Op zoek naar een Hiver-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Hiver-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten;
  • ✓ 24/7 klantenservice;
  • ✓ Geen kredietkaart nodig;
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Zet uw gedeelde inbox over naar een multichannel helpdeskticketoplossing. LiveAgent zorgt voor meer klantencommunicatie met een ticketsysteem dat meerdere kanalen verenigt. Verbeter uw helpdesk met meer emailaccounts, live chat,sociale media a>, callcenter of klantenportaal.

Bied klantenservice van wereldklasse en voer meer zakelijke communicatie efficiënt af. Start vandaag nog onze gratis proefperiode van 14 dagen en maak kennis met LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Bespaar meer met LiveAgent

Hiver versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Hiver
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Hiver biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Hiver biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Hiver biedt een callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Hiver biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Hiver biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Hiver biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Hiver biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Hiver biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
Hiver biedt een WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Hiver biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Hiver biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Hiver biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Hiver biedt geen API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Hiver biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Hiver biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Hiver biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Hiver biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Hiver biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Hiver biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopname
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Hiver biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Hiver biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Forward emails to your LiveAgent

Behandel inkomende emails met gemak

Bent u het beu om meerdere emailaanmeldingen af te handelen en tussen vensters te schakelen? Gebruik een oplossing die alle emails van klanten samenbrengt in één inbox. Het ticketsysteem van LiveAgent kan meer aan dan Gmail of Outlook, u kunt ook emailaccounts van veel verschillende providers koppelen.

Eén platform gemaakt voor teamproductiviteit

Verbeter uw uitmuntende service met extra kanalen

Bied onberispelijke service aan klanten met een gevarieerde toolset die elk belangrijk klantencommunicatiekanaal afhandelt. Klaar de klus met een klantenserviceplatform dat wordt geleverd met ticketing, live chat, callcenter, klantenportaal, Viber, WhatsApp en sociale mediaFacebook, Instagram en Twitter. Creëer een krachtige workflow tussen alle kanalen en toon uw klanten een gepersonaliseerde service-ervaring.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Beantwoord klanten van populaire kanalen met LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Ontvang de snelste beschikbare chatwidget

Live chat is een geweldige tool om snel klantenondersteuning te bieden dankzij een widget op uw website geplaatst. LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt die het berichtenverkeer naar klanten soepel en snel maakt. Het wordt ook ondersteund met functies zoals realtime typeweergave, proactieve chatuitnodigingen en meer die verbeterde functionaliteit bieden. Pas uw huisstijl aan uw bedrijf aan en bied persoonlijke, mensgerichte service voor iedereen.

Voeg een live chatwidget met moderne functies toe aan uw helpdesk

Word een blije klant om uw klanten blij te maken

We zorgen voor al onze klanten en we doen ons best om hen een uitstekende klantenservice te bieden. Ons klantenserviceteam staat klaar om u te helpen met eventuele problemen of om u informatie te geven wanneer u deze nodig heeft. U kunt 24/7 contact met ons opnemen via email, live chat of gewoon geven bel ons. Neem gerust ook een kijkje in ons klantenportaal dat vol staat met nuttige artikelen over LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we onze klanten uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klaar om over te schakelen naar een andere gedeelde inbox-software?

Verbeter de productiviteit van vertegenwoordigers vandaag nog met ons multichannel ticketsysteem. Start gewoon uw gratis proefperiode van 14 dagen en probeer te werken met de LiveAgent-toolset. Als u alles wilt zien wat het kan doen, kijk dan eens naar detourvideo waar we het meeste behandelen functies en hoe u ze kunt gebruiken. Stap vandaag nog over op LiveAgent en bied ondersteuning aan klanten via alle belangrijke kanalen.

Related Articles to Hiver alternatief
LiveAgent biedt een breed scala aan geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, waaronder ticketsysteem, automatisering, rapportage, gamificatie, live chat en callcenter. Maak een gratis account aan voor directe ondersteuning.

Ontdek LiveAgent

LiveAgent biedt een breed scala aan geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, waaronder ticketsysteem, automatisering, rapportage, gamificatie, live chat en callcenter. Maak een gratis account aan voor directe ondersteuning.

Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2024 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantbeoordelingen van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.

Leer hoe vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent klantenondersteuning stroomlijnen en nieuwe medewerkers helpen. Verbeter de klantenservice-ervaring.

Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent

Leer hoe vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent klantenondersteuning stroomlijnen en nieuwe medewerkers helpen. Verbeter de klantenservice-ervaring.

Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson? Denk eens aan LiveAgent, bekroonde helpdesk software met meerdere kanalen.

Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?

LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.

Als u op zoek bent naar een krachtig Collab-alternatief, overweeg dan LiveAgent. Ontdek hoe Collab en LiveAgent zich verhouden en welke het beste bij uw bedrijf past.

Heeft u een Samenwerkingsalternatief nodig?

Met LiveAgent kunnen slimme ondernemers automatisering gebruiken om de taken in hun contactcentra te verminderen, reactietijden te verbeteren en kosten te verlagen. Daarnaast biedt het platform een vergelijking met Collab en positieve beoordelingen van klanten.

Het LiveAgent partnerprogramma biedt realtime rapporten van uw verkopen, verkeer, rekeningsaldo en algemene prestaties. Sluit u vandaag nog aan bij ons partnerprogramma.

Welkom bij ons partnerprogramma

Agent LiveAgent is een helpdesksoftware die ondersteuning biedt via verschillende kanalen, zoals e-mail, telefoon, live chat en sociale media. Het biedt ook mobiele apps, integraties met verschillende tools en meertalige opties. Met het partnerprogramma kun je geld verdienen door klanten door te verwijzen naar LiveAgent. De commissies zijn gebaseerd op verkoop, met een aanmeldingsbonus van € 5 en terugkerende commissies van 20%. Het programma biedt ook promotiemateriaal en een toegewijde partnermanager.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x