig is met onze helpdeskticketsoftware.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Bekijk onze chat in actie

Ontdek hoe onze chat werkt en wat u ermee kunt doen in deze video. 

Blader ook gerust door ons LiveAgent YouTube-kanaal om meer video’s te vinden over tools en functies in onze servicedesksoftware

Oogst tevredenheid met de juiste ondersteuningstool

Om leiding te geven aan en te werken in een geweldig contactcentrum en geweldige feedback te krijgen, moet u tevreden zijn met uw klantenondersteuningssoftware. Dat betekent dat u naast de kernfunctionaliteit ook een geweldige klantenervaring krijgt.

LiveAgent biedt 24/7 ondersteuning aan al zijn klanten en we streven ernaar om naast onze toolset een complete ervaring te bieden. We gebruiken dezelfde tools als u, zodat u weet wat u kunt verwachten. Neem op elke gewenste manier contact met ons op. Stuur ons een email, bel ons of chat met ons. Het is uw keuze en we zullen ons best doen om u de beste gebruikerservaring en advies voor probleemoplossing te bieden.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd beoordelingen

get inspired

Bespaar meer met LiveAgent

Bekijk de resultaten van onze klantenervaring

Vergelijk ons ​​met andere helpdesksoftware

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Helpshift alternatief
Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2024 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantbeoordelingen van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.

LiveAgent is een Hiver-alternatief dat meerdere emailinboxen en meerdere communicatiekanalen aankan. Meer informatie over LiveAgent.

Op zoek naar een Hiver-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen om zijn vermogen om de klantenservice te verbeteren en de verkoop te verhogen. Klanten ervaren een verbeterde responstijd en een hogere klanttevredenheid. Het wordt beschouwd als een betaalbare en effectieve oplossing.

Schakel over van Hesk naar LiveAgent en krijg een ticketsysteem met meerdere kanalen dat sociale media afhandelt en een supersnelle live chatwidget.

Op zoek naar een Hesk-alternatief?

Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!

Ontdek het beste alternatief voor livechat

Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.

LiveAgent biedt meer dan 175 handige functies, de snelste live chatwidget op de markt. Een callcenter en zelfs integraties van kanalen zoals Instagram.

Op zoek naar een LiveChat-alternatief?

LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x