Partner
Wat is Actio?
Actio is een Poolse VoIP-operator die telecommunicatieoplossingen levert voor thuis- en zakelijke klanten: virtuele PBX, virtuele fax. Het bedrijf is sinds 2006 actief in Polen en andere landen.


Hoeveel kost het om Actio VoIP binnen LiveAgent aan te sluiten?
Er zijn geen extra kosten verbonden aan het verbinden van LiveAgent met Actio.
Hoewel het belangrijk is om erop te wijzen dat Actio een individueel bedrijf is, worden er dus kosten in rekening gebracht voor VoIP-diensten afzonderlijk.
Hoe kunt u uw Actio VoIP-nummer verbinden met LiveAgent?
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers
3. Zoek naar Actio
4. en TOEVOEGEN

Voordelen van Actio VoIP:
- kostenefficiënt
- zeer betrouwbaar
- goede toegankelijkheid
- geweldige apparaatconnectiviteit
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Actio integration!
Frequently asked questions
Wat is Actio?
Actio is een telecommunicatiebedrijf dat sinds 2006 VoIP-diensten levert in heel Europa.
Hoe koppelt u Actio aan LiveAgent?
Configuraties; Bel; Nummers; Actio in LiveAgent en het VoIP-nummer invoeren zonder extra kosten.
Hoe krijg ik een VoIP-telefoonservice?
Er zijn momenteel veel VoIP-providers op de markt. Bepaal eerst uw prioriteiten, zoals toegankelijkheid, prijzen, ondersteuning, enz. Als u een LiveAgent-abonnee bent, raden we u aan onze VoIP-partnerschappen te bekijken voor eenvoudige integratie. Neem daarna eenvoudig online contact op met de provider van uw voorkeur en gebruik direct uw VoIP-nummer.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die partnerschappen aangaat met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook leermiddelen zoals een blog, woordenlijst en webinars. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangen gebruikers inloggegevens om direct toegang te krijgen tot hun account. De website maakt gebruik van cookies en biedt een persoonlijk gesprek om te ontdekken hoe het bedrijf kan helpen.
Het Financieel Directoraat van de Slowaakse Republiek is overgestapt op LiveAgent en heeft hun Facebook-pagina gekoppeld om te kunnen reageren op berichten en opmerkingen. De communicatie is persoonlijker en er zijn meer klantenvragen. LiveAgent heeft geleid tot eenvoudigere, snellere en transparantere communicatie en heeft geholpen om klantenvragen te verdubbelen en tegelijkertijd de werktijd te verminderen. Analyse en rapportage zijn belangrijke functies. Klanten hebben zich snel aangepast aan de nieuwe functionaliteit en het vermogen om hun problemen op te lossen en in realtime antwoorden te krijgen.
Op zoek naar een alternatief voor Lucep?
LiveAgent is een software die klanten via verschillende kanalen laat communiceren met bedrijven, zoals email, live chat, sociale media en callcenter ondersteuning. Het is een sterk alternatief voor Lucep. Met LiveAgent kunnen bedrijven hun workflow vergemakkelijken met meer dan 175 functies en 40 integraties. De installatie van het eigen callcenter is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten.
Vonage is een API-platform dat wereldwijd actief is en bedrijven helpt om revolutionaire communicatie-ervaringen voor hun klanten op te bouwen. Het werkt samen met LiveAgent om de beste klantenervaring te bieden voor callcenters en biedt vele voordelen zoals kostenbesparing, wereldwijde toegang en betrouwbare communicatie. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor de integratie met Vonage. Het integratieproces is eenvoudig en effectief. Een gratis proefperiode van 14 dagen is beschikbaar om de integratie te testen. Vonage biedt verschillende kanalen voor klantenondersteuning, maar heeft geen live chatondersteuning. Benemen is een ander telefoniebedrijf dat ook VoIP-diensten levert en samenwerkt met LiveAgent. Het integreren van Benemen in LiveAgent is gratis en biedt vele voordelen zoals verbeterde CX, lagere kosten en betrouwbaarheid.